Goede postquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede post.
Als je het sarcasme wegdenkt .
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hier de beelden in matige kwaliteitDeze maakt Slagveer zelfs af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze goal neem ik niet serieus.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik zag net dat dit topic kwa kwaliteit erop vooruit ging. Bleek Paxcon net te komen, dat verklaart het allemaal
Rustig gebrachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pereiro zal wel weer na de 80ste minuut erin komen
Goede postquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede post
Als je alle tekst wegdenkt en er een foto van Nicki Minaj bijdenkt..
Nicki Minaj is geen persoonquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede post
Als je alle tekst wegdenkt en er een foto van Nicki Minaj bijdenkt..
Dan verandert er toch niks aan de post joh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede post
Als je de username, sig en UI wegdenkt.
El Ghazi morgen ook hattrickquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hattrick.
El Ghazi is niet langer enig topscorer.
Tannane dus in Oranje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hattrick.
El Ghazi is niet langer enig topscorer.
Waarom noem jij Mexicano een varkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verandert er toch niks aan de post joh.
Dom varken.
Jij hebt vandaag, zelfs voor jouw doen, wel extreem veel zand in je kut zittenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan verandert er toch niks aan de post joh.
Dom varken.
Ik zou je ongelijk willen geven, maar ik kreeg dit verwijt al eerder.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag, zelfs voor jouw doen, wel extreem veel zand in je kut zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |