Dat weet ik eigenlijk nietquote:
heb je de mamalicious lange broeken nog? Wat wil je ervoor hebben? Ik had 40/42 maar zit inmiddels op 42/44quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 17:43 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Mama-Licious 32/34 - Mama-Licious 32/34 - Mama-Licious 32/34 - Noppies XL (was mij aan de lange kant met 1.82 cm)
[ afbeelding ]
H&M 44 - Mama-Licious 32/34 - Miss Etam 44. (3kwart met koorden an de pijpen)
H&M M - Mama-Licious size 31. (paste met maat 42 prima)
Ophalen in Drachten. Versturen is ook geen probleem. Prijs komen we wel uit.
SPOILER: veel foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan de zomerspullen van dit jaar nog uitzoeken..
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 03-09-2015 14:51:44 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik bouw ff een complete set om te kijken wat daar allemaal bij kan, krijg je een dm met foto.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Vanyel, is de hand kolf nog helemaal compleet en in orde? Wat vraag je daarvoor?
Oooooh mn lievelings!!quote:Op donderdag 3 september 2015 12:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe in de volgende post een fotodump van al het oude spul dat we nog kwijt willen. Van 56 tot 116, maar vooral maten daartussenin. En een hoop accessoires, wat positiespul, kolfspul etc.
Ik wil er (liefst in pakketvorm) vanaf, prijs komen we wel uit. Alleen voor de lokspullen in deze post heb ik richtprijzen. Alles staat, van klein naar groot, in dit album
Mignonne, wil je deze terug?
[ link | afbeelding ]
Jumpsuits 80, 80, 86. E 7,50 per stuk, 20 voor samen?
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Stokke babyinsert, taupe. E 25
[ link | afbeelding ]
En geen richtprijs maar wel echt voor komende seizoenen
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Foto's waren nogal groot, daarom zien ze er zo samengeperst uit. Zijn links naar t album met merk- en maatinfo.
Ja graag 128....quote:Op donderdag 3 september 2015 15:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
is er ook interesse in maatje 128 voor meisjes?
En een winterjasje maat 86/92 lichtroze van benneton?
Wat wil je hiervoor hebben inclusief verzenden?quote:Op donderdag 3 september 2015 14:54 schreef Vanyel het volgende:
Ook nog gevonden: 3 pakjes Lansiloh moedermelkzakjes à 25 stuks
[ afbeelding ]
Wat.zou je voor die schoentjes willen?quote:Op donderdag 3 september 2015 15:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Schoentjes merk Bunnies, maat 19, Nieuw
[ afbeelding ]
Pakketje maat 86 (dingen mogen ook los weg)
[ afbeelding ]
Nog meer 86
[ afbeelding ]
Dm gestuurd :-)quote:Op donderdag 3 september 2015 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat.zou je voor die schoentjes willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |