Niet geschoten is altijd misquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:20 schreef Rijst het volgende:
Was vandaag nog toevallig langs de mm geweest in Antwerpen. Ik vroeg of ze Untill Dawn al verkopen. De medewerker zei dat ze die in de ,agazijn hebben staan maar niet mochten verkopen. Tenzij er een andere winkel was die dat ook doet.
Ik zei nog. Ey ik heb gehoord he bij de bart smit verkopen ze hem al. Maarja was nieet gelukt whehehhee
Mensen willen gewoon geen boete riskerenquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb vandaag bij de mediamarkt, intertoys en gamemania gekeken maar hij stond nog nergens te koop.
Mwah misschien helemaal met gamen. Al wacht ik dus nog wel op Fallout 4, Just Cause 3 enz.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef Maharajah het volgende:
[..]
Klinkt meer alsof je klaar bent met console gamen om eerlijk te zijn. Langzaam psn, matig gratis games en dure retail games kom je op de PC niet bepaald veel tegen =p
Heb de premium gekocht hehe :dquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
EA heeft er een pareltje van gemaakt
Alleen het vele downlaoden is minderquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan zit je goed. Ik heb mij er erg mee vermaakt.
In één keer downloaden is kut inderdaadquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Alleen het vele downlaoden is minder
Eigenlijk is het een beetje een verouderd systeem nietwaar? Enige reden die ik me tegen 'verkoop zodra het binnen is' kan bedenken, is het voordeel dat sommige winkels kunnen hebben omdat ze toevallig eerder aangeleverd krijgen. Oneerlijke concurrentie enzo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen willen gewoon geen boete riskeren
Maar als je game goed is dan is de eerste levering toch wel uitverkochtquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een beetje een verouderd systeem nietwaar? Enige reden die ik me tegen 'verkoop zodra het binnen is' kan bedenken, is het voordeel dat sommige winkels kunnen hebben omdat ze toevallig eerder aangeleverd krijgen. Oneerlijke concurrentie enzo.
Idd, Hardline mag nog niet in de schaduw staan van BF4.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
EA heeft er een pareltje van gemaakt
Grappig, ik ben 34 en dit is voor mij helemaal niet herkenbaar, ik kijk juist uit naar de huidige generatie games die er aan komen. En mijn vriendin is gelukkig helemaal nergens de baas over in mijn huis. En ze kijkt geen goede tijden. En ze gamed zelf ook zo nu en dan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 21:29 schreef JK het volgende:
[..]
Mwah misschien helemaal met gamen. Al wacht ik dus nog wel op Fallout 4, Just Cause 3 enz.
Maar goed, ik game dus ook al sinds halverwege jaren '80.... ben nu 34, dus sinds ik jong ben. Heb alles wel een beetje gezien en zie weinig echte vernieuwing meer. Maar goed, iets als een Oculus Rift oid zou ik dan dus wel weer kopen. Maar dat is ook weer wat nieuws.
Daarnaast is mijn vrouw de baas over de TV waar de PS4 op staat aangesloten.
Ik mag vast best wel gamen, maar eerst kijkt ze GTST enzo en die ellende begint volgende week weer.
Het zou ook wat zijn als een plastic op je de baas was.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Grappig, ik ben 34 en dit is voor mij helemaal niet herkenbaar, ik kijk juist uit naar de huidige generatie games die er aan komen. En mijn vriendin is gelukkig helemaal nergens de baas over in mijn huis.
Totaal zo'n 65 gb volgens mijquote:Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
In één keer downloaden is kut inderdaad![]()
PSN
Ik moest serieus lang nadenken totdat ik hem snaptequote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn als een plastic op je de baas was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |