Ik heb dat punt nog nooit bereikt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben dat wel.Tot ze niet meer zonder kunnen.
Maar waarom wilde je niet meer dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat punt nog nooit bereikt.
Ex maakte het ook uit omdat ik geen seks meer met haar wilde.
Dit is een beetje zoals die mensen op Facebook die de godganse dag berichten plaatsen hoe kut hun leven wel niet is en als je er dan naar vraagt, zeggen dat ze liever niet vertellen wat er aan de hand is.quote:
Mja, combinatie van redenen waarvan deels wel te privé om hier neer te gooien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar waarom wilde je niet meer dan?
die mensen moet je verwijderenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals die mensen op Facebook die de godganse dag berichten plaatsen hoe kut hun leven wel niet is en als je er dan naar vraagt, zeggen dat ze liever niet vertellen wat er aan de hand is.![]()
Ik mocht er niet meer over beginnen, anders zei ik het welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals die mensen op Facebook die de godganse dag berichten plaatsen hoe kut hun leven wel niet is en als je er dan naar vraagt, zeggen dat ze liever niet vertellen wat er aan de hand is.![]()
Oké. Kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, combinatie van redenen waarvan deels wel te privé om hier neer te gooien.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt ernstig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mocht er niet meer over beginnen, anders zei ik het wel
Een tijdje wel, en dan werkten we er ook aan. Het was alleen nooit blijvend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké. Kan natuurlijk.
Wel vervelend.Ze had er dus geen begrip voor?
Mooi gerijmdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kaneel geen probleem
als ik wil chillen dan ga ik er heen
ik mag je best hoor
maar heeft lokje dan geen clitoor?
toch raar dat ze geen libido heeft
of komt dat omdat ze niks om de grote van je pik geeft
ik ben klaar met dit stoere gedrag
en nu laat ik weer blijken dat ik je erg mag
dag
Nawh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tijdje wel, en dan werkten we er ook aan. Het was alleen nooit blijvend.
Ach, was waarschijnlijk voor het beste.quote:
Hij doet het weerquote:
Ik voel mij gevleidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |