In Oblak we trustquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
Dit blijft niet goed gaan zul je zeggen, maar dat dacht ik ook in Nou Camp.
Om te laten zien dat het allemaal zo uniek is of voorspellend? Of gewoon omdat hij dan weer kan laten zien met wat voor apparatuur hij werkt...quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:38 schreef Sked het volgende:
Als La Liga op FOX had gezeten had Jan van Halst dit voor ons op zijn computertje gezet
quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:28 schreef chufi het volgende:
Ronaldo heeft alweer een zuivere hattrick binnen 20 min. tegen Espanol
damn!quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:28 schreef chufi het volgende:
Ronaldo heeft alweer een zuivere hattrick binnen 20 min. tegen Espanol
quote:
van de achterkant inderdaad amper verschil te zien..quote:
Ga Juve kijken danquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:38 schreef Aiciu het volgende:
Fuck deze wedstrijd, irriteer me aan die shirts. Het kijkt gewoon kut!
Ohw ben dus niet de enige, is ook gewoon vreemd dat Barcelona niet gewoon die gele uitshirts aan heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:38 schreef Aiciu het volgende:
Fuck deze wedstrijd, irriteer me aan die shirts. Het kijkt gewoon kut!
Doe ik ook, was het niet van plan.quote:
Ik ben een groot voorstander van zo vaak mogelijk in het normale shirt te spelen, maar dit is gewoon lastig te onderscheiden voor toeschouwers.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:40 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Ohw ben dus niet de enige, is ook gewoon vreemd dat Barcelona niet gewoon die gele uitshirts aan heeft.![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:40 schreef G3rtonimo het volgende:
[..]
Ohw ben dus niet de enige, is ook gewoon vreemd dat Barcelona niet gewoon die gele uitshirts aan heeft.![]()
Het valt wel mee btw, geel is idd beter maar dit gaat nog welquote:
Ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |