Zo moeilijk kan een beetje streamen niet zijn zou je denkenquote:
En als het wel een doelpunt was?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef GGMM het volgende:
Onterecht gefloten.
Dit was een doelpunt.
De correcte spelling zou zijn 'beïnvloedt'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Derde beslissing die de uitslag negatief beïnvloed.
Manchester Unted werd ook genaaid.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Cavaliers het volgende:
Derde beslissing die de uitslag negatief beïnvloed.
Davy en ik houden je in de gaten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou je ongelijk willen geven, maar ik kreeg dit verwijt al eerder.
Derhalve ga ik vanaf nu alleen nog maar aardige dingen zeggen!
Penalty was wel terecht, maar PSV moest er ook 1 krijgen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Onterecht penal tegen, onterecht goal afgekeurd. Lekker bezig Braamhaar.
Dan stond PSV nu terecht op voorsprong.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als het wel een doelpunt was?
Betreurenswaardig, Lowietje moet kampioen worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester Unted werd ook genaaid.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Betreurenswaardig, Lowietje moet kampioen worden.
Vind het beide te licht voor een penal eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Penalty was wel terecht, maar PSV moest er ook 1 krijgen.
Neem jij een week lang een FC Groningen UI als dat niet gebeurt?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan stond PSV nu terecht op voorsprong.
Maar dat gebeurt nog wel.
In elke wedstrijd van PSV tot nu toe matig fluitwerk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Alleen voor zijn speech.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze zouden die Janlul moeten contracteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan een beetje streamen niet zijn zou je denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |