SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie denkt er daadwerkelijk dat Milik vertrekt?![]()
Ik geloof er ook geen ene fuck van. Met bord-op-schoot-scouting zal je in ieder geval de vervanger niet vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.![]()
Milik legt er dit jaar gewoon 20+ in hoor.
En dit:quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.![]()
Waarom wordt die dan constant gewisseld voor Sanogo en mocht Sigthorsson vorig jaar ook veels te lang aanklooien?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]Daar hebben we de kenner weer hoor haha.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom wordt die dan constant gewisseld voor Sanogo en mocht Sigthorsson vorig jaar ook veels te lang aanklooien?
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.![]()
Dus omdat je Arsenal wat gunt laat je hem spelen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.![]()
Er is een mogelijkheid dat er in de huurclausule staat dat hij een minimaal aantal keer moet spelen of een x aantal minuten moet maken en ja het kan inderdaad zo zijn dat Ajax graag een goede band houdt met Arsenal, maar ik zie Frank er niet voor aan om vanuit dat perspectief zijn beslissingen te nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus omdat je Arsenal wat gunt laat je hem spelen?
Maar aangezien hij de enige (zogenaamd) "volwaardige" spits is achter Milik snap ik wel dat hij nu een kleine 35 minuten in Ajax 1 heeft gestaan.![]()
Als de wedstrijd toch al gespeeld is en je ook te maken hebt met midweekse wedstrijden is er ook niet zo heel veel mis mee om iemand te sparen lijkt mijMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laten we dat maar hopen. Maar raar dat Frankie bijvoorbeeld Heitinga niet wilde zien spelenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.
Frankie heeft er een handje van om van sommige spelers zijn lievelingetje te maken om ze daarna veels te veel vertrouwen te geven. Janssen, Sigthorsson, Siem als middenvelder, Blind, Veltman etc. Soms pakt het goed uit maar veels te vaak niet, vooral het blijven vasthouden terwijl hij meermaals al met zijn neus op de feiten is gedrukt.
Ik zie vooral Gudelj zijn nieuwe lievelingetje worden. Tijdens zijn dramatische pot donderdag werd hij niet eens gewisseld"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja ik vind het ook vreemd dat Heitinga nog geen enkele minuut gemaakt heeft. Het lijkt er inderdaad op dat de Boer een aantal favorieten heeft die hij graag koste wat het kost laat staan. Maar we zullen zien, ik denk dat als Veltman nog één cruciale fout maakt Heitinga erin komt, als dat niet gebeurd is het wel heel overduidelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen. Maar raar dat Frankie bijvoorbeeld Heitinga niet wilde zien spelen
Frankie heeft er een handje van om van sommige spelers zijn lievelingetje te maken om ze daarna veels te veel vertrouwen te geven. Janssen, Sigthorsson, Siem als middenvelder, Blind, Veltman etc. Soms pakt het goed uit maar veels te vaak niet, vooral het blijven vasthouden terwijl hij meermaals al met zijn neus op de feiten is gedrukt.
Ik zie vooral Gudelj zijn nieuwe lievelingetje worden. Tijdens zijn dramatische pot donderdag werd hij niet eens gewisseld![]()
![]()
Weer geen Younes en Sanogoal dustwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 14:46:26Dezelfde namen in #Ajax-selectie voor duel met NEC als afgelopen donderdag. #necaja. http://t.co/PglP4eAUYv http://t.co/AiDurzV2YD reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sierhuis maakt 2-0 en 3-0
Dat is ook de eindstand
[ Bericht 26% gewijzigd door Tagliano op 22-08-2015 16:27:11 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:De supporters van Ajax lijken niet te hoeven vrezen voor een vertrek van Arek Milik. De aanvaller werd vrijdag opeens in verband gebracht met Olympique Marseille en Canal+ was er zelfs zeker van dat de transfer van Milik spoedig afgerond zou worden. David Przemyslaw Pantak, werkzaam voor het managementbureau waar Milik bij is aangesloten, ontkent dat.
Pantak werkt voor F-MG Football Management Group en reageert tegenover BeIN Sports op de geruchten. “We hebben al jaren een goede band met Marseille, maar over Milik is geen officieel contact geweest”, zegt hij. “Arek zal Ajax dit jaar om verschillende redenen ook niet willen verlaten. We hebben al eerder twee clubs afgewezen en Arek heeft niet voor niets een contract tot 2019."
"Ajax is voor jonge spelers een geweldige club om te zijn", vervolgt de zaakwaarnemer. "Ook is de omgang met Frank de Boer en de rest van technische staf goed te noemen. Bovendien is hij geliefd bij de fans. Een ander punt is dat Arek bij Ajax zeker is van speeltijd. Met het EK van 2016 in het achterhoofd is dat zeker niet onbelangrijk." Milik heeft bij Ajax concurrentie van Yaya Sanogo, maar begon in de eerste wedstrijden van dit seizoen steeds in de basis. Zondag neemt de Pools international het met Ajax op tegen NEC.![]()
Limbombe doet niet mee bij NEC, die is uit de wedstrijdselectie gelaten wegens transferperikelen.
Dat is de gevaarlijkste aanvaller bij NEC dus het gaat morgen 0-4 worden ipv 1-4.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Drie wedstrijden op rij de nulquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Limbombe doet niet mee bij NEC, die is uit de wedstrijdselectie gelaten wegens transferperikelen.
Dat is de gevaarlijkste aanvaller bij NEC dus het gaat morgen 0-4 worden ipv 1-4.![]()
![]()
Dus dan winnen we nu sowieso de EL.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Laatste keer negen punten en drie clean sheets uit de eerste drie duels was 95/96.![]()
Als PSV nu weer 2 puntjes laat liggen en wij morgen de volle buit halen kan het weekend niet meer stuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:42:03He @jelleverburg het zou me niet verbazen als Ricardo van Rhijn in de plaats van Kenny Tete speelt #Ajax reageer retweet
Zit even te kijken en hij doet het volgens mij nog wel aardig ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Kishna heeft gescoord voor de SSAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:42:03He @jelleverburg het zou me niet verbazen als Ricardo van Rhijn in de plaats van Kenny Tete speelt #Ajax reageer retweet
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Oh.![]()
Inderdaad, het is niet dat Van Rhijn tegen de linksbuiten van NEC (niet Limbombe) het nou enorm moeilijk zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja ik ook, je moet van Rhijn ook zijn kansen geven. Komende week tegen Jablonec weer gewoon met Tete.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.![]()
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet dat Van Rhijn tegen de linksbuiten van NEC (niet Limbombe) het nou enorm moeilijk zou moeten hebbenRED ONS HENNIEGOD![]()
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In een elftal zonder automatismen, met bijna alleen maar jeugdspelers om zich heen en ik kan me ook nog voorstellen dat je nou niet 100% gemotiveerd bent voor een potje tegen Helmond Sport op een maandagavondquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja blijkbaar rendeert die wel in een soort van counterploeg die meer ruimtes krijgtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.![]()
Bazoer had het vorig jaar in Jong Ajax ook moeilijk. Niet ze simpel om in zo'n onsamenhangend zooitje uit te blinken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan is die nooit gemotiveerd ? Is echt ver weggezakt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In een elftal zonder automatismen, met bijna alleen maar jeugdspelers om zich heen en ik kan me ook nog voorstellen dat je nou niet 100% gemotiveerd bent voor een potje tegen Helmond Sport op een maandagavond
Maar tegen NEC kan het nog wel denk ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar is ie het type speler wel voor inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja blijkbaar rendeert die wel in een soort van counterploeg die meer ruimtes krijgtAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is behoorlijk ver weggezakt, maar moet tegen NEC wel kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is die nooit gemotiveerd ? Is echt ver weggezakt.
Maar tegen NEC kan het nog wel denk ik
Naja hij blonk uit in het coachen van medespelersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bazoer had het vorig jaar in Jong Ajax ook moeilijk. Niet ze simpel om in zo'n onsamenhangend zooitje uit te blinken.RED ONS HENNIEGOD![]()
TR.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventje![]()
Op zich wel goed als een wisselspeler bij Ajax slaagt in de Serie A. Zou ook de prijzen van de huidige Ajax spelers goed doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventjeAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft al meer klaargespeeld dan die Bouy , die is ook helemaal verdwenen ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich wel goed als een wisselspeler bij Ajax slaagt in de Serie A. Zou ook de prijzen van de huidige Ajax spelers goed doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Schijnt spijt te hebben dat ie zo vroeg bij Ajax vertrokken is. Jammer nou.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft al meer klaargespeeld dan die Bouy , die is ook helemaal verdwenen ofzoAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarschijnlijk had ie het bij Ajax zelf ook niet gered , zelfs te slecht voor de Serie Bquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnt spijt te hebben dat ie zo vroeg bij Ajax vertrokken is. Jammer nou.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat dat betreft heeft Kishna veel meer kans van slagen. Al direct een basisplaats en scoren bij Lazio had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ie het bij Ajax zelf ook niet gered , zelfs te slecht voor de Serie BAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou was het natuurlijk geen heel bijzondere goal en zullen er best wat krachten gespaard worden ivm vCLquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Kishna veel meer kans van slagen. Al direct een basisplaats en scoren bij Lazio had ik niet verwacht.
Is toch wel lekker ja , gelijk even naam maken . Maarja kan best dat hij de komende 5 wedstrijden weer kut speelt zoals hierquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Kishna veel meer kans van slagen. Al direct een basisplaats en scoren bij Lazio had ik niet verwacht.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heb de goal niet gezien maar zie 'm wel een paar aardige acties maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou was het natuurlijk geen heel bijzondere goal en zullen er best wat krachten gespaard worden ivm vCLAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb de goal niet gezien maar zie 'm wel een paar aardige acties maken.
Met dank aan Max23Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goed gevuld stadion ook.quote:![]()
Ik heb gelezen dat de Boer ontslagen moest worden omdat hij Gudelj niet opstelde tegen Rapid Wien. Erg verwarrend allemaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen. Maar raar dat Frankie bijvoorbeeld Heitinga niet wilde zien spelen
Ik zie vooral Gudelj zijn nieuwe lievelingetje worden. Tijdens zijn dramatische pot donderdag werd hij niet eens gewisseld![]()
Dat zal hij moeten blijven doen wil hij een kans op een vaste basisplaats maken. Dat wisselvallige geklooi zoals bij Ajax is niet genoeg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.![]()
Genieten is een groot woord.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:36 schreef bjanaan het volgende:
Morgen gaan we dus met z'n alle genieten van Rhijngod?
Ik hou het op gedogenOh.![]()
Kishna is niet zo'n ex-Ajacied van wie ik nog veel wil vernemen, dus hopelijk zit hij vooral op de bank bij zijn nieuwe club.![]()
zou het ook niet erg vinden als hij het wel maaktquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:07 schreef FritzWepper het volgende:
Kishna is niet zo'n ex-Ajacied van wie ik nog veel wil vernemen, dus hopelijk zit hij vooral op de bank bij zijn nieuwe club.![]()
Al is het voor een doorverkooppercentagequote:Op zondag 23 augustus 2015 02:12 schreef Adames het volgende:
[..]
zou het ook niet erg vinden als hij het wel maaktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een kleinzerigheid zeg. Manmanmanquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:07 schreef FritzWepper het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat? Jij hoopt dat al die jonge gastjes uit de Raiola-stal nog gelijk krijgen ook met hun keuzes? Laat ze maar wegrotten op de bank. Misschien valt er ooit bij eentje het kwartje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een kleinzerigheid zeg. Manmanman![]()
![]()
Kon wel lekker op m'n dooie gemak die kant op aangezien het zo rustig wasquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zaten er meer dan bij ons donderdag
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
okquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat? Jij hoopt dat al die jonge gastjes uit de Raiola-stal nog gelijk krijgen ook met hun keuzes? Laat ze maar wegrotten op de bank. Misschien valt er ooit bij eentje het kwartje."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat mag jij uiteraard zo opvatten.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
als hij het gelijk om weg te gaan kan aantonen door goed te slagenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat? Jij hoopt dat al die jonge gastjes uit de Raiola-stal nog gelijk krijgen ook met hun keuzes? Laat ze maar wegrotten op de bank. Misschien valt er ooit bij eentje het kwartje.
Prima![]()
Exact. Kan niet overeenkomen met z'n manager. Nouja, simpel. Dan vertrek je.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:31 schreef Adames het volgende:
[..]
als hij het gelijk om weg te gaan kan aantonen door goed te slagen
Prima
Maar het zal hier wel vol met lulletjes zitten die zelf dolgraag bij een bedrijf blijven werken waar ze het niet naar hun zin hebben en waar ze het idee hebben dat ze zichzelf niet goed kunnen ontwikkelen.
Iedere gek zijn gebrek, zeg maar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben geen Kishna-supporter, ik ben Ajax-supporter. Speler had potentie om eerst op het veld veel te betekenen voor de club en erna voor een mooie transfersom weg te gaan. Hij heeft er echter voor gekozen om er met de pet naar te gooien en daardoor loopt de club voornoemde mis, nee, dan hoef ik die jongen ook niets anders te gunnen dan dat hij hopelijk als afschrikwekkend voorbeeld dient voor anderen.
Dat is mijn mening, en daar moet u het mee doen. En ik hoop dat dat kan zonder me kleinzerig of lulletje oid te noemen. Want als je dat nodig acht bij iedereen die op een discussieforum een andere mening is toegaan dan krijg je er een dagtaak aan Dven.![]()
Kan naar mijn mening ook in het belang van Ajax zijn dat hij het goed doet. Zit natuurlijk een doorverkooppercentage aan, maar buiten dat is het ook gewoon goed voor de naam van Ajax als opleidingsclub als zo'n jongen slaagtquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ben geen Kishna-supporter, ik ben Ajax-supporter. Speler had potentie om eerst op het veld veel te betekenen voor de club en erna voor een mooie transfersom weg te gaan. Hij heeft er echter voor gekozen om er met de pet naar te gooien en daardoor loopt de club voornoemde mis, nee, dan hoef ik die jongen ook niets anders te gunnen dan dat hij hopelijk als afschrikwekkend voorbeeld dient voor anderen.
Dat is mijn mening, en daar moet u het mee doen. En ik hoop dat dat kan zonder me kleinzerig of lulletje oid te noemen. Want als je dat nodig acht bij iedereen die op een discussieforum een andere mening is toegaan dan krijg je er een dagtaak aan Dven.
Ik ben het wel met je eens dat Kishna er nou niet echt uit leek te halen wat erin zat. Waar dat dan precies aan ligt, daar heb ik geen zicht op.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef FritzWepper het volgende:
Dat is mijn mening, en daar moet u het mee doen. En ik hoop dat dat kan zonder me kleinzerig of lulletje oid te noemen. Want als je dat nodig acht bij iedereen die op een discussieforum een andere mening is toegaan dan krijg je er een dagtaak aan Dven.
Wat betreft zijn verdere carrière en het effect op Ajax, daar zitten wel twee kanten aan.
Enerzijds is het voor Ajax niet gunstig als spelers die vroeg vertrekken zonder nou echt een solide basisspeler geweest te zijn succesvol zijn in het buitenland. Dat is eigenlijk een route die je spelers liever niet ziet nemen. Voor Ajax is het natuurlijk het meest gunstig als spelers wat langer blijven spelen, zodat ze Ajax echt verder helpen en vervolgens ook een gunstigere transfersom op leveren.
Aan de andere kant helpt het Ajax / de Eredivisie wel weer als er daadwerkelijk spelers doorgroeien tot vaste waarden in de (sub)top wat betreft toekomstige transferwaardes en dergelijke. Je wilt ook niet dat de eredivisie een competitie wordt waarin de topspelers enkel nog een transfer verdienen naar clubs uit de lagere regionen van de Bundesliga of Premier League.
Ook bij een eventuele doorverkoop profiteert Ajax volgens mij in dit geval nog weer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er is natuurlijk wel een verschil tussen Kishna en vertrekkende jeugdspelers. Uiteindelijk heeft Kishna 56 officiële wedstrijden voor Ajax gespeeld, met 10 goals en 15 assists. Je hoopt uiteraard dat spelers langer blijven, maar inderdaad zal hij als hij succesvol wordt weer gezien worden als een exponent van de Ajax-opleiding wat reputatie verhogend werkt. Peeters, Dilrosun, Fosu-Mensah and the likes kunnen mij niet hard genoeg falen (maar zo kijk ik zelfs naar het buitenland vertrekkende jeugdspelers van PSV en Feyenoord).![]()
Het lukte hem niet om geheel door te breken en de concurrentie werd langzaam weer groter. Sowieso stond El Ghazi nu wel net voor hem in de pikorde.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef FritzWepper het volgende:
Als hij dan denkt beter tot zijn recht te komen bij een ander team, dan gun ik hem dat ook wel. Hij heeft het wel geprobeerd. Ik vind het heel anders met die 16-jarigen die net op het moment dat ze contract kunnen tekenen weg gaan naar een of andere veel te grote club.![]()
Fysiek gezien een groot nadeel, Europa League spelen (t.o.v. Champions League spelen). Mentaal gezien heb je na een CL wedstrijd weer meer een probleem.quote:![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 23-08-2015 om 13:14:25Ajax: Cillessen, v Rhijn, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Gudelj, El Ghazi, Milik, Schone #necaja reageer retweet
![]()
Prima opstelling, zat er wel in dat van Rhijn weer een keertje mocht spelen. Sinkgraven kan ook wel wat rust gebruiken.![]()
Kijken of van Rhijn zich weet te herpakken, van wat concurrentie is niemand minder geworden. In Jong Ajax was hij recentelijk wel erbarmelijk.![]()
Tete en Sink krijgen rust voor van Rhijn en Schone, waarom dan niet Veltman er ook uit voor Heitinga.![]()
Lijkt me een logische wissel als de stand het toelaat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tete en Sink krijgen rust voor van Rhijn en Schone, waarom dan niet Veltman er ook uit voor Heitinga.![]()
Dat zou aan de start niet kunnen tegen NEC?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lijkt me een logische wissel als de stand het toelaat.![]()
Had graag Cerny gezien i.p.v. Schöne, maar dat zal nog wel te vroeg zijn. El Ghazy vanaf links nu dus, ben benieuwd.![]()
Volgens mij Ghazi gewoon op rechts hoorquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Had graag Cerny gezien i.p.v. Schöne, maar dat zal nog wel te vroeg zijn. El Ghazy vanaf links nu dus, ben benieuwd.![]()
Schone heeft op links ook wel zijn waarde. Bovendien zou het heel dom zijn om Ghazi in deze flow van de rechterflank te halen.![]()
Hmm ja wellicht heb je gelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij Ghazi gewoon op rechts hoor![]()
El Ghazi scoorde juist meer goals toen hij vanaf links kwam, en naar binnen kon komenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:51 schreef Fargo het volgende:
Schone heeft op links ook wel zijn waarde. Bovendien zou het heel dom zijn om Ghazi in deze flow van de rechterflank te halen.Oh.![]()
Daarom toch juist fijn dat hij zo'n vrije rol krijgt/heeft? Is vast lastiger te verdedigen als wanneer hij 'vast' op links zou staan. Lekker vanaf rechts laten beginnen dus (als het aan mij ligt).quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
El Ghazi scoorde juist meer goals toen hij vanaf links kwam, en naar binnen kon komen![]()
Ja, jammer dat nu op links Schöne staat die daar weinig toevoegt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:06 schreef Fargo het volgende:
[..]
Daarom toch juist fijn dat hij zo'n vrije rol krijgt/heeft? Is vast lastiger te verdedigen als wanneer hij 'vast' op links zou staan. Lekker vanaf rechts laten beginnen dus (als het aan mij ligt).
Al zal Cerny wel geen hele wedstrijd aankunnenOh.![]()
Ik vind het wel goed dat Lasse daar speelt. Normaal had Youness gespeeld, maar die is er niet bij. Hij lijkt me de meest logische vervanger dan. En hij heeft teveel betekend om hem nu af te doen als iemand van wie geen enkele goede bal meer komt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, jammer dat nu op links Schöne staat die daar weinig toevoegt.
Al zal Cerny wel geen hele wedstrijd aankunnen![]()
HAHAHAHA Schone op links waar die nog nooit goed heeft gespeeld en Gudelj laten staan ipv Sinkgraven.
Zo voorspelbaar dit"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Gewoon geen vleugelspelerquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat Lasse daar speelt. Normaal had Youness gespeeld, maar die is er niet bij. Hij lijkt me de meest logische vervanger dan. En hij heeft teveel betekend om hem nu af te doen als iemand van wie geen enkele goede bal meer komt.
Tuurlijk heeft hij zijn waarde gehad, maar kwam meer door zijn vrije trappen dan echt goede acties op de flankenOh.![]()
Sinkgraven moet even rust hebben. Zo winnen we wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:09 schreef gniffie het volgende:
HAHAHAHA Schone op links waar die nog nooit goed heeft gespeeld en Gudelj laten staan ipv Sinkgraven.
Zo voorspelbaar ditHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ze spelen niet voor niks bij NECquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er staan bij NEC wel een zooi nobodies in hoor.Oh.![]()
Ik word trouwens wel een beetje moe van Frank met zijn mindsetZe verzinnen elke zomer een woord en dat gaan ze dan het hele jaar vasthouden
![]()
![]()
quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Is het een boeiende pot? Of weer traag?“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
mwa op riedewald na niet veel bijzondersquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
Is het een boeiende pot? Of weer traag?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
van Rhijn is klaarquote:Op zondag 23 augustus 2015 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn zit er niet echt lekker in heb ik het idee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lekker v rhijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
goed idee van v rhijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat speelt Ajax toch weer slaapverwekkend voetbal
Echt de vlag gaat hier uit als De Boer vertrektOh.![]()
Al drie jaar op rij...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt de vlag gaat hier uit als De Boer vertrekt![]()
Echt benieuwd hoe Frankie het gaat doen bij een club waar de selectie niet 10x beter is dan de tegenstander. Minder risico nemen dan bij Ajax kan al niet meer."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ditquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt de vlag gaat hier uit als De Boer vertrekt
Iedere pass naar voren is bij voorbaat kansloos. Zo onnauwkeurig allemaalhardcoholic![]()
Schöne is imo alleen nog bruikbaar als nummer 10. Mist de explosiviteit en de actie om vanaf de vleugels gevaar te stichten en op het middenveld kan hij het niet meer belopen.![]()
In zijn eerste seizoenen waren de echt vermakelijke wedstrijden ook wel weinig, maar ze waren er in elk geval nog wel eens.quote:Oh.![]()
Ik ben toch bang dat het niet zo simpel isquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt de vlag gaat hier uit als De Boer vertrekt![]()
Waar is Muric eigenlijk gebleven, die was toch gehaald als rechtsbuiten?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Schöne is imo alleen nog bruikbaar als nummer 10. Mist de explosiviteit en de actie om vanaf de vleugels gevaar te stichten en op het middenveld kan hij het niet meer belopen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ze bieden zich ook niet goed aan op het middenveld, staat allemaal stilquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:04 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit
Iedere pass naar voren is bij voorbaat kansloos. Zo onnauwkeurig allemaal
Oh.![]()
Toen had je wat meer kwaliteit enzoquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoenen waren de echt vermakelijke wedstrijden ook wel weinig, maar ze waren er in elk geval nog wel eens.![]()
Een nieuwe trainer kan verfrissend werken, andere accenten leggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat het niet zo simpel is
Neemt niet weg dat ook Overmars moet oprotten, zodat er eens echt goede spelers bij worden gehaald.Oh.![]()
Er zit nu nog steeds wel kwaliteit in de selectie hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen had je wat meer kwaliteit enzoOh.![]()
De beste selectie onder mijn hoedequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen had je wat meer kwaliteit enzo
hahaRED ONS HENNIEGOD![]()
Die zit bij Jong geloof ik. Neem aan dat die vroeg of laat z'n kans ook krijgt, werd niet voor niets met veel bombarie gehaald lijkt me...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar is Muric eigenlijk gebleven, die was toch gehaald als rechtsbuiten?![]()
Laten ze eens beginnen om een paar tempo sneller de bal rond te spelen.
Zo is verdedigen een koud kunstje.![]()
tempo is het probleemFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als hij goed genoeg is ja, dat hij met zo veel bombarie is gehaald lijkt me geen reden om hem op te stellenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die zit bij Jong geloof ik. Neem aan dat die vroeg of laat z'n kans ook krijgt, werd niet voor niets met veel bombarie gehaald lijkt me...![]()
Ach je ziet hetzelfde als bij PSV en Feyenoord, zijn gewoon niet in staat om een ploeg die defensief speelt kapot te tikkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer kan verfrissend werken, andere accenten leggen.
Neemt niet weg dat ook Overmars moet oprotten, zodat er eens echt goede spelers bij worden gehaald.![]()
Hij bleek toch vaak een momentenspeler in Jong Ajax?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als hij goed genoeg is ja, dat hij met zo veel bombarie is gehaald lijkt me geen reden om hem op te stellenOh.![]()
Peter Bosz lukt het wel bij Vitesse.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach je ziet hetzelfde als bij PSV en Feyenoord, zijn gewoon niet in staat om een ploeg die defensief speelt kapot te tikken
Cocu en Gio heb ik ook geen hoge pet van op als trainersOh.![]()
Pretendeer dan niet dat je aantrekkelijk voetbal gaat spelenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach je ziet hetzelfde als bij PSV en Feyenoord, zijn gewoon niet in staat om een ploeg die defensief speelt kapot te tikkenRED ONS HENNIEGOD![]()
Een aanval van Sulejmani, De Jong en Ebecilio is natuurlijk 10x zo goed als ditquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toen had je wat meer kwaliteit enzo
En in de Nederlandse competitie kunnen ze toch allemaal niet verdedigen, dus zo lastig zal het niet zijn.Oh.![]()
Tja wat moet je dan zeggen? 'Ik weet niet of het beter zal worden, maar we doen ons best'?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pretendeer dan niet dat je aantrekkelijk voetbal gaat spelen![]()
De Jong was wel een beter aanspeelpunt in de spits.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een aanval van Sulejmani, De Jong en Ebecilio is natuurlijk 10x zo goed als ditOh.![]()
Feyenoord nog niet gekeken maar bij PSV is die intentie er wel hoor. Bij Ajax proberen ze het niet eens. Als er iemand niet 100% vrij staat wordt de bal gelijk lang gegeven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach je ziet hetzelfde als bij PSV en Feyenoord, zijn gewoon niet in staat om een ploeg die defensief speelt kapot te tikken"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Frank omschrijft zichzelf als een aanvallende trainer, wat natuurlijk je reinste flauwekul is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja wat moet je dan zeggen? 'Ik weet niet of het beter zal worden, maar we doen ons best'?
Hij is zo verdedigend als de pest.Oh.![]()
Tja misschien heeft dat er ook mee te maken dat ze nog niet goed op elkaar ingespeeld zijn, lijkt me toch ook vrij belangrijkquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Feyenoord nog niet gekeken maar bij PSV is die intentie er wel hoor. Bij Ajax proberen ze het niet eens. Als er iemand niet 100% vrij staat wordt de bal gelijk lang gegeven.![]()
Dat klinkt al een stuk realistischerquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja wat moet je dan zeggen? 'Ik weet niet of het beter zal worden, maar we doen ons best'?RED ONS HENNIEGOD![]()
De nieuwe noodgreep van Frank, meer opportunistisch spelen. I.p.v. dat je het huidige positiespel probeert te verbeterenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Feyenoord nog niet gekeken maar bij PSV is die intentie er wel hoor. Bij Ajax proberen ze het niet eens. Als er iemand niet 100% vrij staat wordt de bal gelijk lang gegeven.
Oh.![]()
Nou ik geloof best dat de intenties er zijn om aanvallend te spelen maar dat lukt om de één of andere reden gewoon nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank omschrijft zichzelf als een aanvallende trainer, wat natuurlijk je reinste flauwekul is.
Hij is zo verdedigend als de pest.![]()
Dat wist je toen je hem haalde. Vleugelspelers zijn op jonge leeftijd sowieso altijd momentenspelers.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij bleek toch vaak een momentenspeler in Jong Ajax?![]()
Bij Ajax zal dat wel meevallen, de meeste spelen al tijden met elkaar samen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja misschien heeft dat er ook mee te maken dat ze nog niet goed op elkaar ingespeeld zijn, lijkt me toch ook vrij belangrijkOh.![]()
zit mij af te vragen he, ik zit naar een Engelstalige stream te kijken ( erg goed, zeg lekker niet welke)
maar kijken ze in het buiteland echt serieus naar de ED zoals wij ook de duitse en engelse enzo kijkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien denkt hij het ook zelf wel, maar is hij toch te bang dat we overlopen worden. En daarom gaat hij heel veel defensieve accenten leggen waardoor we aanvallend niet goed genoeg presteren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ik geloof best dat de intenties er zijn om aanvallend te spelen maar dat lukt om de één of andere reden gewoon nietOh.![]()
Is er al iemand zijn man voorbij gekomen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef mokkiemok het volgende:
zit mij af te vragen he, ik zit naar een Engelstalige stream te kijken ( erg goed, zeg lekker niet welke)
maar kijken ze in het buiteland echt serieus naar de ED zoals wij ook de duitse en engelse enzo kijken![]()
Recht lullen wat krom isquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax zal dat wel meevallen, de meeste spelen al tijden met elkaar samen.
Jan Wouters kreeg slechts anderhalf jaar en die liet ze zelfs 10x beter spelen dan ditRED ONS HENNIEGOD![]()
riedewald twee keerquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Is er al iemand zijn man voorbij gekomen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoorde ook dat hij nog geen Engels/Nederlands kon en dat Frank het daardoor lastig had om met hem te communiceren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat wist je toen je hem haalde. Vleugelspelers zijn op jonge leeftijd sowieso altijd momentenspelers.Oh.![]()
Nee, want anders zenden ze het niet uitquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef mokkiemok het volgende:
maar kijken ze in het buiteland echt serieus naar de ED zoals wij ook de duitse en engelse enzo kijken
gr gr
Bond tegen domme vragen![]()
Misschien mensen die zich ernstig vervelen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef mokkiemok het volgende:
maar kijken ze in het buiteland echt serieus naar de ED zoals wij ook de duitse en engelse enzo kijkenOh.![]()
PSV speelt ook met een gedeeltelijk nieuwe selectie. Die proberen het wel. Dan ligt het toch aan de trainer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja misschien heeft dat er ook mee te maken dat ze nog niet goed op elkaar ingespeeld zijn, lijkt me toch ook vrij belangrijk"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
vind het geen domme vraag maargoedquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, want anders zenden ze het niet uit
gr gr
Bond tegen domme vragenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klaassen, want zijn man was even het veld uit voor behandelingquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:14 schreef Catch22- het volgende:
Is er al iemand zijn man voorbij gekomen?![]()
Veel te weinig creativiteit op het middenveld ook. Gudelj zie ik het eerlijk gezegd niet redden bij Ajax.
Zou zelf met de punt naar voren met Bazoer, Klaassen en Sinkie wat aanvallender spelen.![]()
Valt wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit nu nog steeds wel kwaliteit in de selectie hoor.![]()
Domme vragen bestaan niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vind het geen domme vraag maargoedOh.![]()
Gewoon de punt naar achteren moet ook lukken, maar dat gaat Frank er nooit in krijgen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Veel te weinig creativiteit op het middenveld ook. Gudelj zie ik het eerlijk gezegd niet redden bij Ajax.
Zou zelf met de punt naar voren met Bazoer, Klaassen en Sinkie wat aanvallender spelen.
Gudelj mag wel uit de basis van mij ja.Oh.![]()
Ja want fysiek is het dik in orde met het middenveldquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:16 schreef OllieWilliams het volgende:
Zou zelf met de punt naar voren met Bazoer, Klaassen en Sinkie wat aanvallender spelen.![]()
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja want fysiek is het dik in orde met het middenveld"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Cillessen, Riedewald, Tete, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milikquote:
Allemaal geen slechte spelersOh.![]()
wat een wedstrijd weerHet is toch triest dat subtoppers aantrekkelijker voetbal spelen dan wij.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
materiaal is het probleem nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen, Riedewald, Tete, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik
Allemaal geen slechte spelersFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor de eredivisie maakt dat echt geen kut uit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:17 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ja want fysiek is het dik in orde met het middenveld![]()
Gaan we de tweede helft meer lange ballen zien ?
Er hadden alleen nog wat aankopen bij gemoeten om deze spelers helemaal te laten renderen.quote:
O.a. een goede vleugelspeler erbijOh.![]()
En een nieuwe trainerquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er hadden alleen nog wat aankopen bij gemoeten om deze spelers helemaal te laten renderen.
O.a. een goede vleugelspeler erbij
Riedewald en Bazoer enige lichtpuntjesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
corona ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er hadden alleen nog wat aankopen bij gemoeten om deze spelers helemaal te laten renderen.
O.a. een goede vleugelspeler erbij![]()
Ik zei dat je toen meer kwaliteit had, wat gewoon een feit is, spreek ik over 2010/2011. Toen had je zo af en toe leuke potjes. Daarna is het onder Frank qua voetbal alleen maar minder geworden, ligt ook wel een beetje aan de spelers.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen, Riedewald, Tete, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, El Ghazi, Milik
Allemaal geen slechte spelers
Ik weet niet of Cocu of Gio dit Ajax vlammend kan laten spelen..![]()
PSV was gisteren ook niet om aan te zien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zei dat je toen meer kwaliteit had, wat gewoon een feit is, spreek ik over 2010/2011. Toen had je zo af en toe leuke potjes. Daarna is het onder Frank qua voetbal alleen maar minder geworden, ligt ook wel een beetje aan de spelers.
NSFWquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Bielsa maar polsen, die is weer werkloos![]()
![]()
Hansie!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald? Die speelt matig, paar keer slecht uitverdedigen en gewoon inleveren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef mokkiemok het volgende:
Riedewald en Bazoer enige lichtpuntjes![]()
Serero moet in de basis.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Dit middenveld mist Thuli gewoonwaar is onze Afrikaanse Iniesta eigenlijk?
Hij is beter dan GuardadoOh.![]()
Het eerste halfjaar van dat seizoen wel met Suarez en El Hamlap voorinquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zei dat je toen meer kwaliteit had, wat gewoon een feit is, spreek ik over 2010/2011. Toen had je zo af en toe leuke potjes. Daarna is het onder Frank qua voetbal alleen maar minder geworden, ligt ook wel een beetje aan de spelers.
En Vertonghen natuurlijk. Maar dat talent zit hier ook wel in (alleen niet een Suarez natuurlijk)Oh.![]()
Bohh ik mis z'n lichaamsschijnbewegingen en korte draaitjes wel hoorquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero moet in de basis.
Hij is beter dan Guardado![]()
Is ie geblesseerd?![]()
Die krijgen toch alleen maar lange ballen. Dat haalt niets uit.quote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Geen ellenlange opdrachten , geen looplijnen die je moet lopenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meer geld.
Meer spelplezier.
Mooier land.
Geen De Boer wat een leven heeft hijRED ONS HENNIEGOD![]()
Frank sloopt hem ook gewoon .quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pione Sisto gewoon nog eens proberen, is nog niet weg bij MydtjilllandRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zal ook meteen weg willen onder zo'n debiel. Met zijn balletje breed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen ellenlange opdrachten , geen looplijnen die je moet lopen![]()
Cerny kan nog wel 2 wedstrijden wat frisheid brengen, voordat dat eruit is gesloopt door de Boerquote:Oh.![]()
Dat is aantrekkelijk voetbalquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal ook meteen weg willen onder zo'n debiel. Met zijn balletje breed.RED ONS HENNIEGOD![]()
Was wel geblesseerd en mocht weg volgens mij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bohh ik mis z'n lichaamsschijnbewegingen en korte draaitjes wel hoor![]()
Is ie geblesseerd?
Jammer want Serero>GudeljOh.![]()
Dat wordt 'm niet. Één van de grootste talenten en wil logischerwijs z'n opties afwegen, maar overmars wil binnen 72 u antwoord en trekt anders z'n bod weer in en gaat bij Heracles achter Tannane aan...quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pione Sisto gewoon nog eens proberen, is nog niet weg bij Mydtjillland
#OvermarsOut![]()
Uiteraard, lekker stil staan tikkie terug tikkie breedquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank sloopt hem ook gewoon .Oh.![]()
Inb4 volk wat komt roepen dat het allemaal meevaltquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker stil staan tikkie terug tikkie breedRED ONS HENNIEGOD![]()
Overmars is veel te autistisch om spelers warm te maken voor een komst naar Ajax denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet. Één van de grootste talenten en wil logischerwijs z'n opties afwegen, maar overmars wil binnen 72 u antwoord en trekt anders z'n bod weer in en gaat bij Heracles achter Tannane aan...
#OvermarsOut
Met zijn take it or leave itOh.![]()
Lees dat overal maar heb Frank het nooit horen zeggen. En nu Andersen weg is kun je hem er prima bij hebben lijkt me.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel geblesseerd en mocht weg volgens mij.
Jammer want Serero>Gudelj![]()
sssstt hans praatFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
ajax speelt het leukste voetbal van Nederland.
wegkijkers en goedpratersRED ONS HENNIEGOD![]()
Die speelt 2 wedstrijden geweldig. Mag daarna banken en komt dan gesloopt terug. Zoals Bazoer, Sana, Milik, Serero etcquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cerny kan nog wel 2 wedstrijden wat frisheid brengen, voordat dat eruit is gesloopt door de Boer"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De rest van het elftal dan? Greg, Blind, Anita, Toby, Jan, Eriksen, Ooijer, Siem..quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een aanval van Sulejmani, De Jong en Ebecilio is natuurlijk 10x zo goed als dit![]()
allemaal beter dan nuquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De rest van het elftal dan? Greg, Blind, Anita, Toby, Jan, Eriksen, Ooijer, Siem..FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij komt er nooit meer bij helaas.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Lees dat overal maar heb Frank het nooit horen zeggen. En nu Andersen weg is kun je hem er prima bij hebben lijkt me.Oh.![]()
vindt het een naar mannetje. Europees zie je hem nooit.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft wel randement , maar motorisch is het ook niet alles![]()
Vindt ik ook veel beter, maar volgens sommigen zijn de jongens van het huidige elftal daar al.quote:
Misschien over 1/2 jaar maar dan zullen de meesten al weer weg zijn.![]()
En gaat uiteindelijk mee in de mineur, zoals elke jeugdspeler.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Die speelt 2 wedstrijden geweldig. Mag daarna banken en komt dan gesloopt terug. Zoals Bazoer, Sana, Milik, Serero etc
Frank zal Nouri ook wel kapotmaken als hij de kans krijgt, al twijfel ik uberhaupt of Nouri het gaat reddenOh.![]()
Anita op VMquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De rest van het elftal dan? Greg, Blind, Anita, Toby, Jan, Eriksen, Ooijer, Siem..
Oh.![]()
Scoorde in Camp Nouquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
vindt het een naar mannetje. Europees zie je hem nooit.
Oh.![]()
Europees zie je niemand..quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
vindt het een naar mannetje. Europees zie je hem nooit.RED ONS HENNIEGOD![]()
voor minder doet hij het nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef OllieWilliams het volgende:
Gelukkig weten we in ieder geval zeker dat El Ghazi er nog twee in gaat schieten vandaag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank heeft Eriksen gemaakt, dat zie ik bij Nouri ook nog wel gebeuren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En gaat uiteindelijk mee in de mineur, zoals elke jeugdspeler.
Frank zal Nouri ook wel kapotmaken als hij de kans krijgt, al twijfel ik uberhaupt of Nouri het gaat redden![]()
sfeertje hoor in het stadionFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ooh, dat was niet gebeurd zonder Frank he?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Frank heeft Eriksen gemaakt, dat zie ik bij Nouri ook nog wel gebeuren.![]()
![]()
Eriksen had het onder elke trainer wel geredquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Frank heeft Eriksen gemaakt, dat zie ik bij Nouri ook nog wel gebeuren.Oh.![]()
Veltman heeft geen talent, maar dat willen de meesten hier niet zienquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Veltman zie je vaak wel. Domme rode kaarten pakken of dom de bal inleveren. .RED ONS HENNIEGOD![]()
Jawel hoor, kan er niks van.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman heeft geen talent, maar dat willen de meesten hier niet zien![]()
Dankzij Frank kreeg Eriksen veel eerder de kans. Jol had een hekel aan jonge spelers een kans geven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ooh, dat was niet gebeurd zonder Frank he?![]()
Dit is heel erg domquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
lol 7 van de 10 laatste wedstrijden 0-0 bij rust
Is een speler met niet zo'n hoge top, maar is vaak genoeg nuttig geweest voor Ajax.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman heeft geen talent, maar dat willen de meesten hier niet zien
Maar heb liever een andere daar, misschien St. Juste ophalen bij Heerenveen. Kan een goede wordenOh.![]()
hopppaaaaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat was pas Eriksen zijn echte jaar als basisspeler. Die was toen lang niet zo goed als toen die vertrok. Vertonghen kon toen geweldig opstomen maar de opbouw van hem en Alderweireld was echt lang niet zo goed als die van Veltman en Riedewald.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De rest van het elftal dan? Greg, Blind, Anita, Toby, Jan, Eriksen, Ooijer, Siem..
Qua voetbalvermogen zitten we nu ongeveer gelijk met 2010 terwijl er nu niet eens voetbal gespeeld wordt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
iets beter ( voor deze wedstrijd dan)quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja Milik schiet er 1 binnen en nu is alles weer goedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nooit zeggen als je er 1 hebtquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Weet iemand toevallig wie er onder Jol allemaal gedebuteerd hebben?
Kan me alleen Donald en Zeegelaar herinneren.![]()
Ik zit Godverdomme de hele tijd naar die aids te kijken en als er eentje op doel schiet knalt mijn beeld eruit.
Fox Sports Go![]()
![]()
mja .. eerst maar de trainer wegwerkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een speler met niet zo'n hoge top, maar is vaak genoeg nuttig geweest voor Ajax.
Maar heb liever een andere daar, misschien St. Juste ophalen bij Heerenveen. Kan een goede wordenRED ONS HENNIEGOD![]()
Pfffffffffff, dit neem ik niet meer serieus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat was pas Eriksen zijn echte jaar als basisspeler. Die was toen lang niet zo goed als toen die vertrok. Vertonghen kon toen geweldig opstomen maar de opbouw van hem en Alderweireld was echt lang niet zo goed als die van Veltman en Riedewald.
Qua voetbalvermogen zitten we nu ongeveer gelijk met 2010 terwijl er nu niet eens voetbal gespeeld wordt.![]()
Eriksen, uit tegen NACquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan me alleen Donald en Zeegelaar herinneren.Oh.![]()
Gaat toch niet gebeuren. Welke buitenlandse club wil de Boer nou hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
mja .. eerst maar de trainer wegwerkenOh.![]()
Voetballend vermogen. Die spelers waren in hun totaliteit veel beter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pfffffffffff, dit neem ik niet meer serieus."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ook nog een rechtsbuiten, die neger tegen RKC ofzo in de beker dacht ik?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Newcastle , die willen/hebben tenslotte ook Mcclerrenquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat toch niet gebeuren. Welke buitenlandse club wil de Boer nou hebbenRED ONS HENNIEGOD![]()
Milikgod"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nederland die verloor van IJsland, hahahaquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
nationale keeper van ijsland, goeie godOh.![]()
Jozefzoon?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Elke wedstrijd vind ik Dijks weer beter spelen, iemand die deze mening deelt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet beter wel elke week goed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
Elke wedstrijd vind ik Dijks weer beter spelen, iemand die deze mening deelt?![]()
Gewoon een degelijke linksback en daarom prima.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
Elke wedstrijd vind ik Dijks weer beter spelen, iemand die deze mening deelt?Oh.![]()
in een pakket samen met Rhijnquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne moet je nog lekker verkopen deze maandFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verademing na een jaar Boilesen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef mokkiemok het volgende:
Elke wedstrijd vind ik Dijks weer beter spelen, iemand die deze mening deelt?![]()
Frank mag dan wel kwaad zijn, maar dit trage spel komt toch echt door zijn ideeen en tactiek.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Spelers nemen het ook voor kennisgeving aan volgens mijquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Seam het volgende:
Frank mag dan wel kwaad zijn, maar dit trage spel komt toch echt door zijn ideeen en tactiek.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar hoe moeilijk kan het nu zijn om die gasten uit te leggen dat wanneer je een tegenstander kapot wil spelen, je letterlijk 90 minuten in beweging moet zijn omdat je anders dat balletje alleen maar achterin rond kan laten gaan en dan weer zo'n kut lange bal naar niemand krijgt.![]()
Ja maar dan word je moequote:Op zondag 23 augustus 2015 15:53 schreef OllieWilliams het volgende:
Maar hoe moeilijk kan het nu zijn om die gasten uit te leggen dat wanneer je een tegenstander kapot wil spelen, je letterlijk 90 minuten in beweging moet zijn omdat je anders dat balletje alleen maar achterin rond kan laten gaan en dan weer zo'n kut lange bal naar niemand krijgt.![]()
![]()
Zoals het hele Nederlandse voetbal vergiftigt is met slechte ideeen, was in mijn jeugd als zo, elke buitenspeler moest de achterlijn halen, of dat nou nuttig was of niet. Net zoals dat verdedigers MOETEN opbouwen, met als gevolg dat we tegenwoordig middenvelders op de back zetten en daardoor verdedigend te kort komen, ik heb in mijn op aardig niveau gespeeld, maar ben in 8 jaar jeugd nog nooit iemand gepasseerd, aan andere kant kwam het zelden tot nooit voor dat iemand mij passeerde, desnoods schopte, sloeg of spuugde ik iemand, maar ervoorbij ga je niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Seam het volgende:
Frank mag dan wel kwaad zijn, maar dit trage spel komt toch echt door zijn ideeen en tactiek.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Dat ze nou niet het vermogen e/o het lef hebben om even aan te zetten voor die 2-0. Dadelijk valt de 1-1 en dan kost het zoveel meer energie.![]()
Ongelofelijk slaapverwekkend dit. Lang geleden dat ik voor het laatst 90 minuten aandachtig heb gekeken.![]()
Nederlands voetbal is balbezit heilig geworden, spelers durven daardoor geen initiatief te nemen, liever een tikkie terug dan poging tot een mooie diepte paas, want als dat mislukt word je afgemaakt door je trainer. Daley Blind is er goed voorbeeld van, op 1 van wedstrijden van het WK heb ik helfje meegtelt, van de 36 balcontacten waren er 32 risicoloos opzij/achteruit.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ik zie het interview van Frank al voor me dadelijk: Ik vond dat we goed starten, met een aantal goede kansen. Als je die maakt dan speel je een heel andere wedstrijd en kun je de wedstrijd makkelijk uitspelen. Nu deden we dat en dan wordt het toch lastig.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Maar desondanks verdiende overwinning, en we kunnen veel beter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:58 schreef Seam het volgende:
Ik zie het interview van Frank al voor me dadelijk: Ik vond dat we goed starten, met een aantal goede kansen. Als je die maakt dan speel je een heel andere wedstrijd en kun je de wedstrijd makkelijk uitspelen. Nu deden we dat en dan wordt het toch lastig.![]()
Ja de bittere waarheid inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zoals het hele Nederlandse voetbal vergiftigt is met slechte ideeen, was in mijn jeugd als zo, elke buitenspeler moest de achterlijn halen, of dat nou nuttig was of niet. Net zoals dat verdedigers MOETEN opbouwen, met als gevolg dat we tegenwoordig middenvelders op de back zetten en daardoor verdedigend te kort komen, ik heb in mijn op aardig niveau gespeeld, maar ben in 8 jaar jeugd nog nooit iemand gepasseerd, aan andere kant kwam het zelden tot nooit voor dat iemand mij passeerde, desnoods schopte, sloeg of spuugde ik iemand, maar ervoorbij ga je niet.
Gedomineerdquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:59 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Maar desondanks verdiende overwinning, en we kunnen veel beter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: