Het lijkt net op een klein kindje dat langs wat volwassenen dribbelt, die volwassen willen het kindje niet tackelen dus lopen ze alleen maar een beetje in de weg.quote:
willen? kunnenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:07 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Het lijkt net op een klein kindje dat langs wat volwassenen dribbelt, die volwassen willen het kindje niet tackelen dus lopen ze alleen maar een beetje in de weg.
Dit, en moet altijd bestraft worden tegen de vrager van de kaart.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Om kaarten vragen is altijd debiel, los van of het terecht is
Dat zou op zich wel een topshow zijn. Maakt mij geen donder uit of de overtreding een kaart waard was, dat gezeik om kaarten is schijtvervelend en de scheids geeft hem echt niet alsnogquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit, en moet altijd bestraft worden tegen de vrager van de kaart.
Als scheids zou ik daar zo resoluut in zijn.
Wil je een kaart zien? Prima, geel of rood zeg het maar. Welke kleur wil je hebben?
Moet je naar bed? Er komt nog een Spaanse wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:19 schreef Rickertman96 het volgende:
deze fantastische voetbaldag zit er op voor mij
zometeen de samenvattingen
Die is al dik 20 minuten bezigquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je naar bed? Er komt nog een Spaanse wedstrijd.
van der Vaart en Wolfswinkel op de bankquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet je naar bed? Er komt nog een Spaanse wedstrijd.
Hij kan een record breken vandaag hoorde ik. Met een hattrick of zo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:24 schreef Rickertman96 het volgende:
XI Real Madrid vs Granada: Keylor Navas; Carvajal, Pepe, Varane, Marcelo; Kroos, Modric; Lucas Vázquez, Isco, Cristiano; Benzema
Hoeveel maakt Ronaldo er vandaag? Vazquez met zijn debuut in de basis (voor RMA in La Liga dan)
kloptquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij kan een record breken vandaag hoorde ik. Met een hattrick of zo.
Hier had ie toch wel de 1-0 mogen makenquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:16 schreef Sked het volgende:
Cristiano wil een strafschop
Gras is groen
Real gaat dit op het gemakkie winnen. Met of zonder penal voor CR.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees dat Ronaldo weer om een penalty schreeuwde.
Dat weet ik. Vorig seizoen werd het 9-1.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Real gaat dit op het gemakkie winnen. Met of zonder penal voor CR.
Ik kreeg nog een mooie tip van Happel voor een bet op een hattrick voor CR.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vorig seizoen werd het 9-1.
Real scoorde afgelopen week in de CL ook pas vanaf de 30e minuut 4 goalsquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een mooie tip van Happel voor een bet op een hattrick voor CR.
Helaas was ik daar 1 minuut te laat voor
Gelukkig kon ik nog wel inzetten op over 3.5 goals. Hoewel er na 27 minuten nog niet een keer het net is getroffen door Real
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |