quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:33 schreef Bloesem. het volgende:
dat maakt het natuurlijk anders. Zoals Kyara zegt, ik zou je de volgende keer erop voorbereiden, en dan persoonlijk wat zeggen. En anders even bellen, dan heeft zij ook de kans om te reageren ipv een bericht sturen. maargoed, ik heb nogal een aversie tegen belangrijke dingen in berichtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de supportMalteser, ik vind 't inderdaad alsnog fijn om te horen dat ik niet de enige ben die niet zo adequaat reageert
Joycie, sterkte! hopenlijk kom je de nacht goed door...
Ja, ik ben het wat berichtjes betreft helemaal met je eens. Maar ik heb het gevoel dat ik verbaal de ruimte niet krijg (niet alleen n.a.v. gisteren)quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat maakt het natuurlijk anders. Zoals Kyara zegt, ik zou je de volgende keer erop voorbereiden, en dan persoonlijk wat zeggen. En anders even bellen, dan heeft zij ook de kans om te reageren ipv een bericht sturen. maargoed, ik heb nogal een aversie tegen belangrijke dingen in berichtjes.
Joycie, sterkte! hopenlijk kom je de nacht goed door...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vandaar de overweging. Maar ik vind wat jullie voorstellen eigenlijk een betere optie. Gewoon goed beslagen ten ijs komen (en me er dus gedegen op voorbereiden) Dan toch maar een keer de confrontatie aan, hopelijk dringt 't deze keer door en anders weet ik wat me te doen staat.
Dat ja. Ik kan me er niks bij voorstellen dat je iemand zo lang in je persoonlijke ruimte laat en zelfs aan je laat zitten als je dat niet wil. Daar zeg je toch wat van, of je reageert toch in elk geval fysiek door terug te deinzen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:41 schreef Kyara het volgende:
Jeetje bloesem, ik word al kriegelig als ik het lees. Misschien kun je je de volgende keer een beetje wapenen als ze komt? Haar handen vastpakken, haar meenemen en even heel duidelijk vertellen dat je het niet prettig vindt en waarom niet.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:44 schreef Leonietje83 het volgende:
Dank voor al het duimendraaien! Het heeft geholpen want we hebben net een mooie echo gehad met knipper hartje en ook het hartje gehoord!Mag ik in de OP? UD voorlopig 12 april!
Ja fysiek terugdeinzen gebeurt (gelukkig) uit reflex. Ik ben sinds 't begin van de zwangerschap assertief, bijna aggressief geweest tegen alles wat te dichtbij kwam en iedereen die aan mij voorbij ging. Maar inmiddels heb ik er de energie niet meer voor om op alles te reageren/om vab alles een strijd te makenquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:27 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dat ja. Ik kan me er niks bij voorstellen dat je iemand zo lang in je persoonlijke ruimte laat en zelfs aan je laat zitten als je dat niet wil. Daar zeg je toch wat van, of je reageert toch in elk geval fysiek door terug te deinzen?
Ik zou je willen aanraden je zwangerschap te gebruiken om te oefenen om wat assertiever te worden op dit punt, want met een baby ga je dat ook krijgen. Voorbijgangers die in de kinderwagen of drager willen koekeloeren als je dat niet wil. Of een tante/buurvrouw/you name it die z'n rookvingers in je baby's mond wil stoppen.Ik hoop dat je op dat moment wel in kan grijpen als het tegen je zin is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:20 schreef Yuki het volgende:
Leonietje knippert
J0ycie 35 weken
mignonne 6 jaar mama
Gefeliciteerd
Dit idd!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:20 schreef Yuki het volgende:
Leonietje knippert
J0ycie 35 weken
mignonne 6 jaar mama
Gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|