abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155512022
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:33 schreef Bloesem. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de support :* Malteser, ik vind 't inderdaad alsnog fijn om te horen dat ik niet de enige ben die niet zo adequaat reageert :@
dat maakt het natuurlijk anders. Zoals Kyara zegt, ik zou je de volgende keer erop voorbereiden, en dan persoonlijk wat zeggen. En anders even bellen, dan heeft zij ook de kans om te reageren ipv een bericht sturen. maargoed, ik heb nogal een aversie tegen belangrijke dingen in berichtjes.

Joycie, sterkte! hopenlijk kom je de nacht goed door...
pi_155512025
Leonietje! *O* wat mooi!! Geniet maar lekker van dit moment!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155512167
Leonietje O+ gefeliciteerd!

Kyara, dat is misschien ook een goed idee. Ik ben alleen bang dat ik op dat moment weer zo inadequaat reageer :@ of dat ik een keertje finaal ontplof :')

Joycie, veel succes! Erg spannend allemaal :o Je komt heel kalm over hier, stoer! :*
pi_155512169
leonietje, wat fijn! *O* *O*
pi_155512559
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat maakt het natuurlijk anders. Zoals Kyara zegt, ik zou je de volgende keer erop voorbereiden, en dan persoonlijk wat zeggen. En anders even bellen, dan heeft zij ook de kans om te reageren ipv een bericht sturen. maargoed, ik heb nogal een aversie tegen belangrijke dingen in berichtjes.

Joycie, sterkte! hopenlijk kom je de nacht goed door...
Ja, ik ben het wat berichtjes betreft helemaal met je eens. Maar ik heb het gevoel dat ik verbaal de ruimte niet krijg (niet alleen n.a.v. gisteren)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaar de overweging. Maar ik vind wat jullie voorstellen eigenlijk een betere optie. Gewoon goed beslagen ten ijs komen (en me er dus gedegen op voorbereiden) Dan toch maar een keer de confrontatie aan, hopelijk dringt 't deze keer door en anders weet ik wat me te doen staat.
pi_155512769
Oh wat een fijn nieuws Leonietje!! *O* *O*
pi_155513605
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:41 schreef Kyara het volgende:
Jeetje bloesem, ik word al kriegelig als ik het lees. Misschien kun je je de volgende keer een beetje wapenen als ze komt? Haar handen vastpakken, haar meenemen en even heel duidelijk vertellen dat je het niet prettig vindt en waarom niet. :*
Dat ja. Ik kan me er niks bij voorstellen dat je iemand zo lang in je persoonlijke ruimte laat en zelfs aan je laat zitten als je dat niet wil. Daar zeg je toch wat van, of je reageert toch in elk geval fysiek door terug te deinzen?

Ik zou je willen aanraden je zwangerschap te gebruiken om te oefenen om wat assertiever te worden op dit punt, want met een baby ga je dat ook krijgen. Voorbijgangers die in de kinderwagen of drager willen koekeloeren als je dat niet wil. Of een tante/buurvrouw/you name it die z'n rookvingers in je baby's mond wil stoppen. :X Ik hoop dat je op dat moment wel in kan grijpen als het tegen je zin is.
pi_155513836
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:44 schreef Leonietje83 het volgende:
Dank voor al het duimendraaien! Het heeft geholpen want we hebben net een mooie echo gehad met knipper hartje en ook het hartje gehoord! O+ Mag ik in de OP? UD voorlopig 12 april!
*O* Fijn van de goede echo! En je staat er bij in de OP!
pi_155514219
Gefeliciteerd Leonietje *O*

En succes Joycie! Zet m op!
pi_155514417
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef Mineola het volgende:

[..]

Dat ja. Ik kan me er niks bij voorstellen dat je iemand zo lang in je persoonlijke ruimte laat en zelfs aan je laat zitten als je dat niet wil. Daar zeg je toch wat van, of je reageert toch in elk geval fysiek door terug te deinzen?

Ik zou je willen aanraden je zwangerschap te gebruiken om te oefenen om wat assertiever te worden op dit punt, want met een baby ga je dat ook krijgen. Voorbijgangers die in de kinderwagen of drager willen koekeloeren als je dat niet wil. Of een tante/buurvrouw/you name it die z'n rookvingers in je baby's mond wil stoppen. :X Ik hoop dat je op dat moment wel in kan grijpen als het tegen je zin is.
Ja fysiek terugdeinzen gebeurt (gelukkig) uit reflex. Ik ben sinds 't begin van de zwangerschap assertief, bijna aggressief geweest tegen alles wat te dichtbij kwam en iedereen die aan mij voorbij ging. Maar inmiddels heb ik er de energie niet meer voor om op alles te reageren/om vab alles een strijd te maken :@ Niet om nu te zeggen dat ik zielig ben of het zwaar heb, want ik geniet ontzettend van mijn zwangerschap, maar ik heb inmiddels al gebattled met schoonouders, verloskundigen, docenten, kennissen, vreemden, zwagers, familie etc. Ik ben het gewoon een beetje beu :@ En dat ik dan in mijn 'veilige ruimte' bij een vriendin niet 'veilig' ben, was even veel te veel. Heb een verdriet-en-zwelg-avond en de neiging om me een weekje op te sluiten (misschien niet eens een slecht idee zo vlak voor 't schooljaar haha) Morgen weer strijdlustig te paard (mede geholpen door m'n nieuwe boek) ;)
pi_155516121
Wel iets ontsluiting.. maar het ballonnetje blijft nog een nachtje in. Dus we kunnen even watcslapen. Net nogveen CTG gehad en die is goedgekeurd ;)
pi_155518735
Dikke vette *O* *O* *O* voor de knipper van Leonietje!

Joycie gaat lekkah! ontsluiting, goede CTG.... Veel succes :*

SPOILER
pi_155519012
Leonietje gefeliciteerd met een knipper en een hartslag *O*

Joycie :%
pi_155519119
En een :* voor alle verdrietige dames hier

Hier 29 weken en op weg naar de weken die beginnen met een 3 :)
pi_155519187
Daui dat moet een lekker gevoel geven! Gaat alles goed verder?
pi_155519220
Zet 'm op joycie! :%

Ik wisseldag ook! *O* 30 weken vandaag.
pi_155519277
Hier ook wisseldag! 26 weken *O*
pi_155519313
30 weken alweer :o
6 jaar geleden had k ook een wisseldag en was ik vandaag precies 41 weken. Op dit moment voelde ik nog niets, om 9 uur braken de vliezen, om half 10 begonnen de weeën en om half vijf werd onze oudste geboren ♡♡
:)
pi_155519360
Leonietje, *O* goede echo!

Spannende dag vandaag voor Joycie!
pi_155519367
Hier wordt t vandaag n leuke dag.. :'( :N zoon lopen spoken tot 22.30. Daarna heb ik n eeuw wakker gelegen..
pi_155519530
Ik kom voor de laatste keer jompelen voor mijn wekenwissel!
35 weken. Hij is in de pocket. Die hele mooie mijlpaal heb ik gehaald. Wie had dat gedacht!!

*O* *O* *O* *O*

Hopelijk mogen we ons meisje vandaag ontmoeten. Heb best goed geslapen. Dus ik ben er klaar voor. Nu hopen dat ze de vliezen kunnen breken!
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:11:15 #72
327807 Mariposas
יה&#14
pi_155519552
Gefeliciteerd met deze toch nog wel bijzondere mijlpaal, Joyce! Heelveel succes vandaag!

Knipper voor leonietje!

Mignonne gefeliciteerd met je oudste!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:20:23 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155519615
Leonietje knippert *O*
J0ycie 35 weken *O*
mignonne 6 jaar mama *O*

Gefeliciteerd :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_155519663
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:20 schreef Yuki het volgende:
Leonietje knippert *O*
J0ycie 35 weken *O*
mignonne 6 jaar mama *O*

dit!

*O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_155519691
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:20 schreef Yuki het volgende:
Leonietje knippert *O*
J0ycie 35 weken *O*
mignonne 6 jaar mama *O*

Dit idd! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')