sinds kort welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Downloaden is niet illegaal.
jawelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Downloaden is niet illegaal.
Nee, maar in NL hebben we sinds een jaar ook een downloadverbod.quote:
Woon je in Duitsland of niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Ludd het volgende:
Ik zie net dat het meevalt, het gaat om 2 bestanden, maar daar zitten wel alsnog 7 videobestanden in.
Ligt er erg aan wat voor content er op die videobestanden staan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Ludd het volgende:
Ik zie net dat het meevalt, het gaat om 2 bestanden, maar daar zitten wel alsnog 7 videobestanden in.
bende echt zo achterlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, maar in NL geldt zelfde wetgeving als in Duitsland.
Volgens mij krijg je geen celstraf, alleen (zware) geldboetes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi, TS gaat de bak in. Weer een crimineel van de straat.
Ligt eraan wat je hebt gedownload.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef Ludd het volgende:
Volgens mij krijg je geen celstraf, alleen (zware) geldboetes.
Waar immigreren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:22 schreef Tong70 het volgende:
Gewoon immigreren. De wereld is groter dan Duitsland.
In Duitsland worden de gegevens die bij het IP adres horen gewoon verstrekt wanneer 'advocaat' hiernaar vraagt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Ludd het volgende:
[..]
Nee, maar in NL geldt zelfde wetgeving als in Duitsland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |