Wat wil je ervoor hebben?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef faptist het volgende:
[..]
Nooit gebruikt.. Ik wachtte op het moment dat ro erin zou passen zonder insert en nu zou ze erin passen en .. Wil ik toch liever een draagdoekenmoedertje zijn dan met een kickass tula te shinen.. Vreemd hoe die dingen gaan.. Haha.
Tula standard dear diary.
Aka.. Glittermania. Unicorns. The works <3
Nog nieuw in verpakking zelfs
Oeh, 92/98quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef danic het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ga ook nog kledingkasten uitmesten. Ik denk dat er heel veel 92 en 98 uit de kasten komt. Misschien nog 86. Zoek je nog iets anders voor S?
Heb je foto's?quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jep vooral prenatal dacht ik.
Oh ik wil die blauwe met sterren wel van je overnemen! (Die had ik voor ons meisje vorige winter al in een kleinere maatquote:Op zaterdag 5 september 2015 10:51 schreef milka82 het volgende:
Ik heb winterslaapzakken voor een jongetje, mt 86-104 ( de grijs-blauw gestreepte, de blauwe met witte sterren, wit) allemaal van de Hema,allemaal met afritsbare mouwen.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 10:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik kijk ook even mee
Mag ook van Hema oid zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:27 schreef L-E het volgende:
Wordt iemand hier blij van? Giraffenstoeltje en kalenderdinges:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mabawa, een giraffenstoeltje!!quote:
Oh dat vind ik tof. Ik zal je zo een pm sturen. Eerst even spelen en dan Sjaak in bed leggenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:32 schreef L-E het volgende:
Voor de spaarpot van de jongens dus 2 euro (ieder 1)?
Is Mabawa giraffenfan?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:43 schreef elamanilo het volgende:
[..]
[..]
Mabawa, een giraffenstoeltje!!
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:51 schreef L-E het volgende:
Oh ik wist helemaal niet dat ze door een giraffenfamilie was groot gebracht, wat tof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |