kan wel kloppen, doet me denken aan de serie allo allo, die grootmoeder in dat bed noemde men ook fanny.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:59 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Fanny is in Frankrijk een hele normale naam.
Briljante serie!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
kan wel kloppen, doet me denken aan de serie allo allo, die grootmoeder in dat bed noemde men ook fanny.
of eigenlijk was het madame fanny, dit was de moeder van edith in die serie.
Dat is dan weer grappig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen ik klein was, woonde er een meneer Fried Vet bij mij in de straat.
Mijn huisarts heet Dr. Dré.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:38 schreef Copycat het volgende:
Een Indonesische vriend van me had een tante Dé.
* MevrouwPuff vind dat stiekem wel tof.quote:
Mijn oude directeur van de basisschool heette Jan Smitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
* MevrouwPuff vind dat stiekem wel tof.
Ik had een Phat Ho op de middelbare school en een Bart Smit. Grapjassen overal.
Djaxx heb ik in een boek voorbij zien komen. Weet niet meer welk boek, wel fantasy. Lijkt me sterk dat het is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:32 schreef Plausibel het volgende:
Ik heb via via op Facebook een kind voorbij zien komen dat Djaxx heet.
Daar zit ik me ook al een hele tijd van af te vragen hoe ze daar nou aan komen.
als dat degene is die ik ken weet ik dat wel. In de jaren 90 was er een dj die zo heette: miss Djaxx. Uit Amsterdam toevallig?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:32 schreef Plausibel het volgende:
Nee, deze wonen zuidelijker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
als dat degene is die ik ken weet ik dat wel. In de jaren 90 was er een dj die zo heette: miss Djaxx. Uit Amsterdam toevallig?
Mijn moeder heeft me gecorrigeerd: de beste man heette Fried de Vet.quote:
Je bent zelluf....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:15 schreef Timeschanger het volgende:
Alle Hollandse,namen zijn spuuglelijk
Ik ken ook een Bert Visscher en een Monique van de Ven. Allebei ongeveer de leeftijd van de BN'ersquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Mijn oude directeur van de basisschool heette Jan Smit
Ik ken een Paul McCartney en een Rod Stewart.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:16 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Ik ken ook een Bert Visscher en een Monique van de Ven. Allebei ongeveer de leeftijd van de BN'ers
Arm kindquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
M'n buren hebben hun dochter Peter-Paul genoemd.
Wordt meer gebruikt voor meisjes, ik ken iig al twee meisjes die Bobbie/Bobby heten. Heb er gemengde gevoelens bij.. het kan namelijk nog veel erger heb ik hier al wel gezien :pquote:Op zondag 30 augustus 2015 07:39 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ex-collega heeft zijn dochter Bobbie genoemd.![]()
Daar gaat het meisje nog flink mee gepest worden op school.
Mensen, denk toch eens na!
Lol wat een sadistenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
M'n buren hebben hun dochter Peter-Paul genoemd.
Waarvan ik vroeger altijd dacht dat ze Fanny Blankeschoen heette... En dat juist verband had met het hardlopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
was wel een zeer beroemde atleet uit hengelo OV.
fanny blankers koen.
River Phoenixquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
Een buurmeisje van een neef heet River. Ook zon ruknaam.
Hahahahahaha!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:25 schreef nightsleeper het volgende:
Vroeger noemden veel mensen hun kind nog wel eens 'Mark', nu de Duitse Mark niet meer is, zou je eigenlijk verwachten dat mensen hun zoontje 'Euro' zouden noemen.
Ik zat zelf aan 'Euro Rutte' te denken. Nog best een toepasselijke naam dacht ik zo.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
Ja! Euro Anthony!
Hahahahahaha!
Ja!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:35 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zat zelf aan 'Euro Rutte' te denken. Nog best een toepasselijke naam dacht ik zo.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarvan ik vroeger altijd dacht dat ze Fanny Blankeschoen heette... En dat juist verband had met het hardlopen.
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:25 schreef nightsleeper het volgende:
Vroeger noemden veel mensen hun kind nog wel eens 'Mark', nu de Duitse Mark niet meer is, zou je eigenlijk verwachten dat mensen hun zoontje 'Euro' zouden noemen.
Pleunquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:56 schreef Coldplayerr het volgende:
Twee zusjes, Sterre en Pleun. Verschrikkelijk.
Techno liefhebber.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:32 schreef Plausibel het volgende:
Die draait nog steeds.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
als dat degene is die ik ken weet ik dat wel. In de jaren 90 was er een dj die zo heette: miss Djaxx. Uit Amsterdam toevallig?
Jammer dat Bloem later klappen krijgt van Charity.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:50 schreef Gehenna het volgende:
Sharonie
Kyona
Charity
Silas
Geronimo
Ik zag hier Bloem ook voorbij komen, dat vind ik dan wel weer lief klinken
Ja want die laatste komt waarschijnlijk wel uit een tokkie-gezienquote:Op donderdag 24 december 2015 11:19 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Jammer dat Bloem later klappen krijgt van Charity.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |