oow dan is dit idd te moeilijk voor ts.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:30 schreef boik het volgende:
[..]
die zitten al samen in een kuipje he
Ziet er heerlijk uit, maar hoe eet je dit zonder te knoeien?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:59 schreef snakelady het volgende:
Maar sinds ik in Denemarken woon eet ik bijna iedere lunch smørrebrød, dat is echt zo lekker!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog best handig zelf te maken.
Heerlijk, maar ook bewerkelijker dan waar TS het over heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit, maar hoe eet je dit zonder te knoeien?
Heel moeilijk, hahaha.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:28 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk uit, maar hoe eet je dit zonder te knoeien?
Bv die met salami, gebakken spek (uit ene potje) en remoulade is weer heel makkelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ook bewerkelijker dan waar TS het over heeft.
Een gezonde, lekkere en makkelijke combinatie die ik wel eens doe is:
- Zonnatura tomaten spread + gerookte kipfilet (op roggebrood)
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:10 schreef LastRequest het volgende:
Spinazie, uitgebakken spek en een gekookt gebakken eitje
Is minder lekker meenemen denk ik, maar thuis zeker lekkerquote:
Om mee te nemen is het wat lastig inderdaad. Al neem ik sowieso nooit iets mee qua broodquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Is minder lekker meenemen denk ik, maar thuis zeker lekker
Ik maak wel eens wraps van omelet met kruidenboter, zalm en rucola, dat is ook heel lekker!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:41 schreef anti-loper het volgende:
Wrap: Omelet + feta kaas en lente ui met wat paprika flokken er doorheen
Zalm is altijd lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik maak wel eens wraps van omelet met kruidenboter, zalm en rucola, dat is ook heel lekker!
En de simpele versie gewoon wraps gebruiken met kruidenboter, zalm en rucola, ook makkelijk mee te nemen
Afmaken met wat feta en het is perfect.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:10 schreef LastRequest het volgende:
Spinazie, uitgebakken spek en een gekookt eitje
Gelukkig is vis in Denemarken goedkoper, voor de rest is alles duurder dan in Nederland maar vis heeft hier dezelfde prijs als normaal vlees. Dus ik eet nu vrij veel vis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Zalm is altijd lekker.
Maar veel prijziger dan ei![]()
Gewoon lekker afwisselen
En dan gewoon van die wraps uit de supermarkt? Moeten die niet opgewarmd worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik maak wel eens wraps van omelet met kruidenboter, zalm en rucola, dat is ook heel lekker!
En de simpele versie gewoon wraps gebruiken met kruidenboter, zalm en rucola, ook makkelijk mee te nemen
Kan je doen gewoon in pan , maar koud zijn ze ook gewoon lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En dan gewoon van die wraps uit de supermarkt? Moeten die niet opgewarmd worden?
Ik warm ze altijd even 10 sec. op n de magnetron voor gebruik, maar dat is dan omdat ze makkelijker te rollen zijn, je kan ze koud gewoon eten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En dan gewoon van die wraps uit de supermarkt? Moeten die niet opgewarmd worden?
Deens roggebrood en hoe ze dat ook beleggen en eten.. Damn!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:59 schreef snakelady het volgende:
smeerleverworst+kaas
smeerkaas+zalm
zalm+ei
Maar sinds ik in Denemarken woon eet ik bijna iedere lunch smørrebrød, dat is echt zo lekker!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog best handig zelf te maken.
Oh, dat klinkt geweldig zegquote:
Ja!! Dat is ZO lekker! In mijn omgeving vindt iedereen dat echt heeel raar. Als je het op een croissantje doet is al helemaal echt geniaalquote:
getsiequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Croissantje met nutella én pindakaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |