Wat er in de jeugd rondloopt staat er wmb verder los van. Ik snap dat je weer invulling moet geven aan de positie van 2e spits als je Locadia laat gaan. Maar als je als club de ambitie hebt om eigen talenten door te laten stromen moet je daar anders mee omgaan dan hoe PSV met Locadia om gaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het eens met deze post. Normaal heb je in de jeugd of bij jong nog wel een leuk spitsje rondlopen maar dat is nu ook niet echt het geval. Ik denk dat ze hadden gehoopt dat Cmiljanic al verder zou zijn. Lammers is (vooralsnog) te licht.
Ik spreek je nergens tegen, maar wat mij betreft staat wat er in de jeugd rondloopt absoluut niet los van. Wat nu als De Jong langdurig geblesseerd raakt tegen Heerenveen? Nu Locadia de kont tegen de krib heeft gegooid zul he daar invulling aan moeten geven. Een vervanger staat er niet 1,2,3 dus zul je het moeten zoeken in de jeugd en dan kom je toch echt uit bij Lammers of Cmiljanic.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat er in de jeugd rondloopt staat er wmb verder los van. Ik snap dat je weer invulling moet geven aan de positie van 2e spits als je Locadia laat gaan. Maar als je als club de ambitie hebt om eigen talenten door te laten stromen moet je daar anders mee omgaan dan hoe PSV met Locadia om gaat.
Van jaren op de bank zitten heeft geen enkel talent ooit zijn volle potentie bereikt (en Locadia heeft zeker potentie). Het lijkt erop dat PSV hem graag wil gebruiken als goedkope optie voor de reservespits en dat eigen jeugd gewoon altijd een achterstand heeft op aankopen. Zie bijvoorbeeld ook Hendrix, veel goede wedstrijden vorig seizoen, zit duidelijk nog rek in en ook die wordt gewoon weer naar de reservebank gedirigeerd ten koste van dure aankopen. Aankopen die zelf vaak ook nog piepjong zijn en nog niet meer dan een 'talent' zijn.
Depay lijkt helaas weer de spaarzame uitzondering op de regel te worden dat talenten uit eigen jeugd bij PSV gewoon vrijwel nooit doorbreken. Wat hebben we nou gehad aan talenten die echt een vaste basisplaats veroverden de laatste decennia? Depay, Ibi en Zenden?
Vergeet Bouma niet!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat er in de jeugd rondloopt staat er wmb verder los van. Ik snap dat je weer invulling moet geven aan de positie van 2e spits als je Locadia laat gaan. Maar als je als club de ambitie hebt om eigen talenten door te laten stromen moet je daar anders mee omgaan dan hoe PSV met Locadia om gaat.
Van jaren op de bank zitten heeft geen enkel talent ooit zijn volle potentie bereikt (en Locadia heeft zeker potentie). Het lijkt erop dat PSV hem graag wil gebruiken als goedkope optie voor de reservespits en dat eigen jeugd gewoon altijd een achterstand heeft op aankopen. Zie bijvoorbeeld ook Hendrix, veel goede wedstrijden vorig seizoen, zit duidelijk nog rek in en ook die wordt gewoon weer naar de reservebank gedirigeerd ten koste van dure aankopen. Aankopen die zelf vaak ook nog piepjong zijn en nog niet meer dan een 'talent' zijn.
Depay lijkt helaas weer de spaarzame uitzondering op de regel te worden dat talenten uit eigen jeugd bij PSV gewoon vrijwel nooit doorbreken. Wat hebben we nou gehad aan talenten die echt een vaste basisplaats veroverden de laatste decennia? Depay, Ibi en Zenden?
Dat is simpel: kwaliteit. De kans dat je ergens in de wereld een speler kunt kopen van 21/22 die beter is dan je eigen jeugdspeler van 18 is vrij groot als je jeugdopleiding niet op orde was in de periode dat die speler zich had moeten ontwikkelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Interessanter us om he af te vragen waarom die stap naar het eerste niet gezet kan worden. Daar stokt het voor nagenoeg iedereen.
Ja, je moet het in gaan vullen dan, klopt helemaal. Maar dit probleem is niet gisteren ontstaan, Locadia is heel duidelijk geweest in dat hij meer speeltijd wilde en PSV heeft bewust voor de route met hem als 2e spits gekozen. Dat hadden ze ook anders op kunnen lossen: verhuur Locadia, huur nieuwe 2e spits die vrede met zijn rol heeft. Dat soort constructies zijn niet ongewoon. PSV heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik spreek je nergens tegen, maar wat mij betreft staat wat er in de jeugd rondloopt absoluut niet los van. Wat nu als De Jong langdurig geblesseerd raakt tegen Heerenveen? Nu Locadia de kont tegen de krib heeft gegooid zul he daar invulling aan moeten geven. Een vervanger staat er niet 1,2,3 dus zul je het moeten zoeken in de jeugd en dan kom je toch echt uit bij Lammers of Cmiljanic.
Ik zou liever Hendrix in de punt naar achter zien en Guardado op de plek van Maher. Maar goed, los van systemen en wie er ook in de selectie rondlopen: Hendrix krijgt gewoon niet de beloning voor zijn goede spel en ontwikkeling afgelopen seizoen.quote:Hendrix ben ik fan van en die had in plaats van Maher zijn kans moeten krijgen. Dan geb je ook een veel betere balans in je elftal. Feit dat Cocu hem prefereert boven Schaars is een goed teken. Dat Cocu een bepaalde speelstijl voorstaat waarbij hij met de punt naar achteren speelt en Guardado wekelijks uitblinkt is echter verdedigbaar.
Als goalgetter heeft Locadia toch echt wel bewezen een behoorlijk grote potentie te hebben. Zet hem een seizoen vast in de spits en hij schiet er 20+ in bij dit PSV. Kan hij ook constanter worden en aan zijn zwakkere punten werken en het elftal leert ook met zijn krachten en zwaktes omgaan.quote:Dat bij PSV jeugd minder snel een kans krijgt is waar. Locadia heeft echter genoeg kansen gehad en absoluut niet altijd overtuigd. Ik denk dat het daar meer een kwaliteitsdingetje is.
Dat is dus heel simpel: geen kans krijgen. Kansen geven aan je eigen talenten is niet: "als we écht niemand anders meer hebben dan mag jij spelen/invallen maar zodra de geblesseerden terug zijn sta je weer op het 2e plan en van de zomer halen we een miljoenenaankoop voor jouw positie lololololo".quote:Interessanter us om he af te vragen waarom die stap naar het eerste niet gezet kan worden. Daar stokt het voor nagenoeg iedereen.
Oh ja, Boumaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vergeet Bouma niet!![]()
PSV is 2 jaar geleden eigenlijk pas voor het eerst echt gaan inzetten op eigen jeugd. Voorheen waren echte talenten meer toevalstreffers dan kunde vanuit de opleiding en staf. Ik hoop dat we de komende 5 jaar gaan zien dat er een kentering komt bij PSV en als ik nu in de A en B kijk, dan is dat een reële hoop.
Je noemt Hendrix en dat is terecht. Maar Hendrix is als CV niet goed genoeg, dat heeft hij vaak zat laten zien, en moet zich richten op de CVM positie. Ik vind inderdaad dat hij daar meer kansen moet krijgen, ook omdat Guardado in mijn ogen daar misbruikt wordt. Maar eigenlijk is dat ook meteen de enige keuze mbt het niet laten spelen van eigen jeugd die ik op dit moment niet begrijp bij PSV.
De rest is er gewoon niet klaar voor. Al vind ik wel dat Cocu veel en veel vaker eens wat vroeger in de wedstrijd wat jonge gasten mag sturen. Hendrix, Leemans, Alberto, Bergwijn, Paal. Gasten die echt potentie hebben kun je niet vroeg genoeg laten wennen.
Dat achterland verhaal klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat de stap van de jeugd naar PSV 1 moeizaam gemaakt kan worden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is simpel: kwaliteit. De kans dat je ergens in de wereld een speler kunt kopen van 21/22 die beter is dan je eigen jeugdspeler van 18 is vrij groot als je jeugdopleiding niet op orde was in de periode dat die speler zich had moeten ontwikkelen.
Daarbij is het achterland en de aantrekkingskracht van onze jeugd kleiner als die van bijvoorbeeld Ajax, dus zul je altijd minder talenten en minder doorstroming hebben.
Leemans speelde in de voorbereiding erg goed, maar is natuurlijk vooral ook CVM. Moet gewoon verhuurd worden aan een middenmoter in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat achterland verhaal klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat de stap van de jeugd naar PSV 1 moeizaam gemaakt kan worden.
Ik ben niet tegen kopen, maar als je potentie in een jeugdspeler ziet moet je hem Belonen met speeltijd of hem verhuren.
Ik vind het schrijnend wat er met Leemans gebeurd. Die is echt niet minder dan Branco van den Boomen. Daar ben ik van overtuigd.
Maar Locadia heeft toch zelf bij de contractbesprekingen gezeten? En begin van het seizoen heeft hij nog aangegeven dat hij zelf ziet dat De Jong beter is. Ik had ook graag gezien dat hij verhuurt wordt, maar ik denk dat hij intern wellicht niet helemaal duidelijk is geweest. Hij draaide trouwens een uitstekende voorbereiding.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, je moet het in gaan vullen dan, klopt helemaal. Maar dit probleem is niet gisteren ontstaan, Locadia is heel duidelijk geweest in dat hij meer speeltijd wilde en PSV heeft bewust voor de route met hem als 2e spits gekozen. Dat hadden ze ook anders op kunnen lossen: verhuur Locadia, huur nieuwe 2e spits die vrede met zijn rol heeft. Dat soort constructies zijn niet ongewoon. PSV heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.
Hij is natuurlijk lang geblesseerd geweest. Dat helpt niet echt. Daarnaast was hij echt wel wisselvallig in sommige wedstrijden. Ik ben fan maar we moeten wel realistisch zijn. Maher is het seizoen ook niet slecht begonnen.quote:Ik zou liever Hendrix in de punt naar achter zien en Guardado op de plek van Maher. Maar goed, los van systemen en wie er ook in de selectie rondlopen: Hendrix krijgt gewoon niet de beloning voor zijn goede spel en ontwikkeling afgelopen seizoen.
Hij heeft zeker potentie. Maar het is een aanname dat hij er 20+ inschiet. Hij heeft al meer dan 100 wedstrijden in PSV 1 gespeeld he.quote:Als goalgetter heeft Locadia toch echt wel bewezen een behoorlijk grote potentie te hebben. Zet hem een seizoen vast in de spits en hij schiet er 20+ in bij dit PSV. Kan hij ook constanter worden en aan zijn zwakkere punten werken en het elftal leert ook met zijn krachten en zwaktes omgaan.
Eens.quote:Dat is dus heel simpel: geen kans krijgen. Kansen geven aan je eigen talenten is niet: "als we écht niemand anders meer hebben dan mag jij spelen/invallen maar zodra de geblesseerden terug zijn sta je weer op het 2e plan en van de zomer halen we een miljoenenaankoop voor jouw positie lololololo".
Als je écht werk wilt maken van doorstroming van talenten dan maak je in je elftal ruimte voor talenten van het kaliber Hendrix en Locadia en geef je ze krediet om fouten te maken en zichzelf te verbeteren. En dat zit bij PSV niet in de 'genen' en heeft er zolang ik ze ken ook nooit ingezeten.
Labyad, Bazoer, nu Locadia, geef ze eens ongelijk dat ze weg willen. Die eerste was ook echt een schrijnend geval. Destijds hadden we Toivonen, Bakkal en Labyad als aanstormend talent voor de '10'. Wat doet de club: Wijnaldum halen voor 5 miljoen voor dezelfde positie, die vervolgens ook jaaaaaaren nodig had en eigenlijk pas in zijn laatste seizoen meerwaarde voor de club had (ook financieel) .
Hij is alleen cvm. Had niet misstaan bij Roda.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Leemans speelde in de voorbereiding erg goed, maar is natuurlijk vooral ook CVM. Moet gewoon verhuurd worden aan een middenmoter in de Eredivisie.
Ik neem Locadia zijn handelswijze ook ernstig kwalijk (en dat is een understatementquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar Locadia heeft toch zelf bij de contractbesprekingen gezeten? En begin van het seizoen heeft hij nog aangegeven dat hij zelf ziet dat De Jong beter is. Ik had ook graag gezien dat hij verhuurt wordt, maar ik denk dat hij intern wellicht niet helemaal duidelijk is geweest. Hij draaide trouwens een uitstekende voorbereiding.
[..]
Hij is natuurlijk lang geblesseerd geweest. Dat helpt niet echt. Daarnaast was hij echt wel wisselvallig in sommige wedstrijden. Ik ben fan maar we moeten wel realistisch zijn. Maher is het seizoen ook niet slecht begonnen.
[..]
Hij heeft zeker potentie. Maar het is een aanname dat hij er 20+ inschiet. Hij heeft al meer dan 100 wedstrijden in PSV 1 gespeeld he.
[..]
Eens.
Die kost de hoofdprijs, waarom zou je dat betalen voor iemand die je op de bank neer zet.quote:
Zal niet meevallen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 16:06 schreef Gutanoth het volgende:
Denk dat je nu sowieso wel moet gaan zoeken naar een reservespits. Als Locadia zich nu zo gedraagt, hoef je er de rest van het seizoen niet veel van te verwachten
2-4.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog even een voorspelling uit mijn achterste trekken voor vanavond: 2-1 voor Heerenveen.
Maher eruit, Pereiro erin.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
Net als de vorige duels: er worden veel te veel kansen gemist. Maher speelt verschrikkelijk.
Speelt die ja?quote:
Laten we dat maar niet doen, dan wordt het middenveld nog meer overlopen. Maher eruit voor Hendrix, waardoor Guardado naar linkshalf kan. Lestienne (mist kans na kans) eruit voor Pereiro.quote:
Zelden zo slecht zien spelen, en gezien de hoeveelheid slechte wedstrijden die hij bij PSV al gespeeld heeft, is dat veelzeggend.quote:
Ga je de boel nu jynxen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:35 schreef DePresident. het volgende:
Bruma op nog geen foutje betrapt, ziet er goed uit.
Als dat iets uit zou maken had Narsingh allang een andere club gehad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lestienne (mist kans na kans) eruit voor Pereiro.
Narsingh is anders de beste aanvaller in het huidige seizoen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als dat iets uit zou maken had Narsingh allang een andere club gehad.
Brenet zorgt er dan ook hoogstpersoonlijk voor dat de hele organisatie naar de tyfus gaat. Guardado heeft nog geen moment z'n eigen spelletje kunnen spelen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:40 schreef tja77 het volgende:
Been neemt Brenet nog eens onder de loep, lekker makkelijk. Iedereen weet dat die er geen kut van kan.
Ik snap ook niet dat Cocu niet voor Poulsen gaat of iemand uit jong PSV. Slechter dan dit is onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Brenet zorgt er dan ook hoogstpersoonlijk voor dat de hele organisatie naar de tyfus gaat. Guardado heeft nog geen moment z'n eigen spelletje kunnen spelen.
Tsja.. Ben ik anders totaal niet van overtuigdquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Narsingh is anders de beste aanvaller in het huidige seizoen.
Al meer schoten op goal dan fucking Lestiennequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die Pereiro kan er ook niks van.
Ja, laten we het telraam er maar bij pakken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
Nu gaan de goals de van de Jong stromen.
Ik dacht van de Rabobank...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
Overigens is dit puntverlies de schuld van Locadia.
Locadia, de schrik van iedere achterhoede had dit zelf wel even klaar gespeeld jaquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
Overigens is dit puntverlies de schuld van Locadia.
Je vergeet Propper, de hoofdschuldige van vanavond samen met Lestienne, wat een zwakke spelers zeg..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
Gelijke spelen ADO-uit en Heerenveen uit. Er zijn jaren dat je aan die potten minder dan 2 punten overhoudt.
Ajax en Feyenoord hebben die wedstrijden ook nog niet gewonnen.
Verder gewoon een gebrek aan scorendvermogen bij Lestienne, een Maher die laf blijft spelen en een Brenet die het hele team belast met zijn incompetentie.
En die scheids. Sjongejonge. Het gras was ook te droog en bovendien is 19:45 een kut tijd om te spelen. En de KNJB heeft ons expres kut wedstrijden in het begin van het seizoen gegeven om Ajax te helpen.
Nog meer te bedenken?
We hebben eigenlijk niet eens een sterke bank, als je ziet dat alleen pereiro volgens cocu iets kon inbrengen.. Tsjah..quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:35 schreef Buitendam het volgende:
Bruma en Zoet waren de enige twee met een voldoende.
Wordt nu wel tijd dat ze op elkaar ingespeeld raken, want je kunt niet veel meer wedstrijden zo spelen.
Die zet Brennet er ook in...quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk niet eens een sterke bank, als je ziet dat alleen pereiro volgens cocu iets kon inbrengen.. Tsjah..
___________________quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:36 schreef Scarface88 het volgende:
Ik ga niet eens meer de moeite nemen om over de scheids te praten. PSV heeft al drie wedstrijden op een rij de arbitrage tegen zich, waar de concurrent onterecht een penalty krijgt en een duidelijke goal van de tegenstander onterecht wordt afgekeurd. Van de scheids heeft PSV het nog nooit moeten hebben. Met van Bommel een record aan gele kaarten, elke wedstrijd een. Of een kampioenswedstrijd in de kuip waar je onterecht rood krijgt die later wordt geseponeerd... Maarja wel de titelstrijd verloren... Ook dit seizoen begint weer lekker.
Ik las laatst een statistiek hoeveel wedstrijden Feyenoord de arbitrage mee had in tegenstelling tot PSV en Ajax, was best schrijnend om te zien.
Ik zal morgen eens kijken of ik die site met de statistieken kan vinden. Als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten.quote:
Denk dat het heel veel gaat schelen als de twee dissonanten in de personen Brenet en Isimat gaan banken. Dat er balans in het elftal komt en iedereen in positie kan blijven. Guardado kan geen lange ballen op de borst leveren nu hij constant Brenet moet ondersteunen, en Maher heb ik wel 10 keer de bal bij Isimat zien ophalen. Schiet voor geen meter op zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben eigenlijk niet eens een sterke bank, als je ziet dat alleen pereiro volgens cocu iets kon inbrengen.. Tsjah..
Statistieken kan je in zulk soort gevallen niet gebruiken. De ene scheidsrechter geeft hem wel en de ander niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken of ik die site met de statistieken kan vinden.
Dat ging niet alleen over penalties. Ook kaarten, buitenspel, aantal vrije trappen enz. Nogmaals als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten. Zijn gewoon cijfers.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Statistieken kan je in zulk soort gevallen niet gebruiken. De ene scheidsrechter geeft hem wel en de ander niet.
Ach en als je zo doorgaat met Ajax had toen een penalty moeten krijgen, en toen PSV, en toen Feyenoord dan kan je eindeloos doorgaan.
Ajax en Feyenoord krijgen over het algemeen waarschijnlijk meer vrije trappen omdat die meer voetballen op de helft van de tegenstander dan PSV. Ach ja. Wordt ook altijd gezegd dat Blom een Ajacied is maar die is wel degelijk als Feyenoordertje opgegroeid.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat ging niet alleen over penalties. Ook kaarten, buitenspel, aantal vrije trappen enz. Nogmaals als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten. Zijn gewoon cijfers.
Video scheidsrechters werken niet. Natuurlijk is er altijd een corecte beslissing maar dit is voetbal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Scarface88 het volgende:
Het is sowieso belachelijk dat we anno 2015 nog steeds geen videotechniek gebruiken. Maargoed, nu heb ik er inmiddels meer over gezegd dan ik eigenlijk kwijt wilde.
Voor buitenspel werkt een videoscheidsrechter natuurlijk wel. Je kunt altijd beoordelen of iemand buitenspel loopt of niet. Of het hinderlijk is is wel arbitrair, net als de zwaarte van een overtreding bij kaarten of penalties.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Video scheidsrechters werken niet. Natuurlijk is er altijd een corecte beslissing maar dit is voetbal.
Brenet kan niet verdedigen dus die heeft constant rugdekking van Guardado nodig. En Isimat kan niet opbouwen waardoor Maher en weer Guardado constant de bal kwamen halen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs al hadden we de arbitrage tegen (waarbij ik de eerste wedstrijd in twijfel trek, de 0-1 was duidelijk buitenspel bijv), moet je nog uit van ADO winnen en tegen Heerenveen minimaal beter spel op de mat leggen. Er zijn gewoon erg weinig kansen gecreeerd en als er eens ruimte ligt gebeurt er weinig mee. Hoeveel grote kansen heeft PSV gehad? Lestienne eentje, die goal (waarbij dramatisch verdedigd werd) en nog een kopkans ofzo? Dat is gewoon te weinig. Je speelt tegen Heerenveen, met fucking Lucas Bijker in de verdediging. Zo moeilijk moet het niet zijn om kansen te creeeren. Maar ja, als je halve middenveld faalt wordt dat toch lastig.
nrc doet dat onderzoek vaak ja. Ajax structureel benadeeld, Feyenoord elk jaar dik bevoordeeld behalve vorig jaar. Psv wisselt een beetje, volgens mij iets bevoordeeld in totaalquote:
^Dit dus, hand in eigen boezem steken, enkel naar de arbitrage wijzen is te makkelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs al hadden we de arbitrage tegen (waarbij ik de eerste wedstrijd in twijfel trek, de 0-1 was duidelijk buitenspel bijv), moet je nog uit van ADO winnen en tegen Heerenveen minimaal beter spel op de mat leggen. Er zijn gewoon erg weinig kansen gecreeerd en als er eens ruimte ligt gebeurt er weinig mee.
Er is niemand die ENKEL naar de arbitrage wijst, maar dat het mee of in veel gevallen tegen je werkt is duidelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Dit dus, hand in eigen boezem steken, enkel naar de arbitrage wijzen is te makkelijk.
Natuurlijk. Maar zonder die fouten heb je 3 punten tegen Heerenveen en zonder het wonderdoelpunt de eerste wedstrijd 3 punten tegen Ado.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
^Dit dus, hand in eigen boezem steken, enkel naar de arbitrage wijzen is te makkelijk.
Er simpelweg vanuit gaan dat je dan wel 9 punten zou hebbenquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zonder die fouten heb je 3 punten tegen Heerenveen en zonder het wonderdoelpunt de eerste wedstrijd 3 punten tegen Ado.
Dat PSV te kwetsbaar is op dit moment is een feit, maar zonder die flinke wind tegen had je 9 punten en is iedereen tevreden met de resultaten.
Dus natuurlijk gaat het ook om de arbitrage nu.
Is te simpel natuurlijk. Dat klopt. Maar het helpt niet mee natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Er simpelweg vanuit gaan dat je dan wel 9 punten zou hebben![]()
Altijd ja. De kans dat je bij het gooien van een munt 3x achter elkaar kop hebt, is 0%.quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Buitendam het volgende:
(Onterechte) penalty's gegeven en gekregen heffen elkaar aan het einde van het seizoen altijd op.
Tegen ADO is het evident dat het 3 punten scheelt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:18 schreef Dven het volgende:
Er simpelweg vanuit gaan dat je dan wel 9 punten zou hebben![]()
Maar PSV had wel genoeg kansen om de wedstrijd in het slot te gooien. Heerenveen, Groningen en ADO hadden niet veel kansen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV was gewoon niet duidelijk de betere tegen zowel ADO als Heerenveen. Dat is het meest relevant
Dat waren ze voorgaande jaren ook lang niet altijd. In dit soort wedstrijden zijn het vaak de individuele capaciteiten die het verschil maken. Tegen ADO was dat nu ook zo, alleen kreeg je die bizarre hakbal tegen. Kan gebeuren.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV was gewoon niet duidelijk de betere tegen zowel ADO als Heerenveen. Dat is het meest relevant
Klopt ook hoor, en zijn gewoon lastige uitwedstrijden. Uiteindelijk moet je die vaker gaan winnen, maar er is zeker geen man overboordquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat waren ze voorgaande jaren ook lang niet altijd. In dit soort wedstrijden zijn het vaak de individuele capaciteiten die het verschil maken. Tegen ADO was dat nu ook zo, alleen kreeg je die bizarre hakbal tegen. Kan gebeuren.
Ik snap de paniek ook niet hoor. Ja, het is een kutstart, maar had je deze wedstrijden na een Europees midweeks duel gehad, dan verlies je ze allebei.
Oke.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Altijd ja. De kans dat je bij het gooien van een munt 3x achter elkaar kop hebt, is 0%.
Arbitrage in die wedstrijd was twee kanten op 100% kut.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:23 schreef sknoop het volgende:
Buitenspeldoelpunt tegen ADO is alweer snel vergeten merk ik.. Daar had PSV gewoon duidelijk voordeel van een arbitraire fout.
Propper deed dat niet slim nee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:41 schreef Pedroso het volgende:
Verschil tussen de penaltyfouten was dat die van Bijker niet zo opzichtig was, die van Propper was net geen Ippon.
Die bij De Jong had Stevie Wonder ook nog kunnen zien hoor. Beide overtredingen waren erg dom en vooral ook onnodig.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:41 schreef Pedroso het volgende:
Verschil tussen de penaltyfouten was dat die van Bijker niet zo opzichtig was, die van Propper was net geen Ippon.
Schijnbaar toch niet zo opzichtig anders had het arbitrale het wel gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die bij De Jong had Stevie Wonder ook nog kunnen zien hoor. Beide overtredingen waren erg dom en vooral ook onnodig.
Jij volgt nog niet zo lang Eredivisie, zeker?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schijnbaar toch niet zo opzichtig anders had het arbitrale het wel gezien.
Dit inderdaad. Als ik zie hoeveel mogelijkheden en kansen er verpoept wordt, dat is gewoon zonde. Dan schiet je jezelf in de voet. 5 voor, 3 tegen is ook gewoon kut. En dan staan Zoet, Bruma en Arias gewoon heel redelijk te ballen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar PSV had wel genoeg kansen om de wedstrijd in het slot te gooien. Heerenveen, Groningen en ADO hadden niet veel kansen.
Volgens mij is hij Ajax supporter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij volgt nog niet zo lang Eredivisie, zeker?
Loop al een tijdje mee hoor. Kijk ook wel eens naar buitenlandse competities daar zie ik ook vaak zat arbitraire fouten voorbijkomen, dat is niet typisch Nederlands.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij volgt nog niet zo lang Eredivisie, zeker?
Nee, dat laatste zeker niet. Het is gewoon in alle wedstrijden altijd kut.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Loop al een tijdje mee hoor. Kijk ook wel eens naar buitenlandse competities daar zie ik ook vaak zat arbitraire fouten voorbijkomen, dat is niet typisch Nederlands.
Of ben je er zo één dat de scheidsrechters PSV zoeken ?
Klopt maar dat maakt verder toch niet zoveel uit ?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgens mij is hij Ajax supporter.
Ik dacht dat je even kwam trollen. Excusez moi.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt maar dat maakt verder toch niet zoveel uit ?
Overigens eens dat PSV genoeg kansen gehad heeft om het vrij simpel te winnen, vond het ook beter dan tegen ADO.
Ik zou niet durven..quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik dacht dat je even kwam trollen. Excusez moi.
Dus jij stelt omdat De Jong aanvoerder is, PSV geen kampioen wordt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:51 schreef BadderHaring het volgende:
Overigens, zal ik eens heel eerlijk zijn?
PSV wordt geen kampioen. Ik heb het gisteren gezien aan Luuk de Jong. De Jong als aanvoerder heeft geen positieve uitwerking op het team en dat gaat de beslissende factor zijn.
Hij loopt te zeuren, vervelend te doen en krijgt zijn spelers daar niet scherp mee. Ja, het is een winnaar, maar niet op de positieve manier zoals Wijnaldum. Nu als aanvoerder wordt dat zeer duidelijk en gaat hij Toivonen-gedrag vertonen.
Dat gaat de titel kosten, mark my words.
Dat stel ik zeker zo.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus jij stelt omdat De Jong aanvoerder is, PSV geen kampioen wordt?
Van Bommel is jaren aanvoerder geweest. Dat was ook bepaald geen Gini. Sterker nog, ik geloof niet dat er een tweede Gini is.
Ik denk echt dat je het aanvoerderschap te groot maakt. De Jong is volgens mij nuchter genoeg om dag aanvoerderschap te dragen en het gaat ons zeker niet de titel kosten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat stel ik zeker zo.
Van Bommel deed het heel anders, die was veel slimmer naar scheidsrechters, medespelers en zelfs tegenstanders. Was bij vlagen een rat in het veld, maar geen zeur en wist wel degelijk de snaar te raken bij zijn collega's. Nee, hij was ook geen Gini, maar wel een goede aanvoerder.
De Jong is dat niet. Je ziet aan alles dat hij het veel te serieus neemt en alles wil regelen. En dat dan ook nog vanuit negatieve energie. Dat ia het grote verschil met een goede aanvoerder, die spreekt vanuit positieve energie zijn medespelers aan. En ja, van Bommel werd ook geregeld boos op zijn medespelers, maar niet met de oorwormenkop van Luuk. Nogmaals, het deed mij veel denken aan Toivonen.
De sfeer in een elftal en rondom een elftal en hoe dat naar buiten toe wordt getoond is essentieel voor prestaties. Dat is één ding dat ik geleerd heb van de periode Toivonen/Mertens/Strootman. Te veel negativiteit in veld beïnvloed de prestaties en dat is precies wat ik zie sinds de Jong aanvoerder is. Dat verongelijkte, dat zeuren, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen. Het is precies die sfeer van toen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je het aanvoerderschap te groot maakt. De Jong is volgens mij nuchter genoeg om dag aanvoerderschap te dragen en het gaat ons zeker niet de titel kosten.
Ten opzichte van vorig jaar hebben we een punt gewonnen ten overstaan van Heerenveen. Tegen ADO krijgen we kans op kans en als je ze zelf niet maakt... Enfin. Kampioen. Twee vingers. Neus.
Ik zie het eerder andersom, de prestaties zijn essentieel voor de sfeer in de ploeg. Als PSV 9 uit 3 zou staan, dan zou de sfeer beter en het geklaag minder zijn. Ik geloof niet dat het feit dat de Jong nu aanvoeder is, de reden is dat de sfeer minder zou zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De sfeer in een elftal en rondom een elftal en hoe dat naar buiten toe wordt getoond is essentieel voor prestaties. Dat is één ding dat ik geleerd heb van de periode Toivonen/Mertens/Strootman. Te veel negativiteit in veld beïnvloed de prestaties en dat is precies wat ik zie sinds de Jong aanvoerder is. Dat verongelijkte, dat zeuren, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen. Het is precies die sfeer van toen.
Of niet. En het verandert binnenkort omdat de Jong het ook doorkrijgt en zich als een volwassen vent gaat gedragen.
Eens, en zeker de komende wedstrijd tegen Feijenoord. Al dat balverlies...pffffquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:38 schreef Buitendam het volgende:
Zolang Isimat en Brenet in de basis staan mag Cocu wat mij betreft gewoon met de punt naar achteren spelen met Hendrix en Maher laten banken. Niet zozeer voor het verdedigende opzicht, want Bruma staat echt boven verwachting goed te spelen, maar nu moet hij ook gaan opbouwen en da's niet zijn ding. Zet Hendrix er neer die kan opbouwen, blijft Guardado mooi op z'n eigen positie en ben ik overtuigd van meer balans op het middenveld.
Zelden zo veel onzin in een post gezien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De sfeer in een elftal en rondom een elftal en hoe dat naar buiten toe wordt getoond is essentieel voor prestaties. Dat is één ding dat ik geleerd heb van de periode Toivonen/Mertens/Strootman. Te veel negativiteit in veld beïnvloed de prestaties en dat is precies wat ik zie sinds de Jong aanvoerder is. Dat verongelijkte, dat zeuren, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen. Het is precies die sfeer van toen.
Of niet. En het verandert binnenkort omdat de Jong het ook doorkrijgt en zich als een volwassen vent gaat gedragen.
Zo zie ik het ook. Al is alleen het dumpen van Brenet denk ik wel genoeg. Je mist gewoon een linkspoot achterin. Sowieso was Maher gisteren weer bedroevend. Geen bal kwam aan, veel balverlies. Ja, een assist, maar die had mijn Oma nog wel gegeven. Nou ja, als ze niet al jaren dood was.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:38 schreef Buitendam het volgende:
Zolang Isimat en Brenet in de basis staan mag Cocu wat mij betreft gewoon met de punt naar achteren spelen met Hendrix en Maher laten banken. Niet zozeer voor het verdedigende opzicht, want Bruma staat echt boven verwachting goed te spelen, maar nu moet hij ook gaan opbouwen en da's niet zijn ding. Zet Hendrix er neer die kan opbouwen, blijft Guardado mooi op z'n eigen positie en ben ik overtuigd van meer balans op het middenveld.
Dan doe je Maher toch te kort. Wint gewoon goed dat kopduel en was gewoon een prima assist. Dat hij voor de rest kut speelde klopt, maar die assist was gewoon prima.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Al is alleen het dumpen van Brenet denk ik wel genoeg. Je mist gewoon een linkspoot achterin. Sowieso was Maher gisteren weer bedroevend. Geen bal kwam aan, veel balverlies. Ja, een assist, maar die had mijn Oma nog wel gegeven. Nou ja, als ze niet al jaren dood was.
Ik hoop dat je gelijk hebt!quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:40 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zelden zo veel onzin in een post gezien.
Ze keken allemaal naar de voorzet en niet naar het centrum, volgens Braamhaar zelf. Dat ben je gewoon een slecht arbitraal kwartet. Kuipers spreekt met zijn team af dat de een bij een voorzet naar de bal kijkt, Kuipers zelf naar de duels in het strafschopgebied, dus iedereen heeft een eigen taak. Lijkt me geen hogere wiskunde, maar Braamhaar is daar na 20 jaar op het hoogste niveau nog niet achterquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is een beetje makkelijk om zulke dingen te zeggen. Toivonen zag je gewoon dat iedereen hem het liefst op het treinspoor wilde vastknuppen, bij de Jong zie ik juist (ook na de wedstrijd) veel onderling respect van en richting collega's. Tuurlijk 'zeurt' hij nu meer om kaarten, maar dat doet een aanvoerder. Kijk voor de aardigheid eens naar Klaassen bij Ajax of naar Clasie vorig jaar bij Feyenoord. Je hebt als aanvoerder nu eenmaal meer contact met de scheids.quote:
Ik lees het liever andersom; hij speelde gigantisch kut en er zat 1 assist bij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dan doe je Maher toch te kort. Wint gewoon goed dat kopduel en was gewoon een prima assist. Dat hij voor de rest kut speelde klopt, maar die assist was gewoon prima.
Maar dat contact kun je op verschillende manieren hebben. Clasie, Klaassen, die doen het meer op de van Bommel manier. Wijnaldum had zijn eigen methode (die ik prefereer). Maar de Jong doet dat nog niet goed. Voor hem misschien ook een proces, maar het valt me wat tegen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is een beetje makkelijk om zulke dingen te zeggen. Toivonen zag je gewoon dat iedereen hem het liefst op het treinspoor wilde vastknuppen, bij de Jong zie ik juist (ook na de wedstrijd) veel onderling respect van en richting collega's. Tuurlijk 'zeurt' hij nu meer om kaarten, maar dat doet een aanvoerder. Kijk voor de aardigheid eens naar Klaassen bij Ajax of naar Clasie vorig jaar bij Feyenoord. Je hebt als aanvoerder nu eenmaal meer contact met de scheids.
Ik vind het nogal spijkers op laag water zoeken. Als de juiste spelers op de juiste positie staan en alle spelers voeren hun taak uit is de rol van de Jong als aanvoerder tot een nulpunt gedaald en is ie weer de scorende spits. De manier waarop hij momenteel uit zijn doppen kijkt is niet zo relevant.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar dat contact kun je op verschillende manieren hebben. Clasie, Klaassen, die doen het meer op de van Bommel manier. Wijnaldum had zijn eigen methode (die ik prefereer). Maar de Jong doet dat nog niet goed. Voor hem misschien ook een proces, maar het valt me wat tegen.
In welke volgorde je het het zegt maakt me niet uit, maar die assist was gewoon prima toch. Prima kopbal en de reden dat je überhaupt nog een puntje uit het vuur sleept. Overigens vind ik de negativiteit wat overtrokken, waar hebben we het over? je hebt gewoon een moeilijk programma om mee te beginnen, je team is nog niet echt ingespeeld, je mist 2 basiskrachten en je speelt tegen een Heerenveen wat gewoon goed speelde (en je speelde zelf slecht), dan haal je (als de scheids gewoon normaal doet) gewoon nog 3 punten, dat is toch prima?quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lees het liever andersom; hij speelde gigantisch kut en er zat 1 assist bij.
Natuurlijk maakt dat wel uit? Dat wil zeggen dat je nogal op die assist richt en de rest van zijn ondermaatse spel voor lief neemt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
In welke volgorde je het het zegt maakt me niet uit, maar die assist was gewoon prima toch. Prima kopbal en de reden dat je überhaupt nog een puntje uit het vuur sleept. Overigens vind ik de negativiteit wat overtrokken, waar hebben we het over? je hebt gewoon een moeilijk programma om mee te beginnen, je team is nog niet echt ingespeeld, je mist 2 basiskrachten en je speelt tegen een Heerenveen wat gewoon goed speelde (en je speelde zelf slecht), dan haal je (als de scheids gewoon normaal doet) gewoon nog 3 punten, dat is toch prima?
Nee, want als je goed leest zeg ik daarnaast nog dat hij gewoon kut speelde. Ik zeg alleen dat je zijn assist een beetje bagetalliseerd door te zeggen dat je oma die ook had kunnen geven, meer niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dat wel uit? Dat wil zeggen dat je nogal op die assist richt en de rest van zijn ondermaatse spel voor lief neemt.
Dat mijn oma die nog had gegeven?quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, want als je goed leest zeg ik daarnaast nog dat hij gewoon kut speelde. Ik zeg alleen dat je zijn assist een beetje bagetalliseerd door te zeggen dat je oma die ook had kunnen geven, meer niet.
Ik zie net dat ik je verwar met Badderharring. Super ontzettend sorryquote:Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mijn oma die nog had gegeven?
De fuck heb je gezopen, man?
Werd natuurlijk wel lachwekkend verdedigd bij die goal.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee, want als je goed leest zeg ik daarnaast nog dat hij gewoon kut speelde. Ik zeg alleen dat je zijn assist een beetje bagetalliseerd door te zeggen dat je oma die ook had kunnen geven, meer niet.
Aiaiaiaiaiai, dat kan echt niet hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik je verwar met Badderharring. Super ontzettend sorry
Daar zitten 14 niveaus aan diepgaande intellect tussen, verdulleme.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik je verwar met Badderharring. Super ontzettend sorry
12, maar toch bedankt voor het compliment.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar zitten 14 niveaus aan diepgaande intellect tussen, verdulleme.
Met die 10 minuten leert hij het soort voetbal dat Cocu wil spelen juist net niet. Gooi m erin en kijk samen met hem de wedstrijd terug, zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:10 schreef nickhguitar het volgende:
Moet Cocu trouwens niet gewoon alsnog Poulsen opstellen? En ik vind die standaard 'Peirero 10 minuten voor tijd erin' wissel ook wel kut. Die jongen mag van mij ook wel eens wat langer spelen.
neequote:Op zondag 23 augustus 2015 12:33 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Brenet opstellen en 2x gelijkspelen
Weg ermee
Deze week kun je Willems nog niet opstellen en ook Moreno zal niet meteen staan. Het is gewoon punten sprokkelen tot die 2 voo meedoen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo langzamerhand denk ik dat we wel vast kunnen stellen dat dit PSV scorend vermogen mist en dat als dat niet heel snel opgelost wordt (als in: deze week) dat het een uitermate vervelend seizoen gaat worden en alle ambities eind september al in de prullenbak kunnen.
Hij kijkt ook altijd met zo'n diepdroevige blik. Alsof hij drie familieleden op één dag is kwijtgeraakt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat stel ik zeker zo.
Van Bommel deed het heel anders, die was veel slimmer naar scheidsrechters, medespelers en zelfs tegenstanders. Was bij vlagen een rat in het veld, maar geen zeur en wist wel degelijk de snaar te raken bij zijn collega's. Nee, hij was ook geen Gini, maar wel een goede aanvoerder.
De Jong is dat niet. Je ziet aan alles dat hij het veel te serieus neemt en alles wil regelen. En dat dan ook nog vanuit negatieve energie. Dat is het grote verschil met een goede aanvoerder, die spreekt vanuit positieve energie zijn medespelers aan. En ja, van Bommel werd ook geregeld boos op zijn medespelers, maar niet met de oorwormenkop van Luuk. Nogmaals, het deed mij veel denken aan Toivonen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
We mogen van geluk spreken als we nog Europees voetbal weten te halen dit seizoen. Dit gaat helemaal fout
Ja joh, linkerrijtje halen zal al een lastige opgave worden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
We mogen van geluk spreken als we nog Europees voetbal weten te halen dit seizoen. Dit gaat helemaal fout
Die spelen net zo belabberd en krijgen de penalty wel mee.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:26 schreef Kopsterk het volgende:
Vandaag zien jullie Ajax spelen en dan stijgt het optimisme wel weer.
Tja, Willems voegt aanvallend wel het eea toe maar of dat voldoende is? Het probleem zit hem vooral in het niet afmaken van kansen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze week kun je Willems nog niet opstellen en ook Moreno zal niet meteen staan. Het is gewoon punten sprokkelen tot die 2 voo meedoen.
Dit dus, als straks Feijenoord op een overtuigende manier van Feijenoord wordt gewonnen, wordt de platte kar alweer van stal gehaald.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Spelers gehaald en het is top en naar 3 wedstrijdjes moeten we weer vrezen voor een blamage. Geef het eens tijd joh. Wispelteurige kutjes.
Die zal net als Wijnaldum wel een jaar of 4 nodig hebben voordat ie iets toevoegt om vervolgens na 1 redelijk seizoen te vertrekkenquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
DIe Maher moet sowieso nooit meer in de basis staan. Wat is die slecht zeg.
Nou bij de aankoop van de spelers was ik al negatief, die geeft eigenlijk alleen maar meer kracht aan mijn mening.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
Spelers gehaald en het is top en naar 3 wedstrijdjes moeten we weer vrezen voor een blamage. Geef het eens tijd joh. Wispelteurige kutjes.
Alsof wij iets in kunnen brengen tegen de aankomende kampioen. Nee. Kansloos. Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien? Kansloos.Alles is kansloos.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, als straks Feijenoord op een overtuigende manier van Feijenoord wordt gewonnen, wordt de platte kar alweer van stal gehaald.
Zijn broer heeft bij Ajax gespeeld. Dat is net zo erg. Dat tekent een mens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hij kijkt ook altijd met zo'n diepdroevige blik. Alsof hij drie familieleden op één dag is kwijtgeraakt.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zijn broer heeft bij Ajax gespeeld. Dat is net zo erg. Dat tekent een mens.
Ja joh, tegenstanders waren allemaal beter.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsof wij iets in kunnen brengen tegen de aankomende kampioen. Nee. Kansloos. Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien? Kansloos.Alles is kansloos.
Er zal tegen Feyenoord toch uit een ander vaatje getapt moeten worden dan wat ze de laatste 3 wedstrijden hebben aangeslagen...quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Alsof wij iets in kunnen brengen tegen de aankomende kampioen. Nee. Kansloos. Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien? Kansloos.Alles is kansloos.
Arias speelt Elia kapot, en Kuyt komt er tegen Poulsen niet aan te pas.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal tegen Feyenoord toch uit een ander vaatje getapt moeten worden dan wat ze de laatste 3 wedstrijden hebben aangeslagen...
Ik gok een gelijkspelletje.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arias speelt Elia kapot, en Kuyt komt er tegen Poulsen niet aan te pas.
Moreno en Bruma worden direct een topduo.
En de Jong speelt Botteghin zoek.
4-0 en het begin van een serie van 25 wedstrijden zonder puntverlies.
Eensquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Arias speelt Elia kapot, en Kuyt komt er tegen Poulsen niet aan te pas.
Moreno en Bruma worden direct een topduo.
En de Jong speelt Botteghin zoek.
4-0 en het begin van een serie van 25 wedstrijden zonder puntverlies.
quote:Marcel Ritzmaier maakt waarschijnlijk op korte termijn de overstap van PSV naar NEC. Algemeen directeur Bart van Ingen van de Nijmeegse club bevestigde dat zondag in gesprek met Omroep Gelderland. De Oostenrijker wordt voor een jaar gehuurd.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zeg het alvast, volgende week pingel Feyenoord
Minimaalquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee, gewoon op Google gezocht.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Och, heb je die zelf gemaakt? Dat is knap.
Dan ben ik in 1x al mijn respect voor je verloren. Terwijl je dat met zoveel zorg had opgebouwd.quote:
Godverdomme zeg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan ben ik in 1x al mijn respect voor je verloren. Terwijl je dat met zoveel zorg had opgebouwd.
Dat sowieso ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Crisis? Gaat juist beter met de huizenprijzen hier.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:54 schreef Hazzard het volgende:
Crisis in Eindhoven. Gelukkig kunnen ze daar bij PSV goed mee omgaan
Crisis? Hoe kom je er bij?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:54 schreef Hazzard het volgende:
Ik weet niet wat je meer crisis geeft, al 15 jaar geen kampioen of 2x gelijkspelen..quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:54 schreef Hazzard het volgende:
Dat is wel vrij opvallend ja. Natuurlijk toeval, maar wel reden genoeg om volgende week te laten corrigeren door de dienstdoende scheidsrechter. Dus minimaal penalty voor ons en onterecht rood voor Kuyt. We hebben er recht op inmiddels.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:49 schreef tja77 het volgende:
Tjongejonge echt, wat bij PSV tegenzit qua arbitraal falen, zit bij Feijenoord mee.
Is er alweer hoop in Rotterdam ? Jullie leren het ook nooit he.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:12 schreef Hazzard het volgende:
Met man en macht de crisis ontkennen in Eindhoven. Zoveel vertrouwen is er in het crisismanagement van Cocu.
Als we het ontkennen, krijgt het misschien ook geen vat op de PSV selectie /psvsupporter
PSV zal niet de eerste club zijn die punten verspeelt bij Heerenveen en ADO maar voor nu is het wel even leuk voor ons en minder leuk voor julliequote:Op zondag 23 augustus 2015 20:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je meer crisis geeft, al 15 jaar geen kampioen of 2x gelijkspelen..
2 keer gelijk gespeeld en het zou crisis moeten zijn? Zegt wel iets over het niveauverschil dat er wordt nagestreeft dat er na 15 jaar zonder landskampioenschap nog geen crisis is in Rotterdam.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:12 schreef Hazzard het volgende:
Met man en macht de crisis ontkennen in Eindhoven. Zoveel vertrouwen is er in het crisismanagement van Cocu.
Als we het ontkennen, krijgt het misschien ook geen vat op de PSV selectie /psvsupporter
twee keer gelijk gespeeld waarbij eentje met een wondergoal en de ander was vorig jaar een verliespartij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
2 keer gelijk gespeeld en het zou crisis moeten zijn? Zegt wel iets over het niveauverschil dat er wordt nagestreeft dat er na 15 jaar zonder landskampioenschap nog geen crisis is in Rotterdam.
Dat ook nog es, plus de thuiswedstrijd van vorig seizoen tegen FC Groningen was een moeizame 2-1 met dat doelpunt van Isimat.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
twee keer gelijk gespeeld waarbij eentje met een wondergoal en de ander was vorig jaar een verliespartij.
Locadia wordt weer in ongenade aangenomen aangezien Luuk de druk van de aanvoerdersband teveel wordt. 8-1.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zal tegen Feyenoord toch uit een ander vaatje getapt moeten worden dan wat ze de laatste 3 wedstrijden hebben aangeslagen...
Ik gok een gelijkspelletje.
Die tegentreffer zal de wekelijkse Kuyt-penalty zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Locadia wordt weer in ongenade aangenomen aangezien Luuk de druk van de aanvoerdersband teveel wordt. 8-1.
Volgens Adames schrijft het NRC dat Feyenoord de arbitrage het meeste mee heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die tegentreffer zal de wekelijkse Kuyt-penalty zijn.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 23-08-2015 om 22:16:58#Sunderland heeft een oogje op #Locadia. #PSV zegt (nog) niets gehoord te hebben. Partijen zullen het waarschijnlijk ontkennen: #ED morgen. reageer retweet
Benzemaquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef rubbereend het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 23-08-2015 om 22:16:58#Sunderland heeft een oogje op #Locadia. #PSV zegt (nog) niets gehoord te hebben. Partijen zullen het waarschijnlijk ontkennen: #ED morgen. reageer retweet
wat zou een goede vervanger zijn? Ik zie het nog wel van een transfer komen
Zivkovicquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef rubbereend het volgende:
10 miljoen en zwaaien. Hier in Nederland kan ik niemand opnoemen die goed genoeg zou zijn om op de bank te zitten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef rubbereend het volgende:
aangezien ze in Engeland overlopen van het geld zie ik Brands hier wel de hoofdprijs vangen voor Locadiaquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
10 miljoen en zwaaien. Hier in Nederland kan ik niemand opnoemen die goed genoeg zou zijn om op de bank te zitten.
Ik zou niet weten waarom niet inderdaad.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ze in Engeland overlopen van het geld zie ik Brands hier wel de hoofdprijs vangen voor Locadia
Prima oplossing voor een speler die toch niet goed genoeg is om in dit PSV-systeem van waarde te zijn als basisspeler. Alleen het vinden van een vervanger is moeilijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aangezien ze in Engeland overlopen van het geld zie ik Brands hier wel de hoofdprijs vangen voor Locadia
Ik denk dat Advocaat wel wat anders nodig heeft dan een wisselspeler van PSVquote:Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Prima oplossing voor een speler die toch niet goed genoeg is om in dit PSV-systeem van waarde te zijn als basisspeler. Alleen het vinden van een vervanger is moeilijk.
Dat zie ik ook niet nee. In het gunstigste geval belandt hij daar op de bank. En wat heeft hij er dan mee gewonnen? Een dik salaris. Als het hem daar om te doen is, dan is dat echt een hele, hele grote tegenvaller van een speler die in de jeugd echt hard werkte en alles deed met maar één doel: de beste worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Advocaat wel wat anders nodig heeft dan een wisselspeler van PSV
O, Braamhaar heeft het gezien hoor, daar twijfel ik niet over.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:47 schreef Pedroso het volgende:
Van Feyenoord heb ik ze gezien. Ik constateer dat ze in twee van die drie wedstrijden vrij opzichtig geholpen zijn door de scheidsrechter. In het PSV stadion zal dat niet zo snel het geval zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien?
Ik hou mijn hart vastquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van Feyenoord heb ik ze gezien. Ik constateer dat ze in twee van die drie wedstrijden vrij opzichtig geholpen zijn door de scheidsrechter. In het PSV stadion zal dat niet zo snel het geval zijn.
Van Feyenoord ben ik, kortom, ook niet onder de indruk. Het wordt een lastige wedstrijd natuurlijk, maar PSV is prima in staat om die wedstrijd naar zich toe te trekken.
Zou dat helpen?quote:
Ik hoop het, zit op kantoor met allemaal Rotterdammers die allemaal al 2 weken lang roepen hoeveel beter Feyenoord is dan PSV is omdat ze boven psv staan. Dat mag volgende week afgelopen zijn van mijquote:
Nou ben ik wel bang dat Feyenoord ook volgende week nog boven PSV staat eerlijk gezegd...quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop het, zit op kantoor met allemaal Rotterdammers die allemaal al 2 weken lang roepen hoeveel beter Feyenoord is dan PSV is omdat ze boven psv staan. Dat mag volgende week afgelopen zijn van mij
Dat ze er boven staan is niet super verschrikkelijk, maar als we ze gewoon even met 4-0 op hun ballen kunnen geven ben ik tevreequote:Op maandag 24 augustus 2015 09:33 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ben ik wel bang dat Feyenoord ook volgende week nog boven PSV staat eerlijk gezegd...
Maar verder: je kan beter aan het eind van het seizoen lachen dan aan het begin. Feyenoord thuis is ook een ideaal moment om vertrouwen te tanken. Het heeft nu vooral tegen gezeten. Big deal...
Ik zet in op 3-1. Maar 4-0 mag ook.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:35 schreef Gutanoth het volgende:
Dat ze er boven staan is niet super verschrikkelijk, maar als we ze gewoon even met 4-0 op hun ballen kunnen geven ben ik tevree
Tsja, dat motiveerde Feyenoord zodanig dat de titel in de kuip verspeeld werd later dat seizoen. Dus doe maar niet.quote:
Zorgen dat je de rest van de wedstrijden wint, no problemquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, dat motiveerde Feyenoord zodanig dat de titel in de kuip verspeeld werd later dat seizoen. Dus doe maar niet.
maar andersom ook nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef jpg97 het volgende:
Denk echt niet dat PSV wel even van Feyenoord wint...
Hoewel ik fan ben van het type spits als Locadia is weet ik niet of ik hier nu wel blij mee ben. Blijkbaar zit zijn situatie hem zo dwars dat hij er rare dingen van gaat doen. Kan je dan wel 100% geven? En heb je niet een hoop krediet en vertrouwen verspeeld? Iets wat maar weer moeilijk terug te verdienen is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef tja77 het volgende:
Locadia heeft dus spijt, en zegt bij PSV te willen blijven...
ook die wedstrijd gaat 90 minuten duren hequote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef jpg97 het volgende:
Denk echt niet dat PSV wel even van Feyenoord wint...
Historisch gezien wint Feyenoord zelden van PSV thuis maar dit seizoen geef ik ze een grotere kans dan 'normaal'.quote:
Heb je Feyenoord wel zien spelen dan? Geven veel ruimte weg, nu heeft PSV wat minder mogelijkheden dan vorig seizoen om daar gebruik van te maken maar ik verwacht toch een overwinningquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Historisch gezien wint Feyenoord zelden van PSV thuis maar dit seizoen geef ik ze een grotere kans dan 'normaal'.
Aangezien PSV voor geen meter draait gok ik nog steeds gelijkspel
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:57 schreef BadderHaring het volgende:
Nu alles weer koek en ei is met Locadia zal de sfeer in de groep ook wel meteen stukken beter zijn. Blij dat hij nu weer 100% tevreden is en zich zonder sjagrijn schikt in zijn rol....
Zucht... Hoe groot zal die splijtzwam uiteindelijk blijken?
Toch verwacht ik een overwinning op Feyenoord. Al is het ook wel mooi als ze er in Rotterdam nog een paar maandjes in blijven geloven.
http://www.omroepbrabant.(...)an+bij+selectie.aspx
Zijn 'statement'. Natuurlijk is het voor zo'n egotje moeilijk om de pers te woord te staan en zijn keutel in te trekken, maar dit komt natuurlijk niet echt krachtig over alsof hij het meent en er nu echt zin in heeft....
Dat hoop ik dan maar, alsnog een oerdomme actie van hem.quote:Volgens de aanvaller had zijn afwezigheid niets te maken met het afdwingen van een transfer. "Het was gewoon teleurstelling."
Frenkie, de nieuwe Andersen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
Frenkie de Jong definitief naar Ajax.
Frenkie de Jood.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
Frenkie de Jong definitief naar Ajax.
Weggespeeld worden door 3 pingels van Kuyt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:27 schreef RijstNatie het volgende:
Gezien de laatste 3 wedstrijden verwacht ik een verlies partij tegen die havenarbeiders
Laatste minuut blessuretijd dan wel hè!quote:
Zeker.Hoop dat die in de basis staat.Maar Cocu kennende wacht hij nog een paar wekenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:16 schreef 1312-FRFC het volgende:
Kan die Moreno meedoen tegen Feyenoord?
Dus hij kan spelen, maar Cocu twijfelt?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:33 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Zeker.Hoop dat die in de basis staat.Maar Cocu kennende wacht hij nog een paar weken![]()
Kan spelen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:34 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Dus hij kan spelen, maar Cocu twijfelt?
Mooi, hopen van niet dus.
dit zielig noemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:53 schreef Gutanoth het volgende:
zielig. met 58k coefficient in pot 1 zitten :/
normaal zou je met geluk in pot 3 zitten
Zou beter zijn dan een compleet nieuw stadion.quote:Idee burgemeester voor treinspoor onder de grond: 'dan kan Philips Stadion uitbouw krijgen over spoor'
Als het aan de Eindhovense burgemeester Rob van Gijzel ligt, verdwijnen alle treinen tussen station Beukenlaan en het gebied tussen universiteit en Fuutlaan onder de grond. Daarmee zou veel ruimte ontstaan voor toplocaties in de stad. Hij spreekt erover tegen E52. Een van de invullingen van de ruimte noemt hij alvast. Het Philips Stadion zou dan kunnen uitbreiden. "Dat mag wat mij betreft een uitbouw krijgen die helemaal over het huidige spoor heen komt."
http://www.dichtbij.nl/ei(...)nd-in-eindhoven.aspx
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
niet dan?
Sta je dan, als 11 jarige brugwup tussen de 17/18jarige examenkandidaten
BreNetniet... gelukkig zijn we al van zijn maatje "Tezzy"quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:00 schreef Doublepain het volgende:
'Met negatieve kritiek kan ik niks mee'
En hoe vet vond je het als brugklasser om op hetzelfde niveau ingedeeld te zijn als de examenkandidaten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
niet dan?
Sta je dan, als 11 jarige brugwup tussen de 17/18jarige examenkandidaten
Ik ben voor PSV uiteraard, maar dit verschil in niveau is om te jankenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]oke. Geen idee voor welke club je bent maar t zal wel
Overwhelming, beangstigend?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En hoe vet vond je het als brugklasser om op hetzelfde niveau ingedeeld te zijn als de examenkandidaten?
Gaan we voor de grootste namen of voor de meeste (nog steeds minieme kansquote:
Dat moet een flinke uitbouw worden dan, neem je verrekijker maar mee in dat gevalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zou beter zijn dan een compleet nieuw stadion.
De hel met die grote namen. Anderhalf miljoen per gewonnen wedstrijd is mij heel wat meer waard.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaan we voor de grootste namen of voor de meeste (nog steeds minieme kans) om door te gaan?
Jij snapt natuurlijk niet dat het hele stadion dan opschuift omdat het hele probleem is dat de andere kant opbouwen onmogelijk is?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet een flinke uitbouw worden dan, neem je verrekijker maar mee in dat geval
Nou ja, ik zie ze sowieso niet vaak winnen. Denk dat ik met 4 punten als eindresultaat al tevreden zou zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De hel met die grote namen. Anderhalf miljoen per gewonnen wedstrijd is mij heel wat meer waard.
Ben je dan niet gewoon een nieuw stadion aan het bouwen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij snapt natuurlijk niet dat het hele stadion dan opschuift omdat het hele probleem is dat de andere kant opbouwen onmogelijk is?
Oftewel, het veld schuift dan ook die kant op.....
Tuurlijk, dat is sowieso geen discussie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie ze sowieso niet vaak winnen. Denk dat ik met 4 punten als eindresultaat al tevreden zou zijn.
Ze kunnen toch over de weg heen bouwen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die weg wordt zo overschat iddquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze kunnen toch over de weg heen bouwen?
[ afbeelding ]
Zo dus
Dit is dat stadion plan voor het WK of niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze kunnen toch over de weg heen bouwen?
[ afbeelding ]
Zo dus
Wat istie daar allemaal aan het uitspoken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
En die toivonen...zo kon je naar Liverpool, zo word je uitgekotst door Rennes
niks eigenlijk. Bankzitter.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat istie daar allemaal aan het uitspoken?
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben je dan niet gewoon een nieuw stadion aan het bouwen?
Want je tilt het stadion gewoon op en zet het 30 meter verder weer neer?quote:
Nee. Je verlegt het veld en bouwt op Zuid en Noord een nieuwe tribune en op Oost en West bouw je een stuk aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Want je tilt het stadion gewoon op en zet het 30 meter verder weer neer?
Oh, maar voor driekwart een nieuw stadion dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Je verlegt het veld en bouwt op Zuid en Noord een nieuwe tribune en op Oost en West bouw je een stuk aan.
En op zuid en noord kun je dan grote delen van wat er staat laten staan en hergebruiken.
Geen bouwkundige jij? Grote delen van de structuur kun je gewoon hergebruiken of als fundament laten staan. Natuurlijk is het veel werk en duur, maar nieuwbouw is veel duurder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, maar voor driekwart een nieuw stadion dus![]()
Ik zie het niet gebeuren, als PSV iets gaat doen de komende pakweg 10 jaar zal het wel nieuwbouw worden.
De ligging van het stadion is uniek. Ik zou het als Eindhovenaar echt jammer vinden als dat zou verdwijnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die nieuwe locatie overleef ik ook wel weer... Het enige wat ik daar over vrees is dat je voor een vergelijkbare plek in een nieuw stadion 30-50% meer gaat betalen. "Ja, dat zijn heel marktconforme prijzen hoor, kijk maar naar Ajax!".
Jammer wel, maar ik moet zelf toch al altijd met de trein/auto naar de wedstrijd dus an sich zal het voor mij weinig uitmaken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De ligging van het stadion is uniek. Ik zou het als Eindhovenaar echt jammer vinden als dat zou verdwijnen.
En om nu al te gaan zeiken over eventuele prijsverhoging na een nieuwbouw lijkt me wat voorbarig.
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Bakkali het gaat doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
En die toivonen...zo kon je naar Liverpool, zo word je uitgekotst door Rennes
Memphis had ook dat soort teksten als hem wat werd verweten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:00 schreef Doublepain het volgende:
'Met negatieve kritiek kan ik niks mee'
Gast heeft zo absurd veel talent dat hij het waarschijnlijk goed gaat doen. Althans, totdat hij daar weer rotzooi gaat trappen omdat de kleur van zijn salarisstrook hem niet aanstaat ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Bakkali het gaat doen.
Memphis spreekt meestal al het kritiek tegen met zijn voeten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Memphis had ook dat soort teksten als hem wat werd verweten.
Schijnt dat Ruben van Bommel uit gaat komen voor Saoedi-Arabië onder 12.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Markie met Bert mee naar de woestijn. Heel aparte keuze..
kan hij het niet combineren dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Markie met Bert mee naar de woestijn. Heel aparte keuze..
Ik las 't toen er nog alleen stond dat ie mee ging. Staat nu pas dat ie't gaat combinerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
kan hij het niet combineren dan?
Geruild tegen 5 kamelen en een schaap?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Schijnt dat Ruben van Bommel uit gaat komen voor Saoedi-Arabië onder 12.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit zou geweldig zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Manchester, Gladbach en Sevilla graag
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Gala, Real en Roma mag van mij ook wel.
Jullie willen na de winter niet meer Europees voetballen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Manchester, Gladbach en Sevilla graag
Ik wil mooie wedstrijden.Geen oost europese landenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Jullie willen na de winter niet meer Europees voetballen?
Want met andere team halen we dat wel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
doen ze sowieso nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Alleen de naam van de website al. Die is ontzettend knullig gekozen. Nu benadruk je nog even voor elke bezoeker die in principe welwillend tegenover het initiatief staan dat het talenten zijn die de kans krijgen om in de 1e divisie te groeien.quote:
Hoe zit dat eigenlijk? Mochten ze niet meedoen of wilden ze niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 06:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sneu, zijn zeker jaloers dat ze niet mee mogen doen in de jupiler league
http://www.fr-fans.nl/nie(...)en-in-jupiler-leaguequote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Mochten ze niet meedoen of wilden ze niet?
Precies, zo denk ik er ook over. Nu krijg je bij Ajax de bizarre situatie dat jeugdspelers geen kans krijgen in Jong omdat alle mislukte aankopen toch aan spelen toe moeten komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Niks mis met belofteteams in JL, echter er moeten wel strengere regels komen wat betreft selecties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |