Campaign against Chelseaquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef YazooW het volgende:
Ik zap net in. Hoe is die rode kaart van Chelsea ontstaan?
Lol, is inderdaad niet veel aan de hand.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:50 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Campaign against Chelsea
Video: https://streamable.com/8i1z
Firmino eindelijk in de basisquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cech, Bellerin, Chambers, Gabriel, Monreal, Coquelin, Cazorla, Ramsey, Ozil, Alexis, Giroud.
Mignolet, Clyne, Skrtel, Lovren, Gomez, Milner, Can, Lucas, Firmino, Coutinho, Benteke.
Succesquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:49 schreef Wicky15 het volgende:
Lucas Leiva
Even koffie maken en dan ben ik er klaar voor.
Wel van Arsenal?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
Ik zeg 3-1, niet echt onder de indruk van Liverpool tot nu toe
Ook niet heel erg, maar vind het vooralsnog meer ergens op lijken dan bij Liverpool en hebben thuisvoordeelquote:
Ben ik het wel mee eens. Denk ook dat Arsenal gaat winnen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook niet heel erg, maar vind het vooralsnog meer ergens op lijken dan bij Liverpool en hebben thuisvoordeel
Maakt niet uit, wij hebben daar swag genoeg voor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:56 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bedankt, is gelukt hoor. Ik denk dat wij als enige juichen voor Liverpool vanavond.
Dat sowieso.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, wij hebben daar swag genoeg voor.
Lekker pikquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow ik zie net dat FOX het doet op mijn tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |