abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155537586
Ratio: 7.71 Up: 9.44 TB Dn: 1.22 TB

tim kuik come at me
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:50:40 #52
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_155537721
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:44 schreef Ludd het volgende:

[..]


[..]

Dat is nu nog zo, maar als dat gewijzigd wordt, zal iedereen natuurlijk met terugwerkende kracht ook nog gepakt worden. Denk je zelf ook niet?
Neuh, dat kost veel te veel moeite en is administratief nagenoeg onhaalbaar.

Providers houden maar bepaalde tijd logs bij van welk IP-adres op welk moment aan welke klant was uitgedeeld. Als jij in 2017 aan een provider vraagt welke klant op 17 maart 2013 om 11:14 het IP-adres 12.34.56.78 had, dan is de kans dag je een antwoord krijgt best wel klein.

Daarnaast zou er absoluut geen draagvlak zijn voor dit soort zaken bij het publiek en de politiek, omdat het 'downloaden is illegaal'-gevoel er niet is bij veel Nederlanders.
quote:
In Duitsland is de eigenaar van de aansluiting gewoon verantwoordelijk, en acht de rechter je ook verantwoordelijk van het afschermen van je wifi bijvoorbeeld.
Dat is waar. Daarom zie je in Duitsland ook amper openbaar wi-fi en moet je contactgegevens achterlaten als je wilt inloggen op de wi-fi van McDonald's.
  Milf dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:51:00 #53
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_155537731
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dat inderdaad en zorgen dat je geen WiFi hebt, kan bezoek ook niets stiekem doen, gewoon alles via kabel.
Desnoods ook stekkers uit je computers, wachtwoord op pc.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, maar voor het vervolg zijn deze maatregelen wellicht wel handig.
Bij het geven van de wifi code leg ik uit dat er niet gedownload mag worden en het waarom niet.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_155537833
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:50 schreef James1988 het volgende:

[..]

Neuh, dat kost veel te veel moeite en is administratief nagenoeg onhaalbaar.
Teveel moeite als ze een boete van 1000 euro per film kunnen geven? Ik denk het niet.

quote:
Providers houden maar bepaalde tijd logs bij van welk IP-adres op welk moment aan welke klant was uitgedeeld. Als jij in 2017 aan een provider vraagt welke klant op 17 maart 2013 om 11:14 het IP-adres 12.34.56.78 had, dan is de kans dag je een antwoord krijgt best wel klein.
Veel mensen hebben toch een vast ip-adres?

quote:
Daarnaast zou er absoluut geen draagvlak zijn voor dit soort zaken bij het publiek en de politiek, omdat het 'downloaden is illegaal'-gevoel er niet is bij veel Nederlanders.
Draagvlak bij het publiek is irrelevant, het gaat er om wat de rechthebbenden er mee willen doen. Nee, ik denk serieus dat hier narigheid van komt.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:59:37 #55
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_155538058
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:53 schreef Ludd het volgende:

[..]

Teveel moeite als ze een boete van 1000 euro per film kunnen geven? Ik denk het niet.

Ze moeten voor ieder IP-adres apart naar de rechter, een bulkverzoek is er niet. Als ze 5 jaar aan IP-adressen hebben verzameld gaat het over honderdduizenden adressen. Rechtbanken zouden bezwijken onder de werkdruk.

quote:
Veel mensen hebben toch een vast ip-adres?
Nee, dat ligt anders. De meeste providers geven een semistatisch IP uit: het verandert eigenlijk niet wanneer je je verbinding aan houdt (wat zo is bij kabel en ADSL) maar er is geen garantie dat het nooit verandert.

Als je een andere router aansluit achter je kabelmodem (mits die geen router is) krijg je een ander IP. Als de provider de boel aan hun kant reset tijdens onderhoud kan het IP van een klant ook veranderen.

De aansluitingen waarbij het IP-adres echt vast is gekoppeld aan een verbinding zijn vooral voor zakelijk gebruik.

quote:
Draagvlak bij het publiek is irrelevant, het gaat er om wat de rechthebbenden er mee willen doen. Nee, ik denk serieus dat hier narigheid van komt.
Als er ineens duizenden dreigbrieven op de mat vallen van de copyrightmaffia dan zal politiek Den Haag zich dit echt wel aantrekken hoor.

Er is geen draagvlak voor vervolging van individuele downloaders. Niet bij het publiek, niet bij de politiek, niet bij Justitie.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:03:28 #56
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155538189
Tim Kuik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155538214
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:36 schreef CudiKid het volgende:
Hoe doen ze het dan in Duitsland? Een proxy-/VPN-abonnement is even duur als een jaartje Netflix.
Alleen heb je met een VPN in tegenstelling tot Netflix wel recente content.
Netflix :')
pi_155538308
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:59 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ze moeten voor ieder IP-adres apart naar de rechter, een bulkverzoek is er niet. Als ze 5 jaar aan IP-adressen hebben verzameld gaat het over honderdduizenden adressen. Rechtbanken zouden bezwijken onder de werkdruk.

[..]

Nee, dat ligt anders. De meeste providers geven een semistatisch IP uit: het verandert eigenlijk niet wanneer je je verbinding aan houdt (wat zo is bij kabel en ADSL) maar er is geen garantie dat het nooit verandert.

Als je een andere router aansluit achter je kabelmodem (mits die geen router is) krijg je een ander IP. Als de provider de boel aan hun kant reset tijdens onderhoud kan het IP van een klant ook veranderen.

De aansluitingen waarbij het IP-adres echt vast is gekoppeld aan een verbinding zijn vooral voor zakelijk gebruik.
Dit gaat boven mijn pet, ik neem het van je aan! ^O^

quote:
Als er ineens duizenden dreigbrieven op de mat vallen van de copyrightmaffia dan zal politiek Den Haag zich dit echt wel aantrekken hoor.

Er is geen draagvlak voor vervolging van individuele downloaders. Niet bij het publiek, niet bij de politiek, niet bij Justitie.
Dat weet ik niet. In Duitsland is er bij het publiek ook weinig draagvlak. De politiek heeft wel wat maatregelen genomen, maar het blijft gewoon zoals het is omdat de rechthebbenden optreden, en dat kan in Nederland dus ook. Ik geloof niet dat er in Duitsland meer draagvlak is dan in Nederland eigenlijk.
pi_155538366
Duitsland is dan ook een land waar orde, tucht en hard werken voor je geld belangrijke pilaren zijn in de maatschappij.

Voor hen is onrechtmatig verkrijgen (zonder ervoor te betalen) dan ook not-done. Tegelijkertijd ziet men downloaden als 'onschuldig', maar je werkt voor je knaken en als je iets wilt betaal je er voor.

Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel, maar dit is wel iets dat mee speelt. Ze haten onrecht.
pi_155538373
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:04 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Alleen heb je met een VPN in tegenstelling tot Netflix wel recente content.
Netflix :')
Dat is een nadeel van netflix ja. Het is goedkoop en werkt fijn, maar het aanbod is wel verouderd. Ik moet hartstikke lang wachten op nieuwe afleveringen. Ik zou best willen betalen voor een actueler aanbod. Maar goed, alsnog ga ik niet downloaden vanwege de risico's dus.
pi_155538381
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:04 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Alleen heb je met een VPN in tegenstelling tot Netflix wel recente content.
Netflix :')
Ach, ook ik gebruik Netflix omdat ik geen neuk geef of een serie recent is. Zo kan ik het binge-watchen in plaats van elke week wachten op een episode. Als je persé popie-jopie wil lopen doen is Netflix inderdaad geen optie, maar dan is het echte leven ook niet echt iets voor je.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:11:23 #62
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_155538468
Is dit topic serieus?
O+
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:12:05 #63
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_155538491
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Duitsland is dan ook een land waar orde, tucht en hard werken voor je geld belangrijke pilaren zijn in de maatschappij.

Voor hen is onrechtmatig verkrijgen (zonder ervoor te betalen) dan ook not-done. Tegelijkertijd ziet men downloaden als 'onschuldig', maar je werkt voor je knaken en als je iets wilt betaal je er voor.

Uiteraard zijn er uitzonderingen op de regel, maar dit is wel iets dat mee speelt. Ze haten onrecht.
Precies. Er is in Duitsland veel meer draagvlak voor de maatregelen dan er in Nederland zou zijn.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:19:49 #64
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_155538806
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik gebruik zelf nooit torrents. Muziek luister ik via CD's en radio. series/films kijk ik via netflix.

Ik ga gelijk kijken of ik die software kan verwijderen.

[..]

Ik hoop het. Dat de meerderheid hier lijkt te denken dat het meevalt stelt me wel enigszins gerust. Van de andere kant zal je net zien dat mensen die vaak zoiets doen de dans ontspringen, en als het dan 1 x via mijn aansluiting gebeurt, dat ik dan de lul bent.

Ik heb ooit een één x zonder helm gereden, en kreeg toen ook gelijk een boete. :')
Ik heb (mits je echt serieus bent) nog nooit zo'n overdreven bang persoon gezien. Moet je natuurlijk zelf weten, je doet immers niemand kwaad. Maar als je met alles in het leven zo extreem en overdreven bang bent lijkt me dat best een kut leven... plus slecht voor je bloeddruk. En mocht je ooit kinderen krijgen of al hebben kweek je zo natuurlijk over beschermde extreem angstige kinderen die hoogstwaarschijnlijk gepest zullen worden op school.

Niet zo stressen, je overleeft het wel. Dit even los v/h feit dat je, zoals anderen terecht aangaven, een deel van jouw angst ook baseert op foute aannames... Maar zelfs al was het hier zoals in Duitsland, dan NOG zou dat geen reden zijn tot paniek...

Wanneer je een keer te hard hebt gereden en wellicht geflitst bent raak je toch ook niet in paniek.... of wel...?
Krekker is de bom!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:20:25 #65
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_155538823
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:44 schreef Ludd het volgende:

[..]

[..]

Dat is nu nog zo, maar als dat gewijzigd wordt, zal iedereen natuurlijk met terugwerkende kracht ook nog gepakt worden. Denk je zelf ook niet?

[..]

Nee. Dat is hoogst onwaarschijnlijk dat dan gebeurt... ben je nu serieus????

Hoe kom je hier nou weer bij? _O-
Krekker is de bom!
pi_155538963
Wat voor pauper ben je dan sowieso als je op bezoek bij iemand bent om dan op zijn/haar pc te gaan zitten torrenten.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_155539155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:19 schreef KreKkeR het volgende:
Wanneer je een keer te hard hebt gereden en wellicht geflitst bent raak je toch ook niet in paniek.... of wel...?
Nee, maar dat is anders. Dan krijg ik in het ergste geval een boete van een paar honderd euro, dat kan ik makkelijk betalen.

Downloadboetes kunnen erg hoog oplopen. Laatst in België nog een man, die een boete van bijna een halve ton kreeg. Dat kan ik niet betalen.
pi_155539174
Ik kén iemand die nog regelmatig films en series download.
Die persoon is nog nooit op zijn vingers getikt.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:34:47 #69
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_155539308
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Downloadboetes kunnen erg hoog oplopen. Laatst in België nog een man, die een boete van bijna een halve ton kreeg. Dat kan ik niet betalen.
Je bedoelt dit geval?

quote:
De 39-jarige Belgische buschauffeur zou zelf meer dan 250 Disney-films hebben gedownload, net als tientallen games en duizenden muziekbestanden. Ook zou hij die bestanden hebben gedeeld op het forum, wat volgens het downloadverbod onder actieve verspreiding van het materiaal valt. Hij kreeg daarvoor een boete van 37,714 euro, maar kan dat naar eigen zeggen onmogelijk betalen.
Het gaat dus niet om het downloaden, maar om het actief opnieuw verspreiden.
pi_155540526
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef James1988 het volgende:
TS woont in Duitsland? Dan ben je de sjaak... er is daar een complete wereld ontstaan aan advocatenbureautjes die jagen op illegale downloaders.

In Nederland loopt het zo'n vaart (nog) niet, BREIN richt zich meer op verspreiders en dan die met een winstoogmerk in het bijzonder.
Het wachten is op de eerste zaken in Nederland lijkt me.

Toch een lucratieve markt, aangezien heel Nederland downloadt :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:05:20 #71
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_155540539
ts :')
F.K.A. SuperwormJim
pi_155540651
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:08 schreef Monopoly het volgende:
Ze haten onrecht.
In 40-45 hadden ze daar toch een stukje minder last van. Althans dat denk ik.

:@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155540740
Ik zou me geen zorgen maken tenzij je in Duitsland woont :')

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2015 22:10:21 ]
pi_155540810
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Waar immigreren?
Venezuela, Rusland, Irak, moet je dan eens zien of advocaten dan een grote mond krijgen :D

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2015 22:11:51 ]
pi_155540880
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:53 schreef Ludd het volgende:

[..]

Teveel moeite als ze een boete van 1000 euro per film kunnen geven? Ik denk het niet.

[..]

Veel mensen hebben toch een vast ip-adres?

[..]

Draagvlak bij het publiek is irrelevant, het gaat er om wat de rechthebbenden er mee willen doen. Nee, ik denk serieus dat hier narigheid van komt.
IP veranderd per provider/box
pi_155540959
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:33 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat vind je grappig? Vind je dat ik overdrijf? Voor de duidelijkheid: er is gedownload via een torrent. Dat betekent dat er dus ook geupload is!!!!!!! :{
Oh nee, wat moet ik toch doen?! Snel laat ik op een openbaar forum schrijven dat er illegaal gedownload is via mijn pc ik hoop dat Brein me hierdoor echt niet zal vinden, en zo wel dan heb ik echt geen idee hoe ze mij gevonden hebben! Laat ik ook maar eventjes zeggen dat er geupload is want dan maak ik het echt niet slechter hoor

:') :')
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:16:48 #77
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_155541045
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oh nee, wat moet ik toch doen?! Snel laat ik op een openbaar forum schrijven dat er illegaal gedownload is via mijn pc ik hoop dat Brein me hierdoor echt niet zal vinden, en zo wel dan heb ik echt geen idee hoe ze mij gevonden hebben! Laat ik ook maar eventjes zeggen dat er geupload is want dan maak ik het echt niet slechter hoor

:') :')
pi_155541052
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:15 schreef CudiKid het volgende:
Denken dat je ooit boetes krijgt :')
Heb huisgenoten gehad die de ziekste porno en series hebben gedownload en nooit is er wat gebeurt.
Alsof het er om gaat hoe ziek het gedownloade is :')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_155541083
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Alsof het er om gaat hoe ziek het gedownloade is :')
Kinderporno downloaden is toch wel erger dan My little pony he
pi_155541101
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kinderporno downloaden is toch wel erger dan My little pony he
Ik gok dat het geen kinderporno was. 8)7
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_155541107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Alsof het er om gaat hoe ziek het gedownloade is :')
ook dat ja, met zieke porno heb je veel minder kans dan met de nieuwste transformer
pi_155541194
In Nederland worden individuele downloaders niet vervolgd, maak je geen zorgen.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:21:18 #83
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_155541233
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waarom laat je bezoek op je computer?
Mijn bezoek zit gewoon op de bank met een kop koffie.
Mijn bezoek zit op mijn pik met een fles whiskey. Moeten jij en ik nog steeds blijven leiden tot we eindelijk een keer sterven. Zo is het en zal het blijven. Ooit zullen we uit het lijden verlost worden. Zo is het en zo zal het blijven.
pi_155541447
Wat is met deze TS :') ts is sowieso <16 of 50> jaar
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:31:29 #85
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_155541665
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Kinderporno downloaden is toch wel erger dan My little pony he
Ziek is subjectief en geen criterium. Of content legaal/illegaal is DAT is een criterium.
Krekker is de bom!
pi_155541771
Het enige voordeel van kinderporno downloaden, is dat er niemand een rechtzaak tegen je aanspant omtrent het auteursrecht :')
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:02:09 #87
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_155542898
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:34 schreef Monopoly het volgende:
Het enige voordeel van kinderporno downloaden, is dat er niemand een rechtzaak tegen je aanspant omtrent het auteursrecht :')
_O-
pi_155543187
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef nikky het volgende:

[..]

In Duitsland worden de gegevens die bij het IP adres horen gewoon verstrekt wanneer 'advocaat' hiernaar vraagt.

Dat is in Nederland niet zo. Je hoeft niet zo paniekerig te doen.
Als men dat hier ook gaat doen gaat iedereen via tor downloaden. Via tor kun je nu op de ziekste sites komen compleet met kinderporno en geweld. Dus als torrents straks ook via 'the deep web' gaan hebben ze hogere prioriteiten dan mensen die de nieuwe aflveringen van 'the walking dead' willen volgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door NobodyKerz op 25-08-2015 23:21:23 ]
pi_155543238
stel je niet zo aan man
Whaaaat???? No money?
pi_155544630
gewoon VPN usen.
.
pi_155548012
Ik download nog steeds het hele internet leeg.
pi_155548718
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:20 schreef terrorsjaak het volgende:
In Nederland worden individuele downloaders niet vervolgd, maak je geen zorgen.
Ik maak me al iets minder zorgen. Ik dacht eerst dat er veel gedownload was, maar dat lijkt mee te vallen. In totaal zijn het 7 bestanden, ze waren ook nog niet allemaal binnen/gedownload, ik weet niet of dat nog uitmaakt. Het was ook meermaals het zelfde. Persoon heeft meermaals het zelfde gedownload, ik weet niet precies hoe dat werkt. Hij zegt dat hij dat altijd doet als hij snel iets wil kijken, omdat je meer kans hebt dat je snel iets binnen hebt wanneer je meerdere van hetzelfde download, omdat de ene sneller dan de ander gaat. Eigenlijk gaat het maar om 1 item dat echt gedownload is.

In Nederland worden individuele downloaders nog niet vervolgd inderdaad, maar dat is omdat de overheid er geen jacht op maakt. Vertegenwoordigers van belanghebbenden staat het natuurlijk vrij om hun rechten te beschermen. Ik weet bijna zeker dat het slechts een kwestie van tijd is voordat we dezelfde situatie als in Duitsland krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ludd op 26-08-2015 07:34:20 ]
pi_155548770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 02:36 schreef TechFreak het volgende:
Ik download nog steeds het hele internet leeg.
Ben jij die lamlul die steeds storingen veroorzaakt?
pi_155549018
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:14 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Oh nee, wat moet ik toch doen?! Snel laat ik op een openbaar forum schrijven dat er illegaal gedownload is via mijn pc ik hoop dat Brein me hierdoor echt niet zal vinden, en zo wel dan heb ik echt geen idee hoe ze mij gevonden hebben!

:') :')
Ik denk dat dat wel mee zal vallen, als ze elke post op een forum moeten gaan onderzoeken kost dat veel capaciteit, en lastige bewijslast. Zeker omdat er nogal wat getrolld wordt op fora natuurlijk. :o :D Ik moet eerlijk toegeven dat mijn topic ook enigszins een trolgehalte had. :@
Het lijkt mij handiger voor brein als ze gewoon achter mensen aan gaan die echt downloaden waarbij ze dat kunnen zien, zoals in Duitsland ook.

Degene die het gedownload heeft zegt overigens dat het bestand wel gedownload is, maar niet geupload. Nou heb ik totaal geen verstand van dit soort dingen, en hij wel, maar een je kan toch via een torrent niet downloaden zonder te uploaden? Althans, dat is wat ik altijd begrepen heb via de media.
pi_155550691
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:33 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat vind je grappig? Vind je dat ik overdrijf? Voor de duidelijkheid: er is gedownload via een torrent. Dat betekent dat er dus ook geupload is!!!!!!! :{
In ander nieuws: 8 jarige loopt door rood stoplicht in Almelo. Politie zet helikopters in bij de klopjacht .
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_155550734
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Ludd het volgende:
Ik zie net dat het meevalt, het gaat om 2 bestanden, maar daar zitten wel alsnog 7 videobestanden in.

(meermaals hetzelfde, in de hoop dat het sneller binnen zo komen)

[..]

Nee, maar in NL hebben we sinds een jaar ook een downloadverbod.
Stel je aan he, wat een wijf ben jij. :') Ga janken.
pi_155550827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 07:32 schreef Ludd het volgende:

Degene die het gedownload heeft zegt overigens dat het bestand wel gedownload is, maar niet geupload. Nou heb ik totaal geen verstand van dit soort dingen, en hij wel, maar een je kan toch via een torrent niet downloaden zonder te uploaden? Althans, dat is wat ik altijd begrepen heb via de media.
Je bent aan het trollen....
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:46:15 #98
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_155550837
:')
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_155550921
Je moet wel een enorm kut leven hebben als je zo angstig in het leven staat. :')
  woensdag 26 augustus 2015 @ 09:49:43 #100
446713 Robin0342
Ik haat het als mensen hun zin
pi_155550925
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Ludd het volgende:
Ik zie net dat het meevalt, het gaat om 2 bestanden, maar daar zitten wel alsnog 7 videobestanden in.

(meermaals hetzelfde, in de hoop dat het sneller binnen zo komen)

[..]

Nee, maar in NL hebben we sinds een jaar ook een downloadverbod.
Maak je geen zorgen.
vrienden van me downloaden wel 10 films per dag, niks aan de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')