En LAPO je kon het niet latenquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een kut opmerking
Ja echt he ?quote:
Ja gelijk heb je .. Dat had ik weer gefixed...quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dat hakie stond er toch al weer, dus....................
zo?quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:48 schreef sacha het volgende:
kan je de interpunctie in de OP even editten?
*lief kijkt*
Ik vráág het toch gewoon........quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:49 schreef Soury het volgende:
En geen kut opmerking. Maar als je iets niet snapt ga dan niet lopen zeiken
Of je leest de gebruiksaanwijzingquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vráág het toch gewoon........
Jij zeikt gewoon weer, als je iets niet weet moet je het vragen heb ik altijd geleerd.
Weet ik veel wat voor telefoon je hebt ?quote:
ik zit achter mijn laptop doosquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik veel wat voor telefoon je hebt ?
Dat is eik nog ergerquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zit achter mijn laptop doosSacha zat debiel...
Zij zat dus weer verkeerdquote:Op zondag 23 augustus 2015 23:54 schreef sacha het volgende:
jullie 'praten' weer lekker langs elkaar
Dat is standaard met die 2quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:54 schreef sacha het volgende:
jullie 'praten' weer lekker langs elkaar
Zeiquote:
Kom op zeg settings en gaanquote:
Oh ja ik was je even vergetenquote:
Geen dankquote:
Toegeven is lastig he? Net zoals je gedragquote:
Daar heb ik dus mn twijfels over, want soms zie ik posts van anderen in kleur...quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
[..]
jij kan mijn kleur niet zien, zo dom ben ik ook weer niet
quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Toegeven is lastig he? Net zoals je gedrag
ejjjjjjjjjj nou ben jij ineens niet roze meerquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik dus mn twijfels over, want soms zie ik posts van anderen in kleur...
Nee dat zijn je eigen instellingen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik dus mn twijfels over, want soms zie ik posts van anderen in kleur...
Toegeven doe je niet integendeel je gaat in de aanval.quote:
Wat wil je dat ik toegeef dan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Toegeven doe je niet integendeel je gaat in de aanval.
Nee, over je facebook opmerkingquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik toegeef dan?![]()
Dat het me niet lukte? Volgens mij heb ik dat al 10x gezegd.
Toegeven dat jij dacht dat ik mobiel zat i.p.v. Sacha kan je dat?
en waar val ik je aan?
Jij maakte die rotopmerking dat ik nooit buiten kwam alsof ik daar voor kies, da's niet oké
wat nou weer? ga je dat erbij halenquote:
Nee dat ben ik niet, je valt users aan. Je post ook nog even zijn fbquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
wat nou weer? ga je dat erbij halen![]()
en het is weggehaald dus wat ik ook zeg ik kan het niet bewijzen en dat weet je, je bent
gewoon weer aan het zoeken.
ach je bent een naar mens, maak er maar van wat je er van wil makenquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet, je valt users aan. Je post ook nog even zijn fb
Pietquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ach je bent een naar mens, maak er maar van wat je er van wil maken![]()
Piet was erbij...
ze zit weer te zeiken, jouw post is ook weggehaald trouwens, niet belangrijk verderquote:
Mobiel settings neem ik aan...quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat zijn je eigen instellingen.
Je hebt de bril gezien?quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:19 schreef FANN het volgende:
Totaal van de pot gerukt met haar schelpjes wc bril
Je tiept in raadselen nu?quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zit weer te zeiken, jouw post is ook weggehaald trouwens, niet belangrijk verder![]()
ze mot wat...
Even serieus, als mijn posts weggehaald worden is het wel terecht. Ik ga niet lopen zeuren ofzo. Jij gaat gelijk in de aanval en post de link naar zijn fotoboekquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ze zit weer te zeiken, jouw post is ook weggehaald trouwens, niet belangrijk verder![]()
ze mot wat...
Tuurlijk Mop... zo is het gegaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Even serieus, als mijn posts weggehaald worden is het wel terecht. Ik ga niet lopen zeuren ofzo. Jij gaat gelijk in de aanval en post de link naar zijn fotoboek
quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en er verdwijnen wel vaker posts van mij, lig ik gelijk weer hele nacht wakker.
Ja ik zat er bovenop. Sorry die stond in mijn myat.quote:
Ben je meestal toch al dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en er verdwijnen wel vaker posts van mij, lig ik gelijk weer hele nacht wakker.
''toevallig'' zeker?quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zat er bovenop. Sorry die stond in mijn myat.
Dat komt door al die verdwenen posts.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je meestal toch al dus dat maakt niet uit
Dat is je probleem, het gebeurt iedereen. Jij bent zo raar dan. En links postten van iemands fbquote:
Tweede keer dat ik een post van je zag verdwijnen. Toen had je het ook niet zo met de beslissing. De autist die post had ook iets meer voeten in aarden. Veder geen benul.quote:
Daar was niets te zien...quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is je probleem, het gebeurt iedereen. Jij bent zo raar dan. En links postten van iemands fb
Nee rare lelijke fokkersquote:
Neuh, geen zin, ben aan rust toe.....en iets te eten.quote:
''iemand'' draait toch wel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, geen zin, ben aan rust toe.....en iets te eten.
anouk is onquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
''iemand'' draait toch wel?of is het stil op de radio?
Dat zijn JOUW woorden nu heh.... IK heb daar niets over gezegd...quote:
Nee, nu draait Gup dus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee jouw woorden Fann.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zijn JOUW woorden nu heh.... IK heb daar niets over gezegd...
maar ga vooral nog effe door, sfeer verpesten ben je goed in
Allemaal slapen daar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die vis.....quote:
Ik heb 2x gegeten vanavond dus ik ben volquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, die vis.....
Jammie, ik heb een lekker rundvleesslaatje.
Een normale zondagavond.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ongezellig... maar ja hier is het ook niet gezellig
quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan verplaatsen we de muziek toch hierheen
Ruzie maar een eind weg, mij zal het aan mijn reet roesten.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ongezellig... maar ja hier is het ook niet gezellig
Treehut is ook al slapen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan verplaatsen we de muziek toch hierheen
mij ook verder...quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ruzie maar een eind weg, mij zal het aan mijn reet roesten.....
Neem eens je verlies met je domme posts. Dat doe ik ook je hebt een note en terecht.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Soury je liegt wéér... stop daar toch eens mee
Ja maar TH heeft geen normaal dagritme meer.. Geen touw op te trekken... Sinds ie los is gegaan .. is ie niet meer te volgen.quote:
Misschien neem ik me dadelijk nog een ijsje, heb zaterdag van die ijswafeltjes gekocht, flinke dot slagroom erop.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb 2x gegeten vanavond dus ik ben vol
Ik heb wel net een raketje op, want ik kreeg dorst van die curry, was best pittigquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien neem ik me dadelijk nog een ijsje, heb zaterdag van die ijswafeltjes gekocht, flinke dot slagroom erop.
Daarvoor wel?quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar TH heeft geen normaal dagritme meer.. Geen touw op te trekken... Sinds ie los is gegaan .. is ie niet meer te volgen.
Geen pijl op te trekkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar TH heeft geen normaal dagritme meer.. Geen touw op te trekken... Sinds ie los is gegaan .. is ie niet meer te volgen.
Zeg jij het maar, mij zal het aan mijn reet roesten. Ik eet gewoon door.quote:
Kan best pijnlijk zijn roestige reet...quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeg jij het maar, mij zal het aan mijn reet roesten. Ik eet gewoon door.
Dat wist ik ook al, het regent immers al de hele avond.quote:
Hij is zichzelf met soms een uitspatting.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Datben ik alweer vergeten
Hut had best een strak schemaquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Datben ik alweer vergeten
Wat drank al niet met een mens kan doen....quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Hut had best een strak schemavroeg naar bed, en ochtendgymnastiek of Yoga geloof ik
en dat soort dingen, maar nu is anders.....
Denk dat ie het nog steeds doet hoor...quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Hut had best een strak schemavroeg naar bed, en ochtendgymnastiek of Yoga geloof ik
en dat soort dingen, maar nu is anders.....
Lekker he ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wist ik ook al, het regent immers al de hele avond.
Nah... was misschien maar één keertje, ik weet het verder ook niet.....quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat drank al niet met een mens kan doen....
Vast wel...quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie het nog steeds doet hoor...
Ik heb er geen problemen mee, ik zit binnen.quote:
Ik dacht dat je op straat schooidequote:Op maandag 24 augustus 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, ik zit binnen.
Ik heb niets gehoord, maar ik heb dan ook een regenbestendig balkonquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee, ik zit binnen.
Ben sinds kort wat opgekrabbeld uit alle ellende.quote:
ook niet slecht,maar ik ga weer terug naar mijn eigen muziekkiequote:
Ik hoor het hier altijd, dat is fijn. regenquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord, maar ik heb dan ook een regenbestendig balkon
quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ook niet slecht,maar ik ga weer terug naar mijn eigen muziekkie
Ik heb een schuin raam, zit lekker op de bovenste verdieping en dat klettert behoorlijk..quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor het hier altijd, dat is fijn. regen
Ik wist hetquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
waarom negeer ik het eigenlijk niet gewoon![]()
volgens mij zit die functie er ook op
Ik vind dat echt tofquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een schuin raam, zit lekker op de bovenste verdieping en dat klettert behoorlijk..
Ja maar dat werkt niet lekker.. Maarr er is vast een manierquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
gewoon zelf negeren werkt ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt niet lekker.. Maarr er is vast een manier
Je kan het niet vindenquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:51 schreef FANN het volgende:
Ik ook, toen ik hier kwam wonen was ik er blij mee en nog steeds, een schuin raam is gewoon gezellig.quote:
Ik vind feestjes beneden in de tuin ook nog steeds ok. Geen probleemquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik hier kwam wonen was ik er blij mee en nog steeds, een schuin raam is gewoon gezellig.
Radio is ergens andersquote:
Ik als tokkie zijnde heb die wekelijks. Ergens bij een buuf hier in de flat die heeft een tuin namelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind feestjes beneden in de tuin ook nog steeds ok. Geen probleem
Het is het geroezemoes ofzo. Ik slaap daar wel opquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik als tokkie zijnde heb die wekelijks. Ergens bij een buuf hier in de flat die heeft een tuin namelijk.
Als ik eenmaal slaap, slaap ik door alles heen, ik slaap alleen op andere tijden dan 'normale' mensen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is het geroezemoes ofzo. Ik slaap daar wel op
Ik heb jaren lang nachtdiensten gehad. Ik denk dat het scheelt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik eenmaal slaap, slaap ik door alles heen, ik slaap alleen op andere tijden dan 'normale' mensen.
Ik heb niet zoveel met werken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang nachtdiensten gehad. Ik denk dat het scheelt.
Het doet me soms denken aan mijn ouders die een feestje hadden en ik moest mijn bed in. Ik vond dat gezelligquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik eenmaal slaap, slaap ik door alles heen, ik slaap alleen op andere tijden dan 'normale' mensen.
Ik zat ook vaak op fokquote:
quote:
Joh, dat is zo lang geleden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Het doet me soms denken aan mijn ouders die een feestje hadden en ik moest mijn bed in. Ik vond dat gezellig
Het duurde even voordat we online mochtenquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij het ene werk wel bij het andere weer niet...
Ik was de 'huisman'.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe heb je die kinderen voor elkaar gekregen dan?
quote:
Je kunt je eigen verzoekjes doen Fann, 5 per uur geloof ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm, misschien tune ik straks wel effe in...
Neh... ik luister effe naar mijn eigen muziek en ondertussen zap ik rondquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt je eigen verzoekjes doen Fann, 5 per uur geloof ik
Ja die shit liever niet hier. Met andere woordenquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt je eigen verzoekjes doen Fann, 5 per uur geloof ik
Nag, nag, nag!!quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die shit liever niet hier. Met andere woorden
Jij snapt het ook niet ... Maar dat terzakequote:Op maandag 24 augustus 2015 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die shit liever niet hier. Met andere woorden
Nag, Nag,Nag .....quote:
Goed nummer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nag, Nag,Nag .....is wel toepasselijk
Ik doe nooit zomaar iets hè.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nag, Nag,Nag .....is wel toepasselijk
Post en yt en ik kom ter zakenquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij snapt het ook niet ... Maar dat terzake
Ik zette die altijd op als mijn ex begon te zeuren, maar ze vond het vooral pas minder leuk toen ze doorkreeg wat 'Nag' betekent, daarvoor vond ze het gewoon kutmuziek.quote:
Dacht ik ookquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die radio draait niet in dit topic dus dat is duidelijk toch..
Zonder te klikken gaat het de 5de keer niet lukkenquote:
Peel Sessions zijn ook lekker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan wel wat Boiler Room linkjes doen.
Klinkt als bier in een glasquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Holsteiner met Belgische ruiter.
Meid, je ziet maar of je wel of niet klikt, ik lig er niet wakker van.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zonder te klikken gaat het de 5de keer niet lukken
Blijkbaar zit het je dwarsquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meid, je ziet maar of je wel of niet klikt, ik lig er niet wakker van.
Nee, ik heb toen straks toch al gescheten.quote:
Das toch vlak bij je landgoed..quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is een zeer goed paard, binnenkort maar weer eens wat leuks op de kop tikken daar.
Hey. meneer is nog wakker...quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:27 schreef ToT het volgende:
Valt hier nog wat aan melkproducten te knabbelen?
IJsje?quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:27 schreef ToT het volgende:
ah... heb je niks in huisquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, heb ik vanavond al gehad!
Kaas!
Ik ga net wegquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:27 schreef ToT het volgende:
Met mij gaat het goed, ik ben net ingetunedquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jawel, maar ik kon ff geen andere binnenkomer verzinnen!
Hoestie hier?
Dank jequote:
Hier heb je nog een muziekje voor het slapen gaan.quote:
Ah!quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed, ik ben net ingetuned
ik ben de eenzame tweedequote:
Je kunt ook muziek aanvragen he!quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben de eenzame tweedemaar tis niet écht mijn muziek, dus ik denk dat ik zo weer afsluit daar
Hehehe true!quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, er is geen hondis niet gezellig
Daar ken ik wel wat mensen ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja Holstein is in het noorden toch? Daar was je een tijdje terug al wezen kijken toch...
Je hoeft niet in het topic aanwezig te zijn om te kunnen luisteren.quote:
Iemand heeft een verzoekje ingediend!quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft niet in het topic aanwezig te zijn om te kunnen luisteren.
Je bent een zeikmuts.quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben de eenzame tweedemaar tis niet écht mijn muziek, dus ik denk dat ik zo weer afsluit daar
Vrouwen Mo...quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hoeft niet in het topic aanwezig te zijn om te kunnen luisteren.
En ik een paar plakkies!quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Ik was effe een stuk kaas pakken, serieus
Lekker ... jong oud ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:39 schreef FANN het volgende:
Ik was effe een stuk kaas pakken, serieus
Ik had nog zo'n plat stuk liggen schoot me ineens te binnen, ik zit nu met een groot brok vol met mosterdquote:
Ik eet altijd jong belegen, exact 1 plakkie per dag.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had nog zo'n plat stuk liggen schoot me ineens te binnen, ik zit nu met een groot brok vol met mosterd
gesmeerd
Houd je dat bij?quote:Op maandag 24 augustus 2015 01:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet altijd jong belegen, exact 1 plakkie per dag.
Niet echt, maar ik eet elke middag als ik opsta hetzelfde.quote:
Ja er zijn idd mooiere nummers.maar Gup heeft ze niet ...quote:
Spaan plaatje nu Chufquote:Op maandag 24 augustus 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja er zijn idd mooiere nummers.maar Gup heeft ze niet ...
i know i know.........quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben we een topic voor
MUZ / Spaanstalige nummers .. Voor ieder wat wils
Luisteren en je herkent het ...quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk topicik ken niet veel Spaanse nummers, maar ik kijk al die topics wel na hoor
Ja om eerlik te zijn wel,....quote:Op maandag 24 augustus 2015 02:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tot nu toe is het met de verzoekjes goed uit te houden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij komt en gaat ook maar wanneer het jou uitkomt...
Dat is toch info die niemand wil missen.quote:Georgina (Verbaan) experimenteert met laten groeien van okselhaar.
De foto's hoef ik ook niet te zienquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch info die niemand wil missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar een spoilertje."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Georgina (Verbaan) experimenteert met laten groeien van okselhaar.
was ook weer snel overquote:Dauwdruppels
Na een paar dagen niet scheren, vielen de stoppeltjes die onder haar armen verschenen de actrice kennelijk toch wat tegen. ,,Ik kreeg gruwelijke flashbacks aan tante Corrie's met een peuk in de bek en lianen onder de armen met dauwdruppels erin, waaraan een klein zoogdier gemakkelijk in en uit de zomerjurk kon slingeren''.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi beeldje van een paard?quote:
Nee want ik krijg geen trek in ijsquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:56 schreef FANN het volgende:
Als ik naar het clipje krijg heb ik zin in een ijsje, is vast niet de bedoeling
100 m hardlopen ... Maar Trustenquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar ik ga een Hutje doen
Waarom lopen? Ik neem altijd de fiets....quote:
Soms is lopen snellerquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom lopen? Ik neem altijd de fiets....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is weer crisis?andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:12 schreef Treehut362 het volgende:
Dat wordt weer droog brood etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is weer crisis?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:12 schreef Treehut362 het volgende:
Hier niet, ik had gewoon dubbel beleg op mijn brood, net zoals elke dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is weer crisis?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nice! Ik heb ook een video, maar is nog niet klaar ....quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Deze ook, die stuurde mijn neef die kapitein is bij Spido in Rotterdam.
[ afbeelding ]
18+ ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nice! Ik heb ook een video, maar is nog niet klaar ....
ah... nee, kinderen mogen op blijvenquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
18+ ?![]()
Ik dacht ik maak deze grap maar, anders doet één van de mannen het wel.
Net nu ik eens vroeg naar bed wouquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... nee, kinderen mogen op blijven
Nah.. zo spannend wordt het vast nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |