SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie denkt er daadwerkelijk dat Milik vertrekt?![]()
Ik geloof er ook geen ene fuck van. Met bord-op-schoot-scouting zal je in ieder geval de vervanger niet vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.![]()
Milik legt er dit jaar gewoon 20+ in hoor.
En dit:quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niemand, tenzij een fatsoenlijke bron er mee komt.![]()
Waarom wordt die dan constant gewisseld voor Sanogo en mocht Sigthorsson vorig jaar ook veels te lang aanklooien?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:13 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]Daar hebben we de kenner weer hoor haha.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:27 schreef gniffie het volgende:
[..]
Waarom wordt die dan constant gewisseld voor Sanogo en mocht Sigthorsson vorig jaar ook veels te lang aanklooien?
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.![]()
Dus omdat je Arsenal wat gunt laat je hem spelen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.![]()
Er is een mogelijkheid dat er in de huurclausule staat dat hij een minimaal aantal keer moet spelen of een x aantal minuten moet maken en ja het kan inderdaad zo zijn dat Ajax graag een goede band houdt met Arsenal, maar ik zie Frank er niet voor aan om vanuit dat perspectief zijn beslissingen te nemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus omdat je Arsenal wat gunt laat je hem spelen?
Maar aangezien hij de enige (zogenaamd) "volwaardige" spits is achter Milik snap ik wel dat hij nu een kleine 35 minuten in Ajax 1 heeft gestaan.![]()
Als de wedstrijd toch al gespeeld is en je ook te maken hebt met midweekse wedstrijden is er ook niet zo heel veel mis mee om iemand te sparen lijkt mijMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Laten we dat maar hopen. Maar raar dat Frankie bijvoorbeeld Heitinga niet wilde zien spelenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:31 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat zullen we natuurlijk nooit zeker weten maar het is aannemelijker dat hij bijvoorbeeld Sanogo wilde zien spelen in het team om te kijken wat zijn rol kan zijn en ook om Milik te ontlasten, hij kreeg meestal ongeveer 20 minuten speeltijd. Ook is het natuurlijk wel netjes ten opzichte van de Arsenal om een speler die je huurt wat speeltijd te gunnen.
Siggy misschien ijdele hoop dat er nog iets uit zou komen en natuurlijk om er voor te zorgen dat hij misschien nog wat ging scoren om nog wat te vangen bij verkoop, helaas vond Siggy dit zelf blijkbaar niet zo nodig ontzettende prutser dat het is.
Frankie heeft er een handje van om van sommige spelers zijn lievelingetje te maken om ze daarna veels te veel vertrouwen te geven. Janssen, Sigthorsson, Siem als middenvelder, Blind, Veltman etc. Soms pakt het goed uit maar veels te vaak niet, vooral het blijven vasthouden terwijl hij meermaals al met zijn neus op de feiten is gedrukt.
Ik zie vooral Gudelj zijn nieuwe lievelingetje worden. Tijdens zijn dramatische pot donderdag werd hij niet eens gewisseld"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ja ik vind het ook vreemd dat Heitinga nog geen enkele minuut gemaakt heeft. Het lijkt er inderdaad op dat de Boer een aantal favorieten heeft die hij graag koste wat het kost laat staan. Maar we zullen zien, ik denk dat als Veltman nog één cruciale fout maakt Heitinga erin komt, als dat niet gebeurd is het wel heel overduidelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Laten we dat maar hopen. Maar raar dat Frankie bijvoorbeeld Heitinga niet wilde zien spelen
Frankie heeft er een handje van om van sommige spelers zijn lievelingetje te maken om ze daarna veels te veel vertrouwen te geven. Janssen, Sigthorsson, Siem als middenvelder, Blind, Veltman etc. Soms pakt het goed uit maar veels te vaak niet, vooral het blijven vasthouden terwijl hij meermaals al met zijn neus op de feiten is gedrukt.
Ik zie vooral Gudelj zijn nieuwe lievelingetje worden. Tijdens zijn dramatische pot donderdag werd hij niet eens gewisseld![]()
![]()
Weer geen Younes en Sanogoal dustwitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 14:46:26Dezelfde namen in #Ajax-selectie voor duel met NEC als afgelopen donderdag. #necaja. http://t.co/PglP4eAUYv http://t.co/AiDurzV2YD reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Sierhuis maakt 2-0 en 3-0
Dat is ook de eindstand
[ Bericht 26% gewijzigd door Tagliano op 22-08-2015 16:27:11 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:De supporters van Ajax lijken niet te hoeven vrezen voor een vertrek van Arek Milik. De aanvaller werd vrijdag opeens in verband gebracht met Olympique Marseille en Canal+ was er zelfs zeker van dat de transfer van Milik spoedig afgerond zou worden. David Przemyslaw Pantak, werkzaam voor het managementbureau waar Milik bij is aangesloten, ontkent dat.
Pantak werkt voor F-MG Football Management Group en reageert tegenover BeIN Sports op de geruchten. “We hebben al jaren een goede band met Marseille, maar over Milik is geen officieel contact geweest”, zegt hij. “Arek zal Ajax dit jaar om verschillende redenen ook niet willen verlaten. We hebben al eerder twee clubs afgewezen en Arek heeft niet voor niets een contract tot 2019."
"Ajax is voor jonge spelers een geweldige club om te zijn", vervolgt de zaakwaarnemer. "Ook is de omgang met Frank de Boer en de rest van technische staf goed te noemen. Bovendien is hij geliefd bij de fans. Een ander punt is dat Arek bij Ajax zeker is van speeltijd. Met het EK van 2016 in het achterhoofd is dat zeker niet onbelangrijk." Milik heeft bij Ajax concurrentie van Yaya Sanogo, maar begon in de eerste wedstrijden van dit seizoen steeds in de basis. Zondag neemt de Pools international het met Ajax op tegen NEC.![]()
Limbombe doet niet mee bij NEC, die is uit de wedstrijdselectie gelaten wegens transferperikelen.
Dat is de gevaarlijkste aanvaller bij NEC dus het gaat morgen 0-4 worden ipv 1-4.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Drie wedstrijden op rij de nulquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:11 schreef Pedroso het volgende:
Limbombe doet niet mee bij NEC, die is uit de wedstrijdselectie gelaten wegens transferperikelen.
Dat is de gevaarlijkste aanvaller bij NEC dus het gaat morgen 0-4 worden ipv 1-4.![]()
![]()
Dus dan winnen we nu sowieso de EL.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:54 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Laatste keer negen punten en drie clean sheets uit de eerste drie duels was 95/96.![]()
Als PSV nu weer 2 puntjes laat liggen en wij morgen de volle buit halen kan het weekend niet meer stuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:42:03He @jelleverburg het zou me niet verbazen als Ricardo van Rhijn in de plaats van Kenny Tete speelt #Ajax reageer retweet
Zit even te kijken en hij doet het volgens mij nog wel aardig ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Kishna heeft gescoord voor de SSAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 21:42:03He @jelleverburg het zou me niet verbazen als Ricardo van Rhijn in de plaats van Kenny Tete speelt #Ajax reageer retweet
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Tagliano het volgende:
![]()
Oh.![]()
Inderdaad, het is niet dat Van Rhijn tegen de linksbuiten van NEC (niet Limbombe) het nou enorm moeilijk zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ja ik ook, je moet van Rhijn ook zijn kansen geven. Komende week tegen Jablonec weer gewoon met Tete.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou het prima vinden, Tete kan ook niet alles spelen.![]()
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet dat Van Rhijn tegen de linksbuiten van NEC (niet Limbombe) het nou enorm moeilijk zou moeten hebbenRED ONS HENNIEGOD![]()
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
In een elftal zonder automatismen, met bijna alleen maar jeugdspelers om zich heen en ik kan me ook nog voorstellen dat je nou niet 100% gemotiveerd bent voor een potje tegen Helmond Sport op een maandagavondquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja blijkbaar rendeert die wel in een soort van counterploeg die meer ruimtes krijgtquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventjequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Pedroso het volgende:
Kishna is even wat spelers van Bologna aan het dollen.![]()
Bazoer had het vorig jaar in Jong Ajax ook moeilijk. Niet ze simpel om in zo'n onsamenhangend zooitje uit te blinken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn had het moeilijk tegen Helmond Sport..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan is die nooit gemotiveerd ? Is echt ver weggezakt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In een elftal zonder automatismen, met bijna alleen maar jeugdspelers om zich heen en ik kan me ook nog voorstellen dat je nou niet 100% gemotiveerd bent voor een potje tegen Helmond Sport op een maandagavond
Maar tegen NEC kan het nog wel denk ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Daar is ie het type speler wel voor inderdaad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja blijkbaar rendeert die wel in een soort van counterploeg die meer ruimtes krijgtAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is behoorlijk ver weggezakt, maar moet tegen NEC wel kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan is die nooit gemotiveerd ? Is echt ver weggezakt.
Maar tegen NEC kan het nog wel denk ik
Naja hij blonk uit in het coachen van medespelersquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bazoer had het vorig jaar in Jong Ajax ook moeilijk. Niet ze simpel om in zo'n onsamenhangend zooitje uit te blinken.RED ONS HENNIEGOD![]()
TR.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventje![]()
Op zich wel goed als een wisselspeler bij Ajax slaagt in de Serie A. Zou ook de prijzen van de huidige Ajax spelers goed doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie z'n been breekt. Arrogant ventjeAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: