al uitgespeeldquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef Jiang153 het volgende:
Iemand die Lara croft ToO wil testen?
hardline > immer allesquote:Op maandag 24 augustus 2015 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd, Hardline mag nog niet in de schaduw staan van BF4.
Ben ook reuze benieuwd naar Star Wars Battlefront
wat 1 letter toch een verschil kan makenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:25 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik moest serieus lang nadenken totdat ik hem snapte
quote:
Hoe bevalt het tot nu toe?quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:46 schreef Disker91 het volgende:
[ afbeelding ]
Horizon Zero-Dawn
NL doet het weer als het om pixelneuken gaat
Ik moet 80 uur wegwerken in een week bij een productie bedrijf. Ik moet grote deuren assembleren. Is wel tof werk maar hard werkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe bevalt het tot nu toe?
Ik heb trouwens een nog zwaardere werkweek te gaan, dus wat dat betreft win ik het van je.
Euhm.. Mwah.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Idd, Hardline mag nog niet in de schaduw staan van BF4.
Het is best aardig, de graphics zijn alleen erg ondermaats en het is niet echt het klassieke Battlefield. Verder wel vermakelijk hoor, dat zekerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm.. Mwah.
Als je alle napraters een beetje naast je neerlegt is er niets mis met BFH
Voor mij ook niet herkenbaar, heb geen vriendin... Ooh, wacht daar ging het niet over.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Grappig, ik ben 34 en dit is voor mij helemaal niet herkenbaar, ik kijk juist uit naar de huidige generatie games die er aan komen. En mijn vriendin is gelukkig helemaal nergens de baas over in mijn huis. En ze kijkt geen goede tijden. En ze gamed zelf ook zo nu en dan.
Voorlopig nog geen reden om te stoppen dus.
Ze moeten maar eens een oude ps1 game er op porten ofzo is beter dan dit soort rare gamesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 04:03 schreef ForzaMilan het volgende:
P4 plus games van september zijn maar matig
Ok, jij wintquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 06:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik moet 80 uur wegwerken in een week bij een productie bedrijf. Ik moet grote deuren assembleren. Is wel tof werk maar hard werken
wel geinig maar ik vind dat de focus teveel ligt op zelf iedereen neerknallen ipv strategie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:12 schreef Enchanter het volgende:
Best wel verslavend dat Toy Soldiers
Ik heb het een paar weken de kans gegeven, maar ben uiteindelijk terug gegaan naar BF4.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 08:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm.. Mwah.
Als je alle napraters een beetje naast je neerlegt is er niets mis met BFH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |