Ik!quote:Op woensdag 2 september 2015 18:30 schreef coccinelle het volgende:
Heeft er iemand een pacco of puckababy liggen en er niets mee doet?
Een marsupi maat l kleur bruinquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:56 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand een draagzak (tula oid) liggen die je toevallig kwijt zou willen?
Heb je dat zwarte shirt met roze hart nog?quote:Op donderdag 3 september 2015 15:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Pakketje maat 86 (dingen mogen ook los weg)
[ afbeelding ]
Er zitten Allemaal dingen 122/128 bij. Het enige dat echt 128 is, is de jas met bontrandje, maar al deze kleding is gedragen rond de 128, en de rokjes zijn ruim qua draagtijd, met 122 was het poezenrokje misschien wat lang, maar niet zolang dat het raar uit zag.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:19 schreef Appelientje het volgende:
Bla_bla_bla
Daar zie ik wel wat leuks tussen!! Had op pagina 9 al gevraagd om meidenkleding maat 122/128Valt alles als precies 128 (of groter) of kan het ook bij 122/128?
Ja is er nogquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:12 schreef WupWup het volgende:
[..]
Heb je dat zwarte shirt met roze hart nog?
mag ik de 4 shirtjes?quote:Op donderdag 3 september 2015 20:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Maat 128
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Appelientje?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het lastig en geen idee van verzendkosten.. Maar, voor het rokje 9,50 en dan met verzenden er nog bij? Hij was nieuw 35,- oid staat me bij.
Denk het wel, maar not surequote:Op vrijdag 4 september 2015 14:34 schreef Appelientje het volgende:
Sorry XcUZ.. even over je heen gelezenWat zijn de verzendkosten? Past 'ie door de brievenbus toevallig?
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand nog winterslaapzakken on de aanbieding? 90/100cm of 86-104
voor n meisje.
Aah tof! Ff appen na je vakantie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:40 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Ik heb er nog eentje. Een dikke van de Wibra. 90 cm met afritsbare mouwen.
Is goed.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Aah tof! Ff appen na je vakantie?
Nooit gebruikt.. Ik wachtte op het moment dat ro erin zou passen zonder insert en nu zou ze erin passen en .. Wil ik toch liever een draagdoekenmoedertje zijn dan met een kickass tula te shinen.. Vreemd hoe die dingen gaan.. Haha.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:56 schreef SaskiaR het volgende:
Heeft iemand een draagzak (tula oid) liggen die je toevallig kwijt zou willen?
Ik had het juist andersomquote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef faptist het volgende:
[..]
Nooit gebruikt.. Ik wachtte op het moment dat ro erin zou passen zonder insert en nu zou ze erin passen en .. Wil ik toch liever een draagdoekenmoedertje zijn dan met een kickass tula te shinen.. Vreemd hoe die dingen gaan.. Haha.
Tula standard dear diary.
Aka.. Glittermania. Unicorns. The works <3
Nog nieuw in verpakking zelfs
Ze gaat nu richting 86, dus dat zou nog welkom zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:17 schreef danic het volgende:
[..]
Is goed.
Ik ga ook nog kledingkasten uitmesten. Ik denk dat er heel veel 92 en 98 uit de kasten komt. Misschien nog 86. Zoek je nog iets anders voor S?
Is hij met insert of zonder?quote:Op vrijdag 4 september 2015 23:53 schreef faptist het volgende:
[..]
Nooit gebruikt.. Ik wachtte op het moment dat ro erin zou passen zonder insert en nu zou ze erin passen en .. Wil ik toch liever een draagdoekenmoedertje zijn dan met een kickass tula te shinen.. Vreemd hoe die dingen gaan.. Haha.
Tula standard dear diary.
Aka.. Glittermania. Unicorns. The works <3
Nog nieuw in verpakking zelfs
Jep vooral prenatal dacht ik.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Iemand nog winterslaapzakken on de aanbieding? 90/100cm of 86-104
voor n meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |