oow dan is dit idd te moeilijk voor ts.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:30 schreef boik het volgende:
[..]
die zitten al samen in een kuipje he
Ziet er heerlijk uit, maar hoe eet je dit zonder te knoeien?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:59 schreef snakelady het volgende:
Maar sinds ik in Denemarken woon eet ik bijna iedere lunch smørrebrød, dat is echt zo lekker!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog best handig zelf te maken.
Heerlijk, maar ook bewerkelijker dan waar TS het over heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit, maar hoe eet je dit zonder te knoeien?
Heel moeilijk, hahaha.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit, maar hoe eet je dit zonder te knoeien?
Bv die met salami, gebakken spek (uit ene potje) en remoulade is weer heel makkelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ook bewerkelijker dan waar TS het over heeft.
Een gezonde, lekkere en makkelijke combinatie die ik wel eens doe is:
- Zonnatura tomaten spread + gerookte kipfilet (op roggebrood)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:10 schreef LastRequest het volgende:
Spinazie, uitgebakken spek en een gekookt gebakken eitje
Is minder lekker meenemen denk ik, maar thuis zeker lekkerquote:
Om mee te nemen is het wat lastig inderdaad. Al neem ik sowieso nooit iets mee qua broodquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is minder lekker meenemen denk ik, maar thuis zeker lekker
Ik maak wel eens wraps van omelet met kruidenboter, zalm en rucola, dat is ook heel lekker!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:41 schreef anti-loper het volgende:
Wrap: Omelet + feta kaas en lente ui met wat paprika flokken er doorheen
Zalm is altijd lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik maak wel eens wraps van omelet met kruidenboter, zalm en rucola, dat is ook heel lekker!
En de simpele versie gewoon wraps gebruiken met kruidenboter, zalm en rucola, ook makkelijk mee te nemen
Afmaken met wat feta en het is perfect.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:10 schreef LastRequest het volgende:
Spinazie, uitgebakken spek en een gekookt eitje
Gelukkig is vis in Denemarken goedkoper, voor de rest is alles duurder dan in Nederland maar vis heeft hier dezelfde prijs als normaal vlees. Dus ik eet nu vrij veel vis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zalm is altijd lekker.
Maar veel prijziger dan ei![]()
Gewoon lekker afwisselen
En dan gewoon van die wraps uit de supermarkt? Moeten die niet opgewarmd worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik maak wel eens wraps van omelet met kruidenboter, zalm en rucola, dat is ook heel lekker!
En de simpele versie gewoon wraps gebruiken met kruidenboter, zalm en rucola, ook makkelijk mee te nemen
Kan je doen gewoon in pan , maar koud zijn ze ook gewoon lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En dan gewoon van die wraps uit de supermarkt? Moeten die niet opgewarmd worden?
Ik warm ze altijd even 10 sec. op n de magnetron voor gebruik, maar dat is dan omdat ze makkelijker te rollen zijn, je kan ze koud gewoon eten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En dan gewoon van die wraps uit de supermarkt? Moeten die niet opgewarmd worden?
Deens roggebrood en hoe ze dat ook beleggen en eten.. Damn!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:59 schreef snakelady het volgende:
smeerleverworst+kaas
smeerkaas+zalm
zalm+ei
Maar sinds ik in Denemarken woon eet ik bijna iedere lunch smørrebrød, dat is echt zo lekker!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog best handig zelf te maken.
Oh, dat klinkt geweldig zegquote:
Ja!! Dat is ZO lekker! In mijn omgeving vindt iedereen dat echt heeel raar. Als je het op een croissantje doet is al helemaal echt geniaalquote:
getsiequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Croissantje met nutella én pindakaas
Misschien is het lekker dat weet ik niet, maar makkelijk is andersquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:47 schreef ioynerien het volgende:
- gekarameliseerd spek + verse koriander blaadjes + stukjes pinda + lenteui + schijfje gepekelde komkommer + hoisinsaus
Kaas en pastrami op bruinbrood, even in de boter bakkenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:55 schreef Eejit het volgende:
Kaas en chorizo, en dan het liefst op zo'n Italiaanse bol. Maar op een gewoon broodje ook goed te doen. Speculaas op brood is ook heerlijk.
Dat had ik ook al gezegd, ik vind de meeste combi's behoorlijk ingewikkeld eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2015 08:47 schreef Meike26 het volgende:
Ik zie hier allemaal erg lekkere combinaties voorbij komen, maar weinig makkelijke combinaties. Bewerkelijk of specifieke ingrediënten die je in huis moet halen om het makkelijk te maken?!
Ik vind mijn opties niet heel erg bewerkelijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:47 schreef Meike26 het volgende:
Ik zie hier allemaal erg lekkere combinaties voorbij komen, maar weinig makkelijke combinaties. Bewerkelijk of specifieke ingrediënten die je in huis moet halen om het makkelijk te maken?!
Zelf ebn ik verzot op choco en hazelnoot pasta, hoeft niet direct nutella te zijn. Als er dan weer eens om 1 of andere reden poedersuiker of gestampte muisjes in huis is.... Gouden combi met chocopasta, dun laagje coke over de pasta uitstrooien en smullen maar
En vroeger had je die cheezers, pita met kaas en jamDat is thuis ook wel makkelijk na te maken + onder het tosti ijzer te stoppen.
Wat ii de laatste tijd ook soms doe is 'gewoon' droog brood eten. We eten hier al een tijdje maisbrood en dat heeft een lekkere zoete smaak. Echt heel goed is het overigens niet voor je.. Ik word er nog wel eens wat winderig van, maar af en toe een droge boterhamis wel lekker![]()
Oh ja want een tosti-ijzer klaarzetten is ook zoveel werk ?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:04 schreef MutedFaith het volgende:
Sowieso, zeuren over 'bewerkelijke' combinaties en dan zelf wel met een combinatie die in 't tosti-ijzer moet aankomen.
Ik die van mij ook niet. En dit doe ik elke ochtend rond een uur of 5quote:Op donderdag 3 september 2015 11:46 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik vind mijn opties niet heel erg bewerkelijk.
Als je dat niet bewerkelijk vindt, dan zie ik hier heel weinig dingen tussen staan die wel bewerkelijk zijn. Zo moeilijk is een komkommer snijden, of een iets anders in je winkelmandje mikken nou ook weer niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:44 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Oh ja want een tosti-ijzer klaarzetten is ook zoveel werk ?![]()
Het is juist ideaal, je maakt wat klaar, legt het in tosti ijzer, doet nog even een sanitaire stop en als je daarmee klaar bent, handjes gewassen.. is je tosti ook klaar. Dat is seconden werk wat je er extra aan kwijt bent en als verdienste lekkere boterham met gesmolten kaas + jam, ham of andere toevoegingen.
Zo'n vierkant blok jonge kaas van de Aldi vind ik nog altijd de beste tosti-kaas.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind lekker volkoren brood met goede jong belegen Stolwijker al een uitstekende combinatie.
Maar camembert of chevre buche met rucola of gewoon kropsla is ook erg lekker. Paar walnootjes er overheen. Ham erbij maakt het helemaal af, of pastrami. Halfzacht gekookt eitje met Vlaamse mayonaise en wat bieslook. Zeeuws spek met halfzacht ei. Als je er een tosti van maakt dan worden vrij matige kaas met vrij matige ham of sucuk ineens goddelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |