Zit mobiel en kreeg het niet voor elkaarquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Snowsquall het volgende:
ik hoop dat ik het goed heb gedaan, niemand anders deed het
ach meiske tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zit mobiel en kreeg het niet voor elkaar
stond zo in het scriptquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef marcodej het volgende:
"Het gaat prima zo.", wat nogal een pijnlijke reactie is. En dan keihard lachen?
dan sla ik morgen maar overquote:
quote:
ik ken em niet, net als de plaat totaal verkracht van de originele versiequote:
Nee joh!quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:02 schreef empa1010 het volgende:
Deze zat toch bij Gordon in dat zanggroepje? LA the voices oid.
Nee hij zat niet bij Gordon in LA the voices. Dit is Wouter Hamelquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:02 schreef empa1010 het volgende:
Deze zat toch bij Gordon in dat zanggroepje? LA the voices oid.
Hij lijkt een beetje op Remco ex LA the voices zanger.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef empa1010 het volgende:
O excusesdan lijkt ie er een beetje op (?)
Dat vond altijd al ,en wat een leuk stel samenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik vond het een leuke eerste uitzending.![]()
Yolanthe is een liefurd
Ik heb het eerste deel gemist en vond het vooral gewauwel en had het idee dat yolantha en wesley het interview vooraf gedicteerd hadden qua onderwerpen en vragen. Het kwam niet erg spontaan over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:31 schreef female81 het volgende:
Ik heb een half uurtje gezien, toen had ik er wel weer genoeg van. Weet niet of ik de rest nog ga kijken. Had het gevoel dat er, ondanks de vele tekst die er uit hun monden kwam, éigenlijk maar weinig gezegd werd, afgezien van het stukje over het lastig kinderen kunnen krijgen.
Ze zaten vrij nadrukkelijk hun imago op te poetsen.
Het is dan ook nog kutter dan gister.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is een stuk stiller dan gister
Dat ookquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik herinner me nog die spreekkoren op de voetbalvelden.
Lekker makkelijk gezegd, slaat totaal nergens op. Niemand wordt beledigd met satire van LuckyTV.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel mee eens, in Nederland is het wel heel ver gezakt qua respect. Maar een Lucky moet gewoon kunnen.
Ook een Lucky kan een weinig respectvol flimpje zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel mee eens, in Nederland is het wel heel ver gezakt qua respect. Maar een Lucky moet gewoon kunnen.
Zekers.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ook een Lucky kan een weinig respectvol flimpje zijn.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:25 schreef roos94 het volgende:
Weer heerlijk een nummer verkrachten
Une Belle Histoirequote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:15 schreef PinkLow het volgende:
Leuke aflevering is dit! Wie weet mij trouwens te vertellen hoe dat liedje heet dat Igone wilde horen?
Bedankt, ik legde de link eerder met een sportprogramma dan met Gooise Vrouwen xDquote:
Volgens mij is het liedje ook vaak te horen geweest bij het Tour de France programma van Mart Smeetsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:17 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Bedankt, ik legde de link eerder met een sportprogramma dan met Gooise Vrouwen xD
Wat had Sneijder?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:27 schreef PinkLow het volgende:
Ik vond de tas van Sneijder tot nu toe de beste goodie bag. Gisteren uitzending niet gezien, is die het terugkijken waard?
Ali B's tas met Tempurkussen was ook niet verkeerd. Wat zat er in Sneijder's tas?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:27 schreef PinkLow het volgende:
Ik vond de tas van Sneijder tot nu toe de beste goodie bag. Gisteren uitzending niet gezien, is die het terugkijken waard?
Dat ja en een armbandje ofzo en denk ook een luchtje???quote:
Ja en een potje tabascoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:29 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ali B's tas met Tempurkussen was ook niet verkeerd. Wat zat er in Sneijder's tas?
Ondanks dat ik moeite heb met Schippers, maar dat heeft meer met bepaalde maatregelen te maken. Was het toch wel interessant om ook gewoon een andere kant van haar te zien.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:27 schreef PinkLow het volgende:
Ik kon het maar een klein stukje handelen want ik kan Schippers niet uitstaan, maar wat ik wel meekreeg was toevallig dat stukje over India, en dat ze daar geleerd had dat je met hard werken hogerop kon komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:49 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik moeite heb met Schippers, maar dat heeft meer met bepaalde maatregelen te maken. Was het toch wel interessant om ook gewoon een andere kant van haar te zien.
Wat ik zelf wel mooi vond is dat Van Gaal volgens mij best wel een 'ladiesman' is. Zo te zien vond hij de ballerina wel leuk, hij zat nog net niet helemaal met zijn arm om haar heenquote:Louis van Gaal heeft Linda’s Zomerweek een kijkcijferrecord bezorgd. Er keken donderdagavond 1,431 miljoen mensen (26 procent) naar de uitzending met hem en ballerina Igone de Jongh op RTL 4, de hoogste score voor de Linda de Mol-talkshow ooit. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Tot nu toe was de hoogste score van Linda’s Zomerweek 1,414 miljoen kijkers. Die score werd behaald met de seizoensopener van de vorige serie met daarin Albert Verlinde en Eva Jinek.
Bron
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:15 schreef Karina het volgende:
De uitzending van gisteren is prima bekeken:
[..]
Dat was wel duidelijk inderdaadquote:Wat ik zelf wel mooi vond is dat Van Gaal volgens mij best wel een 'ladiesman' is. Zo te zien vond hij de ballerina wel leuk, hij zat nog net niet helemaal met zijn arm om haar heen
Mooie vrouw trouwens, dus hij heeft wel smaak.
quote:Sylvie Meis, Halina Reijn en Humberto Tan te gast bij Linda's Zomerweek
Gepubliceerd: 28 juni 2016 19:43
Laatste update: 28 juni 2016 20:57
Linda de Mol heeft de gasten voor het derde seizoen van haar tv-programma Linda's Zomerweek bekendgemaakt. Sylvie Meis, Halina Reijn en Humberto Tan zijn onder anderen te gast.
De Mol kijkt erg uit naar haar ontmoeting met Meis. "Ik ben heel benieuwd hoe Sylvie is, want ik heb haar grappig genoeg nog nooit ontmoet", zegt De Mol. Meis is te gast samen met Richard Groenendijk.
Schrijfster Heleen van Royen en Ronald Koeman bijten half augustus het spits af. Daarna worden actrice Carly Wijs en zanger Simon Keizer geïnterviewd door De Mol, gevolgd door GroenLinks-fractievoorzitter Jesse Klaver en actrice Isa Hoes. Presentator Humberto Tan en actrice Halina Reijn sluiten Linda's Zomerweek af.
Het is het vierde seizoen dat De Mol het programma maakt. De tijdelijke talkshow trekt altijd ruim een miljoen kijkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |