SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie denkt er daadwerkelijk dat Milik vertrekt?![]()
Ik geloof er ook geen ene fuck van. Met bord-op-schoot-scouting zal je in ieder geval de vervanger niet vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.![]()
Milik legt er dit jaar gewoon 20+ in hoor.
En dit:quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.![]()
Waarom wordt die dan constant gewisseld voor Sanogo en mocht Sigthorsson vorig jaar ook veels te lang aanklooien?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]Daar hebben we de kenner weer hoor haha.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom wordt die dan constant gewisseld voor Sanogo en mocht Sigthorsson vorig jaar ook veels te lang aanklooien?
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.![]()
Dus omdat je Arsenal wat gunt laat je hem spelen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.![]()
Er is een mogelijkheid dat er in de huurclausule staat dat hij een minimaal aantal keer moet spelen of een x aantal minuten moet maken en ja het kan inderdaad zo zijn dat Ajax graag een goede band houdt met Arsenal, maar ik zie Frank er niet voor aan om vanuit dat perspectief zijn beslissingen te nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus omdat je Arsenal wat gunt laat je hem spelen?
Maar aangezien hij de enige (zogenaamd) "volwaardige" spits is achter Milik snap ik wel dat hij nu een kleine 35 minuten in Ajax 1 heeft gestaan.![]()
Als de wedstrijd toch al gespeeld is en je ook te maken hebt met midweekse wedstrijden is er ook niet zo heel veel mis mee om iemand te sparen lijkt mijMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laten we dat maar hopen. Maar raar dat Frankie bijvoorbeeld Heitinga niet wilde zien spelenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.
Frankie heeft er een handje van om van sommige spelers zijn lievelingetje te maken om ze daarna veels te veel vertrouwen te geven. Janssen, Sigthorsson, Siem als middenvelder, Blind, Veltman etc. Soms pakt het goed uit maar veels te vaak niet, vooral het blijven vasthouden terwijl hij meermaals al met zijn neus op de feiten is gedrukt.
Ik zie vooral Gudelj zijn nieuwe lievelingetje worden. Tijdens zijn dramatische pot donderdag werd hij niet eens gewisseld"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja ik vind het ook vreemd dat Heitinga nog geen enkele minuut gemaakt heeft. Het lijkt er inderdaad op dat de Boer een aantal favorieten heeft die hij graag koste wat het kost laat staan. Maar we zullen zien, ik denk dat als Veltman nog één cruciale fout maakt Heitinga erin komt, als dat niet gebeurd is het wel heel overduidelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen. Maar raar dat Frankie bijvoorbeeld Heitinga niet wilde zien spelen
Frankie heeft er een handje van om van sommige spelers zijn lievelingetje te maken om ze daarna veels te veel vertrouwen te geven. Janssen, Sigthorsson, Siem als middenvelder, Blind, Veltman etc. Soms pakt het goed uit maar veels te vaak niet, vooral het blijven vasthouden terwijl hij meermaals al met zijn neus op de feiten is gedrukt.
Ik zie vooral Gudelj zijn nieuwe lievelingetje worden. Tijdens zijn dramatische pot donderdag werd hij niet eens gewisseld![]()
![]()
Weer geen Younes en Sanogoal dustwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 14:46:26Dezelfde namen in #Ajax-selectie voor duel met NEC als afgelopen donderdag. #necaja. http://t.co/PglP4eAUYv http://t.co/AiDurzV2YD reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sierhuis maakt 2-0 en 3-0
Dat is ook de eindstand
[ Bericht 26% gewijzigd door Tagliano op 22-08-2015 16:27:11 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:De supporters van Ajax lijken niet te hoeven vrezen voor een vertrek van Arek Milik. De aanvaller werd vrijdag opeens in verband gebracht met Olympique Marseille en Canal+ was er zelfs zeker van dat de transfer van Milik spoedig afgerond zou worden. David Przemyslaw Pantak, werkzaam voor het managementbureau waar Milik bij is aangesloten, ontkent dat.
Pantak werkt voor F-MG Football Management Group en reageert tegenover BeIN Sports op de geruchten. “We hebben al jaren een goede band met Marseille, maar over Milik is geen officieel contact geweest”, zegt hij. “Arek zal Ajax dit jaar om verschillende redenen ook niet willen verlaten. We hebben al eerder twee clubs afgewezen en Arek heeft niet voor niets een contract tot 2019."
"Ajax is voor jonge spelers een geweldige club om te zijn", vervolgt de zaakwaarnemer. "Ook is de omgang met Frank de Boer en de rest van technische staf goed te noemen. Bovendien is hij geliefd bij de fans. Een ander punt is dat Arek bij Ajax zeker is van speeltijd. Met het EK van 2016 in het achterhoofd is dat zeker niet onbelangrijk." Milik heeft bij Ajax concurrentie van Yaya Sanogo, maar begon in de eerste wedstrijden van dit seizoen steeds in de basis. Zondag neemt de Pools international het met Ajax op tegen NEC.![]()
Limbombe doet niet mee bij NEC, die is uit de wedstrijdselectie gelaten wegens transferperikelen.
Dat is de gevaarlijkste aanvaller bij NEC dus het gaat morgen 0-4 worden ipv 1-4.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Drie wedstrijden op rij de nulquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Limbombe doet niet mee bij NEC, die is uit de wedstrijdselectie gelaten wegens transferperikelen.
Dat is de gevaarlijkste aanvaller bij NEC dus het gaat morgen 0-4 worden ipv 1-4.![]()
![]()
Dus dan winnen we nu sowieso de EL.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Laatste keer negen punten en drie clean sheets uit de eerste drie duels was 95/96.![]()
Als PSV nu weer 2 puntjes laat liggen en wij morgen de volle buit halen kan het weekend niet meer stuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:42:03He @jelleverburg het zou me niet verbazen als Ricardo van Rhijn in de plaats van Kenny Tete speelt #Ajax reageer retweet
Zit even te kijken en hij doet het volgens mij nog wel aardig ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Kishna heeft gescoord voor de SSAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:42:03He @jelleverburg het zou me niet verbazen als Ricardo van Rhijn in de plaats van Kenny Tete speelt #Ajax reageer retweet
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Oh.![]()
Inderdaad, het is niet dat Van Rhijn tegen de linksbuiten van NEC (niet Limbombe) het nou enorm moeilijk zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja ik ook, je moet van Rhijn ook zijn kansen geven. Komende week tegen Jablonec weer gewoon met Tete.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.![]()
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet dat Van Rhijn tegen de linksbuiten van NEC (niet Limbombe) het nou enorm moeilijk zou moeten hebbenRED ONS HENNIEGOD![]()
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In een elftal zonder automatismen, met bijna alleen maar jeugdspelers om zich heen en ik kan me ook nog voorstellen dat je nou niet 100% gemotiveerd bent voor een potje tegen Helmond Sport op een maandagavondquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja blijkbaar rendeert die wel in een soort van counterploeg die meer ruimtes krijgtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.![]()
Bazoer had het vorig jaar in Jong Ajax ook moeilijk. Niet ze simpel om in zo'n onsamenhangend zooitje uit te blinken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan is die nooit gemotiveerd ? Is echt ver weggezakt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In een elftal zonder automatismen, met bijna alleen maar jeugdspelers om zich heen en ik kan me ook nog voorstellen dat je nou niet 100% gemotiveerd bent voor een potje tegen Helmond Sport op een maandagavond
Maar tegen NEC kan het nog wel denk ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar is ie het type speler wel voor inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja blijkbaar rendeert die wel in een soort van counterploeg die meer ruimtes krijgtAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is behoorlijk ver weggezakt, maar moet tegen NEC wel kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is die nooit gemotiveerd ? Is echt ver weggezakt.
Maar tegen NEC kan het nog wel denk ik
Naja hij blonk uit in het coachen van medespelersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bazoer had het vorig jaar in Jong Ajax ook moeilijk. Niet ze simpel om in zo'n onsamenhangend zooitje uit te blinken.RED ONS HENNIEGOD![]()
TR.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventje![]()
Op zich wel goed als een wisselspeler bij Ajax slaagt in de Serie A. Zou ook de prijzen van de huidige Ajax spelers goed doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventjeAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft al meer klaargespeeld dan die Bouy , die is ook helemaal verdwenen ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zich wel goed als een wisselspeler bij Ajax slaagt in de Serie A. Zou ook de prijzen van de huidige Ajax spelers goed doen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Schijnt spijt te hebben dat ie zo vroeg bij Ajax vertrokken is. Jammer nou.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft al meer klaargespeeld dan die Bouy , die is ook helemaal verdwenen ofzoAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Waarschijnlijk had ie het bij Ajax zelf ook niet gered , zelfs te slecht voor de Serie Bquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnt spijt te hebben dat ie zo vroeg bij Ajax vertrokken is. Jammer nou.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat dat betreft heeft Kishna veel meer kans van slagen. Al direct een basisplaats en scoren bij Lazio had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had ie het bij Ajax zelf ook niet gered , zelfs te slecht voor de Serie BAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou was het natuurlijk geen heel bijzondere goal en zullen er best wat krachten gespaard worden ivm vCLquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Kishna veel meer kans van slagen. Al direct een basisplaats en scoren bij Lazio had ik niet verwacht.
Is toch wel lekker ja , gelijk even naam maken . Maarja kan best dat hij de komende 5 wedstrijden weer kut speelt zoals hierquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft Kishna veel meer kans van slagen. Al direct een basisplaats en scoren bij Lazio had ik niet verwacht.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heb de goal niet gezien maar zie 'm wel een paar aardige acties maken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou was het natuurlijk geen heel bijzondere goal en zullen er best wat krachten gespaard worden ivm vCLAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heb de goal niet gezien maar zie 'm wel een paar aardige acties maken.
Met dank aan Max23Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Goed gevuld stadion ook.quote:![]()
Ik heb gelezen dat de Boer ontslagen moest worden omdat hij Gudelj niet opstelde tegen Rapid Wien. Erg verwarrend allemaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen. Maar raar dat Frankie bijvoorbeeld Heitinga niet wilde zien spelen
Ik zie vooral Gudelj zijn nieuwe lievelingetje worden. Tijdens zijn dramatische pot donderdag werd hij niet eens gewisseld![]()
Dat zal hij moeten blijven doen wil hij een kans op een vaste basisplaats maken. Dat wisselvallige geklooi zoals bij Ajax is niet genoeg.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.![]()
Genieten is een groot woord.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:36 schreef bjanaan het volgende:
Morgen gaan we dus met z'n alle genieten van Rhijngod?
Ik hou het op gedogenOh.![]()
Kishna is niet zo'n ex-Ajacied van wie ik nog veel wil vernemen, dus hopelijk zit hij vooral op de bank bij zijn nieuwe club.![]()
zou het ook niet erg vinden als hij het wel maaktquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:07 schreef FritzWepper het volgende:
Kishna is niet zo'n ex-Ajacied van wie ik nog veel wil vernemen, dus hopelijk zit hij vooral op de bank bij zijn nieuwe club.![]()
Al is het voor een doorverkooppercentagequote:Op zondag 23 augustus 2015 02:12 schreef Adames het volgende:
[..]
zou het ook niet erg vinden als hij het wel maaktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat een kleinzerigheid zeg. Manmanmanquote:Op zondag 23 augustus 2015 02:07 schreef FritzWepper het volgende:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat? Jij hoopt dat al die jonge gastjes uit de Raiola-stal nog gelijk krijgen ook met hun keuzes? Laat ze maar wegrotten op de bank. Misschien valt er ooit bij eentje het kwartje.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een kleinzerigheid zeg. Manmanman![]()
![]()
Kon wel lekker op m'n dooie gemak die kant op aangezien het zo rustig wasquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zaten er meer dan bij ons donderdag
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
okquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat? Jij hoopt dat al die jonge gastjes uit de Raiola-stal nog gelijk krijgen ook met hun keuzes? Laat ze maar wegrotten op de bank. Misschien valt er ooit bij eentje het kwartje."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat mag jij uiteraard zo opvatten.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
als hij het gelijk om weg te gaan kan aantonen door goed te slagenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Wat? Jij hoopt dat al die jonge gastjes uit de Raiola-stal nog gelijk krijgen ook met hun keuzes? Laat ze maar wegrotten op de bank. Misschien valt er ooit bij eentje het kwartje.
Prima![]()
Exact. Kan niet overeenkomen met z'n manager. Nouja, simpel. Dan vertrek je.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:31 schreef Adames het volgende:
[..]
als hij het gelijk om weg te gaan kan aantonen door goed te slagen
Prima
Maar het zal hier wel vol met lulletjes zitten die zelf dolgraag bij een bedrijf blijven werken waar ze het niet naar hun zin hebben en waar ze het idee hebben dat ze zichzelf niet goed kunnen ontwikkelen.
Iedere gek zijn gebrek, zeg maar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ben geen Kishna-supporter, ik ben Ajax-supporter. Speler had potentie om eerst op het veld veel te betekenen voor de club en erna voor een mooie transfersom weg te gaan. Hij heeft er echter voor gekozen om er met de pet naar te gooien en daardoor loopt de club voornoemde mis, nee, dan hoef ik die jongen ook niets anders te gunnen dan dat hij hopelijk als afschrikwekkend voorbeeld dient voor anderen.
Dat is mijn mening, en daar moet u het mee doen. En ik hoop dat dat kan zonder me kleinzerig of lulletje oid te noemen. Want als je dat nodig acht bij iedereen die op een discussieforum een andere mening is toegaan dan krijg je er een dagtaak aan Dven.![]()
Kan naar mijn mening ook in het belang van Ajax zijn dat hij het goed doet. Zit natuurlijk een doorverkooppercentage aan, maar buiten dat is het ook gewoon goed voor de naam van Ajax als opleidingsclub als zo'n jongen slaagtquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ben geen Kishna-supporter, ik ben Ajax-supporter. Speler had potentie om eerst op het veld veel te betekenen voor de club en erna voor een mooie transfersom weg te gaan. Hij heeft er echter voor gekozen om er met de pet naar te gooien en daardoor loopt de club voornoemde mis, nee, dan hoef ik die jongen ook niets anders te gunnen dan dat hij hopelijk als afschrikwekkend voorbeeld dient voor anderen.
Dat is mijn mening, en daar moet u het mee doen. En ik hoop dat dat kan zonder me kleinzerig of lulletje oid te noemen. Want als je dat nodig acht bij iedereen die op een discussieforum een andere mening is toegaan dan krijg je er een dagtaak aan Dven.
Ik ben het wel met je eens dat Kishna er nou niet echt uit leek te halen wat erin zat. Waar dat dan precies aan ligt, daar heb ik geen zicht op.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef FritzWepper het volgende:
Dat is mijn mening, en daar moet u het mee doen. En ik hoop dat dat kan zonder me kleinzerig of lulletje oid te noemen. Want als je dat nodig acht bij iedereen die op een discussieforum een andere mening is toegaan dan krijg je er een dagtaak aan Dven.
Wat betreft zijn verdere carričre en het effect op Ajax, daar zitten wel twee kanten aan.
Enerzijds is het voor Ajax niet gunstig als spelers die vroeg vertrekken zonder nou echt een solide basisspeler geweest te zijn succesvol zijn in het buitenland. Dat is eigenlijk een route die je spelers liever niet ziet nemen. Voor Ajax is het natuurlijk het meest gunstig als spelers wat langer blijven spelen, zodat ze Ajax echt verder helpen en vervolgens ook een gunstigere transfersom op leveren.
Aan de andere kant helpt het Ajax / de Eredivisie wel weer als er daadwerkelijk spelers doorgroeien tot vaste waarden in de (sub)top wat betreft toekomstige transferwaardes en dergelijke. Je wilt ook niet dat de eredivisie een competitie wordt waarin de topspelers enkel nog een transfer verdienen naar clubs uit de lagere regionen van de Bundesliga of Premier League.
Ook bij een eventuele doorverkoop profiteert Ajax volgens mij in dit geval nog weer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er is natuurlijk wel een verschil tussen Kishna en vertrekkende jeugdspelers. Uiteindelijk heeft Kishna 56 officiële wedstrijden voor Ajax gespeeld, met 10 goals en 15 assists. Je hoopt uiteraard dat spelers langer blijven, maar inderdaad zal hij als hij succesvol wordt weer gezien worden als een exponent van de Ajax-opleiding wat reputatie verhogend werkt. Peeters, Dilrosun, Fosu-Mensah and the likes kunnen mij niet hard genoeg falen (maar zo kijk ik zelfs naar het buitenland vertrekkende jeugdspelers van PSV en Feyenoord).![]()
Het lukte hem niet om geheel door te breken en de concurrentie werd langzaam weer groter. Sowieso stond El Ghazi nu wel net voor hem in de pikorde.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:42 schreef FritzWepper het volgende:
Als hij dan denkt beter tot zijn recht te komen bij een ander team, dan gun ik hem dat ook wel. Hij heeft het wel geprobeerd. Ik vind het heel anders met die 16-jarigen die net op het moment dat ze contract kunnen tekenen weg gaan naar een of andere veel te grote club.![]()
Fysiek gezien een groot nadeel, Europa League spelen (t.o.v. Champions League spelen). Mentaal gezien heb je na een CL wedstrijd weer meer een probleem.quote:![]()
twitter:ajaxnetwerk twitterde op zondag 23-08-2015 om 13:14:25Ajax: Cillessen, v Rhijn, Veltman, Riedewald, Dijks, Bazoer, Klaassen, Gudelj, El Ghazi, Milik, Schone #necaja reageer retweet
![]()
Prima opstelling, zat er wel in dat van Rhijn weer een keertje mocht spelen. Sinkgraven kan ook wel wat rust gebruiken.![]()
Kijken of van Rhijn zich weet te herpakken, van wat concurrentie is niemand minder geworden. In Jong Ajax was hij recentelijk wel erbarmelijk.![]()
Tete en Sink krijgen rust voor van Rhijn en Schone, waarom dan niet Veltman er ook uit voor Heitinga.![]()
Lijkt me een logische wissel als de stand het toelaat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tete en Sink krijgen rust voor van Rhijn en Schone, waarom dan niet Veltman er ook uit voor Heitinga.![]()
Dat zou aan de start niet kunnen tegen NEC?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:31 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Lijkt me een logische wissel als de stand het toelaat.![]()
Had graag Cerny gezien i.p.v. Schöne, maar dat zal nog wel te vroeg zijn. El Ghazy vanaf links nu dus, ben benieuwd.![]()
Volgens mij Ghazi gewoon op rechts hoorquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Had graag Cerny gezien i.p.v. Schöne, maar dat zal nog wel te vroeg zijn. El Ghazy vanaf links nu dus, ben benieuwd.![]()
Schone heeft op links ook wel zijn waarde. Bovendien zou het heel dom zijn om Ghazi in deze flow van de rechterflank te halen.![]()
Hmm ja wellicht heb je gelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij Ghazi gewoon op rechts hoor![]()
El Ghazi scoorde juist meer goals toen hij vanaf links kwam, en naar binnen kon komenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:51 schreef Fargo het volgende:
Schone heeft op links ook wel zijn waarde. Bovendien zou het heel dom zijn om Ghazi in deze flow van de rechterflank te halen.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: