En bleek dat het geval?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zoals je duidelijk in het vorige topioc hebt kunnen lezen was ik bang dat ik het koffiezetapparaat bij mn moeder aan had laten staan.
penaltyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Ik zou derhalve graag een uitgebreid verslag van de goal willen hebben.
Een pingel, redelijk discutabelquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Terechte penaltyquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
De bal ging de goal inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de goal gemist.
Duidelijk. Een terechte pingel waar geen discussie over mogelijk is.quote:
Ik vind dit erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ik bleek me zelf te onderschatten.Story of my life.
Schoot hem keurig in het hoekjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:05 schreef Pascalus het volgende:
godsamme
Net pingel Heracles, knalt die Fox site er weer uit
Wat boeit Cambuur jou dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV en Cambuur lekker kansloos.
Dit seizoen wordt echt aids.
Jij bent heel objectief is net gezegd JRquote:
PSV is geen concurrent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen vijf punten voorsprong op PSV.
#Chachacha
Dat is de club waar hij eigenlijk voor is.quote:
Wanneer komt onze eerstvolgende lastige wedstrijd?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen vijf punten voorsprong op PSV.
#Chachacha
Dat sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij bent heel objectief is net gezegd JR
dus maakt PSV kans om de wedstrijd te winnen?
Feyenoord ook niet, dus gewoon iedere wedstrijd 3-0 winnen en met 102-0 en 102 punten kampioenquote:
Dan had ik beter voor Ajax kunnen gaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de club waar hij eigenlijk voor is.
Alleen omdat die nooit prijzen pakken heeft hij PSV er bij gekozen.
Volgende week, Ajax - ADO.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer komt onze eerstvolgende lastige wedstrijd?
Ik snap dat niet, mensen die voor meer dan één club zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is de club waar hij eigenlijk voor is.
Alleen omdat die nooit prijzen pakken heeft hij PSV er bij gekozen.
Iedereen maakt fouten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had ik beter voor Ajax kunnen gaan
Sked is 110% anti Ajaxquote:
Sked is anders vrij positief over NEC.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sked is 110% anti Ajax
Behalve morgen
Mulder wordt ook een beetje in de steek gelaten. Kuyt zou zeggen dat dit als team niet goed verdedigd is.quote:
Sked slaat geen avondje NEC over.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sked is anders vrij positief over NEC.
Hij kon niet ophouden erover te zingen.
De wedstrijd morgen moeten ze afgelasten met allebei 0 puntenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sked is 110% anti Ajax
Behalve morgen
Kuyt moet z'n bek houden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mulder wordt ook een beetje in de steek gelaten. Kuyt zou zeggen dat dit als team niet goed verdedigd is.
Bijker?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoe heet die kerel in de verdediging bij Heerenveen met die oranje schoenen. Die kan er geen kut van.
Als de wedstrijd afgelast wordt krijgen de teams meestal ook geen punten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
De wedstrijd morgen moeten ze afgelasten met allebei 0 punten
kwaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik zag net dat dit topic kwa kwaliteit erop vooruit ging. Bleek Paxcon net te komen.
KUTZOOI ZIE JE WEL DAT DE BOER NIET MET LASTIGE JONGENS OM KAN GAAN HIJ MOET GEWOON WEG BIJ AJAXquote:
prima transferquote:
MORGEN STAKEN BIJ DE POORT AN DE ARENA ALS AJAX NAAR NIJMEGEN VERTREKT.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
KUTZOOI ZIE JE WEL DAT DE BOER NIET MET LASTIGE JONGENS OM KAN GAAN HIJ MOET GEWOON WEG BIJ AJAX
*zucht* JR en Rens staan al klaarquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MORGEN STAKEN BIJ DE POORT AN DE ARENA ALS AJAX NAAR NIJMEGEN VERTREKT.
GODVERDOMME
Goede post.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
KUTZOOI ZIE JE WEL DAT DE BOER NIET MET LASTIGE JONGENS OM KAN GAAN HIJ MOET GEWOON WEG BIJ AJAX
Hopelijk wordt dat 3-2quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:11 schreef Pascalus het volgende:
PSV gaat dit wel winnen.
Ik focus mij op Cambuur - Heraclesgenot.
Omdat FDB alleen met pussies wil werken die naar hem luisterenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Groot talent. Vreemd dat Ajax hem verkocht heeft.
Hier de beelden in matige kwaliteitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gaan we eens even goed RELLENquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
*zucht* JR en Rens staan al klaar
Goede postquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede post.
Als je het sarcasme wegdenkt .
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier de beelden in matige kwaliteitDeze maakt Slagveer zelfs af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze goal neem ik niet serieus.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik zag net dat dit topic kwa kwaliteit erop vooruit ging. Bleek Paxcon net te komen, dat verklaart het allemaal
Rustig gebrachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pereiro zal wel weer na de 80ste minuut erin komen
Goede postquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede post
Als je alle tekst wegdenkt en er een foto van Nicki Minaj bijdenkt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |