Je bent al net zo ondankbaar als Triggerturkquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was me nog geen moment opgevallen. Ik zie ook helemaal geen verschil of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo ben ik ondankbaar?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent al net zo ondankbaar als Triggerturk
Ik weet niet eens aan wie of waaraan ik het te danken heb. Ik heb ook niet om een abo gevraagd en ik had ook niet in de gaten dat ik ineens een abo heb.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent al net zo ondankbaar als Triggerturk
Dat ligt eraan hoe erg je vandaag op dreef bent. Je eerste grap in dit topic is een 3 / 10 waard. Het kan altijd nog slechter.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
Hebben we het dieptepunt nu gehad?
quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon pimp voor een jaar ofzo, als je dan echt een cadeau wilt doen?
Als jij het een 3 geeft is het minimaal een 7 natuurlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe erg je vandaag op dreef bent. Je eerste grap in dit topic is een 3 / 10 waard. Het kan altijd nog slechter.
Kan je er 1 missen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
Je snapt toch wel dat als ik 7 blonde schone vrouwen in mijn DM heb, dat ik jou even oversla.
ik heb ook blond haar hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
Je snapt toch wel dat als ik 7 blonde schone vrouwen in mijn DM heb, dat ik jou even oversla.
Pas maar op dat niemand een banaanvraag doet om je te straffen voor de slechte woordgrap.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ze deden een appel op mij om een leuke topictitel te bedenken, maar ik wist niks.
Had je een DM van Specularium ja?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:34 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft die blond haar dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Had je een DM van Specularium ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2015 19:42:12 ]
Woordgrappen over fruit zijn irritant. Het is echt iets om framboos van te worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pas maar op dat niemand een banaanvraag doet om je te straffen voor de slechte woordgrap.
HAHAHAHAHAHAHA!!!!quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Woordgrappen over fruit zijn irritant. Het is echt iets om framboos van te worden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
Het is ook kiewie, niet kaaiwaai.
Inderdaad, ik ben ook helemaal van mijn abrikoos.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Woordgrappen over fruit zijn irritant. Het is echt iets om framboos van te worden.
Abrikoos is trouwens best een leuk koosnaampje ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook helemaal van mijn abrikoos.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Christus te paard wat ben ik blij dat ik niet geassimileerd ben als ik dit zie.
Wat vond je van Perard Joling dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:23 schreef Mutant01 het volgende:
Christus te paard wat ben ik blij dat ik niet geassimileerd ben als ik dit zie.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat vond je van Perard Joling dan?
Hehehe.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Abrikoos door Elflettering
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo een zinquote:
gahahahahahaha![]()
: P: P
Nee ik heb niet zo'n zinquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Zo een zin
gahahahahahaha![]()
: P: P
Komt goedquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leg het geld maar op mijn nachtkastje.
Ik kreeg net een DM van sp3c met de melding dat hij jouw post niet snapt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef d4v1d het volgende:
Ja, mijn interpunctie is er helemaal klaar voor.
Ik heb zojuist een TR gemaakt omdat jij DM's openbaart, de moderators van dit forum zullen hier nog op terug komen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kreeg net een DM van sp3c met de melding dat hij jouw post niet snapt.
Ah, daar is de gevreesde banaanvraag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een TR gemaakt omdat jij DM's openbaart, de moderators van dit forum zullen hier nog op terug komen.
Groeten, Fokker89
Ik ga niet over banaanvragen, ik maakt alleen een melding, en hoop dat de moderators dat oppakken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, daar is de gevreesde banaanvraag.
Heb het maar even niet over bananen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, daar is de gevreesde banaanvraag.
Zit er eentje vast??quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb het maar even niet over bananen.
Nee, snavelaartje snapt dit.quote:
Oh, las net namelijk een verhaal van iemand die een dinosaurus klem had zitten.3quote:
W...T....Fquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, las net namelijk een verhaal van iemand die een dinosaurus klem had zitten.3
Vrouw heeft seks met Tyrannosaurus Rex
Ja, de wortel zullen we ook even mijden voorlopig.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, de wortel zullen we ook even mijden voorlopig.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, de wortel zullen we ook even mijden voorlopig.
Uccie:quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heerlijk met alle dames naar het toilet.
Nietesquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heerlijk met alle dames naar het toilet.
Geef me een paar minuten...quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, daar zijn geen foto's van van dronken vrouwen.
Ja, ik ga dat niet kijken hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is het meteen met Kabouter Wesley en Yolanthe?
Ik neem nog wel een glas wijn, dan ben ik tegen die tijd wel bewusteloos.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik sla ook over denk ik, ik ga wel muziek luisteren. Of nou ja.. muziek..
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem nog wel een glas wijn, dan ben ik tegen die tijd wel bewusteloos.
Nee, ik heb de slappe lachquote:
Wel gewoon melden morgen heh, anders raak ik ongerust.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem nog wel een glas wijn, dan ben ik tegen die tijd wel bewusteloos.
Jaahaaah, ik moet natuurljik niet dronken dat je denken bend.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:18 schreef Uccie het volgende:
Je meot betere plaatsje zoeken fokker, dir schiet niet op.
Ik ben niet dronken, ik zit mobielquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jaahaaah, ik moet natuurljik niet dronken dat je denken bend.
quote:
Ja, maar dit is natuurlijk waardeloos.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:18 schreef Uccie het volgende:
Je meot betere plaatsje zoeken fokker, dir schiet niet op.
Ok, misschien heb je gelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar dit is natuurlijk waardeloos.
''Je moet betere plaatje zoeken Fokker''
Oh leuk!quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is het meteen met Kabouter Wesley en Yolanthe?
Morgenochtend piep je wel anders.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
Maar nu heb ik nog meer de slappe lach.
Wollah.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
''Je moet betere plaatje zoeken Fokker''
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens Triggertaalnazi zit er geen o in wollah.quote:
Wallah, hij heeft gelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens Triggertaalnazi zit er geen o in wollah.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens Triggertaalnazi zit er geen o in wollah.
Nee joh, het is alweer over. Morgen half 9 alweer een afspraak die ik moet voorbereiden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Morgenochtend piep je wel anders.
Ok Henkquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:26 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]Mijn bunnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ja maar nu was het rosé.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
God, ik weet nog wel de vorige keer dat Uccie wijn dronk, toen lag ze meteen 2 weken ziek op bed.
Ok. Dan ga ik even allochtonen roepenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor, met een beetje mazzel wordt Henk madpanda.
Jij moet altijd zo overdrijven gelijk met je aids.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik even allochtonen roepen
Je riep?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik even allochtonen roepen
Ziiiinaquote:
Zeg 1 ding?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Gaan jullie nu weer iedereen wegjagen?
Vast wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Ik blijf wel hangen voor die foto's van jou boven een teiltje.quote:
Nee, nee, ik heb sperziebonen gegeten a sahbi.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:39 schreef Specularium het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik blijf wel hangen voor die foto's van jou boven een teiltje.
Oh dan moet ik denk ik aan de sterke drank.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik blijf wel hangen voor die foto's van jou boven een teiltje.
Ik bedacht me gisteren dat er geen dag meer voorbijgaat zonder dat ik op de één of andere manier met de islam word geconfronteerd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van mij mag het wel hoor, met een beetje mazzel wordt Henk madpanda.
Dat zei je gisteren al.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat er geen dag meer voorbijgaat zonder dat ik op de één of andere manier met de islam word geconfronteerd.
Dat is ook maar gewoon iets van de afgelopen 25 jaar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat er geen dag meer voorbijgaat zonder dat ik op de één of andere manier met de islam word geconfronteerd.
Moet je stoppen als redactielid, geen nieuws meer kijken, niet meer naar buiten gaan, internet opzeggen, televisie uit laten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels wel een beetje gewend.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:50 schreef Fokker89 het volgende:
Meestal ook nog van dat blije geschreeuw
Ik had gisteren een leuke, islam-vrije dag. Activiteit buiten de deur, druk geweest. Het was gezellig. Kom je hier op het forum, krijg je allemaal Arabische taal en geneuzel over islam-websites.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je stoppen als redactielid, geen nieuws meer kijken, niet meer naar buiten gaan, internet opzeggen, televisie uit laten.
Tis niet zo moeilijk allemaal.
Kun je dit niet gewoon in islam gerelateerde topics doen? Hier komen mensen voor de gezelligheid.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had gisteren een leuke, islam-vrije dag. Activiteit buiten de deur, druk geweest. Het was gezellig. Kom je hier op het forum, krijg je allemaal Arabische taal en geneuzel over islam-websites.
Kunnen mensen die kut-religie van ze niet gewoon privé houden? Wat is daar zo moeilijk aan?
Het is maar wat je confronteren noemt. Is nou niet dat er elke dag iemand voor je deur staat en zijn voet er tussen steekt om je te laten luisteren naar het woord van Mohammed.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had gisteren een leuke, islam-vrije dag.
Ja precies, ik word er eigenlijk nooit mee geconfronteerd. Oh ja, in Toronto een man die gratis korans uitdeelde.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is maar wat je confronteren noemt. Is nou niet dat er elke dag iemand voor je deur staat en zijn voet er tussen steekt om je te laten luisteren naar het woord van Mohammed.
Ik wil wel een weesgegroetje posten als tegengas.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had gisteren een leuke, islam-vrije dag. Activiteit buiten de deur, druk geweest. Het was gezellig. Kom je hier op het forum, krijg je allemaal Arabische taal en geneuzel over islam-websites.
Kunnen mensen die kut-religie van ze niet gewoon privé houden? Wat is daar zo moeilijk aan?
En al wat gevonden?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan moet ik denk ik aan de sterke drank.
De wijn is op.
Er scheelt weinig aan. Maar goed, laten we een ander onderwerp bespreken. Sowieso moet ik even weg. Tot zo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is maar wat je confronteren noemt. Is nou niet dat er elke dag iemand voor je deur staat en zijn voet er tussen steekt om je te laten luisteren naar het woord van Mohammed.
Doeiquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er scheelt weinig aan. Maar goed, laten we een ander onderwerp bespreken. Sowieso moet ik even weg. Tot zo.
Nee de lol is er wel af.quote:
Ja, laten we allemaal even wachten tot jij terug bent.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er scheelt weinig aan. Maar goed, laten we een ander onderwerp bespreken. Sowieso moet ik even weg. Tot zo.
Awww kjoetiequote:
Ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:01 schreef arjan1112 het volgende:
Wat is een 'milf' nou weer ? een nieuwe soort moderator ofzo??
Misschien dat Triggerturk zo nog wel even gezellig komt buurtenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal even wachten tot jij terug bent.
Hehe.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die modden alleen de leuke fora, Moderator In Leuke Fora.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die modden alleen de leuke fora, Moderator In Leuke Fora.
Ja doei. Dit was niet mijn schuldquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie je nou wat je hebt gedaan?
Gespreksleider In Leuke Foraquote:
En zelfs niet de mijnequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja doei. Dit was niet mijn schuld
Jij bent over 10 jaar echt een fatty, met je speklap in de frituurpan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is spek dus echt het lekkerste wat er bestaat
Hoop het nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent over 10 jaar echt een fatty, met je speklap in de frituurpan.
Klopt wel aardig dus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
pasta met saus vlees en groenten
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dit zijn dus echt zulke ranzige noodlesquote:
Die ja!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn dus echt zulke ranzige noodlesGewoon yumym.
Indomiequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit zijn dus echt zulke ranzige noodlesGewoon yumym.
dit merk is dan toevallig wel goed te nassen maar de meesten zijn goor en smakeloos manquote:
Nou niks mis mee toch.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:13 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
YumYum Chickenquote:
Uiteraardquote:
Knorr kan ook helemaal niet koken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sommige wel hoor, niet die van knorr ofzo.
Lekkerste is die noodles in warm water gooien, roerei of blokjes kip in de pan bakken, dat zakje kruiden erbij met een beetje sojasaus en dan die noodles er doorheen mengenquote:
Knorr is sowieso aids met alles wat ze maken. Vooral die 'wereldgerechten' zijn zo dramatisch kut dat je er niet eens hondenvoer van zou kunnen makenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Sommige wel hoor, niet die van knorr ofzo.
Dit is wel fucking lekkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knorr is sowieso aids met alles wat ze maken. Vooral die 'wereldgerechten' zijn zo dramatisch kut dat je er niet eens hondenvoer van zou kunnen maken
Beetje aparte combinatie met die boterhamworst. Maar spinazie met brie is volgens mij wel lekker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
Spinazie salade had ik ook gemaakt
met brie en een soort boterhamworst o.i.f
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Knorr kan ook helemaal niet koken.Nee, eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige dingen zijn wel te hachelen, meestal niet inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Knorr is sowieso aids met alles wat ze maken. Vooral die 'wereldgerechten' zijn zo dramatisch kut dat je er niet eens hondenvoer van zou kunnen maken
Dat slaat dan weer nergens op, ik heb nog nooit een kok gezien die kruiden door een omelet doetquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit is wel fucking lekker
[ afbeelding ]
Hooguit peper en zout, maar meer niet inderdaad.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op, ik heb nog nooit een kok gezien die kruiden door een omelet doet
Ik had van het weekend iets wat met toscanerworstjes moest, maar die hadden ze natuurlijk weer nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:23 schreef arjan1112 het volgende:
een andere worst hoor. maar dat was vrijdag ofzo
Het zijn gedroogde groente en zo man, probeer het gewoon eens een keer. Is echt lekker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op, ik heb nog nooit een kok gezien die kruiden door een omelet doet
Ik lust helemaal geen ei maar dit lust ik wel gek genoeg (omdat je dan het ei niet proeftquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn gedroogde groente en zo man, probeer het gewoon eens een keer. Is echt lekker.
Kun je dan niet gewoon beter een zakje voorgesneden groenten pakken en die in de pan donderen met spekjes en eiquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het zijn gedroogde groente en zo man, probeer het gewoon eens een keer. Is echt lekker.
Dan gebruik ik liever gewoon verse (al dan niet voorgesneden) groente.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon beter een zakje voorgesneden groenten pakken en die in de pan donderen met spekjes en ei
Tuurlijk kan dat, een echte kok zou dat ook doen. Maar met deze shit is weinig mis, het is gewoon echt lekker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan gebruik ik liever gewoon verse (al dan niet voorgesneden) groente.
Nee man dit roer je door het opgeklopte ei en dan bak je het. dan zit het er helemaal goed doorheen en proef je dus het ei niet meerquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon beter een zakje voorgesneden groenten pakken en die in de pan donderen met spekjes en ei
Ja en dat kan met losse ingrediënten niet?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dit roer je door het opgeklopte ei en dan bak je het. dan zit het er helemaal goed doorheen en proef je dus het ei niet meer
Nee dan zit het er niet goed doorheen, dan proef ik het ei nog.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat kan met losse ingrediënten niet?
Het zijn 2 zakjes.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
En het is voor 3-4 personen... als je dan alleen of met zijn 2e bent kan je de helft weggooien
ik had een keer chinees over nasi enzo paar van die bakken die voor de helft op waren... toen gooide ik dat allemaal in de pan en gooide er een paar eieren bij... toen had ik een chinese omelet was best lekker..quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man dit roer je door het opgeklopte ei en dan bak je het. dan zit het er helemaal goed doorheen en proef je dus het ei niet meer
Ja, als ik het ei niet meer wil proeven neem ik wel een broodje kaasquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man, 1 zakje doe je 2 of 3 eieren (2 is zat) bij. Het is geen mega-omelet of zo en ook niet al te machtig. Gewoon goed voor 4 boterhammen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
En het is voor 3-4 personen... als je dan alleen of met zijn 2e bent kan je de helft weggooien
Wat is er mis met eiquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef Karina het volgende:
Nee dan zit het er niet goed doorheen, dan proef ik het ei nog.
Klinkt als een culinair hoogstandje.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ik had een keer chinees over nasi enzo paar van die bakken die voor de helft op waren... toen gooide ik dat allemaal in de pan en gooide er een paar eieren bij... toen had ik een chinese omelet was best lekker..
ja want dat is ook precies hetzelfde.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, als ik het ei niet meer wil proeven neem ik wel een broodje kaas
Helemaal niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er mis met eiZo'n beetje het meest neutrale voedsel qua smaak.
Ik lust gewoon geen ei. Vind het vies. Weet ik veel waarom.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er mis met eiZo'n beetje het meest neutrale voedsel qua smaak.
Nee, eieren eten, maar de smaak niet willen proeven, dat klinkt erg logisch.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
ja want dat is ook precies hetzelfde.
Ik zeg toch niet dat het logisch is? Ik zeg dat ik die mix ook lekker vind mede doordat ik het ei dan niet proef.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, eieren eten, maar de smaak niet willen proeven, dat klinkt erg logisch.
In alle vormen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lust gewoon geen ei. Vind het vies. Weet ik veel waarom.
Spiegelei met een zachte dooier en een knapperig eiwitquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve dus in zo een omelet. Maar vooral gekookt en met name zachtgekookt
OKEEE DAAAAAAAAAAAAAAAAAAGquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het logisch is? Ik zeg dat ik die mix ook lekker vind mede doordat ik het ei dan niet proef.
Je bent zelf een ei.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik wel eieren lust.
Juist lekker joh, snotterig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve dus in zo een omelet. Maar vooral gekookt en met name zachtgekookt
Zeg enige echte en allerbeste FP-Mod, veel plezier: Boze migranten de straat op in Milaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ik wel eieren lust.
Ja, weet eigenlijk niet wat voor rommel er allemaal in zit. Maar het is wel prima.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spiegelei met een zachte dooier en een knapperig eiwit![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag ook dat ik op de FP een ander tagje heb.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg enige echte en allerbeste FP-Mod, veel plezier: Boze migranten de straat op in Milaan
Nog niet gezien eigenlijk, wat staat er?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zag ook dat ik op de FP een ander tagje heb.
''EINDBAAS''quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet gezien eigenlijk, wat staat er?
quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:39 schreef Karina het volgende:
OK nu ben ik misselijk. Zacht wit van een gekookt ei is ook vies trouwens.
Nee, maar hij legt het wel zo uitquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie voor hem dat het ei uit zijn mond druipt
Kunnen wij tenminste zeggen van 'wij zijn redactie, ga de mod maar lastigvallen'quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
The one and only. Krijgt hij al die shit over zich heen![]()
.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen wij tenminste zeggen van 'wij zijn redactie, ga de mod maar lastigvallen'
Zo zijn jullie wel ja, niet jullie mod steunen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen wij tenminste zeggen van 'wij zijn redactie, ga de mod maar lastigvallen'
Ik steun Fokker overal, ik mag die kerel wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zijn jullie wel ja, niet jullie mod steunen.
Ook alleen maar omdat je die blonde kreeg.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik steun Fokker overal, ik mag die kerel wel.
Ik heb hem natuurlijk geen mod laten worden omdat het zo'n aardige jongen is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zijn jullie wel ja, niet jullie mod steunen.
En omdat je af en toe K3 voor mij draaitquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je die blonde kreeg.
Ohquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem natuurlijk geen mod laten worden omdat het zo'n aardige jongen is.
Ondanks alles mag ik je wel hoorquote:
LTKDVquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb hem natuurlijk geen mod laten worden
Goed dat je me eraan herinnert, zal het straks doen als ziiina naar bed is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Denk jij nog aan dat fotosoepje?Gewoon als je tijd hebt hoor.
Topshow!quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed dat je me eraan herinnert, zal het straks doen als ziiina naar bed is.
Henk in de moskee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |