Ik zoek 110 en 116!quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ohhh dat wordt niet wat. Hij gaat zelf net naar 122!!

Ja, moet alleen zin en tijd maken om alles op de foto te zetten...quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
doe je de te kleine maatjes ook weer verkopen?

ik hou mij aanbevolen, jij hebt een toffe smaak!quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, moet alleen zin en tijd maken om alles op de foto te zetten...
Positiespul moet ook nog online. Alleen de broeken staan te te koop. De rest moet nog

Dito!quote:

Tijd genoeg, hoorquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zal kijken vlindur en miss. Kan ff duren hoor. Komende dagen werken en cursus moet ff kijken wanneer ik eraan toe kom

Ja, mij!quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:39 schreef Dot. het volgende:
Kan ik iemand blij maken met dit vest in 74/80? Weinig gedragen, want hij was wat smal voor Stip
[ afbeelding ]
15 euro incl verzenden?

quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:36 schreef Cholula het volgende:
Tegen de tijd dat Frits eruit is gegroeid past jouw mini hem MM!

quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Mamalicious spijkerrokje, maat xl. Ziet er nog perfect uit. Met verstelknoopjes.
Prijs, geen idee. Komen we vast wel uit

Ik roep wel tegen de tijd dat Frits eruit is, dan kijken we tegen die tijd wel.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:13 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mag ik hem tussendoor dibsen?? Volgens mij zit Sjaak precies tussen jullie in

Wat een goede. Ik ben zelf al even door mijn zwangerschaps- en babykledinglijn heen, maar ik zal eens kijken of ze nog ander spul nodig hebben!quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag en ik kom normaal nooit in OUD, maar in het azc in Ter Apel zitten momenteel meer dan 60 hoogzwangere of pas bevallen vrouwen die dringend behoefte hebben aan babyspullen.
Mocht iemand iets over hebben...
https://www.facebook.com/afina.bos/posts/998843670178845

Ik heb nog wel wat dingen liggen ja, thanks!quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of dit hier mag en ik kom normaal nooit in OUD, maar in het azc in Ter Apel zitten momenteel meer dan 60 hoogzwangere of pas bevallen vrouwen die dringend behoefte hebben aan babyspullen.
Mocht iemand iets over hebben...
https://www.facebook.com/afina.bos/posts/998843670178845

Ik vind het lastig en geen idee van verzendkosten.. Maar, voor het rokje 9,50 en dan met verzenden er nog bij? Hij was nieuw 35,- oid staat me bij.quote:Op woensdag 2 september 2015 06:55 schreef Appelientje het volgende:
Roep maar eens een prijs incl verzenden?
[..]

Ja! Puckababy Piep? Jouwes is nog mini toch?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:30 schreef coccinelle het volgende:
Heeft er iemand een pacco of puckababy liggen en er niets mee doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |