abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155513863
Van Geenstijl:

quote:
Heugelijk immigratienieuws van het Oostfront. In Macedonië, dat vorige week al onder de voet werd gelopen door Ontheemdiërs, voeren vluchtelingen nu een kleinkunst-project uit waarbij zij voedselpakketten weigeren, naar verluidt omdat deze niet halal zouden zijn. Andere bronnen claimen dat het zou zijn omdat er een kruis op de dozen staat. Weer andere bronnen claimen dat het onderdeel van een algehele hongerstaking is, omdat ze iets van Macedonië willen. Ontvlucht je gebrek en misere, word je ergens opgevangen, en dan weiger je voedsel, al dan niet op ideologische gronden. Dan ben je een speciaal soort klootzak. Kleine kans dat dit alles vanavond wordt uitgemeten door de NOS, want vluchtelingen moeten natuurlijk wel de wanhopige, dankbare nobele zielen blijven. Anders is het allemaal niet meer leuk. Dan nog meer olijk nieuws uit het Oosten. We begrepen al niet waarom Hongarije zo vlijtig aan die Hongaarse muur van ze bezig was, maar het kwartje begint te vallen. Een van onze welgevallige vrouwelijke tolken op locatie heeft bevestigd dat de onderstaande video inderdaad Hongarije is, aangezien er Készenléti Rendörség op de ruggen van agenten staat, wat dezelfde lading dekt als Mobiele Eenheid of Riot Police. Waarom ontstak hier nou weer een hele menigte in Sudden Jihad Syndrome? Zoals genoegzaam bekend is daar natuurlijk weinig voor nodig, en ook ditmaal was het genoeg dat een naar verluidt christelijke Ontheemdiër over een Koran struikelde. En ja, zodra je iets anders met een Koran doen dan deze in het Arabisch reciteren terwijl je eigenlijk niet weet wat je zegt, heb je natuurlijk stront aan de zand(k)nikker. Op 0:52 lijkt een geagiteerde booslim iets met 'Pakistan' te krijsen en hijsen z'n maatjes een variant op de Pakistaanse vlag, of is het toch de Algerijnse vlag? Wij snappen allang niet meer wie en wat daar waarom rondloopt, maar de Hongaren zijn er klaar mee. In een video vanuit een andere hoek zegt een Hongaar op 0:17: "Hun stinkende hoerenmoeder, morgen breng ik m'n geweer". Also also also. Goh, het lijkt wel alsof deze expat-problematiek volledig uit de hand dreigt te lopen.
http://www.geenstijl.nl/m(...)llemaal_in_koor.html
Hier het filmpje:

Uiterst merkwaardige beelden, we zien een menigte met schreeuwende mensen, de voedselpakketten worden kennelijk niet op prijs gesteld. Het is me niet duidelijk waarom. Niet halal? Van het Rode Kruis? Of nog boos van eerder onrecht wat ze aangedaan is?
pi_155513931
quote:
9s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef Xa1pt het volgende:
Bijna dicht, goh wat kut, net zo'n goed topic dit.
Iemand was me voor, en ik dacht je nog wel een plezier te doen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155513950
Kunnen wij die vluchtelingen niet gewoon weigeren dan?

Ik bedoel het moet wel van 2 kanten komen natuurlijk.

:@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_155513999
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:37 schreef Geralt het volgende:
Kunnen wij die vluchtelingen niet gewoon weigeren dan?

Ik bedoel het moet wel van 2 kanten komen natuurlijk.

:@
Ze komen zelfs van meer dan twee kanten tegelijk.
pi_155514003
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat is er komisch aan? Alsof ze in het land van herkomst daar 600 dollar voor hebben betaald.
Het komische is dat ze aan komen als sloebers, die huisje met gouden kranen willen, maar wrs wel 25.000 $ per persoon hebben neergelegd voor hun reisje hier naar toe, terwijl mensen hier naar de voedselbanken kunnen weigeren zij een voedselpakket vanwege god weet welke reden 1) niet halal, 2) kruis hij zijn van slechte mensen, 3) hongerstaking todat we binnenkomen of 4) ze proberen ons te vergiftigen...
Het is komisch ja. Ik kan daar wel een leuke sketch omheen bouwen iig.
I´m back.
pi_155514115
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het komische is dat ze aan komen als sloebers, die huisje met gouden kranen willen, maar wrs wel 25.000 $ per persoon hebben neergelegd voor hun reisje hier naar toe, terwijl mensen hier naar de voedselbanken kunnen weigeren zij een voedselpakket vanwege god weet welke reden 1) niet halal, 2) kruis hij zijn van slechte mensen, 3) hongerstaking todat we binnenkomen of 4) ze proberen ons te vergiftigen...
25K is natuurlijk wel wat overdreven, meestal hoor je bedragen zo van rond de 2K per persoon.
pi_155514225
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:41 schreef Hathor het volgende:

[..]

25K is natuurlijk wel wat overdreven, meestal hoor je bedragen zo van rond de 2K per persoon.
Dan hadden ze ook op een vliegtuig kunnen stappen. Nee, ze betalen veel meer dan 2K. Jongemannen worden vooruit gestuurd, want dankzij de gezinshereniging vastgelegd in de EVRM kan de rest dan later komen.
I´m back.
pi_155514234
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

25k p.p.? Grapjas. Ik snap niet wat daar zo lachwekkend aan is als je je bedenkt dat ze daar al hun bezittingen voor hebben verkocht. Het is niet onmogelijk om in Afrika geld te verdienen, het is alleen kenker weinig.
pi_155514302
25k p.p.. Daar kun je in Afrika 25 jaar van leven.
pi_155514316
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

25k p.p.? Grapjas. Ik snap niet wat daar zo lachwekkend aan is als je je bedenkt dat ze daar al hun bezittingen voor hebben verkocht. Het is niet onmogelijk om in Afrika geld te verdienen, het is alleen kenker weinig.
Heb je ook een bron voor de bewering dat elke asielzoeker alles verkoopt wat hij bezit, of is dat een veronderstelling die je maakt?
pi_155514324
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De armoedzaaiers van daar kunnen lekker wegrotten idd, want die hebben geen bezittingen. De uitbuiters en ladenlichters uit die streken komen hier naar toe.
I´m back.
pi_155514351
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dan hadden ze ook op een vliegtuig kunnen stappen. Nee, ze betalen veel meer dan 2K. Jongemannen worden vooruit gestuurd, want dankzij de gezinshereniging vastgelegd in de EVRM kan de rest dan later komen.
Ik vind 2K vrij fors voor vervoer met een bootje dat halverwege al zinkende is, zoals je weet verdrinken er onderweg nogal wat ook, die trip is niet helemaal vrij van gevaar.
pi_155514378
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik vind 2K vrij fors voor vervoer met een bootje dat halverwege al zinkende is, zoals je weet verdrinken er onderweg nogal wat ook, die trip is niet helemaal vrij van gevaar.
Ze betalen echt veel meer.
I´m back.
pi_155514415
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze betalen echt veel meer.
Tussen de 6000 en 8000 had ik vernomen.
pi_155514484
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heb je ook een bron voor de bewering dat elke asielzoeker alles verkoopt wat hij bezit, of is dat een veronderstelling die je maakt?
Amnesty had er een artikel over maar kan 'm zo snel niet meer vinden.
pi_155514502
quote:
9s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Amnesty had er een artikel over maar kan 'm zo snel niet meer vinden.
Dat zou ik ook zeggen. :')
pi_155514569
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:51 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen. :')
Dan geloof je het niet. Lekker logisch ook om je bezittingen wel te bewaren terwijl de kans dat je terugkeert niet heel groot is.
pi_155514599
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet. Lekker logisch ook om je bezittingen wel te bewaren terwijl de kans dat je terugkeert niet heel groot is.
En toch zijn het vooral de mannen die aan de grens staan, lekkere vent ben je dan.
pi_155514600
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan geloof je het niet. Lekker logisch ook om je bezittingen wel te bewaren terwijl de kans dat je terugkeert nihil is.
Wie heeft het over "bewaren"? Je kunt je zooi ook gewoon weggeven aan je familie.
pi_155514652
fokking IS
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:57:03 #23
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_155514693
quote:
Die hij onder z'n vrachtwagen wegtrapt anders wel bijna
Say what?
pi_155514731
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Die hij onder z'n vrachtwagen wegtrapt anders wel bijna
edit; laat maar
ROBODEMONS..................|:(
pi_155515150
Weet je wat ik ga doen. Ik ga Downton Abbey opnieuw zien. I call it a day. ;).
I´m back.
pi_155515244
quote:
WTF is dat voor een uit de klei getrokken boer dan? :')
pi_155515320
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

WTF is dat voor een uit de klei getrokken boer dan? :')
I kill you modderfokker
pi_155515351
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:18 schreef DrDentz het volgende:

[..]

I kill you modderfokker
:')
pi_155515708
quote:
19s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:30 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb jou geen enkele keer gevraagd hoeveel jij er in huis zou nemen, want ik weet wel vrij zeker dat dit toch nooit gaat gebeuren en dat dit niet meer dan grootspraak is. En gezien jouw reacties voel jij jezelf inderdaad moreel verheven ten opzichte van anderen. Het is maar wat jij jezelf voorhoudt om lekker te slapen 's avonds.
Had je maar vast half zekerheid. Dan was je al een heel eind! :)
pi_155516436
Zet ze op een bootje richting Antarctica en laat ze daar wonen.
Ура для россии
pi_155529731
Wat zit er eigenlijk precies in die voedselpakketten (ben er wel nieuwsgierig naar aangezien halal/haram normaal alleen op vlees van toepassing is)?
pi_155530134
Dan vretuh ze toch niet. Graag of niet hoor. Gaan de moslims toch inzamelingen houden en dat brengen. Problem solved.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:16:40 #33
262 Re
Kiss & Swallow
pi_155530138
altijd leuk zo'n eenzijdig geenstijl berichtje, dat werkt prima als rode lap op de antigutmensch
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:27:06 #34
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_155533371
quote:
Hoor de angst in zijn stem ;(
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_155534274
quote:
Volgens mij worden deze in de VS en het UK doorgaans "sand niggers" genoemd door mensen die het niet zo op dergelijke figuren hebben.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:44:05 #36
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_155535327
quote:
LOL wat een merkwaardige conversatie.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_155535460
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 18:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Kritiek is haat ? 8)7
Nee, natuurlijk niet. Maar wees dan ook écht kritisch. Ben ik hier namelijk ook. Ik neem niet klakkeloos over wat zomaar een persoon te vertellen heeft over 't filmpje. Als ze voedselpakketten daadwerkelijk weigeren dan kun je natuurlijk zeggen wat je wil, maar uit het filmpje valt niet echt veel op te maken. Misschien dat jij, of iemand anders, nog wat weet wat ik niet weet...?
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_155535771
Wat is nou de reden van het weigeren van die pakketten dan?
pi_155536001
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 19:48 schreef darkmond het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar wees dan ook écht kritisch. Ben ik hier namelijk ook. Ik neem niet klakkeloos over wat zomaar een persoon te vertellen heeft over 't filmpje. Als ze voedselpakketten daadwerkelijk weigeren dan kun je natuurlijk zeggen wat je wil, maar uit het filmpje valt niet echt veel op te maken. Misschien dat jij, of iemand anders, nog wat weet wat ik niet weet...?
Dan moeten we eerst de reden weten waarom ze het weigeren?

In Nepal werd het noodhulp voedsel ook geweigerd door de bevolking. Niet lang daarna werd het Rode Kruis zelfs verboden om het nog uit te delen en moest het op last van de regering worden vernietigd. Niet uit ondankbaarheid, maar om de bevolking niet nog langer bloot te stellen aan nog meer gevallen van voedselvergiftiging veroorzaakt door bedorven noodhulp voedsel.

Vernietiging van bedorven voedsel noodhulp olie:

Vernietiging van bedorven voedsel noodhulp rijst:

Toen vervolgens het Rode Kruis (na heel strenge inspectie) weer groen licht kreeg om voedselpakketten uit te delen, vertrouwde de bevolking het aanvankelijk niet meer en weigerden ook zij om die reden de pakketten.
pi_155536068
Sowieso kan ik mij niet voorstellen dat ze het alleen zouden hebben geweigerd omdat het misschien niet halal vlees was. Zaten waarschijnlijk ook andere dingen in die ze hadden kunnen eten.
pi_155536112
Zag trouwens net dit filmpje. Ziet er uit als dezelfde plek geloof ik.

https://www.facebook.com/euronews/videos/10153322712118110/
pi_155536170
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso kan ik mij niet voorstellen dat ze het alleen zouden hebben geweigerd omdat het misschien niet halal vlees was. Zaten waarschijnlijk ook andere dingen in die ze hadden kunnen eten.
In dergelijke pakketten zit eigenlijk nooit vlees. Heel soms wel zuivel. Meestal bestaan dergelijke pakketten uit rijst/pasta, instant noodles, bonen/linzen, olie, verrijkte biscuits, soms melk en waterzuiveringstabletten.
pi_155536220
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:10 schreef Tayu het volgende:

[..]

In dergelijke pakketten zit eigenlijk nooit vlees. Heel soms wel zuivel. Meestal bestaan dergelijke pakketten uit rijst/pasta, instant noodles, bonen/linzen, olie, verrijkte biscuits, soms melk en waterzuiveringstabletten.
Ja logisch ook, vlees blijft nooit zo lang goed natuurlijk.

Vraag mij af waarom ze het hebben geweigerd maar dat is dus nog niet duidelijk geworden?
pi_155536415
quote:
Ik zou graag een Angolees willen ruilen tegen die achterlijke Fries...
pi_155539856
Je snapt dat die "achterlijke Fries" torenhoge boete`s krijgt als ontdekt wordt dat dit tuig volkomen buiten zijn schuld onder/in zijn vrachtwagen zit ?
Goed, de beste man verwoordt het niet zo handig in niet al te best Engels, maar vriendelijk vragen helpt niet bij die vrachtwagenkruipers dat blijkt maar weer.

Ga je die Angolees ook een plekje aanbieden in jou huis ?
pi_155540425
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:05 schreef Tayu het volgende:
Dan moeten we eerst de reden weten waarom ze het weigeren?

In Nepal werd het noodhulp voedsel ook geweigerd door de bevolking. Niet lang daarna werd het Rode Kruis zelfs verboden om het nog uit te delen en moest het op last van de regering worden vernietigd. Niet uit ondankbaarheid, maar om de bevolking niet nog langer bloot te stellen aan nog meer gevallen van voedselvergiftiging veroorzaakt door bedorven noodhulp voedsel.

Vernietiging van bedorven voedsel noodhulp olie:
[ afbeelding
Vernietigen is ook een beetje zonde.
Er staat niet bij wat voor soort olie het is, maar die olie konden ze nog prima ergens anders voor gebruiken.
Beetje bijmengen bij de diesel van motoren, helemaal in dat oude spul waar ze daar in rond rijden gaat dat best.
pi_155540614
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 21:48 schreef bluemoon23 het volgende:
Je snapt dat die "achterlijke Fries" torenhoge boete`s krijgt als ontdekt wordt dat dit tuig volkomen buiten zijn schuld onder/in zijn vrachtwagen zit ?
Die aanhalingstekens kan je wel weglaten, het gebruik van termen als "kankerneger" zijn wel een redelijk indicatie van retardatie.

En dat "tuig" zijn mensen die de keuze hebben moeten maken om alles achter te laten en niet omdat de onderbuurman zweetvoeten heeft.

quote:
Ga je die Angolees ook een plekje aanbieden in jou huis ?
Nee, die kan in het huis van die Fries.
pi_155540805
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:01 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Vernietigen is ook een beetje zonde.
Er staat niet bij wat voor soort olie het is, maar die olie konden ze nog prima ergens anders voor gebruiken.
Beetje bijmengen bij de diesel van motoren, helemaal in dat oude spul waar ze daar in rond rijden gaat dat best.
Het moest vernietigd worden omdat de VN dreigde het (bedorven) voedsel weer terug te nemen om vervolgens naar Irak en Syrië te brengen. Die Nepalezen moesten maar niet zo ondankbaar zijn! Het heeft vrij lang geduurd voor de VN verantwoordelijkheid wilde nemen ivm het het uitdelen van bedorven noodhulp voedsel.

http://www.southasia.com.(...)arns-nepal-wfp-rice/
pi_155542006
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:07 schreef Deshain het volgende:
retardatie.

En dat "tuig" zijn mensen die de keuze hebben moeten maken om alles achter te laten en niet omdat de onderbuurman zweetvoeten heeft.
retardatie :')
We zullen jij wel eens zien als er iemand in je auto of caravan probeert te kruipen, met het risico op torenhoge boete`s. En laten we dan ook niet vergeten dat er bijna elke dag iemand in je auto wilt sluipen.
Kijken of je dan ook nog zulk beheerst taalgebruik hebt.

De benaming tuig is hier volkomen op zijn plaats.
Dat tuig probeert in Frankrijk naar Engeland te komen ten koste van iemand anders die daar een hele fikse boete voor kan krijgen, dat stuk tuig was al lang veilig in Frankrijk (en ook al in de landen die hij heeft doorkruist om in Frankrijk te komen)
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:11 schreef Tayu het volgende:
Het moest vernietigd worden omdat de VN dreigde het (bedorven) voedsel weer terug te nemen om vervolgens naar Irak en Syrië te brengen. Die Nepalezen moesten maar niet zo ondankbaar zijn!
Je moet het niet voor consumptie gebruiken, dat wil niet zeggen dat je er niet iets anders mee kunt. :{w
pi_155542187
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:16 schreef Re het volgende:
altijd leuk zo'n eenzijdig geenstijl berichtje, dat werkt prima als rode lap op de antigutmensch
Ik vind de NOS ook eenzijdig.
Die presteerden het laatst om migranten met een rubberboot die de oversteek Turkije-Kos had gemaakt, dat is 5 kilometer (lukt zelfs op een luchtbed) te benoemen als levensgevaarlijke boottocht.

1) De migranten kwamen uit het veilige Turkije
2) Mooi weer, spiegelgladde zee
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')