En Mourinhoquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:23 schreef AQUILA. het volgende:
Ik mis het Real van Özil en Di Maria. Is mis zelf Higuain.
Onder Mourinho speelde Real in 2011/12 veel beter dan het laatste halfjaar.quote:
Bedankt Rickert, ik vind jou een goede user.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:46 schreef Rickertman96 het volgende:
barcastuff
Barcelona line-up (official): Bravo - SergiRoberto Mascherano Vermaelen Alba - Rakitic Busquets Iniesta - Messi Suarez Neymar #fcblive
Sergi weer rechtsback na de blessure van Alves, MSN keert terug
Dat vinden gelukkig meerdere.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bedankt Rickert, ik vind jou een goede user.
?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wedstrijd om 22.30
Nieuw dimensie in Spaans voetbal, man man
Hoe kan dat nou een perfecte tijd zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
?
Perfecte tijd man. Er zijn zelfs potjes om 23:00 geweest
Zaterdag 22:30 daar hoor je die Spanjaarden echt niet om janken hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou een perfecte tijd zijn?
Arme fans. Everything about the money
Prachtig, met techniek genomen ook. Drukt de bal heerlijk. De gemiddelde eredivisiespeler zou de bal over de goal volleyen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Emenderk/status/637717064619294720
lekkere poeier
Ik ben tweetalig opgevoed, geen enkele struggle voor mij, zo'n naam.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat heb je even moeten Googlen.
In Oblak we trustquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Dit blijft niet goed gaan zul je zeggen, maar dat dacht ik ook in Nou Camp.
Om te laten zien dat het allemaal zo uniek is of voorspellend? Of gewoon omdat hij dan weer kan laten zien met wat voor apparatuur hij werkt...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
Als La Liga op FOX had gezeten had Jan van Halst dit voor ons op zijn computertje gezet
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:28 schreef chufi het volgende:
Ronaldo heeft alweer een zuivere hattrick binnen 20 min. tegen Espanol
damn!quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:28 schreef chufi het volgende:
Ronaldo heeft alweer een zuivere hattrick binnen 20 min. tegen Espanol
quote:
van de achterkant inderdaad amper verschil te zien..quote:
Ga Juve kijken danquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:38 schreef Aiciu het volgende:
Fuck deze wedstrijd, irriteer me aan die shirts. Het kijkt gewoon kut!
Ohw ben dus niet de enige, is ook gewoon vreemd dat Barcelona niet gewoon die gele uitshirts aan heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:38 schreef Aiciu het volgende:
Fuck deze wedstrijd, irriteer me aan die shirts. Het kijkt gewoon kut!
Doe ik ook, was het niet van plan.quote:
Ik ben een groot voorstander van zo vaak mogelijk in het normale shirt te spelen, maar dit is gewoon lastig te onderscheiden voor toeschouwers.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:40 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Ohw ben dus niet de enige, is ook gewoon vreemd dat Barcelona niet gewoon die gele uitshirts aan heeft.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:40 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Ohw ben dus niet de enige, is ook gewoon vreemd dat Barcelona niet gewoon die gele uitshirts aan heeft.![]()
Het valt wel mee btw, geel is idd beter maar dit gaat nog welquote:
Ik ook niet.quote:
In before gif.quote:
Echt hèquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een pass.
Ondertussen kijken er mensen naar Ajax.
Eredivisiequote:Op zaterdag 12 september 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een pass.
Ondertussen kijken er mensen naar Ajax.
Sorry meidquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:46 schreef Kauai het volgende:
Heeft iemand een goeie stream
Deze is niet te kijken
wat doe jij hierquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:46 schreef Kauai het volgende:
Deze is niet te kijken
Zoek een acestream van luchtsporten 3.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:46 schreef Kauai het volgende:
Deze is niet te kijken
ik word oudquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
[..]
Zo'n vraag heb je me een tijd geleden al gesteld rickert
Acestream?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoek een acestream van luchtsporten 3.
Ja, moet je eerst even downloaden. Kan je full HD streams kijken.quote:
Ik ga eens kijken, thanksquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, moet je eerst even downloaden. Kan je full HD streams kijken.
filmpje danquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:17 schreef Rickertman96 het volgende:
zo'n actie kan ik ook maken
ok ok
Google gewoon op rojadirectaquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:31 schreef opreis het volgende:
heeft iemand een acestream voor mij?
kwaliteit laat nogal te wensen over...quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Google gewoon op rojadirecta
dan moet je betalenquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:35 schreef opreis het volgende:
[..]
kwaliteit laat nogal te wensen over...
Ik zei het toch...quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Messi maakt straks gewoon de 1-2...
Het lijkt net op een klein kindje dat langs wat volwassenen dribbelt, die volwassen willen het kindje niet tackelen dus lopen ze alleen maar een beetje in de weg.quote:
willen? kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:07 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Het lijkt net op een klein kindje dat langs wat volwassenen dribbelt, die volwassen willen het kindje niet tackelen dus lopen ze alleen maar een beetje in de weg.
Dit, en moet altijd bestraft worden tegen de vrager van de kaart.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Om kaarten vragen is altijd debiel, los van of het terecht is
Dat zou op zich wel een topshow zijn. Maakt mij geen donder uit of de overtreding een kaart waard was, dat gezeik om kaarten is schijtvervelend en de scheids geeft hem echt niet alsnogquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit, en moet altijd bestraft worden tegen de vrager van de kaart.
Als scheids zou ik daar zo resoluut in zijn.
Wil je een kaart zien? Prima, geel of rood zeg het maar. Welke kleur wil je hebben?
Moet je naar bed? Er komt nog een Spaanse wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:19 schreef Rickertman96 het volgende:
deze fantastische voetbaldag zit er op voor mij
zometeen de samenvattingen
Die is al dik 20 minuten bezigquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je naar bed? Er komt nog een Spaanse wedstrijd.
van der Vaart en Wolfswinkel op de bankquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je naar bed? Er komt nog een Spaanse wedstrijd.
Hij kan een record breken vandaag hoorde ik. Met een hattrick of zo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:24 schreef Rickertman96 het volgende:
XI Real Madrid vs Granada: Keylor Navas; Carvajal, Pepe, Varane, Marcelo; Kroos, Modric; Lucas Vázquez, Isco, Cristiano; Benzema
Hoeveel maakt Ronaldo er vandaag? Vazquez met zijn debuut in de basis (voor RMA in La Liga dan)
kloptquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan een record breken vandaag hoorde ik. Met een hattrick of zo.
Hier had ie toch wel de 1-0 mogen makenquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
Cristiano wil een strafschop
Gras is groen
Real gaat dit op het gemakkie winnen. Met of zonder penal voor CR.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees dat Ronaldo weer om een penalty schreeuwde.
Dat weet ik. Vorig seizoen werd het 9-1.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Real gaat dit op het gemakkie winnen. Met of zonder penal voor CR.
Ik kreeg nog een mooie tip van Happel voor een bet op een hattrick voor CR.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vorig seizoen werd het 9-1.
Real scoorde afgelopen week in de CL ook pas vanaf de 30e minuut 4 goalsquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een mooie tip van Happel voor een bet op een hattrick voor CR.
Helaas was ik daar 1 minuut te laat voor
Gelukkig kon ik nog wel inzetten op over 3.5 goals. Hoewel er na 27 minuten nog niet een keer het net is getroffen door Real
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |