Ik heb dat punt nog nooit bereikt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben dat wel.Tot ze niet meer zonder kunnen.
Maar waarom wilde je niet meer dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb dat punt nog nooit bereikt.
Ex maakte het ook uit omdat ik geen seks meer met haar wilde.
Dit is een beetje zoals die mensen op Facebook die de godganse dag berichten plaatsen hoe kut hun leven wel niet is en als je er dan naar vraagt, zeggen dat ze liever niet vertellen wat er aan de hand is.quote:
Mja, combinatie van redenen waarvan deels wel te privé om hier neer te gooien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar waarom wilde je niet meer dan?
die mensen moet je verwijderenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals die mensen op Facebook die de godganse dag berichten plaatsen hoe kut hun leven wel niet is en als je er dan naar vraagt, zeggen dat ze liever niet vertellen wat er aan de hand is.![]()
Ik mocht er niet meer over beginnen, anders zei ik het welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals die mensen op Facebook die de godganse dag berichten plaatsen hoe kut hun leven wel niet is en als je er dan naar vraagt, zeggen dat ze liever niet vertellen wat er aan de hand is.![]()
Oké. Kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, combinatie van redenen waarvan deels wel te privé om hier neer te gooien.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt ernstig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik mocht er niet meer over beginnen, anders zei ik het wel
Een tijdje wel, en dan werkten we er ook aan. Het was alleen nooit blijvend.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké. Kan natuurlijk.
Wel vervelend.Ze had er dus geen begrip voor?
Mooi gerijmdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kaneel geen probleem
als ik wil chillen dan ga ik er heen
ik mag je best hoor
maar heeft lokje dan geen clitoor?
toch raar dat ze geen libido heeft
of komt dat omdat ze niks om de grote van je pik geeft
ik ben klaar met dit stoere gedrag
en nu laat ik weer blijken dat ik je erg mag
dag
Nawh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een tijdje wel, en dan werkten we er ook aan. Het was alleen nooit blijvend.
Ach, was waarschijnlijk voor het beste.quote:
Hij doet het weerquote:
Ik voel mij gevleidquote:
best oke muziekquote:
mwoah hacken ..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:32 schreef xcachet het volgende:
Mijn internet doet raar
Wordt kpn gehackt?
wat was jouw mening dan over de DDoS bij ziggoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ging de discussie met een klasgenoot aan over Ziggo. Dingen roepen zonder te lezen hoe het echt zit
Ik had er geen mening over hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:36 schreef Adames het volgende:
[..]
wat was jouw mening dan over de DDoS bij ziggo
Dat DNS er twee dagen achter elkaar uit ging, was inderdaad niet hun schuld, dus goed van jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had er geen mening over hoor.
Maar een klasgenoot liep te zeiken over kut Ziggo met hun kut internet en dat het sinds UPC het heeft overgenomen kut is. Dus ik zei: het is niet zo dat Ziggo ergens een kabel kapot heeft laten gaan of dat UPC dit doet. Dit komt van buiten af. Toen moest ik mijn mond houden want wist er niks van.
Ja precies. Dat gekloot heb ik wel meegekregen ja. Maar hij had het echt over die aanval. Met dom geklaag. Ik moet er dan wat van zeggenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat DNS er twee dagen achter elkaar uit ging, was inderdaad niet hun schuld, dus goed van je
Alleen zijn er wel kleinere zaken, zo waren de abonnementen op TV van Ziggo veel gunstiger, ze hadden goed geprijsde on demand pakketten die bij UPC veel duurder zijn.
Verder was Ziggo iets conservatiever in hun frequentietoewijzingen. De frequenties die een kabelaar gebruikt worden gedeeld met de zendmasten van bijvoorbeeld een KPN, als je bekabeling een beetje matig is, kan je daarom last hebben van interferentie en dus storing. Ziggo meed de interferentiegevoelige frequenties, UPC een stuk minder. Daardoor kan je met matige bekabeling opeens last hebben van slechter beeld en volgens mij ook slechter internet na de overname.
Al neemt dat wel af natuurlijk. Mijn pa en de vice president van liberty global zijn vrienden. Had eigenlijk even moeten zeggen dat ik zijn geklaag zal doorgevenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:44 schreef Adames het volgende:
[..]
UPC (of eigenlijk moederbedrijf LibertyGlobal) heeft Ziggo overgenomen en is de naam Ziggo gaan voeren omdat die een positiever imago heeft in Nederland
Onwetende schreeuwende moet je altijd terecht wijzen, ondanks dat het zelden zin heeft. Luisteren doen ze toch niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja precies. Dat gekloot heb ik wel meegekregen ja. Maar hij had het echt over die aanval. Met dom geklaag. Ik moet er dan wat van zeggen
[..]
Al neemt dat wel af natuurlijk. Mijn pa en de vice president van liberty global zijn vrienden. Had eigenlijk even moeten zeggen dat ik zijn geklaag zal doorgeven
Dan komen ze weer met zo'n dom argument dat je er niks van weetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Onwetende schreeuwende moet je altijd terecht wijzen, ondanks dat het zelden zin heeft. Luisteren doen ze toch niet.
En nu wil ik jouw pa en die vriend meeten.
Wel nog een erg nette oplossingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:51 schreef xcachet het volgende:
T-mobile had ook storing zag ik laatst. Krijgen de klanten 500MB gratis. Laat ik nou onbeperkt hebben
En die trots wordt nog dubbel gekrenkt als een meisje je terecht wijst op computerzakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan komen ze weer met zo'n dom argument dat je er niks van weet![]()
![]()
Ik hoor zulke niet wetende opmerkingen zoveel in de klas. Echt om moe van te worden..
Het gaat niet om wie je bent maar om wie je kent
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja vond ik ook
En toch klagen die Nederlanders hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |