abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:53:14 #1
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155432816

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (22x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2015.

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.

Johan Cruijff Schaal (10x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012, 2015

Europacup I (1x)
1988.

UEFA Cup (1x)
1978.

Zaterdag 8 augustus ADO Den Haag - PSV , 2-2
Zondag 16 augustus PSV - FC Groningen , 2-0
Zaterdag 22 augustus Heerenveen - PSV , x-x
Zondag 30 augustus PSV - Feyenoord , x-x
Zaterdag 12 september SC Cambuur - PSV , x-x
Zaterdag 19 september Heracles Almelo - PSV , x-x
Zaterdag 26 september PSV - NEC , x-x
Zondag 4 oktober Ajax - PSV , x-x
Zaterdag 17 oktober PSV - Excelsior , x-x
Zaterdag 24 oktober FC Twente - PSV , x-x
Zaterdag 31 oktober De Graafschap - PSV , x-x
Zondag 8 november PSV - FC Utrecht , x-x
Zaterdag 21 november Willem II - PSV , x-x
Zondag 29 november PSV - AZ , x-x
Zaterdag 5 december Vitesse - PSV , x-x
Zaterdag 12 december PSV - Roda JC Kerkrade , x-x
Zaterdag 19 december PSV - PEC Zwolle , x-x

Zondag 17 januari Feyenoord - PSV , x-x
Zondag 24 januari PSV - FC Twente , x-x
Woensdag 27 januari Excelsior - PSV , x-x
Zaterdag 30 januari PSV - De Graafschap , x-x
Zondag 7 februari FC Utrecht - PSV , x-x
Zondag 14 februari NEC - PSV , x-x
Zaterdag 20 februari PSV - Heracles Almelo , x-x
Zaterdag 27 februari PSV - ADO Den Haag , x-x
Zaterdag 5 maart FC Groningen - PSV , x-x
Zaterdag 12 maart PSV - Heerenveen , x-x
Zondag 20 maart PSV - Ajax , x-x
Zaterdag 2 april AZ - PSV , x-x
Zaterdag 9 april PSV - Willem II , x-x
Zaterdag 16 april Roda JC - PSV , x-x
Dinsdag 19 april PSV - Vitesse , x-x
Zondag 1 mei PSV - SC Cambuur , x-x
Zondag 8 mei PEC Zwolle - PSV , x-x

n.n.b.

Dinsdag 22 september PSV - SC Cambuur , x-x

JC Schaal
Zondag 2 augustus FC Groningen - PSV , 0-3

1. A. Maher 1
2. L. de Jong 1
3. x
4. x
5. x

pi_155432966
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik ben het eens met deze post. Normaal heb je in de jeugd of bij jong nog wel een leuk spitsje rondlopen maar dat is nu ook niet echt het geval. Ik denk dat ze hadden gehoopt dat Cmiljanic al verder zou zijn. Lammers is (vooralsnog) te licht.
Wat er in de jeugd rondloopt staat er wmb verder los van. Ik snap dat je weer invulling moet geven aan de positie van 2e spits als je Locadia laat gaan. Maar als je als club de ambitie hebt om eigen talenten door te laten stromen moet je daar anders mee omgaan dan hoe PSV met Locadia om gaat.

Van jaren op de bank zitten heeft geen enkel talent ooit zijn volle potentie bereikt (en Locadia heeft zeker potentie). Het lijkt erop dat PSV hem graag wil gebruiken als goedkope optie voor de reservespits en dat eigen jeugd gewoon altijd een achterstand heeft op aankopen. Zie bijvoorbeeld ook Hendrix, veel goede wedstrijden vorig seizoen, zit duidelijk nog rek in en ook die wordt gewoon weer naar de reservebank gedirigeerd ten koste van dure aankopen. Aankopen die zelf vaak ook nog piepjong zijn en nog niet meer dan een 'talent' zijn.

Depay lijkt helaas weer de spaarzame uitzondering op de regel te worden dat talenten uit eigen jeugd bij PSV gewoon vrijwel nooit doorbreken. Wat hebben we nou gehad aan talenten die echt een vaste basisplaats veroverden de laatste decennia? Depay, Ibi en Zenden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155433158
Los van mijn gekanker op het doorstromingsbeleid van PSV is Locadia zelf wel ontzettend fout bezig overigens...

Als je al op deze manier een transfer wilt forceren dan ga je dat niet doen een week voordat de transfermarkt sluit....

De kans is groot dat het nooit meer (helemaal) goed komt tussen hem en PSV (wat weer zijn effect heeft op motivatie en prestatie) en dat hij op zijn best weer terugkeert bij de selectie waar hij een hoop krediet heeft verspeeld en de kans groot is dat hij nog verder in een bijrol wordt geduwd en in de winterstop alsnog vertrekt.

Op zijn slechtst wordt hij uit de selectie geknikkerd en mag hij niet eens bij Jong PSV minuten maken. Om hem dan hopelijk in de winterstop te transfereren, anders wordt de situatie nog beroerder voor hem (en de club).

Zowel het meest positieve scenario als het meest negatieve zijn slechter dan de vooruitzichten die hij had: namelijk klaar staan als 2e spits, pinchhitter en incidenteel minuten maken op 'vreemde' posities (daar word je ook niet slechter van als voetballer) en dan in de winterstop bekijken hoe de situatie is en of hij eventueel verhuurd zou mogen worden.

Conclusie: zowel club als speler hebben zichzelf en elkaar lelijk in de voet geschoten en dat is doodzonde voor beiden....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_155433167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat er in de jeugd rondloopt staat er wmb verder los van. Ik snap dat je weer invulling moet geven aan de positie van 2e spits als je Locadia laat gaan. Maar als je als club de ambitie hebt om eigen talenten door te laten stromen moet je daar anders mee omgaan dan hoe PSV met Locadia om gaat.

Van jaren op de bank zitten heeft geen enkel talent ooit zijn volle potentie bereikt (en Locadia heeft zeker potentie). Het lijkt erop dat PSV hem graag wil gebruiken als goedkope optie voor de reservespits en dat eigen jeugd gewoon altijd een achterstand heeft op aankopen. Zie bijvoorbeeld ook Hendrix, veel goede wedstrijden vorig seizoen, zit duidelijk nog rek in en ook die wordt gewoon weer naar de reservebank gedirigeerd ten koste van dure aankopen. Aankopen die zelf vaak ook nog piepjong zijn en nog niet meer dan een 'talent' zijn.

Depay lijkt helaas weer de spaarzame uitzondering op de regel te worden dat talenten uit eigen jeugd bij PSV gewoon vrijwel nooit doorbreken. Wat hebben we nou gehad aan talenten die echt een vaste basisplaats veroverden de laatste decennia? Depay, Ibi en Zenden?
Ik spreek je nergens tegen, maar wat mij betreft staat wat er in de jeugd rondloopt absoluut niet los van. Wat nu als De Jong langdurig geblesseerd raakt tegen Heerenveen? Nu Locadia de kont tegen de krib heeft gegooid zul he daar invulling aan moeten geven. Een vervanger staat er niet 1,2,3 dus zul je het moeten zoeken in de jeugd en dan kom je toch echt uit bij Lammers of Cmiljanic.

Hendrix ben ik fan van en die had in plaats van Maher zijn kans moeten krijgen. Dan geb je ook een veel betere balans in je elftal. Feit dat Cocu hem prefereert boven Schaars is een goed teken. Dat Cocu een bepaalde speelstijl voorstaat waarbij hij met de punt naar achteren speelt en Guardado wekelijks uitblinkt is echter verdedigbaar.

Dat bij PSV jeugd minder snel een kans krijgt is waar. Locadia heeft echter genoeg kansen gehad en absoluut niet altijd overtuigd. Ik denk dat het daar meer een kwaliteitsdingetje is.

Interessanter us om he af te vragen waarom die stap naar het eerste niet gezet kan worden. Daar stokt het voor nagenoeg iedereen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:13:01 #5
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155433172
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Vergeet Bouma niet! ;)

PSV is 2 jaar geleden eigenlijk pas voor het eerst echt gaan inzetten op eigen jeugd. Voorheen waren echte talenten meer toevalstreffers dan kunde vanuit de opleiding en staf. Ik hoop dat we de komende 5 jaar gaan zien dat er een kentering komt bij PSV en als ik nu in de A en B kijk, dan is dat een reële hoop.

Je noemt Hendrix en dat is terecht. Maar Hendrix is als CV niet goed genoeg, dat heeft hij vaak zat laten zien, en moet zich richten op de CVM positie. Ik vind inderdaad dat hij daar meer kansen moet krijgen, ook omdat Guardado in mijn ogen daar misbruikt wordt. Maar eigenlijk is dat ook meteen de enige keuze mbt het niet laten spelen van eigen jeugd die ik op dit moment niet begrijp bij PSV.

De rest is er gewoon niet klaar voor. Al vind ik wel dat Cocu veel en veel vaker eens wat vroeger in de wedstrijd wat jonge gasten mag sturen. Hendrix, Leemans, Alberto, Bergwijn, Paal. Gasten die echt potentie hebben kun je niet vroeg genoeg laten wennen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:17:05 #6
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155433227
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:

Interessanter us om he af te vragen waarom die stap naar het eerste niet gezet kan worden. Daar stokt het voor nagenoeg iedereen.
Dat is simpel: kwaliteit. De kans dat je ergens in de wereld een speler kunt kopen van 21/22 die beter is dan je eigen jeugdspeler van 18 is vrij groot als je jeugdopleiding niet op orde was in de periode dat die speler zich had moeten ontwikkelen.

Daarbij is het achterland en de aantrekkingskracht van onze jeugd kleiner als die van bijvoorbeeld Ajax, dus zul je altijd minder talenten en minder doorstroming hebben.
pi_155433724
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik spreek je nergens tegen, maar wat mij betreft staat wat er in de jeugd rondloopt absoluut niet los van. Wat nu als De Jong langdurig geblesseerd raakt tegen Heerenveen? Nu Locadia de kont tegen de krib heeft gegooid zul he daar invulling aan moeten geven. Een vervanger staat er niet 1,2,3 dus zul je het moeten zoeken in de jeugd en dan kom je toch echt uit bij Lammers of Cmiljanic.
Ja, je moet het in gaan vullen dan, klopt helemaal. Maar dit probleem is niet gisteren ontstaan, Locadia is heel duidelijk geweest in dat hij meer speeltijd wilde en PSV heeft bewust voor de route met hem als 2e spits gekozen. Dat hadden ze ook anders op kunnen lossen: verhuur Locadia, huur nieuwe 2e spits die vrede met zijn rol heeft. Dat soort constructies zijn niet ongewoon. PSV heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.

quote:
Hendrix ben ik fan van en die had in plaats van Maher zijn kans moeten krijgen. Dan geb je ook een veel betere balans in je elftal. Feit dat Cocu hem prefereert boven Schaars is een goed teken. Dat Cocu een bepaalde speelstijl voorstaat waarbij hij met de punt naar achteren speelt en Guardado wekelijks uitblinkt is echter verdedigbaar.
Ik zou liever Hendrix in de punt naar achter zien en Guardado op de plek van Maher. Maar goed, los van systemen en wie er ook in de selectie rondlopen: Hendrix krijgt gewoon niet de beloning voor zijn goede spel en ontwikkeling afgelopen seizoen.

quote:
Dat bij PSV jeugd minder snel een kans krijgt is waar. Locadia heeft echter genoeg kansen gehad en absoluut niet altijd overtuigd. Ik denk dat het daar meer een kwaliteitsdingetje is.
Als goalgetter heeft Locadia toch echt wel bewezen een behoorlijk grote potentie te hebben. Zet hem een seizoen vast in de spits en hij schiet er 20+ in bij dit PSV. Kan hij ook constanter worden en aan zijn zwakkere punten werken en het elftal leert ook met zijn krachten en zwaktes omgaan.

quote:
Dat is dus heel simpel: geen kans krijgen. Kansen geven aan je eigen talenten is niet: "als we écht niemand anders meer hebben dan mag jij spelen/invallen maar zodra de geblesseerden terug zijn sta je weer op het 2e plan en van de zomer halen we een miljoenenaankoop voor jouw positie lololololo".

Als je écht werk wilt maken van doorstroming van talenten dan maak je in je elftal ruimte voor talenten van het kaliber Hendrix en Locadia en geef je ze krediet om fouten te maken en zichzelf te verbeteren. En dat zit bij PSV niet in de 'genen' en heeft er zolang ik ze ken ook nooit ingezeten.

Labyad, Bazoer, nu Locadia, geef ze eens ongelijk dat ze weg willen. Die eerste was ook echt een schrijnend geval. Destijds hadden we Toivonen, Bakkal en Labyad als aanstormend talent voor de '10'. Wat doet de club: Wijnaldum halen voor 5 miljoen voor dezelfde positie, die vervolgens ook jaaaaaaren nodig had en eigenlijk pas in zijn laatste seizoen meerwaarde voor de club had (ook financieel :P ) .
pi_155433929
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Vergeet Bouma niet! ;)

PSV is 2 jaar geleden eigenlijk pas voor het eerst echt gaan inzetten op eigen jeugd. Voorheen waren echte talenten meer toevalstreffers dan kunde vanuit de opleiding en staf. Ik hoop dat we de komende 5 jaar gaan zien dat er een kentering komt bij PSV en als ik nu in de A en B kijk, dan is dat een reële hoop.

Je noemt Hendrix en dat is terecht. Maar Hendrix is als CV niet goed genoeg, dat heeft hij vaak zat laten zien, en moet zich richten op de CVM positie. Ik vind inderdaad dat hij daar meer kansen moet krijgen, ook omdat Guardado in mijn ogen daar misbruikt wordt. Maar eigenlijk is dat ook meteen de enige keuze mbt het niet laten spelen van eigen jeugd die ik op dit moment niet begrijp bij PSV.

De rest is er gewoon niet klaar voor. Al vind ik wel dat Cocu veel en veel vaker eens wat vroeger in de wedstrijd wat jonge gasten mag sturen. Hendrix, Leemans, Alberto, Bergwijn, Paal. Gasten die echt potentie hebben kun je niet vroeg genoeg laten wennen.
Oh ja, Bouma :P Was een erg nuttige kracht in zijn eerste periode. Maar die kwam er ook pas na jaren verhuur en dus speeltijd.

Locadia is ondertussen wel 'gewend', 2 seizoenen de tijd gehad om te wennen. Dan is het tijd voor perspectief, als het dan niet bij PSV is dan via verhuur en dan huur je maar een 2e spits die weet in wat voor rol hij terecht komt als je in de jeugd verder niks hebt rondlopen dat voldoet.
pi_155434112
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:17 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is simpel: kwaliteit. De kans dat je ergens in de wereld een speler kunt kopen van 21/22 die beter is dan je eigen jeugdspeler van 18 is vrij groot als je jeugdopleiding niet op orde was in de periode dat die speler zich had moeten ontwikkelen.

Daarbij is het achterland en de aantrekkingskracht van onze jeugd kleiner als die van bijvoorbeeld Ajax, dus zul je altijd minder talenten en minder doorstroming hebben.
Dat achterland verhaal klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat de stap van de jeugd naar PSV 1 moeizaam gemaakt kan worden.

Ik ben niet tegen kopen, maar als je potentie in een jeugdspeler ziet moet je hem Belonen met speeltijd of hem verhuren.

Ik vind het schrijnend wat er met Leemans gebeurd. Die is echt niet minder dan Branco van den Boomen. Daar ben ik van overtuigd.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:06:33 #10
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155434175
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dat achterland verhaal klopt, maar dat doet niets af aan het feit dat de stap van de jeugd naar PSV 1 moeizaam gemaakt kan worden.

Ik ben niet tegen kopen, maar als je potentie in een jeugdspeler ziet moet je hem Belonen met speeltijd of hem verhuren.

Ik vind het schrijnend wat er met Leemans gebeurd. Die is echt niet minder dan Branco van den Boomen. Daar ben ik van overtuigd.
Leemans speelde in de voorbereiding erg goed, maar is natuurlijk vooral ook CVM. Moet gewoon verhuurd worden aan een middenmoter in de Eredivisie.
pi_155434417
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, je moet het in gaan vullen dan, klopt helemaal. Maar dit probleem is niet gisteren ontstaan, Locadia is heel duidelijk geweest in dat hij meer speeltijd wilde en PSV heeft bewust voor de route met hem als 2e spits gekozen. Dat hadden ze ook anders op kunnen lossen: verhuur Locadia, huur nieuwe 2e spits die vrede met zijn rol heeft. Dat soort constructies zijn niet ongewoon. PSV heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen.

Maar Locadia heeft toch zelf bij de contractbesprekingen gezeten? En begin van het seizoen heeft hij nog aangegeven dat hij zelf ziet dat De Jong beter is. Ik had ook graag gezien dat hij verhuurt wordt, maar ik denk dat hij intern wellicht niet helemaal duidelijk is geweest. Hij draaide trouwens een uitstekende voorbereiding.
quote:
Ik zou liever Hendrix in de punt naar achter zien en Guardado op de plek van Maher. Maar goed, los van systemen en wie er ook in de selectie rondlopen: Hendrix krijgt gewoon niet de beloning voor zijn goede spel en ontwikkeling afgelopen seizoen.
Hij is natuurlijk lang geblesseerd geweest. Dat helpt niet echt. Daarnaast was hij echt wel wisselvallig in sommige wedstrijden. Ik ben fan maar we moeten wel realistisch zijn. Maher is het seizoen ook niet slecht begonnen.

quote:
Als goalgetter heeft Locadia toch echt wel bewezen een behoorlijk grote potentie te hebben. Zet hem een seizoen vast in de spits en hij schiet er 20+ in bij dit PSV. Kan hij ook constanter worden en aan zijn zwakkere punten werken en het elftal leert ook met zijn krachten en zwaktes omgaan.

Hij heeft zeker potentie. Maar het is een aanname dat hij er 20+ inschiet. Hij heeft al meer dan 100 wedstrijden in PSV 1 gespeeld he.
quote:
Dat is dus heel simpel: geen kans krijgen. Kansen geven aan je eigen talenten is niet: "als we écht niemand anders meer hebben dan mag jij spelen/invallen maar zodra de geblesseerden terug zijn sta je weer op het 2e plan en van de zomer halen we een miljoenenaankoop voor jouw positie lololololo".

Als je écht werk wilt maken van doorstroming van talenten dan maak je in je elftal ruimte voor talenten van het kaliber Hendrix en Locadia en geef je ze krediet om fouten te maken en zichzelf te verbeteren. En dat zit bij PSV niet in de 'genen' en heeft er zolang ik ze ken ook nooit ingezeten.

Labyad, Bazoer, nu Locadia, geef ze eens ongelijk dat ze weg willen. Die eerste was ook echt een schrijnend geval. Destijds hadden we Toivonen, Bakkal en Labyad als aanstormend talent voor de '10'. Wat doet de club: Wijnaldum halen voor 5 miljoen voor dezelfde positie, die vervolgens ook jaaaaaaren nodig had en eigenlijk pas in zijn laatste seizoen meerwaarde voor de club had (ook financieel :P ) .
Eens.
pi_155434537
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Leemans speelde in de voorbereiding erg goed, maar is natuurlijk vooral ook CVM. Moet gewoon verhuurd worden aan een middenmoter in de Eredivisie.
Hij is alleen cvm. Had niet misstaan bij Roda.
pi_155434579
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Maar Locadia heeft toch zelf bij de contractbesprekingen gezeten? En begin van het seizoen heeft hij nog aangegeven dat hij zelf ziet dat De Jong beter is. Ik had ook graag gezien dat hij verhuurt wordt, maar ik denk dat hij intern wellicht niet helemaal duidelijk is geweest. Hij draaide trouwens een uitstekende voorbereiding.

[..]

Hij is natuurlijk lang geblesseerd geweest. Dat helpt niet echt. Daarnaast was hij echt wel wisselvallig in sommige wedstrijden. Ik ben fan maar we moeten wel realistisch zijn. Maher is het seizoen ook niet slecht begonnen.

[..]

Hij heeft zeker potentie. Maar het is een aanname dat hij er 20+ inschiet. Hij heeft al meer dan 100 wedstrijden in PSV 1 gespeeld he.

[..]

Eens.
Ik neem Locadia zijn handelswijze ook ernstig kwalijk (en dat is een understatement :') ), daarom zei ik ook al: club en speler hebben zichzelf en elkaar lelijk in de voet geschoten.

Dat talenten (zeker zonder vaste basisplaats) wisselvallig zijn hoort erbij. Dat bedoel ik dus met kansen geven: zo'n jong ook mindere wedstrijden gunnen zonder hem meteen te slachtofferen. Dat moet je dan als club wel incalculeren in je ambities en zorgen dat je selectie een gezonde dosis routine en ervaring behoudt.

Wisselvalligheid is overigens niet alleen voorbehouden aan eigen jeugd hè, kijk maar eens wat sommige van onze miljoenenaankopen hebben geschutterd en nog steeds schutteren met enige regelmaat.
pi_155434587
Het is iig mooi kut en gewoon een verzwakking voor de selectie....
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:42:02 #15
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155434875
Locadia eruit en Haller kopen.
pi_155434885
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
ik heb liever Benzema
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:43:25 #17
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155434912
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ik heb liever Benzema
Oke ik geef het door.
pi_155435313
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die kost de hoofdprijs, waarom zou je dat betalen voor iemand die je op de bank neer zet.
Land of the free. Home of the brave.
pi_155438175
Denk dat je nu sowieso wel moet gaan zoeken naar een reservespits. Als Locadia zich nu zo gedraagt, hoef je er de rest van het seizoen niet veel van te verwachten
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:44:48 #20
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155439054
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:06 schreef Gutanoth het volgende:
Denk dat je nu sowieso wel moet gaan zoeken naar een reservespits. Als Locadia zich nu zo gedraagt, hoef je er de rest van het seizoen niet veel van te verwachten
Zal niet meevallen...
pi_155439242
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zal niet meevallen...
Ben ik ook bang voor :(
pi_155439632
Pereirro in de spits, als 2e keuze. En Locadia kapotmaken, zielig stuk vreten. Laat m vakken vullen.

Het is natuurlijk jammer dat zijn matties naar Newcaste en Manchester zijn en hij nog niet eens eerste keuze is. Maar dat is niet alleen pech.
pi_155442788
Nog even een voorspelling uit mijn achterste trekken voor vanavond: 2-1 voor Heerenveen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:42:44 #24
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155443328
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog even een voorspelling uit mijn achterste trekken voor vanavond: 2-1 voor Heerenveen.
2-4.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 19:44:30 #25
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_155443392
Ik blijf bij 2-2.
Met Moreno en Willems hoop ik dat puntverlies minder vanzelfsprekend gaat worden in dit soort duels.
pi_155445227
Net als de vorige duels: er worden veel te veel kansen gemist. Maher speelt verschrikkelijk.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:32:33 #27
342627 tja77
pi_155445245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
Net als de vorige duels: er worden veel te veel kansen gemist. Maher speelt verschrikkelijk.
Maher eruit, Pereiro erin.
pi_155445252
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:32 schreef tompsv18 het volgende:
Maher speelt verschrikkelijk.
Speelt die ja? :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_155445276
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:32 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maher eruit, Pereiro erin.
Laten we dat maar niet doen, dan wordt het middenveld nog meer overlopen. Maher eruit voor Hendrix, waardoor Guardado naar linkshalf kan. Lestienne (mist kans na kans) eruit voor Pereiro.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:34:24 #30
342627 tja77
pi_155445307
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Speelt die ja? :')
Zelden zo slecht zien spelen, en gezien de hoeveelheid slechte wedstrijden die hij bij PSV al gespeeld heeft, is dat veelzeggend.
Hij moet nu echt snel stappen gaan zetten, anders is het gedaan met zijn basisplaats.
pi_155445332
10x balverlies voor Maher, lachwekkend. En dan speelt hij nog vrijwel alles terug. Doet ie toch knap.
pi_155445337
Bruma op nog geen foutje betrapt, ziet er goed uit.
PSN: DePresident_
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:35:55 #33
342627 tja77
pi_155445354
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:35 schreef DePresident. het volgende:
Bruma op nog geen foutje betrapt, ziet er goed uit.
Ga je de boel nu jynxen?
Bruma zal echt nog wel met een misser komen...
pi_155445422
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Lestienne (mist kans na kans) eruit voor Pereiro.
Als dat iets uit zou maken had Narsingh allang een andere club gehad.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:40:35 #35
342627 tja77
pi_155445518
Been neemt Brenet nog eens onder de loep, lekker makkelijk. Iedereen weet dat die er geen kut van kan.
pi_155445552
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als dat iets uit zou maken had Narsingh allang een andere club gehad.
Narsingh is anders de beste aanvaller in het huidige seizoen.
pi_155445566
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:40 schreef tja77 het volgende:
Been neemt Brenet nog eens onder de loep, lekker makkelijk. Iedereen weet dat die er geen kut van kan.
Brenet zorgt er dan ook hoogstpersoonlijk voor dat de hele organisatie naar de tyfus gaat. Guardado heeft nog geen moment z'n eigen spelletje kunnen spelen.
Dit, dus.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:43:10 #38
342627 tja77
pi_155445610
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Brenet zorgt er dan ook hoogstpersoonlijk voor dat de hele organisatie naar de tyfus gaat. Guardado heeft nog geen moment z'n eigen spelletje kunnen spelen.
Ik snap ook niet dat Cocu niet voor Poulsen gaat of iemand uit jong PSV. Slechter dan dit is onmogelijk.
pi_155445660
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:41 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Narsingh is anders de beste aanvaller in het huidige seizoen.
Tsja.. Ben ik anders totaal niet van overtuigd
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_155445668
flikker toch op met die lestienne, wie hebben we nog meer voor de linksbuiten positie
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:10:13 #41
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_155446571
Nu gaan de goals de van de Jong stromen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:32:45 #42
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155447527
Die Pereiro kan er ook niks van.
pi_155447663
Niet te geloven die Braamhaar. Overtreding bij De Jong was zwaarder en daar geeft ie niks :')
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:36:17 #44
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155447670
Man man :')

Wat speelt PSV verschrikkelijk kut zeg. En dan helpt zo'n scheidsrechter ook niet mee.
pi_155447681
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:32 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die Pereiro kan er ook niks van.
Al meer schoten op goal dan fucking Lestienne

Brenet op LB :r

Mijn god wat een drama, Cocu waar ben je mee bezig :')
pi_155447709
En Propper begint behoorlijk op een miskoop te lijken, kan niks goeds doen die gast
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:37:07 #47
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155447711
#Bestuurtegendemuur?
pi_155447730
en dit moet potten gaan breken in de CL?
ik zou maar een muur van verdedigers gaan opstellen, anders worden we weggevaagd -O-
pi_155447755
Volgende week moet je wel winnen van Feyenoord, anders wordt de achterstand al vroeg erg groot.
pi_155447845
Godverdomme :(
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:41:37 #51
342627 tja77
pi_155447894
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
Nu gaan de goals de van de Jong stromen.
Ja, laten we het telraam er maar bij pakken.
pi_155447913
elke wedstrijd zie ik zeker 8-10 goeie kansen en dan wordt er echt veel te weinig gescoord.
hoe minder doelpunten je maakt, hoe harder heel het fucking team moet werken.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:46:34 #53
342627 tja77
pi_155448119
Nu al meer wedstrijden gelijk gespeeld dan heel het vorige seizoen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:49:08 #54
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_155448240
Slechte pot en een slechte beslissing van de scheidsrechter. Soms zit het mee, vandaag zat het duidelijk tegen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:56:23 #55
12172 Rabieluh
pi_155448535
Alle hoop op Willems, daar krijgen tegenstanders t zo druk mee dat de rest meer aan voetballen toekomt.
pi_155448549
#CocuOut
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:59:04 #57
12172 Rabieluh
pi_155448623
Overigens is dit puntverlies de schuld van Locadia.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:04:02 #58
342627 tja77
pi_155448862
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
Ik dacht van de Rabobank...
pi_155449346
Pff. Het uitcomplex is alive and kicking.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:22:04 #60
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155449592
Gelijke spelen ADO-uit en Heerenveen uit. Er zijn jaren dat je aan die potten minder dan 2 punten overhoudt.

Ajax en Feyenoord hebben die wedstrijden ook nog niet gewonnen.

Verder gewoon een gebrek aan scorendvermogen bij Lestienne, een Maher die laf blijft spelen en een Brenet die het hele team belast met zijn incompetentie.

En die scheids. Sjongejonge. Het gras was ook te droog en bovendien is 19:45 een kut tijd om te spelen. En de KNJB heeft ons expres kut wedstrijden in het begin van het seizoen gegeven om Ajax te helpen.

Nog meer te bedenken?
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 22:26:48 #61
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155449800
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Rabieluh het volgende:
Locadia, de schrik van iedere achterhoede had dit zelf wel even klaar gespeeld ja

:') :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_155450180
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
Gelijke spelen ADO-uit en Heerenveen uit. Er zijn jaren dat je aan die potten minder dan 2 punten overhoudt.

Ajax en Feyenoord hebben die wedstrijden ook nog niet gewonnen.

Verder gewoon een gebrek aan scorendvermogen bij Lestienne, een Maher die laf blijft spelen en een Brenet die het hele team belast met zijn incompetentie.

En die scheids. Sjongejonge. Het gras was ook te droog en bovendien is 19:45 een kut tijd om te spelen. En de KNJB heeft ons expres kut wedstrijden in het begin van het seizoen gegeven om Ajax te helpen.

Nog meer te bedenken?
Je vergeet Propper, de hoofdschuldige van vanavond samen met Lestienne, wat een zwakke spelers zeg..
pi_155450895
Kudo's voor Bruma in ieder geval
pi_155452261
Bruma en Zoet waren de enige twee met een voldoende.

Wordt nu wel tijd dat ze op elkaar ingespeeld raken, want je kunt niet veel meer wedstrijden zo spelen.
Dit, dus.
pi_155454178
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 23:35 schreef Buitendam het volgende:
Bruma en Zoet waren de enige twee met een voldoende.

Wordt nu wel tijd dat ze op elkaar ingespeeld raken, want je kunt niet veel meer wedstrijden zo spelen.
We hebben eigenlijk niet eens een sterke bank, als je ziet dat alleen pereiro volgens cocu iets kon inbrengen.. Tsjah.. :{
pi_155454232
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

We hebben eigenlijk niet eens een sterke bank, als je ziet dat alleen pereiro volgens cocu iets kon inbrengen.. Tsjah.. :{
Die zet Brennet er ook in...
pi_155454457
Locadia ruilen voor Sanogod? :)
pi_155454552
Ik ga niet eens meer de moeite nemen om over de scheids te praten. PSV heeft al drie wedstrijden op een rij de arbitrage tegen zich, waar de concurrent onterecht een penalty krijgt en een duidelijke goal van de tegenstander onterecht wordt afgekeurd. Van de scheids heeft PSV het nog nooit moeten hebben. Met van Bommel een record aan gele kaarten, elke wedstrijd een. Of een kampioenswedstrijd in de kuip waar je onterecht rood krijgt die later wordt geseponeerd... Maarja wel de titelstrijd verloren... Ook dit seizoen begint weer lekker.

Ik las laatst een statistiek hoeveel wedstrijden Feyenoord de arbitrage mee had in tegenstelling tot PSV en Ajax, was best schrijnend om te zien.
pi_155454618
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:36 schreef Scarface88 het volgende:
Ik ga niet eens meer de moeite nemen om over de scheids te praten. PSV heeft al drie wedstrijden op een rij de arbitrage tegen zich, waar de concurrent onterecht een penalty krijgt en een duidelijke goal van de tegenstander onterecht wordt afgekeurd. Van de scheids heeft PSV het nog nooit moeten hebben. Met van Bommel een record aan gele kaarten, elke wedstrijd een. Of een kampioenswedstrijd in de kuip waar je onterecht rood krijgt die later wordt geseponeerd... Maarja wel de titelstrijd verloren... Ook dit seizoen begint weer lekker.

Ik las laatst een statistiek hoeveel wedstrijden Feyenoord de arbitrage mee had in tegenstelling tot PSV en Ajax, was best schrijnend om te zien.
___________________ :') _O-
pi_155454630
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:39 schreef Brammess het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens kijken of ik die site met de statistieken kan vinden. Als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten.
pi_155454633
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Denk dat het heel veel gaat schelen als de twee dissonanten in de personen Brenet en Isimat gaan banken. Dat er balans in het elftal komt en iedereen in positie kan blijven. Guardado kan geen lange ballen op de borst leveren nu hij constant Brenet moet ondersteunen, en Maher heb ik wel 10 keer de bal bij Isimat zien ophalen. Schiet voor geen meter op zo.
Dit, dus.
pi_155454655
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:39 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik zal morgen eens kijken of ik die site met de statistieken kan vinden.
Statistieken kan je in zulk soort gevallen niet gebruiken. De ene scheidsrechter geeft hem wel en de ander niet.

Ach en als je zo doorgaat met Ajax had toen een penalty moeten krijgen, en toen PSV, en toen Feyenoord dan kan je eindeloos doorgaan.
pi_155454695
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:40 schreef Brammess het volgende:

[..]

Statistieken kan je in zulk soort gevallen niet gebruiken. De ene scheidsrechter geeft hem wel en de ander niet.

Ach en als je zo doorgaat met Ajax had toen een penalty moeten krijgen, en toen PSV, en toen Feyenoord dan kan je eindeloos doorgaan.
Dat ging niet alleen over penalties. Ook kaarten, buitenspel, aantal vrije trappen enz. Nogmaals als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten. Zijn gewoon cijfers.
pi_155454772
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:42 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat ging niet alleen over penalties. Ook kaarten, buitenspel, aantal vrije trappen enz. Nogmaals als het structureel is kun je amper nog spreken van incidenten. Zijn gewoon cijfers.
Ajax en Feyenoord krijgen over het algemeen waarschijnlijk meer vrije trappen omdat die meer voetballen op de helft van de tegenstander dan PSV. Ach ja. Wordt ook altijd gezegd dat Blom een Ajacied is maar die is wel degelijk als Feyenoordertje opgegroeid.

Elke club wordt bena- en voordeeld. Daar doe je niks tegen. Als je vanuit Braamhaar zijn ooghoek kijkt kan je ook wel enigzins begrijpen dat hij geen penalty geeft.
pi_155454775
(Onterechte) penalty's gegeven en gekregen heffen elkaar aan het einde van het seizoen altijd op.
Dit, dus.
pi_155454828
Het is sowieso belachelijk dat we anno 2015 nog steeds geen videotechniek gebruiken. Maargoed, nu heb ik er inmiddels meer over gezegd dan ik eigenlijk kwijt wilde.
  Redactie Sport zondag 23 augustus 2015 @ 00:47:38 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155454832
Zelfs al hadden we de arbitrage tegen (waarbij ik de eerste wedstrijd in twijfel trek, de 0-1 was duidelijk buitenspel bijv), moet je nog uit van ADO winnen en tegen Heerenveen minimaal beter spel op de mat leggen. Er zijn gewoon erg weinig kansen gecreeerd en als er eens ruimte ligt gebeurt er weinig mee. Hoeveel grote kansen heeft PSV gehad? Lestienne eentje, die goal (waarbij dramatisch verdedigd werd) en nog een kopkans ofzo? Dat is gewoon te weinig. Je speelt tegen Heerenveen, met fucking Lucas Bijker in de verdediging. Zo moeilijk moet het niet zijn om kansen te creeeren. Maar ja, als je halve middenveld faalt wordt dat toch lastig.
pi_155454859
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Scarface88 het volgende:
Het is sowieso belachelijk dat we anno 2015 nog steeds geen videotechniek gebruiken. Maargoed, nu heb ik er inmiddels meer over gezegd dan ik eigenlijk kwijt wilde.
Video scheidsrechters werken niet. Natuurlijk is er altijd een corecte beslissing maar dit is voetbal.
  Redactie Sport zondag 23 augustus 2015 @ 00:51:13 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_155454939
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:48 schreef Brammess het volgende:

[..]

Video scheidsrechters werken niet. Natuurlijk is er altijd een corecte beslissing maar dit is voetbal.
Voor buitenspel werkt een videoscheidsrechter natuurlijk wel. Je kunt altijd beoordelen of iemand buitenspel loopt of niet. Of het hinderlijk is is wel arbitrair, net als de zwaarte van een overtreding bij kaarten of penalties.
pi_155454940
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs al hadden we de arbitrage tegen (waarbij ik de eerste wedstrijd in twijfel trek, de 0-1 was duidelijk buitenspel bijv), moet je nog uit van ADO winnen en tegen Heerenveen minimaal beter spel op de mat leggen. Er zijn gewoon erg weinig kansen gecreeerd en als er eens ruimte ligt gebeurt er weinig mee. Hoeveel grote kansen heeft PSV gehad? Lestienne eentje, die goal (waarbij dramatisch verdedigd werd) en nog een kopkans ofzo? Dat is gewoon te weinig. Je speelt tegen Heerenveen, met fucking Lucas Bijker in de verdediging. Zo moeilijk moet het niet zijn om kansen te creeeren. Maar ja, als je halve middenveld faalt wordt dat toch lastig.
Brenet kan niet verdedigen dus die heeft constant rugdekking van Guardado nodig. En Isimat kan niet opbouwen waardoor Maher en weer Guardado constant de bal kwamen halen.

Kortom; hele middenveld naar de klote door twee falers in de verdediging. Had je twee keer Bruma en twee keer Arias gehad, had Guardado zich kunnen richten op passes en had Maher lekker in de punt kunnen blijven staan.
Dit, dus.
pi_155454977
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:39 schreef Brammess het volgende:

[..]

nrc doet dat onderzoek vaak ja. Ajax structureel benadeeld, Feyenoord elk jaar dik bevoordeeld behalve vorig jaar. Psv wisselt een beetje, volgens mij iets bevoordeeld in totaal
  zondag 23 augustus 2015 @ 08:18:18 #82
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_155457881
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs al hadden we de arbitrage tegen (waarbij ik de eerste wedstrijd in twijfel trek, de 0-1 was duidelijk buitenspel bijv), moet je nog uit van ADO winnen en tegen Heerenveen minimaal beter spel op de mat leggen. Er zijn gewoon erg weinig kansen gecreeerd en als er eens ruimte ligt gebeurt er weinig mee.
^Dit dus, hand in eigen boezem steken, enkel naar de arbitrage wijzen is te makkelijk.
  zondag 23 augustus 2015 @ 08:47:02 #83
342627 tja77
pi_155458034
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

^Dit dus, hand in eigen boezem steken, enkel naar de arbitrage wijzen is te makkelijk.
Er is niemand die ENKEL naar de arbitrage wijst, maar dat het mee of in veel gevallen tegen je werkt is duidelijk.
pi_155458160
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar zonder die fouten heb je 3 punten tegen Heerenveen en zonder het wonderdoelpunt de eerste wedstrijd 3 punten tegen Ado.

Dat PSV te kwetsbaar is op dit moment is een feit, maar zonder die flinke wind tegen had je 9 punten en is iedereen tevreden met de resultaten.

Dus natuurlijk gaat het ook om de arbitrage nu.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:16:54 #85
342627 tja77
pi_155458243
In de eerste helft alleen al had Lestienne minimaal 1 keer moeten scoren, maar eigenlijk 2 keer. Waar PSV vorig seizoen en in de voorbereiding op dit seizoen juist uiterst effectief was en zorgvuldig omsprong met de kansen, is dat nu om de 1 of andere reden niet meer zo.
Tuurlijk lever je met het vertrek van Memphis en Wijnaldum veel scorend vermogen in. Maar om nu al te praten over miskopen als Lestienne, Pereiro en Pröpper (zoals sommige hier doen) is simpelweg zielig. Er zijn welgeteld 3 wedstrijden gespeeld, en je defensie is niet op volle oorlogssterkte. Je bent wel heel hypocriet als je nu al spelers af gaat schrijven, terwijl een speler als Maher al tig wedstrijden in de basis staat, en nog geen fuck aan progressie heeft geboekt.

Zowel Ajax als Feijenoord heeft ook nog een niet al te beste indruk gemaakt, maar wel de punten gepakt. Die laten echt nog wel punten liggen in wedstrijden als Heerenveen uit bijv.

Miljoenen cashen aan transfers en vervolgens verwachten dat spelers die een slechts een deel van die transfers kosten, die gaten moeiteloos opvullen? Je aanvoerder en je meest talentvolle voetballer zijn vertrokken, geef het een wedstrijd of 10-15 de tijd, wacht tot Moreno mee kan doen en Willems weer fit is. Dan rendeert je middenveld ook beter. Iedereen hier vond het volgens mij een goede zaak dat Wijnaldum en Memphis vertrokken, gecasht op het goede moment, na het behalen van een kampioenschap. En je wist dat je onmogelijk voor hetzelfde geld (laat staan veel minder geld) gelijkwaardige vervangers kon halen. Als vervolgens Willems geblesseerd raakt, en een redelijke CV als Rekik vertrekt, dan ben je op alle linies verzwakt. Logisch dat je dan dit soort wedstrijden verliest.

Wat je PSV kunt verwijten is dat na het vertrek van Rekik, er niet meteen werd gekeken naar een vervanger. Waardoor je de eerste wedstrijden van het seizoen nog geen beroep kon doen op Moreno. Ook haalt PSV een Poulsen? Maar waarvoor? Is die nog slechter dan Brenet? Iedere uitwedstrijd is elftal uit balans door die koekenbakker. Thuis speelt PSV aanvallender en valt het nog te overzien, maar reken maar dat PSV het zwaar gaat krijgen tegen Feijenoord.

Er moeten dingen beter, en sommige arbitrale beslissingen vallen in je nadeel uit. Maar het elftal is echt niet zoveel slechter als dat van Feijenoord en Ajax.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:18:11 #86
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_155458252
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Natuurlijk. Maar zonder die fouten heb je 3 punten tegen Heerenveen en zonder het wonderdoelpunt de eerste wedstrijd 3 punten tegen Ado.

Dat PSV te kwetsbaar is op dit moment is een feit, maar zonder die flinke wind tegen had je 9 punten en is iedereen tevreden met de resultaten.

Dus natuurlijk gaat het ook om de arbitrage nu.
Er simpelweg vanuit gaan dat je dan wel 9 punten zou hebben :') :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:20:41 #87
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_155458273
Ach, ADO uit, Heereveen uit. Kan je verliezen. Het zijn beiden ploegen van echte wereldklasse. De scheids treft ook geen blaam, die was namelijk blind. Daarbij kan je je vraagtekens houden over Cocu met zijn beslissing om Brenet te kiezen voor Poulsen. Brenet is namelijk een F junior.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:25:32 #88
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155458322
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Is te simpel natuurlijk. Dat klopt. Maar het helpt niet mee natuurlijk.

PSV heeft de afgelopen 3 jaar niet gewonnen in Heerenveen. In Den Haag heeft men het ook traditioneel erg lastig. De resultaten dit seizoen zijn nauwelijks minder dan voorgaande jaren als je deze wedstrijden bekijkt. Het scheelt een goaltje.

Lestienne had moeten scoren, Brenet en Maher zijn een belasting voor het elftal, Pröpper geeft een domme strafschop weg en de scheids heeft ons benadeeld. Dat zijn de factoren. Prima, kan gebeuren. Komende week Feyenoord. Reken er maar op dat dat ook puntverlies wordt, want dit elftal staat gewoon nog niet.

Maar dat de nieuwe spelers wat kunnen, dat lijkt me toch wel helder. Pereiro liet dat gisteren even zien en het feit dat Lestienne zo vaak in scoringspositie kwam zegt ook wel iets. Depay had er van de 3 kansen die Lestienne kreeg, 2 gemaakt. Locadia ook. Jozefzoon ook. Nu Lestienne nog.

Ik blijf erbij dat we verreweg de sterkste selectie hebben. We worden gewoon kampioen als Cocu de boel binnen een paar weken op de rit krijgt. En anders volgend jaar.
pi_155458373
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:45 schreef Buitendam het volgende:
(Onterechte) penalty's gegeven en gekregen heffen elkaar aan het einde van het seizoen altijd op.
Altijd ja. De kans dat je bij het gooien van een munt 3x achter elkaar kop hebt, is 0%.
pi_155458379
PSV was gewoon niet duidelijk de betere tegen zowel ADO als Heerenveen. Dat is het meest relevant
pi_155458396
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:18 schreef Dven het volgende:

Tegen ADO is het evident dat het 3 punten scheelt.

Tegen Heerenveen had je idd de pingel kunnen missen, maar het punt wat ik maak is dat deze arbitrale blunder van braamhaar gewoon dusdanig is dat je het er best over mag hebben. Net zo goed als dat het vorige week onder meer ging over het arbitrale niveau bij feyenoord.
pi_155458398
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV was gewoon niet duidelijk de betere tegen zowel ADO als Heerenveen. Dat is het meest relevant
Maar PSV had wel genoeg kansen om de wedstrijd in het slot te gooien. Heerenveen, Groningen en ADO hadden niet veel kansen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:49:06 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155458518
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat waren ze voorgaande jaren ook lang niet altijd. In dit soort wedstrijden zijn het vaak de individuele capaciteiten die het verschil maken. Tegen ADO was dat nu ook zo, alleen kreeg je die bizarre hakbal tegen. Kan gebeuren.

Ik snap de paniek ook niet hoor. Ja, het is een kutstart, maar had je deze wedstrijden na een Europees midweeks duel gehad, dan verlies je ze allebei.
pi_155458677
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat waren ze voorgaande jaren ook lang niet altijd. In dit soort wedstrijden zijn het vaak de individuele capaciteiten die het verschil maken. Tegen ADO was dat nu ook zo, alleen kreeg je die bizarre hakbal tegen. Kan gebeuren.

Ik snap de paniek ook niet hoor. Ja, het is een kutstart, maar had je deze wedstrijden na een Europees midweeks duel gehad, dan verlies je ze allebei.
Klopt ook hoor, en zijn gewoon lastige uitwedstrijden. Uiteindelijk moet je die vaker gaan winnen, maar er is zeker geen man overboord
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:15:21 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155458831
Onder andere Schmeichel, Chilavert... en Hansen.

Toch wel genieten hoor :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155458934
Buitenspeldoelpunt tegen ADO is alweer snel vergeten merk ik.. Daar had PSV gewoon duidelijk voordeel van een arbitraire fout.
pi_155458965
quote:
10s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Altijd ja. De kans dat je bij het gooien van een munt 3x achter elkaar kop hebt, is 0%.
Oke.
Dit, dus.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:26:44 #98
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155458966
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:23 schreef sknoop het volgende:
Buitenspeldoelpunt tegen ADO is alweer snel vergeten merk ik.. Daar had PSV gewoon duidelijk voordeel van een arbitraire fout.
Arbitrage in die wedstrijd was twee kanten op 100% kut.
pi_155459221
Verschil tussen de penaltyfouten was dat die van Bijker niet zo opzichtig was, die van Propper was net geen Ippon.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:42:14 #100
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155459238
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:41 schreef Pedroso het volgende:
Verschil tussen de penaltyfouten was dat die van Bijker niet zo opzichtig was, die van Propper was net geen Ippon.
Propper deed dat niet slim nee.
pi_155459299
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:41 schreef Pedroso het volgende:
Die bij De Jong had Stevie Wonder ook nog kunnen zien hoor. Beide overtredingen waren erg dom en vooral ook onnodig.
pi_155459316
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die bij De Jong had Stevie Wonder ook nog kunnen zien hoor. Beide overtredingen waren erg dom en vooral ook onnodig.
Schijnbaar toch niet zo opzichtig anders had het arbitrale het wel gezien.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:48:01 #103
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155459331
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jij volgt nog niet zo lang Eredivisie, zeker?
pi_155459339
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Maar PSV had wel genoeg kansen om de wedstrijd in het slot te gooien. Heerenveen, Groningen en ADO hadden niet veel kansen.
Dit inderdaad. Als ik zie hoeveel mogelijkheden en kansen er verpoept wordt, dat is gewoon zonde. Dan schiet je jezelf in de voet. 5 voor, 3 tegen is ook gewoon kut. En dan staan Zoet, Bruma en Arias gewoon heel redelijk te ballen.

Overigens nog steeds overtuigd van het kampioenschap.
pi_155459354
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij is hij Ajax supporter.
pi_155459384
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Loop al een tijdje mee hoor. Kijk ook wel eens naar buitenlandse competities daar zie ik ook vaak zat arbitraire fouten voorbijkomen, dat is niet typisch Nederlands.
Of ben je er zo één dat de scheidsrechters PSV zoeken ?
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:51:21 #107
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155459385
Overigens, zal ik eens heel eerlijk zijn?

PSV wordt geen kampioen. Ik heb het gisteren gezien aan Luuk de Jong. De Jong als aanvoerder heeft geen positieve uitwerking op het team en dat gaat de beslissende factor zijn.

Hij loopt te zeuren, vervelend te doen en krijgt zijn spelers daar niet scherp mee. Ja, het is een winnaar, maar niet op de positieve manier zoals Wijnaldum. Nu als aanvoerder wordt dat zeer duidelijk en gaat hij Toivonen-gedrag vertonen.

Dat gaat de titel kosten, mark my words.
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:52:05 #108
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155459398
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:51 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Loop al een tijdje mee hoor. Kijk ook wel eens naar buitenlandse competities daar zie ik ook vaak zat arbitraire fouten voorbijkomen, dat is niet typisch Nederlands.
Of ben je er zo één dat de scheidsrechters PSV zoeken ?
Nee, dat laatste zeker niet. Het is gewoon in alle wedstrijden altijd kut.
pi_155459405
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:49 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Volgens mij is hij Ajax supporter.
Klopt maar dat maakt verder toch niet zoveel uit ?
Overigens eens dat PSV genoeg kansen gehad heeft om het vrij simpel te winnen, vond het ook beter dan tegen ADO.
pi_155459448
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:52 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Klopt maar dat maakt verder toch niet zoveel uit ?
Overigens eens dat PSV genoeg kansen gehad heeft om het vrij simpel te winnen, vond het ook beter dan tegen ADO.
Ik dacht dat je even kwam trollen. Excusez moi.
pi_155459460
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik dacht dat je even kwam trollen. Excusez moi.
Ik zou niet durven..
pi_155459486
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:51 schreef BadderHaring het volgende:
Overigens, zal ik eens heel eerlijk zijn?

PSV wordt geen kampioen. Ik heb het gisteren gezien aan Luuk de Jong. De Jong als aanvoerder heeft geen positieve uitwerking op het team en dat gaat de beslissende factor zijn.

Hij loopt te zeuren, vervelend te doen en krijgt zijn spelers daar niet scherp mee. Ja, het is een winnaar, maar niet op de positieve manier zoals Wijnaldum. Nu als aanvoerder wordt dat zeer duidelijk en gaat hij Toivonen-gedrag vertonen.

Dat gaat de titel kosten, mark my words.
Dus jij stelt omdat De Jong aanvoerder is, PSV geen kampioen wordt? :D

Van Bommel is jaren aanvoerder geweest. Dat was ook bepaald geen Gini. Sterker nog, ik geloof niet dat er een tweede Gini is.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:03:50 #113
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155459544
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dus jij stelt omdat De Jong aanvoerder is, PSV geen kampioen wordt? :D

Van Bommel is jaren aanvoerder geweest. Dat was ook bepaald geen Gini. Sterker nog, ik geloof niet dat er een tweede Gini is.
Dat stel ik zeker zo.

Van Bommel deed het heel anders, die was veel slimmer naar scheidsrechters, medespelers en zelfs tegenstanders. Was bij vlagen een rat in het veld, maar geen zeur en wist wel degelijk de snaar te raken bij zijn collega's. Nee, hij was ook geen Gini, maar wel een goede aanvoerder.

De Jong is dat niet. Je ziet aan alles dat hij het veel te serieus neemt en alles wil regelen. En dat dan ook nog vanuit negatieve energie. Dat is het grote verschil met een goede aanvoerder, die spreekt vanuit positieve energie zijn medespelers aan. En ja, van Bommel werd ook geregeld boos op zijn medespelers, maar niet met de oorwormenkop van Luuk. Nogmaals, het deed mij veel denken aan Toivonen.
pi_155459629
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat stel ik zeker zo.

Van Bommel deed het heel anders, die was veel slimmer naar scheidsrechters, medespelers en zelfs tegenstanders. Was bij vlagen een rat in het veld, maar geen zeur en wist wel degelijk de snaar te raken bij zijn collega's. Nee, hij was ook geen Gini, maar wel een goede aanvoerder.

De Jong is dat niet. Je ziet aan alles dat hij het veel te serieus neemt en alles wil regelen. En dat dan ook nog vanuit negatieve energie. Dat ia het grote verschil met een goede aanvoerder, die spreekt vanuit positieve energie zijn medespelers aan. En ja, van Bommel werd ook geregeld boos op zijn medespelers, maar niet met de oorwormenkop van Luuk. Nogmaals, het deed mij veel denken aan Toivonen.
Ik denk echt dat je het aanvoerderschap te groot maakt. De Jong is volgens mij nuchter genoeg om dag aanvoerderschap te dragen en het gaat ons zeker niet de titel kosten.

Ten opzichte van vorig jaar hebben we een punt gewonnen ten overstaan van Heerenveen. Tegen ADO krijgen we kans op kans en als je ze zelf niet maakt... Enfin. Kampioen. Twee vingers. Neus.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:30:09 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155459843
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:11 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je het aanvoerderschap te groot maakt. De Jong is volgens mij nuchter genoeg om dag aanvoerderschap te dragen en het gaat ons zeker niet de titel kosten.

Ten opzichte van vorig jaar hebben we een punt gewonnen ten overstaan van Heerenveen. Tegen ADO krijgen we kans op kans en als je ze zelf niet maakt... Enfin. Kampioen. Twee vingers. Neus.
De sfeer in een elftal en rondom een elftal en hoe dat naar buiten toe wordt getoond is essentieel voor prestaties. Dat is één ding dat ik geleerd heb van de periode Toivonen/Mertens/Strootman. Te veel negativiteit in veld beïnvloed de prestaties en dat is precies wat ik zie sinds de Jong aanvoerder is. Dat verongelijkte, dat zeuren, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen. Het is precies die sfeer van toen.

Of niet. En het verandert binnenkort omdat de Jong het ook doorkrijgt en zich als een volwassen vent gaat gedragen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:38:08 #116
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155459929
Zolang Isimat en Brenet in de basis staan mag Cocu wat mij betreft gewoon met de punt naar achteren spelen met Hendrix en Maher laten banken. Niet zozeer voor het verdedigende opzicht, want Bruma staat echt boven verwachting goed te spelen, maar nu moet hij ook gaan opbouwen en da's niet zijn ding. Zet Hendrix er neer die kan opbouwen, blijft Guardado mooi op z'n eigen positie en ben ik overtuigd van meer balans op het middenveld.
Dit, dus.
pi_155459950
Toch jammer gisteren. Boeien dat Heerenveen ook gewoon goed meespeelde en op basis van veldspel was een gelijkspel wellicht wel verdient. Maar het is wel bijzonder kut dat we de penalty juist nu (in zo'n moeilijke uitpot) niet krijgen, doe dan maar een keer een foutje als je 4-0 voorstaat tegen NEC o.i.d.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:39:30 #118
342627 tja77
pi_155459952
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De sfeer in een elftal en rondom een elftal en hoe dat naar buiten toe wordt getoond is essentieel voor prestaties. Dat is één ding dat ik geleerd heb van de periode Toivonen/Mertens/Strootman. Te veel negativiteit in veld beïnvloed de prestaties en dat is precies wat ik zie sinds de Jong aanvoerder is. Dat verongelijkte, dat zeuren, die negatieve houding ten opzichte van alles en iedereen. Het is precies die sfeer van toen.

Of niet. En het verandert binnenkort omdat de Jong het ook doorkrijgt en zich als een volwassen vent gaat gedragen.
Ik zie het eerder andersom, de prestaties zijn essentieel voor de sfeer in de ploeg. Als PSV 9 uit 3 zou staan, dan zou de sfeer beter en het geklaag minder zijn. Ik geloof niet dat het feit dat de Jong nu aanvoeder is, de reden is dat de sfeer minder zou zijn.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:40:47 #119
342627 tja77
pi_155459971
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:38 schreef Buitendam het volgende:
Zolang Isimat en Brenet in de basis staan mag Cocu wat mij betreft gewoon met de punt naar achteren spelen met Hendrix en Maher laten banken. Niet zozeer voor het verdedigende opzicht, want Bruma staat echt boven verwachting goed te spelen, maar nu moet hij ook gaan opbouwen en da's niet zijn ding. Zet Hendrix er neer die kan opbouwen, blijft Guardado mooi op z'n eigen positie en ben ik overtuigd van meer balans op het middenveld.
Eens, en zeker de komende wedstrijd tegen Feijenoord. Al dat balverlies...pffff
pi_155459978
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zelden zo veel onzin in een post gezien.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:41:24 #121
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155459990
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:38 schreef Buitendam het volgende:
Zo zie ik het ook. Al is alleen het dumpen van Brenet denk ik wel genoeg. Je mist gewoon een linkspoot achterin. Sowieso was Maher gisteren weer bedroevend. Geen bal kwam aan, veel balverlies. Ja, een assist, maar die had mijn Oma nog wel gegeven. Nou ja, als ze niet al jaren dood was.
pi_155460000
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook. Al is alleen het dumpen van Brenet denk ik wel genoeg. Je mist gewoon een linkspoot achterin. Sowieso was Maher gisteren weer bedroevend. Geen bal kwam aan, veel balverlies. Ja, een assist, maar die had mijn Oma nog wel gegeven. Nou ja, als ze niet al jaren dood was.
Dan doe je Maher toch te kort. Wint gewoon goed dat kopduel en was gewoon een prima assist. Dat hij voor de rest kut speelde klopt, maar die assist was gewoon prima.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:42:35 #123
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155460010
quote:
13s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zelden zo veel onzin in een post gezien.
Ik hoop dat je gelijk hebt! ^O^
pi_155460029
quote:

[..]

Ze keken allemaal naar de voorzet en niet naar het centrum, volgens Braamhaar zelf. Dat ben je gewoon een slecht arbitraal kwartet. Kuipers spreekt met zijn team af dat de een bij een voorzet naar de bal kijkt, Kuipers zelf naar de duels in het strafschopgebied, dus iedereen heeft een eigen taak. Lijkt me geen hogere wiskunde, maar Braamhaar is daar na 20 jaar op het hoogste niveau nog niet achter :D.
pi_155460041
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt! ^O^
Het is een beetje makkelijk om zulke dingen te zeggen. Toivonen zag je gewoon dat iedereen hem het liefst op het treinspoor wilde vastknuppen, bij de Jong zie ik juist (ook na de wedstrijd) veel onderling respect van en richting collega's. Tuurlijk 'zeurt' hij nu meer om kaarten, maar dat doet een aanvoerder. Kijk voor de aardigheid eens naar Klaassen bij Ajax of naar Clasie vorig jaar bij Feyenoord. Je hebt als aanvoerder nu eenmaal meer contact met de scheids.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:45:23 #126
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155460052
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:42 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dan doe je Maher toch te kort. Wint gewoon goed dat kopduel en was gewoon een prima assist. Dat hij voor de rest kut speelde klopt, maar die assist was gewoon prima.
Ik lees het liever andersom; hij speelde gigantisch kut en er zat 1 assist bij.
Dit, dus.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:46:13 #127
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155460064
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:44 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is een beetje makkelijk om zulke dingen te zeggen. Toivonen zag je gewoon dat iedereen hem het liefst op het treinspoor wilde vastknuppen, bij de Jong zie ik juist (ook na de wedstrijd) veel onderling respect van en richting collega's. Tuurlijk 'zeurt' hij nu meer om kaarten, maar dat doet een aanvoerder. Kijk voor de aardigheid eens naar Klaassen bij Ajax of naar Clasie vorig jaar bij Feyenoord. Je hebt als aanvoerder nu eenmaal meer contact met de scheids.
Maar dat contact kun je op verschillende manieren hebben. Clasie, Klaassen, die doen het meer op de van Bommel manier. Wijnaldum had zijn eigen methode (die ik prefereer). Maar de Jong doet dat nog niet goed. Voor hem misschien ook een proces, maar het valt me wat tegen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:48:30 #128
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155460090
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar dat contact kun je op verschillende manieren hebben. Clasie, Klaassen, die doen het meer op de van Bommel manier. Wijnaldum had zijn eigen methode (die ik prefereer). Maar de Jong doet dat nog niet goed. Voor hem misschien ook een proces, maar het valt me wat tegen.
Ik vind het nogal spijkers op laag water zoeken. Als de juiste spelers op de juiste positie staan en alle spelers voeren hun taak uit is de rol van de Jong als aanvoerder tot een nulpunt gedaald en is ie weer de scorende spits. De manier waarop hij momenteel uit zijn doppen kijkt is niet zo relevant.
Dit, dus.
pi_155460097
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik lees het liever andersom; hij speelde gigantisch kut en er zat 1 assist bij.
In welke volgorde je het het zegt maakt me niet uit, maar die assist was gewoon prima toch. Prima kopbal en de reden dat je überhaupt nog een puntje uit het vuur sleept. Overigens vind ik de negativiteit wat overtrokken, waar hebben we het over? je hebt gewoon een moeilijk programma om mee te beginnen, je team is nog niet echt ingespeeld, je mist 2 basiskrachten en je speelt tegen een Heerenveen wat gewoon goed speelde (en je speelde zelf slecht), dan haal je (als de scheids gewoon normaal doet) gewoon nog 3 punten, dat is toch prima?
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:53:10 #130
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155460164
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

In welke volgorde je het het zegt maakt me niet uit, maar die assist was gewoon prima toch. Prima kopbal en de reden dat je überhaupt nog een puntje uit het vuur sleept. Overigens vind ik de negativiteit wat overtrokken, waar hebben we het over? je hebt gewoon een moeilijk programma om mee te beginnen, je team is nog niet echt ingespeeld, je mist 2 basiskrachten en je speelt tegen een Heerenveen wat gewoon goed speelde (en je speelde zelf slecht), dan haal je (als de scheids gewoon normaal doet) gewoon nog 3 punten, dat is toch prima?
Natuurlijk maakt dat wel uit? Dat wil zeggen dat je nogal op die assist richt en de rest van zijn ondermaatse spel voor lief neemt.
Dit, dus.
pi_155460182
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk maakt dat wel uit? Dat wil zeggen dat je nogal op die assist richt en de rest van zijn ondermaatse spel voor lief neemt.
Nee, want als je goed leest zeg ik daarnaast nog dat hij gewoon kut speelde. Ik zeg alleen dat je zijn assist een beetje bagetalliseerd door te zeggen dat je oma die ook had kunnen geven, meer niet.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:54:43 #132
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155460191
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee, want als je goed leest zeg ik daarnaast nog dat hij gewoon kut speelde. Ik zeg alleen dat je zijn assist een beetje bagetalliseerd door te zeggen dat je oma die ook had kunnen geven, meer niet.
Dat mijn oma die nog had gegeven?

De fuck heb je gezopen, man?
Dit, dus.
pi_155460226
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat mijn oma die nog had gegeven?

De fuck heb je gezopen, man?
Ik zie net dat ik je verwar met Badderharring. Super ontzettend sorry :P
pi_155460255
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Werd natuurlijk wel lachwekkend verdedigd bij die goal.
  zondag 23 augustus 2015 @ 11:58:05 #135
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155460256
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Aiaiaiaiaiai, dat kan echt niet hoor.
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:01:05 #136
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155460305
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Daar zitten 14 niveaus aan diepgaande intellect tussen, verdulleme.
Dit, dus.
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:04:34 #137
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155460373
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daar zitten 14 niveaus aan diepgaande intellect tussen, verdulleme.
12, maar toch bedankt voor het compliment.
pi_155460466
Moet Cocu trouwens niet gewoon alsnog Poulsen opstellen? En ik vind die standaard 'Peirero 10 minuten voor tijd erin' wissel ook wel kut. Die jongen mag van mij ook wel eens wat langer spelen.
pi_155460580
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:10 schreef nickhguitar het volgende:
Moet Cocu trouwens niet gewoon alsnog Poulsen opstellen? En ik vind die standaard 'Peirero 10 minuten voor tijd erin' wissel ook wel kut. Die jongen mag van mij ook wel eens wat langer spelen.
Met die 10 minuten leert hij het soort voetbal dat Cocu wil spelen juist net niet. Gooi m erin en kijk samen met hem de wedstrijd terug, zou ik zeggen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:19:02 #140
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_155460606
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef Rickertman96 het volgende:
#CocuOut
?
pi_155460881
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

?
Brenet opstellen en 2x gelijkspelen

Weg ermee
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:36:29 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_155460932
quote:
6s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:33 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Brenet opstellen en 2x gelijkspelen

Weg ermee
nee
pi_155461001
Zo langzamerhand denk ik dat we wel vast kunnen stellen dat dit PSV scorend vermogen mist en dat als dat niet heel snel opgelost wordt (als in: deze week) dat het een uitermate vervelend seizoen gaat worden en alle ambities eind september al in de prullenbak kunnen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:57:30 #144
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_155461377
quote:
8s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo langzamerhand denk ik dat we wel vast kunnen stellen dat dit PSV scorend vermogen mist en dat als dat niet heel snel opgelost wordt (als in: deze week) dat het een uitermate vervelend seizoen gaat worden en alle ambities eind september al in de prullenbak kunnen.
Deze week kun je Willems nog niet opstellen en ook Moreno zal niet meteen staan. Het is gewoon punten sprokkelen tot die 2 voo meedoen.
Dit, dus.
pi_155461409
We mogen van geluk spreken als we nog Europees voetbal weten te halen dit seizoen. Dit gaat helemaal fout
pi_155461588
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 11:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat stel ik zeker zo.

De Jong is dat niet. Je ziet aan alles dat hij het veel te serieus neemt en alles wil regelen. En dat dan ook nog vanuit negatieve energie. Dat is het grote verschil met een goede aanvoerder, die spreekt vanuit positieve energie zijn medespelers aan. En ja, van Bommel werd ook geregeld boos op zijn medespelers, maar niet met de oorwormenkop van Luuk. Nogmaals, het deed mij veel denken aan Toivonen.
Hij kijkt ook altijd met zo'n diepdroevige blik. Alsof hij drie familieleden op één dag is kwijtgeraakt.
pi_155462007
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
We mogen van geluk spreken als we nog Europees voetbal weten te halen dit seizoen. Dit gaat helemaal fout
:)
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:25:04 #148
342627 tja77
pi_155462062
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ja joh, linkerrijtje halen zal al een lastige opgave worden.
pi_155462085
Vandaag zien jullie Ajax spelen en dan stijgt het optimisme wel weer.
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:27:11 #150
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155462108
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:26 schreef Kopsterk het volgende:
Vandaag zien jullie Ajax spelen en dan stijgt het optimisme wel weer.
Die spelen net zo belabberd en krijgen de penalty wel mee.
pi_155462157
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Deze week kun je Willems nog niet opstellen en ook Moreno zal niet meteen staan. Het is gewoon punten sprokkelen tot die 2 voo meedoen.
Tja, Willems voegt aanvallend wel het eea toe maar of dat voldoende is? Het probleem zit hem vooral in het niet afmaken van kansen.
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:30:33 #152
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_155462183
DIe Maher moet sowieso nooit meer in de basis staan. Wat is die slecht zeg.
pi_155462823
_O-

Spelers gehaald en het is top en naar 3 wedstrijdjes moeten we weer vrezen voor een blamage :'). Geef het eens tijd joh. Wispelteurige kutjes.
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:56:27 #154
342627 tja77
pi_155462881
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
_O-

Spelers gehaald en het is top en naar 3 wedstrijdjes moeten we weer vrezen voor een blamage :'). Geef het eens tijd joh. Wispelteurige kutjes.
Dit dus, als straks Feijenoord op een overtuigende manier van Feijenoord wordt gewonnen, wordt de platte kar alweer van stal gehaald.
pi_155463023
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
DIe Maher moet sowieso nooit meer in de basis staan. Wat is die slecht zeg.
Die zal net als Wijnaldum wel een jaar of 4 nodig hebben voordat ie iets toevoegt om vervolgens na 1 redelijk seizoen te vertrekken :+
pi_155463139
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
_O-

Nou bij de aankoop van de spelers was ik al negatief, die geeft eigenlijk alleen maar meer kracht aan mijn mening.
pi_155463638
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:56 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dit dus, als straks Feijenoord op een overtuigende manier van Feijenoord wordt gewonnen, wordt de platte kar alweer van stal gehaald.
Alsof wij iets in kunnen brengen tegen de aankomende kampioen. Nee. Kansloos. Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien? Kansloos.Alles is kansloos.
  zondag 23 augustus 2015 @ 14:41:48 #158
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155464080
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:05 schreef Fargo het volgende:

[..]

Hij kijkt ook altijd met zo'n diepdroevige blik. Alsof hij drie familieleden op één dag is kwijtgeraakt.
Zijn broer heeft bij Ajax gespeeld. Dat is net zo erg. Dat tekent een mens.
pi_155464111
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zijn broer heeft bij Ajax gespeeld. Dat is net zo erg. Dat tekent een mens.
:o
  zondag 23 augustus 2015 @ 14:46:30 #160
342627 tja77
pi_155464187
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Alsof wij iets in kunnen brengen tegen de aankomende kampioen. Nee. Kansloos. Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien? Kansloos.Alles is kansloos.
Ja joh, tegenstanders waren allemaal beter.
Ik zeg al, linkerrijtje met mazzel.
pi_155465496
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2015 14:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Er zal tegen Feyenoord toch uit een ander vaatje getapt moeten worden dan wat ze de laatste 3 wedstrijden hebben aangeslagen...

Ik gok een gelijkspelletje.
  zondag 23 augustus 2015 @ 15:47:40 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155466164
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zal tegen Feyenoord toch uit een ander vaatje getapt moeten worden dan wat ze de laatste 3 wedstrijden hebben aangeslagen...

Arias speelt Elia kapot, en Kuyt komt er tegen Poulsen niet aan te pas.

Moreno en Bruma worden direct een topduo.

En de Jong speelt Botteghin zoek.

4-0 en het begin van een serie van 25 wedstrijden zonder puntverlies.
pi_155466691
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

_O-

Wishful thinking is mooi soms hè? :P
pi_155467770
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Eens
pi_155469343
quote:
Marcel Ritzmaier maakt waarschijnlijk op korte termijn de overstap van PSV naar NEC. Algemeen directeur Bart van Ingen van de Nijmeegse club bevestigde dat zondag in gesprek met Omroep Gelderland. De Oostenrijker wordt voor een jaar gehuurd.
pi_155471490
Ik zeg het alvast, volgende week pingel Feyenoord ;)
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:49:29 #167
342627 tja77
pi_155472095
Tjongejonge echt, wat bij PSV tegenzit qua arbitraal falen, zit bij Feijenoord mee. Volgende week Guardado rood, en een strafschop tegen.
  Forum Admin zondag 23 augustus 2015 @ 18:49:52 #168
35723 crew  GGMM
pi_155472105
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:51:17 #169
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155472152
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Och, heb je die zelf gemaakt? Dat is knap.
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:51:21 #170
436595 Sked
Zonnestraal
pi_155472155
quote:
Minimaal
  Forum Admin zondag 23 augustus 2015 @ 18:51:58 #171
35723 crew  GGMM
pi_155472175
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Och, heb je die zelf gemaakt? Dat is knap.
Nee, gewoon op Google gezocht.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:52:45 #172
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155472200
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, gewoon op Google gezocht.
Dan ben ik in 1x al mijn respect voor je verloren. Terwijl je dat met zoveel zorg had opgebouwd.
  Forum Admin zondag 23 augustus 2015 @ 18:53:34 #173
35723 crew  GGMM
pi_155472228
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan ben ik in 1x al mijn respect voor je verloren. Terwijl je dat met zoveel zorg had opgebouwd.
Godverdomme zeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:53:52 #174
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155472244
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Godverdomme zeg.
Ja. Balen.
  Forum Admin zondag 23 augustus 2015 @ 18:54:26 #175
35723 crew  GGMM
pi_155472265
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:53 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja. Balen.
Ik sliep net zo goed de laatste tijd. Nou dat is nu mooi verpest natuurlijk! :{
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155472400
quote:
Dat sowieso ja.
  Forum Admin zondag 23 augustus 2015 @ 19:49:22 #177
35723 crew  GGMM
pi_155474275
PSV staat 7de.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155474492
Crisis in Eindhoven. Gelukkig kunnen ze daar bij PSV goed mee omgaan :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:05:50 #179
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155474955
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:54 schreef Hazzard het volgende:
Crisis? Gaat juist beter met de huizenprijzen hier.
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:08:41 #180
342627 tja77
pi_155475052
quote:
Crisis? Hoe kom je er bij?
Wil je dat zo graag zien dat je het je in gaat beelden? _O-
pi_155475108
quote:
Ik weet niet wat je meer crisis geeft, al 15 jaar geen kampioen of 2x gelijkspelen..
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:17:09 #182
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_155475387
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:49 schreef tja77 het volgende:
Tjongejonge echt, wat bij PSV tegenzit qua arbitraal falen, zit bij Feijenoord mee.
Dat is wel vrij opvallend ja. Natuurlijk toeval, maar wel reden genoeg om volgende week te laten corrigeren door de dienstdoende scheidsrechter. Dus minimaal penalty voor ons en onterecht rood voor Kuyt. We hebben er recht op inmiddels. :P
pi_155478584
Met man en macht de crisis ontkennen in Eindhoven. Zoveel vertrouwen is er in het crisismanagement van Cocu :).

Als we het ontkennen, krijgt het misschien ook geen vat op de PSV selectie /psvsupporter

pi_155478771
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:12 schreef Hazzard het volgende:
Met man en macht de crisis ontkennen in Eindhoven. Zoveel vertrouwen is er in het crisismanagement van Cocu :).

Als we het ontkennen, krijgt het misschien ook geen vat op de PSV selectie /psvsupporter

Is er alweer hoop in Rotterdam ? Jullie leren het ook nooit he.
  zondag 23 augustus 2015 @ 21:23:22 #185
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155479066
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:09 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je meer crisis geeft, al 15 jaar geen kampioen of 2x gelijkspelen..
PSV zal niet de eerste club zijn die punten verspeelt bij Heerenveen en ADO maar voor nu is het wel even leuk voor ons en minder leuk voor jullie :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 21:40:19 #186
342627 tja77
pi_155480137
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:12 schreef Hazzard het volgende:

2 keer gelijk gespeeld en het zou crisis moeten zijn? Zegt wel iets over het niveauverschil dat er wordt nagestreeft dat er na 15 jaar zonder landskampioenschap nog geen crisis is in Rotterdam.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 augustus 2015 @ 21:43:30 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155480334
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

2 keer gelijk gespeeld en het zou crisis moeten zijn? Zegt wel iets over het niveauverschil dat er wordt nagestreeft dat er na 15 jaar zonder landskampioenschap nog geen crisis is in Rotterdam.
twee keer gelijk gespeeld waarbij eentje met een wondergoal en de ander was vorig jaar een verliespartij.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 21:48:16 #188
342627 tja77
pi_155480568
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:43 schreef rubbereend het volgende:

[..]

twee keer gelijk gespeeld waarbij eentje met een wondergoal en de ander was vorig jaar een verliespartij.
Dat ook nog es, plus de thuiswedstrijd van vorig seizoen tegen FC Groningen was een moeizame 2-1 met dat doelpunt van Isimat.
Dit seizoen ging het iets makkelijker.
pi_155481551
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Locadia wordt weer in ongenade aangenomen aangezien Luuk de druk van de aanvoerdersband teveel wordt. 8-1.
pi_155481723
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:07 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Locadia wordt weer in ongenade aangenomen aangezien Luuk de druk van de aanvoerdersband teveel wordt. 8-1.
Die tegentreffer zal de wekelijkse Kuyt-penalty zijn.
pi_155482041
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die tegentreffer zal de wekelijkse Kuyt-penalty zijn.
Volgens Adames schrijft het NRC dat Feyenoord de arbitrage het meeste mee heeft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 augustus 2015 @ 22:20:11 #192
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155482198
RikElfrink twitterde op zondag 23-08-2015 om 22:16:58 #Sunderland heeft een oogje op #Locadia. #PSV zegt (nog) niets gehoord te hebben. Partijen zullen het waarschijnlijk ontkennen: #ED morgen. reageer retweet
_O- wat zou een goede vervanger zijn? Ik zie het nog wel van een transfer komen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 22:21:37 #193
342627 tja77
pi_155482281
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:20 schreef rubbereend het volgende:
RikElfrink twitterde op zondag 23-08-2015 om 22:16:58 #Sunderland heeft een oogje op #Locadia. #PSV zegt (nog) niets gehoord te hebben. Partijen zullen het waarschijnlijk ontkennen: #ED morgen. reageer retweet
Benzema
pi_155482283
quote:
Zivkovic
pi_155482495
quote:
10 miljoen en zwaaien. Hier in Nederland kan ik niemand opnoemen die goed genoeg zou zijn om op de bank te zitten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 augustus 2015 @ 22:28:28 #196
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155482627
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

10 miljoen en zwaaien. Hier in Nederland kan ik niemand opnoemen die goed genoeg zou zijn om op de bank te zitten.
aangezien ze in Engeland overlopen van het geld zie ik Brands hier wel de hoofdprijs vangen voor Locadia :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_155482839
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

aangezien ze in Engeland overlopen van het geld zie ik Brands hier wel de hoofdprijs vangen voor Locadia :')
Ik zou niet weten waarom niet inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 augustus 2015 @ 22:37:46 #198
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155483061
Brama doet trouwens ook nog naar de Jong dat hij moet opstaan, dat het niks was. Dat kan je niet doen als je het niet ziet :')
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 23 augustus 2015 @ 22:39:27 #199
79837 Lemming22
pi_155483138
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Prima oplossing voor een speler die toch niet goed genoeg is om in dit PSV-systeem van waarde te zijn als basisspeler. Alleen het vinden van een vervanger is moeilijk.
pi_155489038
Ik poets mijn fiets alvast, want als die engelsen meer dan 10 miljoen geven voor locadia, breng ik hem zelf.
  maandag 24 augustus 2015 @ 08:29:31 #201
131800 Tarado
capô de fusca
pi_155489357
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:39 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Prima oplossing voor een speler die toch niet goed genoeg is om in dit PSV-systeem van waarde te zijn als basisspeler. Alleen het vinden van een vervanger is moeilijk.
Ik denk dat Advocaat wel wat anders nodig heeft dan een wisselspeler van PSV
  maandag 24 augustus 2015 @ 08:39:43 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155489440
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk dat Advocaat wel wat anders nodig heeft dan een wisselspeler van PSV
Dat zie ik ook niet nee. In het gunstigste geval belandt hij daar op de bank. En wat heeft hij er dan mee gewonnen? Een dik salaris. Als het hem daar om te doen is, dan is dat echt een hele, hele grote tegenvaller van een speler die in de jeugd echt hard werkte en alles deed met maar één doel: de beste worden.

Hoe dan ook, er is van alles over te zeggen en PSV heeft misschien ook niet alles even slim aangepakt rondom Locadia, maar hij is bij mij wel heel hard van zijn voetstuk gevallen.
pi_155489486
quote:

O, Braamhaar heeft het gezien hoor, daar twijfel ik niet over.
pi_155489564
quote:

Ik weet niet of je afgelopen 3 wedstrijden hebt gezien?
Van Feyenoord heb ik ze gezien. Ik constateer dat ze in twee van die drie wedstrijden vrij opzichtig geholpen zijn door de scheidsrechter. In het PSV stadion zal dat niet zo snel het geval zijn.

Van Feyenoord ben ik, kortom, ook niet onder de indruk. Het wordt een lastige wedstrijd natuurlijk, maar PSV is prima in staat om die wedstrijd naar zich toe te trekken.
pi_155489648
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van Feyenoord heb ik ze gezien. Ik constateer dat ze in twee van die drie wedstrijden vrij opzichtig geholpen zijn door de scheidsrechter. In het PSV stadion zal dat niet zo snel het geval zijn.

Van Feyenoord ben ik, kortom, ook niet onder de indruk. Het wordt een lastige wedstrijd natuurlijk, maar PSV is prima in staat om die wedstrijd naar zich toe te trekken.
Ik hou mijn hart vast
pi_155489867
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:01 schreef Gutanoth het volgende:

Ik hou mijn hart vast
Zou dat helpen?
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:23:13 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155489873
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:01 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik hou mijn hart vast
Zorg je voor een steriele ruimte?
pi_155489875
quote:
11s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zou dat helpen?
Ik hoop het, zit op kantoor met allemaal Rotterdammers die allemaal al 2 weken lang roepen hoeveel beter Feyenoord is dan PSV is omdat ze boven psv staan. Dat mag volgende week afgelopen zijn van mij :')
pi_155490006
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:23 schreef Gutanoth het volgende:

Ik hoop het, zit op kantoor met allemaal Rotterdammers die allemaal al 2 weken lang roepen hoeveel beter Feyenoord is dan PSV is omdat ze boven psv staan. Dat mag volgende week afgelopen zijn van mij :')
Nou ben ik wel bang dat Feyenoord ook volgende week nog boven PSV staat eerlijk gezegd...

Maar verder: je kan beter aan het eind van het seizoen lachen dan aan het begin. Feyenoord thuis is ook een ideaal moment om vertrouwen te tanken. Het heeft nu vooral tegen gezeten. Big deal...
pi_155490038
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:33 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou ben ik wel bang dat Feyenoord ook volgende week nog boven PSV staat eerlijk gezegd...

Maar verder: je kan beter aan het eind van het seizoen lachen dan aan het begin. Feyenoord thuis is ook een ideaal moment om vertrouwen te tanken. Het heeft nu vooral tegen gezeten. Big deal...
Dat ze er boven staan is niet super verschrikkelijk, maar als we ze gewoon even met 4-0 op hun ballen kunnen geven ben ik tevree :P
pi_155490050
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:35 schreef Gutanoth het volgende:

Dat ze er boven staan is niet super verschrikkelijk, maar als we ze gewoon even met 4-0 op hun ballen kunnen geven ben ik tevree :P
Ik zet in op 3-1. Maar 4-0 mag ook.
pi_155490058
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zet in op 3-1. Maar 4-0 mag ook.
10-0 :9~ :9~ :9~ :9~
pi_155490110
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:36 schreef Gutanoth het volgende:

10-0 :9~ :9~ :9~ :9~
Tsja, dat motiveerde Feyenoord zodanig dat de titel in de kuip verspeeld werd later dat seizoen. Dus doe maar niet.
pi_155490133
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tsja, dat motiveerde Feyenoord zodanig dat de titel in de kuip verspeeld werd later dat seizoen. Dus doe maar niet.
Zorgen dat je de rest van de wedstrijden wint, no problem :P
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:55:33 #215
342627 tja77
pi_155492456
Locadia heeft dus spijt, en zegt bij PSV te willen blijven...
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:27:53 #216
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_155493233
Denk echt niet dat PSV wel even van Feyenoord wint...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:30:02 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_155493292
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef jpg97 het volgende:
maar andersom ook niet
pi_155493304
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef tja77 het volgende:
Locadia heeft dus spijt, en zegt bij PSV te willen blijven...
Hoewel ik fan ben van het type spits als Locadia is weet ik niet of ik hier nu wel blij mee ben. Blijkbaar zit zijn situatie hem zo dwars dat hij er rare dingen van gaat doen. Kan je dan wel 100% geven? En heb je niet een hoop krediet en vertrouwen verspeeld? Iets wat maar weer moeilijk terug te verdienen is.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:30:42 #219
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_155493314
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef jpg97 het volgende:
ook die wedstrijd gaat 90 minuten duren he
pi_155493367
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

maar andersom ook niet
Historisch gezien wint Feyenoord zelden van PSV thuis maar dit seizoen geef ik ze een grotere kans dan 'normaal'.

Aangezien PSV voor geen meter draait gok ik nog steeds gelijkspel :P
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:35:20 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_155493450
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Historisch gezien wint Feyenoord zelden van PSV thuis maar dit seizoen geef ik ze een grotere kans dan 'normaal'.

Aangezien PSV voor geen meter draait gok ik nog steeds gelijkspel :P
Heb je Feyenoord wel zien spelen dan? Geven veel ruimte weg, nu heeft PSV wat minder mogelijkheden dan vorig seizoen om daar gebruik van te maken maar ik verwacht toch een overwinning
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:57:33 #222
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155493994
Nu alles weer koek en ei is met Locadia zal de sfeer in de groep ook wel meteen stukken beter zijn. Blij dat hij nu weer 100% tevreden is en zich zonder sjagrijn schikt in zijn rol....

Zucht... Hoe groot zal die splijtzwam uiteindelijk blijken?

Toch verwacht ik een overwinning op Feyenoord. Al is het ook wel mooi als ze er in Rotterdam nog een paar maandjes in blijven geloven.

http://www.omroepbrabant.(...)an+bij+selectie.aspx

Zijn 'statement'. Natuurlijk is het voor zo'n egotje moeilijk om de pers te woord te staan en zijn keutel in te trekken, maar dit komt natuurlijk niet echt krachtig over alsof hij het meent en er nu echt zin in heeft....

[ Bericht 36% gewijzigd door BadderHaring op 24-08-2015 13:21:44 ]
pi_155499510
Frenkie de Jong definitief naar Ajax.
pi_155500145
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:57 schreef BadderHaring het volgende:
Nu alles weer koek en ei is met Locadia zal de sfeer in de groep ook wel meteen stukken beter zijn. Blij dat hij nu weer 100% tevreden is en zich zonder sjagrijn schikt in zijn rol....

Zucht... Hoe groot zal die splijtzwam uiteindelijk blijken?

Toch verwacht ik een overwinning op Feyenoord. Al is het ook wel mooi als ze er in Rotterdam nog een paar maandjes in blijven geloven.

http://www.omroepbrabant.(...)an+bij+selectie.aspx

Zijn 'statement'. Natuurlijk is het voor zo'n egotje moeilijk om de pers te woord te staan en zijn keutel in te trekken, maar dit komt natuurlijk niet echt krachtig over alsof hij het meent en er nu echt zin in heeft....
quote:
Volgens de aanvaller had zijn afwezigheid niets te maken met het afdwingen van een transfer. "Het was gewoon teleurstelling."
Dat hoop ik dan maar, alsnog een oerdomme actie van hem.
  maandag 24 augustus 2015 @ 19:18:42 #225
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155506054
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
Frenkie, de nieuwe Andersen.
pi_155506728
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:03 schreef Scarface88 het volgende:
Frenkie de Jood.
U MAD?
pi_155508444
Gezien de laatste 3 wedstrijden verwacht ik een verlies partij tegen die havenarbeiders
pi_155509149
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:27 schreef RijstNatie het volgende:
Gezien de laatste 3 wedstrijden verwacht ik een verlies partij tegen die havenarbeiders
Weggespeeld worden door 3 pingels van Kuyt.
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:23:27 #229
342627 tja77
pi_155510840
Die pingels krijgt jong Feyenoord nu dus ook. Vandaag 2 stuks. Elia en Kramer mochten aanleggen.
pi_155512322
4-3 in de laatste minuut. :P
pi_155514709
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
4-3 in de laatste minuut. :P
Laatste minuut blessuretijd dan wel hè!
pi_155515251
Kan die Moreno meedoen tegen Feyenoord?
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....
pi_155515753
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:16 schreef 1312-FRFC het volgende:
Kan die Moreno meedoen tegen Feyenoord?
Zeker.Hoop dat die in de basis staat.Maar Cocu kennende wacht hij nog een paar weken :'( :'(
pi_155515791
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:33 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Zeker.Hoop dat die in de basis staat.Maar Cocu kennende wacht hij nog een paar weken :'( :'(
Dus hij kan spelen, maar Cocu twijfelt?

Mooi, hopen van niet dus. ;)
pi_155515998
Ik dacht dat Depay na zijn overstap naar Utd al veel volgers had op twitter, maar Moreno en Arias hebben samen bijna 2 miljoen volgers. :o
pi_155516175
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:34 schreef 1312-FRFC het volgende:

[..]

Dus hij kan spelen, maar Cocu twijfelt?

Mooi, hopen van niet dus. ;)
Kan spelen.
pi_155519005
Over 2 dagen al CL loting, spannuuuunnd
pi_155519007
pi_155519435
zielig. met 58k coefficient in pot 1 zitten :/

normaal zou je met geluk in pot 3 zitten
pi_155519559
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 07:53 schreef Gutanoth het volgende:
zielig. met 58k coefficient in pot 1 zitten :/

normaal zou je met geluk in pot 3 zitten
dit zielig noemen :')
pi_155521619
Sevilla, Arsenal en Celtic, lijkt me wel een gave loting...

EDIT: Voor jullie dan ;)
pi_155521803
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 08:12 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

dit zielig noemen :')
niet dan?

Sta je dan, als 11 jarige brugwup tussen de 17/18jarige examenkandidaten :')
pi_155521891
quote:
Idee burgemeester voor treinspoor onder de grond: 'dan kan Philips Stadion uitbouw krijgen over spoor'

Als het aan de Eindhovense burgemeester Rob van Gijzel ligt, verdwijnen alle treinen tussen station Beukenlaan en het gebied tussen universiteit en Fuutlaan onder de grond. Daarmee zou veel ruimte ontstaan voor toplocaties in de stad. Hij spreekt erover tegen E52. Een van de invullingen van de ruimte noemt hij alvast. Het Philips Stadion zou dan kunnen uitbreiden. "Dat mag wat mij betreft een uitbouw krijgen die helemaal over het huidige spoor heen komt."

http://www.dichtbij.nl/ei(...)nd-in-eindhoven.aspx
Zou beter zijn dan een compleet nieuw stadion.
pi_155522107

'Met negatieve kritiek kan ik niks mee'

:D
pi_155522228
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

niet dan?

:') oke. Geen idee voor welke club je bent maar t zal wel
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:09:45 #246
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_155522352
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:00 schreef Doublepain het volgende:

BreNetniet... gelukkig zijn we al van zijn maatje "Tezzy" :') Dramata af
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:38:19 #247
79837 Lemming22
pi_155522976
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:45 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

niet dan?

En hoe vet vond je het als brugklasser om op hetzelfde niveau ingedeeld te zijn als de examenkandidaten?
pi_155523460
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:04 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

:') oke. Geen idee voor welke club je bent maar t zal wel
Ik ben voor PSV uiteraard, maar dit verschil in niveau is om te janken :(
pi_155523462
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:38 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

En hoe vet vond je het als brugklasser om op hetzelfde niveau ingedeeld te zijn als de examenkandidaten?
Overwhelming, beangstigend?
pi_155525161
quote:
Gaan we voor de grootste namen of voor de meeste (nog steeds minieme kans :P ) om door te gaan? :P
pi_155525200
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 10:49 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Dat moet een flinke uitbouw worden dan, neem je verrekijker maar mee in dat geval :')
pi_155525272
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gaan we voor de grootste namen of voor de meeste (nog steeds minieme kans :P ) om door te gaan? :P
De hel met die grote namen. Anderhalf miljoen per gewonnen wedstrijd is mij heel wat meer waard.
Dit, dus.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:15:55 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155525406
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat moet een flinke uitbouw worden dan, neem je verrekijker maar mee in dat geval :')
Jij snapt natuurlijk niet dat het hele stadion dan opschuift omdat het hele probleem is dat de andere kant opbouwen onmogelijk is?

Oftewel, het veld schuift dan ook die kant op.....
pi_155525431
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

De hel met die grote namen. Anderhalf miljoen per gewonnen wedstrijd is mij heel wat meer waard.
Nou ja, ik zie ze sowieso niet vaak winnen. Denk dat ik met 4 punten als eindresultaat al tevreden zou zijn. :@
pi_155525499
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jij snapt natuurlijk niet dat het hele stadion dan opschuift omdat het hele probleem is dat de andere kant opbouwen onmogelijk is?

Oftewel, het veld schuift dan ook die kant op.....
Ben je dan niet gewoon een nieuw stadion aan het bouwen?
pi_155525531
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie ze sowieso niet vaak winnen. Denk dat ik met 4 punten als eindresultaat al tevreden zou zijn. :@
Tuurlijk, dat is sowieso geen discussie.

Maar voor de financien zouden kutclubjes (voor zover je daarvan kunt spreken) mij meer bekoren dan madrid etc.
Dit, dus.
pi_155525910
Tegen Feyenoord moet Cocu overigens gewoon Schaars opstellen als LB. Of meteen Brenet ver naar voren zetten zoals in de tweede helft tegen Heerenveen. Anders krijg je een herhaling van de eerste helft.
Dit, dus.
pi_155525940
quote:

[..]

Ze kunnen toch over de weg heen bouwen?

Zo dus
pi_155526038
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo dus
Die weg wordt zo overschat idd
pi_155526107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo dus
Dit is dat stadion plan voor het WK of niet?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:54:28 #261
242666 BeamofLight
pi_155526336
En die toivonen...zo kon je naar Liverpool, zo word je uitgekotst door Rennes
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:56:28 #262
12172 Rabieluh
pi_155526406
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
Wat istie daar allemaal aan het uitspoken?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:58:35 #263
242666 BeamofLight
pi_155526474
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:56 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wat istie daar allemaal aan het uitspoken?
niks eigenlijk. Bankzitter.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:00:07 #264
12172 Rabieluh
pi_155526522
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

niks eigenlijk. Bankzitter.
Rare vent.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:42:16 #265
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155527534
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben je dan niet gewoon een nieuw stadion aan het bouwen?
Nee.
pi_155527573
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:42 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee.
Want je tilt het stadion gewoon op en zet het 30 meter verder weer neer? :?
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:52:02 #267
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155527833
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Want je tilt het stadion gewoon op en zet het 30 meter verder weer neer? :?
Nee. Je verlegt het veld en bouwt op Zuid en Noord een nieuwe tribune en op Oost en West bouw je een stuk aan.

En op zuid en noord kun je dan grote delen van wat er staat laten staan en hergebruiken.
pi_155527933
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee. Je verlegt het veld en bouwt op Zuid en Noord een nieuwe tribune en op Oost en West bouw je een stuk aan.

En op zuid en noord kun je dan grote delen van wat er staat laten staan en hergebruiken.
Oh, maar voor driekwart een nieuw stadion dus :+

Ik zie het niet gebeuren, als PSV iets gaat doen de komende pakweg 10 jaar zal het wel nieuwbouw worden.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:02:12 #269
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155528133
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 14:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Oh, maar voor driekwart een nieuw stadion dus :+

Ik zie het niet gebeuren, als PSV iets gaat doen de komende pakweg 10 jaar zal het wel nieuwbouw worden.
Geen bouwkundige jij? Grote delen van de structuur kun je gewoon hergebruiken of als fundament laten staan. Natuurlijk is het veel werk en duur, maar nieuwbouw is veel duurder.

Maar ik zie het ook niet gebeuren hoor. Niet zozeer vanwege het stadion, maar vooral vanwege de onhaalbaarheid van het spoorplan.

Toch denk ik dat PSV binnen een paar jaar serieus aan een groter stadion moet, anders raken ze de aansluiting met Ajax kwijt. Zeker als die het stadion straks in meerderheid in eigendom nemen en dat goed gaan exploiteren.

Ik vrees alleen dat dat alleen kan met nieuwbouw op een andere locatie. En dat zou ik verschrikkelijk vinden.
pi_155528190
Die nieuwe locatie overleef ik ook wel weer... Het enige wat ik daar over vrees is dat je voor een vergelijkbare plek in een nieuw stadion 30-50% meer gaat betalen. "Ja, dat zijn heel marktconforme prijzen hoor, kijk maar naar Ajax!".
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:21:19 #271
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155528577
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die nieuwe locatie overleef ik ook wel weer... Het enige wat ik daar over vrees is dat je voor een vergelijkbare plek in een nieuw stadion 30-50% meer gaat betalen. "Ja, dat zijn heel marktconforme prijzen hoor, kijk maar naar Ajax!".
De ligging van het stadion is uniek. Ik zou het als Eindhovenaar echt jammer vinden als dat zou verdwijnen.

En om nu al te gaan zeiken over eventuele prijsverhoging na een nieuwbouw lijkt me wat voorbarig.
pi_155529237
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De ligging van het stadion is uniek. Ik zou het als Eindhovenaar echt jammer vinden als dat zou verdwijnen.

En om nu al te gaan zeiken over eventuele prijsverhoging na een nieuwbouw lijkt me wat voorbarig.
Jammer wel, maar ik moet zelf toch al altijd met de trein/auto naar de wedstrijd dus an sich zal het voor mij weinig uitmaken.
pi_155529507
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 13:54 schreef BeamofLight het volgende:
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Bakkali het gaat doen.
pi_155530429
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 11:00 schreef Doublepain het volgende:

Memphis had ook dat soort teksten als hem wat werd verweten.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:33:31 #275
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155530610
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe Bakkali het gaat doen.
Gast heeft zo absurd veel talent dat hij het waarschijnlijk goed gaat doen. Althans, totdat hij daar weer rotzooi gaat trappen omdat de kleur van zijn salarisstrook hem niet aanstaat ofzo.
pi_155532902
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 16:26 schreef karton2 het volgende:

[..]

Memphis had ook dat soort teksten als hem wat werd verweten.
Memphis spreekt meestal al het kritiek tegen met zijn voeten.
pi_155536065
Markie met Bert mee naar de woestijn. Heel aparte keuze..
pi_155536182
Echte clubman die Mark.
  dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:17:45 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155536450
Mevrouw Van Bommel kon d'r vader waarschijnlijk niet zo lang missen. Dus dan verhuizen ze gewoon mee ^O^
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_155536506
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Schijnt dat Ruben van Bommel uit gaat komen voor Saoedi-Arabië onder 12.
pi_155536558
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
kan hij het niet combineren dan?
pi_155536657
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Doublepain het volgende:

[..]

kan hij het niet combineren dan?
Ik las 't toen er nog alleen stond dat ie mee ging. Staat nu pas dat ie't gaat combineren :)
pi_155536704
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Schijnt dat Ruben van Bommel uit gaat komen voor Saoedi-Arabië onder 12.
Geruild tegen 5 kamelen en een schaap?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:54:39 #284
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_155537877
quote:

[..]

:') als de straat een tunnel wordt is er voldoende ruimte om uit te breiden aan die kant.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_155541905
Manchester, Gladbach en Sevilla graag
pi_155542552
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Dit zou geweldig zijn.
pi_155543385
Gala, Real en Roma mag van mij ook wel. :9
pi_155546347
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Gala, Real en Roma mag van mij ook wel. :9
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2015 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
Jullie willen na de winter niet meer Europees voetballen?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_155546412
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:45 schreef Seam het volgende:

[..]

[..]

Ik wil mooie wedstrijden.Geen oost europese landen
pi_155547262
quote:

[..]

[..]

Want met andere team halen we dat wel?
pi_155547603
quote:

[..]

[..]

doen ze sowieso niet
pi_155548564
quote:
Feyenoord 114
Sneu, zijn zeker jaloers dat ze niet mee mogen doen in de jupiler league :')
pi_155550512
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 00:10 schreef hafcfan het volgende:

[..]

niks mis mee
Alleen de naam van de website al. Die is ontzettend knullig gekozen. Nu benadruk je nog even voor elke bezoeker die in principe welwillend tegenover het initiatief staan dat het talenten zijn die de kans krijgen om in de 1e divisie te groeien.

Noem het dan 'stopdecompetitievervalsing' oid.
pi_155550519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 06:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Sneu, zijn zeker jaloers dat ze niet mee mogen doen in de jupiler league :')
Hoe zit dat eigenlijk? Mochten ze niet meedoen of wilden ze niet?
  woensdag 26 augustus 2015 @ 10:32:07 #297
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155551684
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 09:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk? Mochten ze niet meedoen of wilden ze niet?
http://www.fr-fans.nl/nie(...)en-in-jupiler-league

Kost geld. En dus gaan ze nu een beetje zurig zitten stoken.

Al zit er wel wat in trouwens, als je kijkt naar de grote verschillen tussen de elftallen die, met name Ajax en PSV, opstellen in de Jupiler League. Het verschil tussen de vrijdag en maandag/dinsdag wedstrijden is wel stuitend. Als je ziet met wat voor spelers FC Eindhoven maandag werd geconfronteerd, dan is dat natuurlijk wel zuur. Niet dat Ajax met al die selectiespelers wist te winnen, maar toch.

Ook voor die jonge gasten is dat niet goed natuurlijk, die spelers van de Jong-elftallen zijn ook veel meer gebaat bij een vaste basiself.
pi_155553050
Niks mis met belofteteams in JL, echter er moeten wel strengere regels komen wat betreft selecties.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 11:29:50 #299
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_155553239
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Niks mis met belofteteams in JL, echter er moeten wel strengere regels komen wat betreft selecties.
Precies, zo denk ik er ook over. Nu krijg je bij Ajax de bizarre situatie dat jeugdspelers geen kans krijgen in Jong omdat alle mislukte aankopen toch aan spelen toe moeten komen. :')
pi_155553335
Dit is toch het laatste jaar dat er beloftes meespelen in de Jupiler League? Volgens mij wilde de KNVB 3 jaar proefdraaien en daarna evalueren.
pi_155553339
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')