Zoals men destijds eigenlijk meteen al aangaf: Ze hadden dit nooit Battlefield moeten noemen, maar gewoon lekker doen alsof het een compleet nieuwe IP is...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is best aardig, de graphics zijn alleen erg ondermaats en het is niet echt het klassieke Battlefield. Verder wel vermakelijk hoor, dat zeker
mwah wel ok, gigantische achterstand weg te werken hier en het is verschrikkelijk druk, met veel dingen waarvna ik denk.. WTFquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe?
Ik heb trouwens een nog zwaardere werkweek te gaan, dus wat dat betreft win ik het van je.
vond hem wel leuk eigenlijk, maar sowieso zijn games die je samen op de bank kan doen 9/10x wel een stuk leuker omdat ik die samen met chick kan spelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vind het echt minder ben de 3D versie gewend ipv topview pff
Wat een fucking onzinquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:12 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze moeten maar eens een oude ps1 game er op porten ofzo is beter dan dit soort rare games
Voor op je telefoon misschien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:55 schreef MMaRsu het volgende:
Super Time Force Ultra en Grow Home schijnen geweldig te zijn.
Dan koop je een telefoon ipv een ps4quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor op je telefoon misschien.
Ik speel beide nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb het een paar weken de kans gegeven, maar ben uiteindelijk terug gegaan naar BF4.
Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet je hem in de US store kopen
quote:
Weet niet welke telefoon jij hebt waar die games op te spelen zijn?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voor op je telefoon misschien.
Ja je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb het spel liever op disk en ik koop alleen in de EU/NL Store.
Super Time Force Ultra ziet er gewoon als een spel uit wat een super nintendo nog zou kunnen draaien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Weet niet welke telefoon jij hebt waar die games op te spelen zijn?
Ga je schamen man. Het gaat uiteindelijk toch om gameplay? Daarnaast kan een SNES dit niet draaien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Super Time Force Ultra ziet er gewoon als een spel uit wat een super nintendo nog zou kunnen draaien.
Wat is hier nou weer trollen aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Ga lekker ergens anders lopen trollen ofzo. Kind
Ik zeg dat het er uit ziet of het op een telefoon of super Nintendo kan draaien. Dus ja dan heb ik het puur over de graphics. En dan trol ik meteen volgens jou.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:17 schreef MMaRsu het volgende:
Het gaat om de gameplay man. Wtf maakt het nou uit hoe een game eruit ziet? Als het maar lekker speelt. Als ik zo filmpjes van dit spel bekijk ziet het eruit als een hectische 4 player coop shooter. Nou ja daar hebben we er al zoveel van op de PS4.
Oordeel je altijd over iets voordat je het zelf hebt geprobeerd? Beetje kinderachtig. Hoe oud ben je?
Waar zeg ik precies dat de game crap is? En dat het een telefoon game is? Ik zeg dat het er uit ziet of het op een telefoon een nintendo kan draaien. Heb geen woord over de gameplay gezegd. Maarja ik troll toch alleen maar joh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:23 schreef MMaRsu het volgende:
Je doet net alsof de game crap is en een telefoongame.
Dus nee je hebt het niet puur over de graphics. Daarnaast ben je sowieso aan het trollen want je gaat ook niet eens in op het feit dat gameplay > graphics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |