Ach, geen seks hebben is makkelijker dan wel seks proberen te krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel rigoureus.
Je hebt toch een vriendin? Slinger je die toch op bedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, geen seks hebben is makkelijker dan wel seks proberen te krijgen.
ik heb 1,5 uur terug nog een gedicht over hem gemaaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Slinger je die toch op bed
Hoe ging die?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb 1,5 uur terug nog een gedicht over hem gemaakt
Serieus, dit klinkt heel sneu. Niet doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, geen seks hebben is makkelijker dan wel seks proberen te krijgen.
Ik ben niet geheel serieus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Serieus, dit klinkt heel sneu. Niet doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het prima hoor om geen seks te hebben. Jarenlang volgehouden.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]Is toch mycroft.thuisserver. Net?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meeste mensen hebben dat wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor om geen seks te hebben. Jarenlang volgehouden.
vertelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Er ontstond een prachtige rel door mycroft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |