En een hoop kantoorpanden, die zijn dan weliswaar privaat bezit maar je kan als overheid wel een goede prijs regelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat is makkelijker, sneller en goedkoper te realiseren dan de nieuwe huizen. We hebben nog wel wat oude in onbruik geraakte industrieterreinen over waar we er een hoop kwijt kunnen.
Nou ja, 15 jaar geleden ( toen ik voor het eerst op mijzelf ging) was de wachttijd ook al 8 jaar gemiddeld, en dat was in een dorp.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:32 schreef kawotski het volgende:
[..]
yep, ik heb ook 8 jaar lang op de wachtlijst gestaan, heb ik eindelijk een simpele huurwoning, ben ik er door het huurbeleid van de regering en steeds meer asielzoekers als buren uitgerookt.
Mijn ouders konden toen ze trouwden met 8 jaar wachttijd ook alleen maar een appartementje bemachtigen en nog eens 8 jaar later kwamen ze pas in aanmerking voor een gezinswoning.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, 15 jaar geleden ( toen ik voor het eerst op mijzelf ging) was de wachttijd ook al 8 jaar gemiddeld, en dat was in een dorp.
Vrijwel iedereen die van sociale huur afhankelijk was begon in een flatje, van daaruit stroomde je dan weer door naar een huis.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Mijn ouders konden toen ze trouwden met 8 jaar wachttijd ook alleen maar een appartementje bemachtigen en nog eens 8 jaar later kwamen ze pas in aanmerking voor een gezinswoning.
Ja balen man. Eigenlijk hoort iedereen die dat wil gewoon na drie maanden een heel huis te hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Mijn ouders konden toen ze trouwden met 8 jaar wachttijd ook alleen maar een appartementje bemachtigen en nog eens 8 jaar later kwamen ze pas in aanmerking voor een gezinswoning.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Er is maar een oplossing mogelijk. Alle Nederlanders verplichten asielzoekers in huis te nemen.
Zal hier nooit gebeuren in ieder geval, gaan maar fijn bij de burgemeester of politici inwonen maar niet bij mij.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tja, wie had dat nu gedacht...
Wordt meteen als de oplossing gepresenteerd...
Hier ook niet. Denk ook niet dat ze hier willen wonen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zal hier nooit gebeuren in ieder geval, gaan maar fijn bij de burgemeester of politici inwonen maar niet bij mij.
nou en?quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:17 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
In een gezonde markt zou dat geen hele wilde wens zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja balen man. Eigenlijk hoort iedereen die dat wil gewoon na drie maanden een heel huis te hebben.
Maar dan moet je dus geen markt hebben die door een grote verzameling aan regelingen aan gort wordt getrokken door een overijverige overheid.quote:Op zondag 6 september 2015 01:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
In een gezonde markt zou dat geen hele wilde wens zijn.
Dat klopt inderdaad. Daarom snap ik ook niet zo goed waarom links pleit voor deze grote verzameling aan regelgeving terwijl hun doelgroep daardoor een decennium moet wachten op een fatsoenlijke woning.quote:Op zondag 6 september 2015 01:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus geen markt hebben die door een grote verzameling aan regelingen aan gort wordt getrokken door een overijverige overheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |