Joa, ik maak me ook niet te veel zorgen hoor. Ik heb niet letterlijk alles lopen vreten wat los en vast zit en ook het alcoholgebruik was best bescheiden. En natuurlijk heel veel gelopen (alle bezienswaardigheden wel gezien en alles te voet gedaan), dus mjoa, ik verwacht dat het niet al te veel tijd kost om deze 'schade' weer ongedaan te maken. Maar het valt altijd tegen hoor, na vakantie wegenquote:Op woensdag 9 september 2015 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij was het + 3 kilo na een week Rome.Maar na minder dan een week zat ik op -1 kilo. Je houdt natuurlijk vocht vast door warmere temperaturen en zouter eten en meer eten = meer gewicht in je darmen. Uiteindelijk was ik dus zelfs afgevallen door het vele lopen.
Kortom, misschien valt het bij jou ook wel mee uiteindelijk.
Nee hoor je bent gewoon dik geworden! dat wordt bleekselderij eten de hele week!quote:Op woensdag 9 september 2015 13:22 schreef Artoo het volgende:
[..]
Joa, ik maak me ook niet te veel zorgen hoor. Ik heb niet letterlijk alles lopen vreten wat los en vast zit en ook het alcoholgebruik was best bescheiden. En natuurlijk heel veel gelopen (alle bezienswaardigheden wel gezien en alles te voet gedaan), dus mjoa, ik verwacht dat het niet al te veel tijd kost om deze 'schade' weer ongedaan te maken. Maar het valt altijd tegen hoor, na vakantie wegen
Uhu, vandaag eet ik gewoon niks, dat compenseert wel!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hoor je bent gewoon dik geworden! dat wordt bleekselderij eten de hele week!
Vocht doen we hier niet aan!
Goed plan! maar weet je wel dat bleekselderij negatieve calorieën heeft? Zou het proberen!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:21 schreef Artoo het volgende:
[..]
Uhu, vandaag eet ik gewoon niks, dat compenseert wel!
Lekker crashenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:21 schreef Artoo het volgende:
[..]
Uhu, vandaag eet ik gewoon niks, dat compenseert wel!
Geen bastogne bij je kwarktaart doenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed plan! maar weet je wel dat bleekselderij negatieve calorieën heeft? Zou het proberen!
Ps: welke koek gebruik jij voor kwarktaart? Ik had een keer niet Bastogne en toen was het een kruimelbende!
Ik maak die taart minstens 1x per week! (maar tot nu toe is dat wel het beste hoor) wil eens wat afwisseling.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen bastogne bij je kwarktaart doen
Smaakte vorige week bij mij prima.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik maak die taart minstens 1x per week! (maar tot nu toe is dat wel het beste hoor) wil eens wat afwisseling.
Had deze week speculaas maar das matig.. nu wil ik citroen doen en daar past Bastogne denk niet bij!
ik heb nooit citroen gemaakt dus weet het niet uit ervaring!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Smaakte vorige week bij mij prima.
Maria biscuit kun je ook proberen
Zal dat ook eens een keer proberenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik heb nooit citroen gemaakt dus weet het niet uit ervaring!
Maria zou inderdaad wel kunnen denk ik..
ik tot nu toe ook hoor! Heb 1x iets van tarwe koek ofzo gedaan, was kruimelbendequote:Op woensdag 9 september 2015 15:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zal dat ook eens een keer proberenmaar eigenlijk ben ik gewoon heel erg fan van bastogne
Maria biscuit Is ook een stuk neutrale qua smaak. Die pakken bastogne zijn ook wel makkelijk eigenlijk. Kan er twee taarten mee maken.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik tot nu toe ook hoor! Heb 1x iets van tarwe koek ofzo gedaan, was kruimelbende
En nu 1x speculaas en dat proef je amper
Bastogne blijft gewoon favoriet..
ja klopt daarom ook zo bedacht die 10 koeken, precies half pak! hahaquote:Op woensdag 9 september 2015 15:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maria biscuit Is ook een stuk neutrale qua smaak. Die pakken bastogne zijn ook wel makkelijk eigenlijk. Kan er twee taarten mee maken.
Schoonmoeder had laatst mon chou gemaakt. Die bodem was veel te vet brrrquote:Op woensdag 9 september 2015 15:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja klopt daarom ook zo bedacht die 10 koeken, precies half pak! haha
mon chouquote:Op woensdag 9 september 2015 15:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Schoonmoeder had laatst mon chou gemaakt. Die bodem was veel te vet brrr
Ja ik vind dat normaal ook kei lekkerquote:Op woensdag 9 september 2015 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mon choumet kersen vlaaivulling erop!
Digestives had ik!quote:Op woensdag 9 september 2015 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed plan! maar weet je wel dat bleekselderij negatieve calorieën heeft? Zou het proberen!
Ps: welke koek gebruik jij voor kwarktaart? Ik had een keer niet Bastogne en toen was het een kruimelbende!
Stop eens met die nutella! Je snapt toch ook dat dit niet leuk is voor ons om te lezen?quote:Op donderdag 10 september 2015 08:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- 2 BH nutella
T- chai latte
L- 2 BH runderrookvlees en een gekookt of gebakken ei
T- kwarktaart!
D- verse pasta met gehakt en rode saus
T- bananenvla
T- chai latte?
Jodenkoeken klinkt als een goede combi! helaas gister al gemaaktquote:Op donderdag 10 september 2015 09:06 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
jodekoeken geen idee als bodem?
o: mugcake, koffie
t: yoghurt met honing
l: 2x brood met pindakaas
t: nectarine en appel
d: kipshoarma met zelfgemaakte kwark/knoflooksaus
gister nog gelukt om te gaan sporten gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |