Gaafquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
Nog eentje van gisteravond:
[ afbeelding ]
Bruuuuuut.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
gaafquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe foto.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig!!! Die zou bij mij aan de muur komen als ik hem gemaakt had!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:37 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Den Helder wordt gespaard?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
A level 1 was issued for BENELUX and extreme NW Germany mainly for severe wind gusts and tornadoes.
Schattig klein gebiedje boven ons, ik voorspel 2 tornados!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
A level 1 was issued for BENELUX and extreme NW Germany mainly for severe wind gusts and tornadoes.
In west en oost Bredaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Schattig klein gebiedje boven ons, ik voorspel 2 tornados!
Dan hebben we altijd de foto's van gister nog:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:47 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Alleen Den Helder wordt gespaard?
Als dan net al die hanglui op het plein staan en alle bomen eroverheen vallen, dit terwijl ik alles film, prima.quote:
Hier is geen vervelende hanglui, dus vooruit, ik kijk uit het raam in de verte naar het monster, en jij filmt het zodat ik het toch dichtbij kan zien hier onlinequote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als dan net al die hanglui op het plein staan en alle bomen eroverheen vallen, dit terwijl ik alles film, prima.
Klinkt niet zo heel positief voor ons nee, maar na die dubbele bui vorige week blijf ik optimistisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier is geen vervelende hanglui, dus vooruit, ik kijk uit het raam in de verte naar het monster, en jij filmt het zodat ik het toch dichtbij kan zien hier online
Maar eigenlijk, denk ik dat we niks krijgen
Als ik het meeste zo lees krijgt het westen/noordwesten de meeste kansen.
Indian Summertwitter:
Kwam live vanaf mijn dashboard cam net...quote:
Serieus? Waar is dit dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kwam live vanaf mijn dashboard cam net...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |