abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155843127
Te Koop aangeboden

Stokke Tripp Trapp Newborn set, waarmee je je baby vanaf dag één aan tafel kunt laten zitten. Inclusief speelboog.
Set ziet er als nieuw uit, de bekleding is fris en schoon (gewassen) en met een simpele beweging op de Tripp Trapp te bevestigen.

Af te halen in Groningen, maar kan ook verzonden worden (kosten koper)
Prijs 65 euro.

Tekst van Stokke:
quote:
YES! Voor alle (bijna) Stokke Tripp Trapp® bezitters, is er fijn nieuws! De razend populaire kinderstoel heeft namelijk een super handige uitbreiding. Er bestaat nu namelijk een spiksplinter nieuw accessoire: de Tripp Trapp® Newborn Set.

VANAF DE GEBOORTE
Hiermee is de Stokke Tripp Trapp® niet pas te gebruiken bij 6 maanden +, maar kun je hem direct vanaf de geboorte in gebruik nemen. Hierdoor kun je gezellig je baby bij je aan tafel schuiven, zodat je met zijn allen aan tafel zit.

WIPSTOEL EN KINDERSTOEL IN 1
En dat is niet alles! De Newborn Set van Stokke Tripp Trapp®, haal je eenvoudig van de kinderstoel af, om hem op de grond te gebruiken. Het zitje is, zoals dat Stokke betaamt, ergonomisch ontwikkeld waardoor het kindje comfortabel ligt. Daarnaast beschikt de Newborn Setover een schommelfunctie; zo heb je in weze geen wipstoeltje nodig!

MOOI DESIGN
De Newborn Set van Stokke Tripp Trapp® kun je aankleden met verschillende textielsetjes. Niet alleen bekleed je hiermee het zitje, maar ook wordt er in dezelfde print een slabbetje en schouderpads meegeleverd.

stokke tripp trapp newbornset

KWALITEIT & VEILIGHEID
De kwaliteit van de Stokke Tripp Trapp® Newborn Set is van zeer grote kwaliteit. De stof duurzaam, is afneembaar en kun je eenvoudig in de wasmachine wassen. En ja, het ziet er best apart uit, zo'n zitje op de Stokke Tripp Trapp® kinderstoel. De wijze van bevestiging is daarom wellicht iets wat wilt weten. Stokke zal Stokke niet zijn als de veiligheid voor 100% is gegarandeerd. De baby kan direct vanaf de geboorte in de Newborn Set, tot een gewicht van 9 kg. Door de bevestigingsindicatoren rood en groen kun je er zeker van zijn of het zitje goed is bevestigd op de kinderstoel. In het zitje zelf beveilig je de baby met een 5 punts veiligheidsgordeltje.

pi_155843524
Ga je akkoord met euro 50 inclusief verzenden?
pi_155843652
Ze gaan op Marktplaats voor ongeveer tussen de 60 en 70 euro. Ik wil hem wel verzenden voor 65 euro inclusief, maar als ik hem verkoop voor minder dan schiet ik mijzelf spreekwoordelijk in de voet :)
pi_155843805
Je hebt in OUD een v&a topic.
Met een meidenkwartet
pi_155843865
Thanks, ik zal hem daar ook even in zetten :)
pi_155860138
Is deze nog beschikbaar? Voor 65 euro inclusief verzenden wil ik hem wel overnemen!
pi_155866482
Ja, hij is nog beschikbaar en 65 euro inclusief verzenden is akkoord, ik stuur je een PM :)
  dinsdag 8 september 2015 @ 11:42:15 #8
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_155919390
Verkocht volgens de TR!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')