Ik ken een Paul McCartney en een Rod Stewart.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:16 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Ik ken ook een Bert Visscher en een Monique van de Ven. Allebei ongeveer de leeftijd van de BN'ers
Arm kindquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
M'n buren hebben hun dochter Peter-Paul genoemd.
Wordt meer gebruikt voor meisjes, ik ken iig al twee meisjes die Bobbie/Bobby heten. Heb er gemengde gevoelens bij.. het kan namelijk nog veel erger heb ik hier al wel gezien :pquote:Op zondag 30 augustus 2015 07:39 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ex-collega heeft zijn dochter Bobbie genoemd.![]()
Daar gaat het meisje nog flink mee gepest worden op school.
Mensen, denk toch eens na!
Lol wat een sadistenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:18 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
M'n buren hebben hun dochter Peter-Paul genoemd.
Waarvan ik vroeger altijd dacht dat ze Fanny Blankeschoen heette... En dat juist verband had met het hardlopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:59 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
was wel een zeer beroemde atleet uit hengelo OV.
fanny blankers koen.
River Phoenixquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:46 schreef ErwinDikkie het volgende:
Een buurmeisje van een neef heet River. Ook zon ruknaam.
Hahahahahaha!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:25 schreef nightsleeper het volgende:
Vroeger noemden veel mensen hun kind nog wel eens 'Mark', nu de Duitse Mark niet meer is, zou je eigenlijk verwachten dat mensen hun zoontje 'Euro' zouden noemen.
Ik zat zelf aan 'Euro Rutte' te denken. Nog best een toepasselijke naam dacht ik zo.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
Ja! Euro Anthony!
Hahahahahaha!
Ja!quote:Op woensdag 2 september 2015 10:35 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zat zelf aan 'Euro Rutte' te denken. Nog best een toepasselijke naam dacht ik zo.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waarvan ik vroeger altijd dacht dat ze Fanny Blankeschoen heette... En dat juist verband had met het hardlopen.
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:25 schreef nightsleeper het volgende:
Vroeger noemden veel mensen hun kind nog wel eens 'Mark', nu de Duitse Mark niet meer is, zou je eigenlijk verwachten dat mensen hun zoontje 'Euro' zouden noemen.
Pleunquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:56 schreef Coldplayerr het volgende:
Twee zusjes, Sterre en Pleun. Verschrikkelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |