Die krijgen al genoeg. Andere delen die nooit wat krijgen mogen ook best eens aan de beurt zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken hoe het alweer Limburg mooi ontwijkt
Jij hebt laatst nog een mooie show gehad, toen was hier (alweer) niks... :pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die krijgen al genoeg. Andere delen die nooit wat krijgen mogen ook best eens aan de beurt zijn.
het drijft inderdaad allemaal langs Roermond af. Roermond zelf krijgt niksquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:33 schreef gooddaddy het volgende:
Mijn dochter zit anders te klagen dat al het onweer lang roermond af drijft. Is het forcefield verplaatst?
Vergeet je paspoort nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:20 schreef jajablahblah het volgende:
Godskolere, ik ga een paar dagen naar Friesland. Vanuit Limburg
De wind komt nu vanuit een andere hoek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:43 schreef Burner82 het volgende:
Dat windkaartje van de knmi vertrouw ik niet meer... Zou nu harder waaien dan gisteravond...
Maar gisteravond klonk het alsof het hele gebouw weggeblazen werd, nu rustig briesje
Beschutting is hier niet van toepassingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:29 schreef hangtime het volgende:
[..]
De wind komt nu vanuit een andere hoek.
Staat dat gebouw dan beter beschut toevallig?
Vandaar dat ik even richting Praag vlucht naar 26 tot 31 graden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er komt weer een berg met regen aan
Lekker, geniet er van!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:13 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Vandaar dat ik even richting Praag vlucht naar 26 tot 31 graden.
Het walhalla voor een liefhebber van historische gebouwen zoals moi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, geniet er van!
Praag is een mooie stad!
Ook al zoiets jaquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik lees dat het westen goed zit op onweer online.
http://www.onweer-online.(...)-2627-augustus-2015/
Hup, je forcefield aanzetten, anders krijg je dadelijk nog onweer en zo ookquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whehehehe
Tsssss
Wacht, serieus?
Het forcefield heeft geen aan/uit knop, hij is er gewoon. Voor de aan/uit knop moet je in Breda zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hup, je forcefield aanzetten, anders krijg je dadelijk nog onweer en zo ook
We gaan het meemakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het forcefield heeft geen aan/uit knop, hij is er gewoon. Voor de aan/uit knop moet je in Breda zijn
De aanknop is weer thuis, dus de kansen in het westen zijn weer gegroeidquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het forcefield heeft geen aan/uit knop, hij is er gewoon. Voor de aan/uit knop moet je in Breda zijn
Gezakt juist... toen wij beiden op vakantie waren, ging het los boven het Groene Hartquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De aanknop is weer thuis, dus de kansen in het westen zijn weer gegroeid
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit kaartje niet meer klopt voor dat gedeeldte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |