SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik gun het anders niemand dat ze zo ver heen zijn dat ze overgaan op zelfmoordquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach van die mannetjes die zelf proberen te pesten en dat dan de boel omdraait is toch alleen maar mooi.
Lijkt me heerlijk. Hoef je nooit 's ochtends na te denken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Hij had altijd een spijkerbroek en een wit t-shirt aan. Zo iemand die waarschijnlijk ook alleen dat soort kleding in zijn kast heeft liggen. Lekker simpel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:21 schreef xcachet het volgende:
Ik kijk filmpjes van mijn vorige paard. *doet traantje wegpinken* wat een tijd had ik toen
Rivaldo een NRPSquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
Hoe heette ie en wat voor ras?
Oei, dat is wel heel rigoureus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer seks hebben, kan ik ook niet falen
Ik ook weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow, tof!
Ik wil ook. Ooit. Zucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |