Campaign against Chelseaquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef YazooW het volgende:
Ik zap net in. Hoe is die rode kaart van Chelsea ontstaan?
Lol, is inderdaad niet veel aan de hand.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:50 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Campaign against Chelsea
Video: https://streamable.com/8i1z
Firmino eindelijk in de basisquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cech, Bellerin, Chambers, Gabriel, Monreal, Coquelin, Cazorla, Ramsey, Ozil, Alexis, Giroud.
Mignolet, Clyne, Skrtel, Lovren, Gomez, Milner, Can, Lucas, Firmino, Coutinho, Benteke.
Succesquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:49 schreef Wicky15 het volgende:
Lucas Leiva
Even koffie maken en dan ben ik er klaar voor.
Wel van Arsenal?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
Ik zeg 3-1, niet echt onder de indruk van Liverpool tot nu toe
Ook niet heel erg, maar vind het vooralsnog meer ergens op lijken dan bij Liverpool en hebben thuisvoordeelquote:
Ben ik het wel mee eens. Denk ook dat Arsenal gaat winnen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook niet heel erg, maar vind het vooralsnog meer ergens op lijken dan bij Liverpool en hebben thuisvoordeel
Maakt niet uit, wij hebben daar swag genoeg voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bedankt, is gelukt hoor. Ik denk dat wij als enige juichen voor Liverpool vanavond.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij hebben daar swag genoeg voor.
Lekker pikquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow ik zie net dat FOX het doet op mijn tv
Ik al een jaar nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:08 schreef Wicky15 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo onder de indruk ben van het centrale verdedigingsduo van Liverpool
Dat is waar.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar jij hebt er meer kijk op dan ik.
Bijna niveautje Eredivisiequote:Op maandag 24 augustus 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Is ook wel moeilijk hoor om een bal fatsoenlijk uit te verdedigen
Liverpool is idd zijn identiteit een beetje kwijt. Ik herken die ploeg niet meer als Liverpoolquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Het blijft apart om geen Gerard te zien bij Liverpool
Klinkt raar maar is nu wel beter zonder hemquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:22 schreef onlogisch het volgende:
Het blijft apart om geen Gerard te zien bij Liverpool
Was inderdaad niet best meerquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Klinkt raar maar is nu wel beter zonder hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef Toto69 het volgende:
Oke ik begin hem echt te knijpen nu
Eindhoven gaat het verneukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef Toto69 het volgende:
Oke ik begin hem echt te knijpen nu
Hoeveel win je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das de enige nog ja.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:35 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Eindhoven gaat het verneuken
110 danquote:
4.5 dus 5 of meerquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef Wicky15 het volgende:
Trouwens, ik ben niet zo vaak. Wat is een halve corner?
Betekent gewoon 5 corners of meer.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef Wicky15 het volgende:
Trouwens, ik ben niet zo vaak. Wat is een halve corner?
Ligt aardig open.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef Toto69 het volgende:
Overigens wel een boeiend duel tot nu toe, leuker dan ik had gedacht
dan moeten ze '5 of meer' zettenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar waarom dan niet gewoon 5?
Zo rollen d ebookies.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Jep. Verdedigend niet best.quote:
Omdat het nu duidelijker isquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:37 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens wat meer betten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:38 schreef Rickertman96 het volgende:
En ja, zo is het nou eenmaal 'afgesproken' op de betsites
Moet je ook doen. Alleen niet op de Eredivisie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens wat meer betten.
Waarom zet je die ook op winst tegen een Jong Ajax? Die hebben weer allemaal eerste selectiespelers erinquote:
Waarom?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Moet je ook doen. Alleen niet op de Eredivisie.
Ja, daar had ik zo snel niet aan gedachtquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom zet je die ook op winst tegen een Jong Ajax? Die hebben weer allemaal eerste selectiespelers erin
Bij Jong Ajax idd altijd wachten op de opstellingenquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik zo snel niet aan gedachtwilde VVV to win doen, maar die verneuken 't ook dus wat dat betreft
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heeft me veel geld gekost, kut competitie
Nou, andere competities zijn relatief voorspelbaarquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Maar dat is toch wel bij elke competitie.
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:42 schreef Belgosome het volgende:
Ik heb 3 euro staan dat Chambers gaat scoren, levert 45 op.
Dat is minder. Natuurlijk zijn er overal verrassingen, maar minder in het buitenland.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:41 schreef Wicky15 het volgende:
[..]![]()
Maar dat is toch wel bij elke competitie.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar buiten dat toch vrij weinig.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch hebben zij wel een doelpunt gemaakt
Onterecht afgekeurd, dat dan weer wel
Ook de verdienste van Liverpool.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Die verdediging van Arsenal moet je trouwens meteen in zijn geheel verkopen, wat een drama
Hebben die Mert en Kos gekidnapt?quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ook de verdienste van Liverpool.
Ja, ze zijn er scherp op maar de meeste situaties hadden niet ontstaan met Per en Koscielnyquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ook de verdienste van Liverpool.
Bellerin is niet zo heel slechtquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Die verdediging van Arsenal moet je trouwens meteen in zijn geheel verkopen, wat een drama
Houd je in.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dankzij Coutinho heb ik weer een paar keer het plafond van mijn zolderkamer eraf geschoten
quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe kan Liverpool niet voor staan![]()
KutCech
Bellerin is prima, de 2 CB's vandaag zijn normaal gesproken geen basisspelers. LB zouden ze mogen vervangen met een Willems.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Bellerin is niet zo heel slecht
Willemsquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bellerin is prima, de 2 CB's vandaag zijn normaal gesproken geen basisspelers. LB zouden ze mogen vervangen met een Willems.
Pics van je Arsenal tattooquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
WillemsAls die komt laat ik m'n Arsenal tattoo verwijderen hoor.
Arsenal tattooquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben je voor Gala?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:13 schreef bechirti het volgende:
Wat een pauperteam is dat arsenal ook. Met al die straatvoetballers. Wordt niks weer dit seizoen. Hoeft ook niet van mij.
arsenal rekt tbhtwitter:Benzema twitterde op maandag 24-08-2015 om 18:03:36For all those clowns who want to make believe things at my fans. Here this is my home ! #HalaMadridYNadaMas http://t.co/og6tMZKoft reageer retweet
Geweldige selectiequote:Op maandag 24 augustus 2015 22:16 schreef Yi-Long het volgende:
Weet je wat Arsenal eens moet proberen...? Gewoon allemaal steeds naar binnen trekken, recht tegen die muur op...(!)
Fucking hell, zo'n geweldige selectie en dan die achterlijke tactiek van Wenger door steeds meer mensen op te stellen die allemaal richting het midden van die 16 meter lijn rennen...(!)
Gooi er op beide kanten wat fatsoenlijke buitenspelers op die de achterlijn halen en daarvandaan de voorzetten geven...
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:21 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
No worries
Zo'n wedstrijd dat je achteraf denkt "hoe is dit 0-0 gebleven"
Ze hebben prima selectie, misschien wel, over de breedte genomen, de allerbeste van de huidige PL, maar als je steeds middenvelders neer gaat zetten op de flanken ipv de echte snelle buitenspelers, en je gaat steeds voluit druk zetten dat je op de 30 meter van de tegengoal speelt, oftewel steeds met 20 man in dat kleine gebied, dan worden de ruimtes veels te klein en is het makkelijk verdedigen voor de tegenstander, die daar gewoon als 1 blok kunnen staan en soms met een counter eruit...quote:
pics van tattooquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:00 schreef Blistering het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegtquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
Als dit niet in 1-0 eindigt dan eet ik een bezem op
Dit dient gefilmd te worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:28 schreef Wicky15 het volgende:
Als dit niet in 1-0 eindigt dan eet ik een bezem op
Geld erop. Cashen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat die goal gaat vallen. Dat moet wel.
Ik heb al te vaak gezien hoe Arsenal gewoon 90 minuten kansloos tegen zo'n muur aan blijft lopen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
1-0 of 0-1?quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Liverpool komt er af en toe best gevaarlijk uit, maar goed, Arsenal wel ruim de bovenliggende partij nu.quote:
Mjah, je gooit het middenveld nu achterin open terwijl je beter Ozil of Cazorla eraf had kunnen halen...quote:
Het lijkt wel of spelers als Özil en Cazorla soms gewoon die snelheid niet goed aankunnen, die constante druk op ze enzo...quote:
Ondertitel!! Arsenal heeft poldi onterecht weggestuurd. Dat dan weer wel. Dus ben niet geheel objectief.quote:
Had voor Moreno toch niks uitgemaaktquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef gijsman het volgende:
benteke waarom liep je niet naar rechts!!
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden beter een andere Spanjaard kunnen halen, Fabregas ofzo
Eerste helft niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef Tortugal het volgende:
En liverpool dat flink de bus parkeert.
Gelijkspel is wel terechtquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Liverpool had moeten winnen potverdrie
Lijkt wel of Coutinho alleen maar mooie goals kan maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op basis van de tweede helft wel ja
Maar Benteke had die bal moeten maken. En Coutinhogod
Die actie weer ervoor hoe hij die tegenstander wegzette, wat een baas is het toch ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:13 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lijkt wel of Coutinho alleen maar mooie goals kan maken.
Ook al waren ze dan nu tegen de paal, maar je snapt waar ik heen wil!
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat die Ings nog wel eens spelen eigenlijk? Of Origi
Ja, maar dat is tactisch niet zo vreemd tegen een Arsenal dat op zo'n manier op jouw helft speelt. Dan ga je het achterin niet open leggen natuurlijk, maar gewoon zo compact mogelijk, en Arsenal probeert het steeds via het midden er doorheen te tikken randje 16, dus tja... blok neerzetten, scherp blijven, en hopen op een goede counter wanneer Arsenal het verprutst.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:57 schreef Tortugal het volgende:
En liverpool dat flink de bus parkeert.
quote:De kogel is door de kerk: Kevin De Bruyne verhuist van VfL Wolfsburg naar Manchester City voor 74 miljoen euro, een bedrag dat mits bonussen nog kan oplopen. Dat heeft de redactie van Het Laatste Nieuws uit goede bron vernomen. De laatste punten en komma's worden momenteel gezet over de definitieve betalingstermijn. De transfer maakt van Kevin De Bruyne de duurste Belg uit de geschiedenis.
Vond altijd een vervelende voetballer in zijn tijd bij Bolton. Vaak van die elleboogjes uitdelen die zogenaamde per ongeluk waren. Ik ben wel benieuwd naar de reden van de ontbinding.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Kevin Nolan per direct weg bij West Ham.
Vond ik toch altijd wel een held!
Was voor mij met Noble en Tomkins eigenlijk West Ham de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Vond altijd een vervelende voetballer in zijn tijd bij Bolton. Vaak van die elleboogjes uitdelen die zogenaamde per ongeluk waren. Ik ben wel benieuwd naar de reden van de ontbinding.
twitter:SpursOfficial twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 11:00:28CONFIRMED: Heung-Min Son signs from Leverkusen subject to work permit & international clearance. #HereComesTheSon http://t.co/aXGhzHwYcE reageer retweet
Zal wel een mooi salaris krijgen. Bayer speelt CL en spurs niet, dan zou ik het wel weten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:SpursOfficial twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 11:00:28CONFIRMED: Heung-Min Son signs from Leverkusen subject to work permit & international clearance. #HereComesTheSon http://t.co/aXGhzHwYcE reageer retweet
Ag ze missen hem daar toch niet gezien het spel de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:19 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Zal wel een mooi salaris krijgen. Bayer speelt CL en spurs niet, dan zou ik het wel weten.
Nog even geduld tot 4 uur danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:19 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk er naar uit om de aanstaand KAMPIOEN in actie te zien.
Die zal inderdaad om 13:45 aftrappenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:19 schreef Cavaliers het volgende:
ik mis eenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Die zal inderdaad om 13:45 aftrappen
Yi-Long en ik hebben er ook zin in.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:19 schreef Cavaliers het volgende:
Neuh, gewoon streams zoeken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dat niet dan? Hoe los je dat nu op.
Wat betaal jij p/m?quote:
Dat doe ik ook, hoor. Als je nog een stream zoekt, dm me.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Neuh, gewoon streams zoeken.
[..]
Wat betaal jij p/m?
Hmm valt te overwegen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:50 schreef Sked het volgende:
[..]
25 voor totaalpakket
en er is nu actie als je hele seizoen koopt volgens mij
gewoon kwestie van actie pakken jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:53 schreef Typisch het volgende:
ik betaal nu 20 per maand het hele jaar
gewoon via de box, gaat er 5 euro per maand afquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:54 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon kwestie van actie pakken ja
ik heb ook een half jaar korting gehad
Slaat nergens op dat Sissoko dan geen rood krijgt. Dat was tien keer smeriger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:02 schreef Sked het volgende:
Ik weet 100% zeker dat de scheids extra op Mitrovic let
Die invalbeurt tegen Southampton had hij na een minuut al rood moeten krijgen, maar de scheids was coulant.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:02 schreef Syntix het volgende:
Wat een dude. Al twee keer geel en nu rood in 3 wedstrijden
Eens, die tackle sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die invalbeurt tegen Southampton had hij na een minuut al rood moeten krijgen, maar de scheids was coulant.
Ze zijn helemaal strak gezet door hun coach Steve Kistemaker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:06 schreef Maver24 het volgende:
Losgeslagen stieren die van Newcastle. Effe normaal doen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |