http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl daar even loeren X)quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:54 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens de regenradar moet het bij mij nu noodweer zijn, ik hoor alleen maar een beetje gerommel in de verte
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb best veel gefilmd moet ik zeggen maar heb er nog niks afgehaald (behalve het minibliksempje van vandaag wat je in dit topic kan vinden).
Het waren twee en een halve bui die overkwamen, de eerste zorgde ervoor dat het nacht werd maar alle bliksem bleef hoog in de wolken, de bui erna was het wel raak met enorme bliksemflitsen, de laatste ging meer over Tilburg maar de bliksems waren heel goed te zien vanaf hier.
Ik zal vanavond eens m'n mobiel uitpluizen.
Mwah, het blijft bij regen vanavond.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Heel donkere lucht richting het Zuiden in Den Haag. Het regent ook. Zou het dan toch?
Portable force shieldsquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
2.5 week door Europa gereisd met de auto. 1 onweersbui tegengekomen bij Italië. 5 flitsen aand it was gone. Verder niks
http://www.wetteronline.de/wettertickerquote:Anhand der Schäden schätzen wir die Stärke des Tornados vorläufig auf mindestens F2, also einen Tornado mit Windgeschwindigkeiten zwischen 180 und 250 Kilometer pro Stunde.
Tja met de tent en alles kwam het wel goed uit dat het eigenlijk altijd droog was, maar een knallend onweer in de bergen had best gemogen.quote:
Ik weet er alles vanquote:
Erg suf weer ja, hebben ze eens kans om iets bijzonders te vermelden, doen ze het nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:34 schreef INViCTuS het volgende:
De Duitse weersites maken tenminste nog melding van een tornado in Nederland. Media hier schrijven weer eens windhoos. Kap daar nou eens mee
Echt suf is dat idd. Alles altijd groter maken dan het is, en dan heb je eens iets om lekker spectaculair mee te doen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:34 schreef INViCTuS het volgende:
De Duitse weersites maken tenminste nog melding van een tornado in Nederland. Media hier schrijven weer eens windhoos. Kap daar nou eens mee
Moet je eens kijken hoe het alweer Limburg mooi ontwijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |