Dat is ook de juiste uitspraak... In het Frans schrijf je de naam daarom meestal ook als Zoé.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef winterapfel het volgende:
In korte tijd 3 meisjes met de naam Zoë
Uitgesproken als:
Sow-heeey..
was wel een zeer beroemde atleet uit hengelo OV.quote:
Sem is niet slechtquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:20 schreef VromeBroeder het volgende:
Ouders die dat hun kinderen aandoen moeten echt een nekschot krijgen. hoe kun je je kind dat aandoen???
maar ja, de belachelijkste babynaam in mijn kringen is sem.
ps: ik ken ook een vent die peter balneger heet
Dat gebeurt hier in Nederland tegenwoordig ook vaak.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:16 schreef Moira. het volgende:
Mensen die hun kinderen (hoewel in de US, niet in mijn vriendenkring) namen geven als Khaleesi, Daenerys, Sansa, Arya, Theon of Tyrion...
Ik ken ook een Puck maar dat is een meisjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:31 schreef Tanin het volgende:
In willekeurige volgorde:
Puk (jongen)
Rafe (jongen)
Q (meisje)
Van ijshockey en zo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:28 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik ken ook een Puck maar dat is een meisje
Fanny is in Frankrijk een hele normale naam.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
was wel een zeer beroemde atleet uit hengelo OV.
fanny blankers koen.
Ik heb een collega gehad die er absoluut geen moeite mee had om ehm stuk of 6 van dit soort vage namen achter elkaar te plakken... ik vind t gewoon zielig. Mijn kind heeft 2 namen, 2 Franse namen en dat vind ik meer dan genoeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:16 schreef Moira. het volgende:
Mensen die hun kinderen (hoewel in de US, niet in mijn vriendenkring) namen geven als Khaleesi, Daenerys, Sansa, Arya, Theon of Tyrion...
Jean-Pierre?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:22 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die er absoluut geen moeite mee had om ehm stuk of 6 van dit soort vage namen achter elkaar te plakken... ik vind t gewoon zielig. Mijn kind heeft 2 namen, 2 Franse namen en dat vind ik meer dan genoeg.
Dat vind ik best leuk!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:28 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ik ken ook een Puck maar dat is een meisje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |