En bleek dat het geval?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zoals je duidelijk in het vorige topioc hebt kunnen lezen was ik bang dat ik het koffiezetapparaat bij mn moeder aan had laten staan.
penaltyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Ik zou derhalve graag een uitgebreid verslag van de goal willen hebben.
Een pingel, redelijk discutabelquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Terechte penaltyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
De bal ging de goal inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Duidelijk. Een terechte pingel waar geen discussie over mogelijk is.quote:
Ik vind dit erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik bleek me zelf te onderschatten.Story of my life.
Schoot hem keurig in het hoekjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef Pascalus het volgende:
godsamme
Net pingel Heracles, knalt die Fox site er weer uit
Wat boeit Cambuur jou dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV en Cambuur lekker kansloos.
Dit seizoen wordt echt aids.
Jij bent heel objectief is net gezegd JRquote:
PSV is geen concurrent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen vijf punten voorsprong op PSV.
#Chachacha
Dat is de club waar hij eigenlijk voor is.quote:
Wanneer komt onze eerstvolgende lastige wedstrijd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen vijf punten voorsprong op PSV.
#Chachacha
Dat sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent heel objectief is net gezegd JR
dus maakt PSV kans om de wedstrijd te winnen?
Feyenoord ook niet, dus gewoon iedere wedstrijd 3-0 winnen en met 102-0 en 102 punten kampioenquote:
Dan had ik beter voor Ajax kunnen gaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de club waar hij eigenlijk voor is.
Alleen omdat die nooit prijzen pakken heeft hij PSV er bij gekozen.
Volgende week, Ajax - ADO.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer komt onze eerstvolgende lastige wedstrijd?
Ik snap dat niet, mensen die voor meer dan één club zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de club waar hij eigenlijk voor is.
Alleen omdat die nooit prijzen pakken heeft hij PSV er bij gekozen.
Iedereen maakt fouten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ik beter voor Ajax kunnen gaan
Sked is 110% anti Ajaxquote:
Sked is anders vrij positief over NEC.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sked is 110% anti Ajax
Behalve morgen
Mulder wordt ook een beetje in de steek gelaten. Kuyt zou zeggen dat dit als team niet goed verdedigd is.quote:
Sked slaat geen avondje NEC over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked is anders vrij positief over NEC.
Hij kon niet ophouden erover te zingen.
De wedstrijd morgen moeten ze afgelasten met allebei 0 puntenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sked is 110% anti Ajax
Behalve morgen
Kuyt moet z'n bek houden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mulder wordt ook een beetje in de steek gelaten. Kuyt zou zeggen dat dit als team niet goed verdedigd is.
Bijker?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoe heet die kerel in de verdediging bij Heerenveen met die oranje schoenen. Die kan er geen kut van.
Als de wedstrijd afgelast wordt krijgen de teams meestal ook geen punten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
De wedstrijd morgen moeten ze afgelasten met allebei 0 punten
kwaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik zag net dat dit topic kwa kwaliteit erop vooruit ging. Bleek Paxcon net te komen.
KUTZOOI ZIE JE WEL DAT DE BOER NIET MET LASTIGE JONGENS OM KAN GAAN HIJ MOET GEWOON WEG BIJ AJAXquote:
prima transferquote:
MORGEN STAKEN BIJ DE POORT AN DE ARENA ALS AJAX NAAR NIJMEGEN VERTREKT.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
KUTZOOI ZIE JE WEL DAT DE BOER NIET MET LASTIGE JONGENS OM KAN GAAN HIJ MOET GEWOON WEG BIJ AJAX
*zucht* JR en Rens staan al klaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MORGEN STAKEN BIJ DE POORT AN DE ARENA ALS AJAX NAAR NIJMEGEN VERTREKT.
GODVERDOMME
Goede post.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
KUTZOOI ZIE JE WEL DAT DE BOER NIET MET LASTIGE JONGENS OM KAN GAAN HIJ MOET GEWOON WEG BIJ AJAX
Hopelijk wordt dat 3-2quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Pascalus het volgende:
PSV gaat dit wel winnen.
Ik focus mij op Cambuur - Heraclesgenot.
Omdat FDB alleen met pussies wil werken die naar hem luisterenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groot talent. Vreemd dat Ajax hem verkocht heeft.
Hier de beelden in matige kwaliteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan we eens even goed RELLENquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
*zucht* JR en Rens staan al klaar
Goede postquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede post.
Als je het sarcasme wegdenkt .
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier de beelden in matige kwaliteitDeze maakt Slagveer zelfs af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze goal neem ik niet serieus.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik zag net dat dit topic kwa kwaliteit erop vooruit ging. Bleek Paxcon net te komen, dat verklaart het allemaal
Rustig gebrachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pereiro zal wel weer na de 80ste minuut erin komen
Goede postquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede post
Als je alle tekst wegdenkt en er een foto van Nicki Minaj bijdenkt..
Nicki Minaj is geen persoonquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede post
Als je alle tekst wegdenkt en er een foto van Nicki Minaj bijdenkt..
Dan verandert er toch niks aan de post joh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede post
Als je de username, sig en UI wegdenkt.
El Ghazi morgen ook hattrickquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hattrick.
El Ghazi is niet langer enig topscorer.
Tannane dus in Oranje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hattrick.
El Ghazi is niet langer enig topscorer.
Waarom noem jij Mexicano een varkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verandert er toch niks aan de post joh.
Dom varken.
Jij hebt vandaag, zelfs voor jouw doen, wel extreem veel zand in je kut zittenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verandert er toch niks aan de post joh.
Dom varken.
Ik zou je ongelijk willen geven, maar ik kreeg dit verwijt al eerder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag, zelfs voor jouw doen, wel extreem veel zand in je kut zitten
Zo moeilijk kan een beetje streamen niet zijn zou je denkenquote:
En als het wel een doelpunt was?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef GGMM het volgende:
Onterecht gefloten.
Dit was een doelpunt.
De correcte spelling zou zijn 'beïnvloedt'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Derde beslissing die de uitslag negatief beïnvloed.
Manchester Unted werd ook genaaid.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Derde beslissing die de uitslag negatief beïnvloed.
Davy en ik houden je in de gaten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je ongelijk willen geven, maar ik kreeg dit verwijt al eerder.
Derhalve ga ik vanaf nu alleen nog maar aardige dingen zeggen!
Penalty was wel terecht, maar PSV moest er ook 1 krijgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Onterecht penal tegen, onterecht goal afgekeurd. Lekker bezig Braamhaar.
Dan stond PSV nu terecht op voorsprong.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als het wel een doelpunt was?
Betreurenswaardig, Lowietje moet kampioen worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester Unted werd ook genaaid.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Betreurenswaardig, Lowietje moet kampioen worden.
Vind het beide te licht voor een penal eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Penalty was wel terecht, maar PSV moest er ook 1 krijgen.
Neem jij een week lang een FC Groningen UI als dat niet gebeurt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan stond PSV nu terecht op voorsprong.
Maar dat gebeurt nog wel.
In elke wedstrijd van PSV tot nu toe matig fluitwerk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen voor zijn speech.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze zouden die Janlul moeten contracteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan een beetje streamen niet zijn zou je denken
Ik zie niet zo snel wat FC Groningen hier mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem jij een week lang een FC Groningen UI als dat niet gebeurt?
Moet daar dan een verband tussen zijn?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie niet zo snel wat FC Groningen hier mee te maken heeft.
Ik zou dat wel prettig vinden ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moet daar dan een verband tussen zijn?
iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft nog wel even wennen dat nieuwe logo![]()
Wel veel beter
Ja. RKC ook trouwens.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft nog wel even wennen dat nieuwe logo![]()
Wel veel beter
Hiermee trigger je me.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je durft gewoon niet. Dat mag je best zeggen hoor, even goede vrienden
Okequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiermee trigger je me.
Ik doe het!
En als het wel gebeurt neem jij een week lang een Heerenveen UI.
Prima.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:21 schreef KingRoland het volgende:
gewaagde voorspellingen hier.
Ik ga dit niet allemaal in het schoen opeten topic gooien hoor
Wat is dit voor rare weddenschap trouwensquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hiermee trigger je me.
Ik doe het!
En als het wel gebeurt neem jij een week lang een Heerenveen UI.
Guitarist heeft mijn stemquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.
Dan weet ik al naar wie mijn stem utigaat bij de beste moderator van 2015 verkiezing...
twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:22:40De laatste 2 zuivere hattricks in de Eredivisie staan nu op naam van een Heracles-speler. #camher reageer retweet
Shit, daar heb je me Renéquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima.
Dan weet ik al naar wie mijn stem utigaat bij de beste moderator van 2015 verkiezing...
Jij hebt hier vast beelden vanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat was een baas volgens de fotoboek van iemand.
Andere is van Weghorst?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:22:40De laatste 2 zuivere hattricks in de Eredivisie staan nu op naam van een Heracles-speler. #camher reageer retweet
Dat zou gewoon erg terecht zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Pascalus het volgende:
Het is wachten op de 1-2 die in de 89e minuut ongetwijfeld valt.
Cavaliers ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt hier vast beelden van
Dat is te lang graven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt hier vast beelden van
Guardado zou graag net zo goed willen zijn als Sereroquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom wordt Guardado steeds vergeleken met Serero?
En dan hakje Mulder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:23 schreef Pascalus het volgende:
Het is wachten op de 1-2 die in de 89e minuut ongetwijfeld valt.
Nou dat denk ik niet hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het zit diep. Hoop dat je wel kunt slapen vannacht!
Lucht je hart.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoor.Weet je hoe diep het zit.
We laten Davy er wel even naar graven.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoor.Weet je hoe diep het zit.
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:25 schreef KingRoland het volgende:
Daar kan je wel een leuke woordgrap over maken.
Ik wacht
Ik heb dit heel vaak gedacht toen hij nog bij Feyenoord onder de lat stond.quote:
Dit roep ik ook heel vaakquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Bruma schoot ooit van 30 meter tegen AC Milan, waardoor Matavz uit de rebound kon scoren. Sindsdien denkt hij dat hij een goede traptechniek heeft.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit roep ik ook heel vaak
Hé, toen zat ik bij wijze van uitzondering in het Philips Stadion.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Bruma schoot ooit van 30 meter tegen AC Milan, waardoor Matavz uit de rebound kon scoren. Sindsdien denkt hij dat hij een goede traptechniek heeft.
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:29:574 - Oussama Tannane is the first @HeraclesAlmelo player to score four goals in one Eredivisie match. Premier. reageer retweet
Op naar het record van Alvesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:29:574 - Oussama Tannane is the first @HeraclesAlmelo player to score four goals in one Eredivisie match. Premier. reageer retweet
Dat was genant.quote:
Aanscherpen die boel, maar het eind van HEE-PSV eerst.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op naar het record van Alves
Wist je dat zonder die goal van Kluivert Ajax kampioen was geworden?quote:
Dat was dan weer minderquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vooral omdat we toen met een doelpunt verschil kampioen werden.
Kluivert mag ik oversteken ja of neequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat zonder die goal van Kluivert Ajax kampioen was geworden?
#leukefeitjes
Wist je dat Kluivert dat een moordende neger is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist je dat zonder die goal van Kluivert Ajax kampioen was geworden?
#leukefeitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |