Dat kan ik niet zeggen, dan komt iedereen naar die koe kijken.quote:
Laten we er maar niet over twisten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.... het is een echte brain-twister, deze vraag!
Ik had toch wel verwacht dat jij 't wist.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.... het is een echte brain-twister, deze vraag!
Pff.. Draai er nou niet zo omheen joh..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:05 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Laten we er maar niet over twisten.![]()
Voordat dit een stormlooptopic vol woordspelingen wordt, en iemand zich er over opwind... terug on topic. 't waait wel over.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:15 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Pff.. Draai er nou niet zo omheen joh..
Niet zonder reden het zonnigste stukje Nederland natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Alleen Den Helder wordt gespaard?
Niet genoeg voor zwaar overlastquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoog genoeg voor flinke hagelstenen
Dat denk ik wel. Harmonie laat forse buien zien die ontstaan bij het koufront.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet genoeg voor zwaar overlast
Hoogtepunt dus via de Noordzee over Haarlem richting Almere. Zo ken ik het weer...quote:
Nee voor 17:30 moet om 17:45 naar de voetbal en dan moet het tot tenminste 22:00 droog zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef dick_laurent het volgende:
Scheisse, ik ben op de fiets vandaag
Graag alle stortbuien en windhozen na 17:30 aub
Hmm ik weet het nog niet, de meeste kaarten gaan juist voor het noordwesten en noorden voor zwaarste buien. Vanmiddag nog maar eens kijken wat de update's doen want de onzekerheid is nog altijd aanwezig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:43 schreef INViCTuS het volgende:
De grootste kans op volwassen supercells lijkt weggelegd voor de gebieden rood gemarkeerd op bijgevoegde kaart. De beste overlapping van de zwaarweerparameters bevindt zich in deze gebieden alsook de STP.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |