Ik bouw ff een complete set om te kijken wat daar allemaal bij kan, krijg je een dm met foto.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:40 schreef gestreeptestoel het volgende:
Vanyel, is de hand kolf nog helemaal compleet en in orde? Wat vraag je daarvoor?

Oooooh mn lievelings!!quote:Op donderdag 3 september 2015 12:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe in de volgende post een fotodump van al het oude spul dat we nog kwijt willen. Van 56 tot 116, maar vooral maten daartussenin. En een hoop accessoires, wat positiespul, kolfspul etc.
Ik wil er (liefst in pakketvorm) vanaf, prijs komen we wel uit. Alleen voor de lokspullen in deze post heb ik richtprijzen. Alles staat, van klein naar groot, in dit album
Mignonne, wil je deze terug?
[ link | afbeelding ]
Jumpsuits 80, 80, 86. E 7,50 per stuk, 20 voor samen?
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Stokke babyinsert, taupe. E 25
[ link | afbeelding ]
En geen richtprijs maar wel echt voor komende seizoenen
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Foto's waren nogal groot, daarom zien ze er zo samengeperst uit. Zijn links naar t album met merk- en maatinfo.

Ja graag 128....quote:Op donderdag 3 september 2015 15:51 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
is er ook interesse in maatje 128 voor meisjes?
En een winterjasje maat 86/92 lichtroze van benneton?

Wat wil je hiervoor hebben inclusief verzenden?quote:Op donderdag 3 september 2015 14:54 schreef Vanyel het volgende:
Ook nog gevonden: 3 pakjes Lansiloh moedermelkzakjes à 25 stuks
[ afbeelding ]

Wat.zou je voor die schoentjes willen?quote:Op donderdag 3 september 2015 15:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Schoentjes merk Bunnies, maat 19, Nieuw
[ afbeelding ]
Pakketje maat 86 (dingen mogen ook los weg)
[ afbeelding ]
Nog meer 86
[ afbeelding ]

Dm gestuurd :-)quote:Op donderdag 3 september 2015 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat.zou je voor die schoentjes willen?

Ik!quote:Op woensdag 2 september 2015 18:30 schreef coccinelle het volgende:
Heeft er iemand een pacco of puckababy liggen en er niets mee doet?

Een marsupi maat l kleur bruinquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:56 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand een draagzak (tula oid) liggen die je toevallig kwijt zou willen?

Heb je dat zwarte shirt met roze hart nog?quote:Op donderdag 3 september 2015 15:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pakketje maat 86 (dingen mogen ook los weg)
[ afbeelding ]

Er zitten Allemaal dingen 122/128 bij. Het enige dat echt 128 is, is de jas met bontrandje, maar al deze kleding is gedragen rond de 128, en de rokjes zijn ruim qua draagtijd, met 122 was het poezenrokje misschien wat lang, maar niet zolang dat het raar uit zag.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:19 schreef Appelientje het volgende:
Bla_bla_bla
Daar zie ik wel wat leuks tussen!! Had op pagina 9 al gevraagd om meidenkleding maat 122/128Valt alles als precies 128 (of groter) of kan het ook bij 122/128?

Ja is er nogquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:12 schreef WupWup het volgende:
[..]
Heb je dat zwarte shirt met roze hart nog?

mag ik de 4 shirtjes?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Maat 128
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Appelientje?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het lastig en geen idee van verzendkosten.. Maar, voor het rokje 9,50 en dan met verzenden er nog bij? Hij was nieuw 35,- oid staat me bij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |