Nee, afhankelijk van de drug die je neemt hoef je echt geen eetbuien te krijgen. Wiet roken kan je flinke munchies geven, maar marihuana is weer niet zo verslavend als harddrugs. Het lijkt mij inderdaad dat je je een boel (onnodige) problemen op de hals haalt wanneer je drugs kiest als 'methode' om af te vallen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:02 schreef Barreltje het volgende:
eigenlijk ga je dan van de ene verslaving naar de andere verslavind.. want hoe kom je dan in godsnaam van die drugs verslaving af? daar krijg je dan toch ook eetbuien van?
ik heb echt nog nooit drugs gebruikt
In stackers zat vroeger ephedra, dat is tegenwoordig een verboden stof en alleen nog maar op recept te verkrijgen via een arts. Die geven inderdaad je zenuwstelsel een soort boost waardoor je alerter (rilleriger...) wordt. En daarbij onderdrukken stackers het hongergevoel. Tegenwoordig bevatten stackers andere actieve stoffen (meer plant-based en cafeïne), maar ik vind ze nog steeds engquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
Stackers doen in een lichte vorm toch het zelfde als amfetaminen?
Ken hele volksstammen die daarmee afgevallen zijn. En een partijtje hyper en trillerig dat ze allemaal waren![]()
Die nieuwe zijn gewoon veilig hoor zit allen pauper veel cafeïne in. Dat zit ook in PWO dus ja pick your poison.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
In stackers zat vroeger ephedra, dat is tegenwoordig een verboden stof en alleen nog maar op recept te verkrijgen via een arts. Die geven inderdaad je zenuwstelsel een soort boost waardoor je alerter (rilleriger...) wordt. En daarbij onderdrukken stackers het hongergevoel. Tegenwoordig bevatten stackers andere actieve stoffen (meer plant-based en cafeïne), maar ik vind ze nog steeds eng
Geenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:44 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
Die nieuwe zijn gewoon veilig hoor zit allen pauper veel cafeïne in. Dat zit ook in PWO dus ja pick your poison.
voor iedereen wat he. ik vind het wel fijn om als een stuiterbal te sporten.....zolang ik et maar niet tijdens basketbal gebruik dan wordt ik.......fel is het woord waar ik voor kies ....ja felquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
GeenIk gebruik ook geen PWO want dat vind ik ook een vervelend idee. Sporten kan ik zo wel, daar hoef ik geen pep voor.
Op een of andere manier deed me dat hier aan denken:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:45 schreef Artoo het volgende:
[..]
Sporten kan ik zo wel, daar hoef ik geen pep voor.
DM!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:59 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een code voor bites?
Da's pas echte pompquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Op een of andere manier deed me dat hier aan denken:
[ afbeelding ]
Ik heb wel voorkeuren ingevuld. Ik hou niet van walnoten en gedroogde banaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:13 schreef Sarabi het volgende:
Ben benieuwdga nog geen voorkeuren invullen, eerst proeven
Hier ookquote:
En wat vind jij daar van?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:51 schreef Rucola het volgende:
Ik bedoelde: er zijn heel veel mensen die afvallen door bewust drugs te gebruiken. Leerde ik vanmiddag even door te googlen.
Ik kijk juist uit naar de gedroogde banaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel voorkeuren ingevuld. Ik hou niet van walnoten en gedroogde banaan
Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden en hoe bijvoorbeeld de salade en de soep gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:22 schreef Barreltje het volgende:
ik heb zo het idee dat ik eea gewoon niet goed uitreken, ik vind het zo weinig..
in de kantine dus daar heb ik niet zo veel zicht opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden en hoe bijvoorbeeld de salade en de soep gemaakt zijn.
Dan zal het vast kloppenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
in de kantine dus daar heb ik niet zo veel zicht op
bij de soep stond dat ie 50 cals was... dus dat neem ik dan maar aan?
en de salade is wat groenvoer met ik denk max 50 g zalm er op? vrijweinig/geen dressing ( die staat er naast..)
wel bij de soepquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan zal het vast kloppenwel fijn dat de kcal er bij staan.
Vooral dressings en toppings tikken nogal aan... Op de campus bij ons heb je van die saladebars waar je dat los kan toevoegen - of niet. Dat is wel fijn. Maar het is thunderduur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Salades bevatten vaak meer dan je denkt.
ik ga volgende week foto's maken van mijn saladequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Salades bevatten vaak meer dan je denkt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag was een heftige dag met emoties en valkuilen. Sollicitatie (afgewezen), sessie PMT (confronterend x 1000) en sporten.
Lijstje:
O: Tosti met 30+ kaas en ketchup.
L: 2 boterhammen met smeerkaas
T: Bites we love #50
S: 40 minuten sportschool, ging niet zo lekker.
D: Gekruid gehakt, mais, 30+ kaas, kwark, sla.
T: Rode bessen.
Voor het sporten had ik superhonger, dus bites gegeten. Sporten ging niet lekker, nu ben ik dood en dood moe, dus simpel avondeten. Buh.
Ik heb wel een goed gesprek met opbouwende feedback gekregen. Hij zag zeker potentie, maar ik mis opleiding en hij heeft geen tijd me die opleiding binnen het bedrijf te geven. Hij heeft me wat advies gegeven over wat voor cursus/opleidingen te volgen om mijn CV uit te breiden en me meegegeven vooral wel door te blijven gaan. Al met al best wel positief, de lat had ik alleen wat hoog gelegdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:
sjiips, LonaaWaren er veel kandidaten?
En soms heb je dat gewoon, dat sporten niet lekker gaat
Natuurlijk ga je het volhouden, goed bezigquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:35 schreef LadyOracle het volgende:
*steekt neus weer eens de dieetclub in* Voor de ziljoenste keer weer lekker bezig met eten en sporten, en voor de ziljoenste keer denk ik dat ik het deze keer ook echt vol ga houden.
*knuf*quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag was een heftige dag met emoties en valkuilen. Sollicitatie (afgewezen), sessie PMT (confronterend x 1000) en sporten.
Lijstje:
O: Tosti met 30+ kaas en ketchup.
L: 2 boterhammen met smeerkaas
T: Bites we love #50
S: 40 minuten sportschool, ging niet zo lekker.
D: Gekruid gehakt, mais, 30+ kaas, kwark, sla.
T: Rode bessen.
Voor het sporten had ik superhonger, dus bites gegeten. Sporten ging niet lekker, nu ben ik dood en dood moe, dus simpel avondeten. Buh.
Thanks. Het is ook waar hoor, al met al een prima dag vandaag, maar wel veel en heftig voor 1 dag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Denk maar zo, als je vroegah zo'n dag had ging er wel wat anders in denk ik. En nu is je lijstje gewoon goed en heb je alleen niet zo lekker gesport. En bloody hard aan jezelf gewerkt. Kudos voor jou.
En vergeet ik nog je solli. Wat klut.
Wel mooi dat je zoveel feedback kreeg waar je ook echt wat mee kanquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel een goed gesprek met opbouwende feedback gekregen. Hij zag zeker potentie, maar ik mis opleiding en hij heeft geen tijd me die opleiding binnen het bedrijf te geven. Hij heeft me wat advies gegeven over wat voor cursus/opleidingen te volgen om mijn CV uit te breiden en me meegegeven vooral wel door te blijven gaan. Al met al best wel positief, de lat had ik alleen wat hoog gelegd
Ja, ik was wel positief verrast, dat heb ik hem dan weer meegegeven. Hoewel ik de afwijzing wel verwacht had, vind ik het natuurlijk wel jammer. Maar dinsdag nog een kennismakingsgesprekquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel mooi dat je zoveel feedback kreeg waar je ook echt wat mee kan
Feedback is altijd fijn om te krijgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb wel een goed gesprek met opbouwende feedback gekregen. Hij zag zeker potentie, maar ik mis opleiding en hij heeft geen tijd me die opleiding binnen het bedrijf te geven. Hij heeft me wat advies gegeven over wat voor cursus/opleidingen te volgen om mijn CV uit te breiden en me meegegeven vooral wel door te blijven gaan. Al met al best wel positief, de lat had ik alleen wat hoog gelegd
Ja, precies. Die krijg ik ook eigenlijk altijd. Dit was 10 x beter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Feedback is altijd fijn om te krijgen.
ik kreeg anderhalf jaar geleden vooral veel te horen "sorry, er waren kandidaten die beter aan het profiel verdeden dan jij" en "we denken dat je niet binnen het team past" (en dan zonder aan te geven waarom)
Dus doe er vooral je voordeel mee zou ik zeggen!
Zo zie je maar weer: zenuwen zijn vaak niet nodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
Hier was ondanks de zenuwen de dag echt prima. Fijn om weer op school te zijn. En ik merk nu al dat ik meer onthouden heb dan ik dacht van wat er allemaal moet gebeuren. Geen blinde paniek meer
Vanmorgen met brok in mijn keel niet ontetendus eerste boterham als T genomen maar daardoor wel beetje karig. Ga nu zo naar huis rijden.
Lijstje
O -
T - boterham met beenham
L - 2 boterhammen met beenham, komkommer
T - appel
D -krieltjes met ui en een rundervink, verse spinazie.
Moet nog een T bij en ik heb nu dus zin in allerlei ongezonde shit en ben chaggo omdat ik weet dat dat niet in huis is
Ik vermoed dat ik dus een stukje gerookte kip eet, en wat zilveruitjes, en evt een cracker.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht toch een zak chips, maar hij past in mn kcal
Past ook wel 6 x in een kommetje de komende week *quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik kocht toch een zak chips, maar hij past in mn kcal
Nah, ik ga m leegeten en er van genieten. 1 x per week mag ik dat van mezelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Past ook wel 6 x in een kommetje de komende week *
4 chips proeven hetzelfde als zak chips.
Kut van je sollicitatie
Bevalt de keuken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:10 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk weer een echte maaltijd gekooktuit Ainsley's slank & snel dus ook nog mooi laag in kcal.
Ik heb 2x bites we love gehad en ik dacht dat ik kokos lekker vond, maar na die 2 weken hoef ik voorlopig geen kokos (of gedroogde mango) meerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
Kip was bedorven dus ik eet nu als T mijn nieuee Bites We Love 'Love this bounty'. Vind m echt lekker, al staat het heel lang kauwen op die kokos me een beetje tegen
Maar dan veel te kort.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Past ook wel 6 x in een kommetje de komende week *
4 chips proeven hetzelfde als zak chips.
Kut van je sollicitatie
Coolquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja!
Vond het echt leuk om er vandaag eindelijk echt in te kunnen koken
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
Hier weer 4 ons erafben nu gewoon 4 kilo kwijt. Al bijna de eerste vijf!
kreeg gisteren op school ook een heleboel 'wat zie je er goes uit's naar mijn hoofd
dus ik denk dat t in mijn gezicht wel een beetje toont.
Prima toch. Je loopt ook zo 10 km op zo'n dag. En het is wel een festival he.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja op zich wel hè.. heb de pulled pork en stoofpotten ook weer gelocaliseerd en er is een worstentoko. Oeps![]()
Dat zijn wel de betere lijstjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Dat is best een prima festivallijstje.
Mijn Zwarte Cross lijstje was zoveel als:
O: broodje gezond met koffie en lauw bier.
T: Bier/wijn/cocktails.
L: Gebakken vis
T: Bier/wijn/cocktails.
D: Broodje pulled pork.
T: Bier/wijn/cocktails
T: Gebakken vis.
...
VIS ETEN.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:16 schreef Artoo het volgende:
[..]
Dat zijn wel de betere lijstjesZo was mijn Zwarte Cross ook, maar dan met louter bier en af en toe een cola
VIS ETEN.
Voor de hongerige man die liever een sixpack drinkt dan traintquote:
Fingerfood voor vuisten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor de hongerige man die liever een sixpack drinkt dan traint
quote:
Het is ook wel een toffe reclame.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kijk duidelijk weer teveel TV de laatste tijd
Hij is idd grappigquote:
Hier zit denk ik wel een kern van waarheid inquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
Nja Ritalin is natuurlijk ook een 'upper' en van de meeste 'uppers' of het nou speed, amfetamine of cocaine is, of in mindere mate caffeine, krijg je minder eetlust en meer energie... Ik zou het (ritalin) niet om die reden aanbevelenmaar ii ken idd meer mensen die als een speer afvielen toen ze eraan begonnen.
Ik zie trouwens ook wel een veeband tussen adhd en overgewicht. Heb er vlgs mij ook een artikel over gelezen. Komt vaak samen voor omdat mensen geneigd zijn om minder goed met planning en structuur om te gaan ook in hun eten, en impulsiever zijn, maar ook omdat lekker eten/snacken een dopamineshot geeft en daar is juist tekort aan...
kreeg gisteren op school ook een heleboel 'wat zie je er goes uit's naar mijn hoofd
Ik werd ongesteld en was een halve kilo lichter dan 3 dagen geledenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik stel mijn wekelijkse weegmomentje even uit, weet van mezelf dat ik niet blij word van een extra kilo op de weegschaal
Ja alsof het nog niet stom genoeg is allemaal zie je het ook nog eens terug op de weegschaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja ongesteld, zal binnen nu en vier dagen ook wel weer komen
Wow dat is helemaal goedquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:06 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik werd ongesteld en was een halve kilo lichter dan 3 dagen geleden
Tattoo zit erop!![]()
(voor mij) linker schouder. Ik doe denk over paar dagen een foto. Hij is nu knalrood!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja alsof het nog niet stom genoeg is allemaal zie je het ook nog eens terug op de weegschaalMaar wel voor mij de enige legitieme reden om chocolade te vreten
[..]
Wow dat is helemaal goed
Oeh tof! Waar (op je lichaam) heb je het nu uiteindelijk laten zetten? Foto? Ben benieuwd
Serieus? Een hele zak? Waarom? Na een kwart zak oid heb je toch hetzelfde gevoel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, ik ga m leegeten en er van genieten. 1 x per week mag ik dat van mezelf.
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
(voor mij) linker schouder. Ik doe denk over paar dagen een foto. Hij is nu knalrood!
Zeg dat man en kinderen 😠. Die doen de boodschappen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Niet in huis halenbeetje een dooddoener wel maar dat is de beste remedie
je man het op een geheime plek laten leggen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeg dat man en kinderen 😠. Die doen de boodschappen.
Kast met een slot eropquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zeg dat man en kinderen 😠. Die doen de boodschappen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Grote boodschappen ingeslagen, geen rotzooi gekocht.
Nog niet zoveel groente en fruit gekocht. Had nog best wat fruit, en groente komen dinsdag weerquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word altijd wel blij van een kar vol groente, fruit, volkoren producten, noten, zuivel, lekker vlees-vis etc
Cacao een uitstekende bron van mineralen. Door mijn postworkoutsmoothie gooi ik ook regelmatig cacao. Dat is natuurlijk wat anders dan een Milka Oreo wegkanen, maar goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja alsof het nog niet stom genoeg is allemaal zie je het ook nog eens terug op de weegschaalMaar wel voor mij de enige legitieme reden om chocolade te vreten
Alleen over de plekquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hij staat al! Was jij niet twee weken geleden nog enorm aan het twijfelen? Of was jij dat niet?
Bij mij komt het gevoel dat ik zoek pas na driekwart zakquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Serieus? Een hele zak? Waarom? Na een kwart zak oid heb je toch hetzelfde gevoel?
Waarom durf je t niet? T deed iig veel minder pijn dan ik had verwacht. Was helemaal niet vervelend.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
Wil ook al eeuwen een tattoo maar durf het nietMisschien als we trouwen volgend jaar
+1. Ik voel me echt nasty op de eerste dag man. Alles loopt aan alle kanten leegquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben juist altijd zwaarder voor ik ongesteld word. Op de dag dat t doorbreekt gaat er minstens een pond af, in vocht voornamelijk denk ik (dikke voeten) en ben ook vaak verstopt voor t begint.
en dat je dan al zo ver bent gekomen dat je de rest van de zak ook maar leegvreetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij mij komt het gevoel dat ik zoek pas na driekwart zaken t is een gevoel dat ik niet meer moet opzoeken, dus ik koop t niet meer.
Ik heb dat nu met HelloFresh, geweldig al dat verse spulquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word altijd wel blij van een kar vol groente, fruit, volkoren producten, noten, zuivel, lekker vlees-vis etc
Inderdaad, mits met mate geen probleemquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:47 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Cacao een uitstekende bron van mineralen. Door mijn postworkoutsmoothie gooi ik ook regelmatig cacao. Dat is natuurlijk wat anders dan een Milka Oreo wegkanen, maar goed.
Ik kan de Ombar met aardbei erg aanraden trouwens (nu nieuw bij Appie). Een reepje is 202 kcal, dus als ik me niet in kan houden is er nog geen man overboord.
Ik ben zo bang dat ik er later spijt van krijg (als in: wanneer ik 50+ ben)quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:00 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Waarom durf je t niet? T deed iig veel minder pijn dan ik had verwacht. Was helemaal niet vervelend.
Ik ben idd ook altijd lichter op de dag nadat ik ongesteld ben geworden. Daarvoor juist zwaarder :p
Same herequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1. Ik voel me echt nasty op de eerste dag man. Alles loopt aan alle kanten leeg
Het driekwart zak-gevoelquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij mij komt het gevoel dat ik zoek pas na driekwart zaken t is een gevoel dat ik niet meer moet opzoeken, dus ik koop t niet meer.
Jij gaat echt heel lekker!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net gebbq'd voor minder dan 600 kcals geloof ik![]()
En ik ben gelukkig en voldaan
ja preciesquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
Tijd van de maand lijstje, majo?
Hier is de vlag ook uitondanks zeer consequent braaf eten schiet de weegschaal omhoog
![]()
Naja, dat plas ik wel weer uit
Hoeveel drank?quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Ja, gisteren was ook een wat slordige dag.
quote:
Denk dat de pindasaus dan de hel isquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk dat de pindasaus dan de hel is
Nou, als dat de hel isquote:
Komkommer en bleekselderij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, als dat de hel isHoe moet de hemel er wel niet uit zien dan
Ook lekker met pindasausquote:
Nou, dan blijf ik wel gewoon op aardequote:Op zondag 23 augustus 2015 08:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet. En bleekselderij
Ga jij maar lekker bleekselderijquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, dan blijf ik wel gewoon op aardeDan kan het wel
Met pindasaus jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker bleekselderijeten dan.
Het enige waar bij mij soms bleekselderij in gaat is de bouillon. Maarquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met pindasaus jaGister zat er ook bleekselderij door de coleslaw. Best goed te doen
Hoelang is iedereen hier al te dik? Al een hele tijd neem ik aan en ondertussen allemaal halve voedingsexperts op het gebied van kcal, vet, suiker etc. En dan nog denken dat als je 1 avondje lekker gegeten hebt met wat extra vet en kcal, dat je dan een kilo zou kunnen aankomenquote:Op zondag 23 augustus 2015 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Een kilo zwaarderEn ik heb echt maar 8 stukjes stokbrood, 3 lepels pindasaus, een ribbetje met vlees, een halve makreel en een iemiemiemie stukje vis op. En twee stukjes taart. Grmbl. Er was ook nog ijs en dat heb ik laten staan. Demotiverend dit
Nou ja. Gaat wel weer weg. En vandaag 13 km wandelen met 2x een trap met 200 treden op de Grebbeberg
Tuurlijk weet ik beter maar het is gewoon niet tofquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoelang is iedereen hier al te dik? Al een hele tijd neem ik aan en ondertussen allemaal halve voedingsexperts op het gebied van kcal, vet, suiker etc. En dan nog denken dat als je 1 avondje lekker gegeten hebt met wat extra vet en kcal, dat je dan een kilo zou kunnen aankomenen je daar ook nog door laten demotiveren! Allemachtig. Doe eens niet! Want je weet zelf (zie kwak) dat dat geen vetweefsel is. En dat is toch wat je graag kwijt wilt? Vet? Of gaat het echt puur om de weegschaal? Dan raad ik een dagje sauna aan en dan niet bijdrinken.
Wandel ze
Of je been amputeren! Als een malle...quote:Op zondag 23 augustus 2015 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoelang is iedereen hier al te dik? Al een hele tijd neem ik aan en ondertussen allemaal halve voedingsexperts op het gebied van kcal, vet, suiker etc. En dan nog denken dat als je 1 avondje lekker gegeten hebt met wat extra vet en kcal, dat je dan een kilo zou kunnen aankomenen je daar ook nog door laten demotiveren! Allemachtig. Doe eens niet! Want je weet zelf (zie kwak) dat dat geen vetweefsel is. En dat is toch wat je graag kwijt wilt? Vet? Of gaat het echt puur om de weegschaal? Dan raad ik een dagje sauna aan en dan niet bijdrinken.
Wandel ze
het was een BBQ. Ik zie geen gram groenten op je lijst, alleen witbrood, vlees, pindasaus en taart. Ja, en vis. Dus dan is het ook weer niet zó verwonderlijk. Op een pizza zitten tenminste nog groenten, maar verder scheelt het elkaar natuurlijk weinigquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik beter maar het is gewoon niet tofEn als ik pizza eet, dan snap ik waar het vandaan komt maar dit was echt niet heel zout of zo
Ben ik niet helemaal met je eensquote:Op zondag 23 augustus 2015 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was een BBQ. Ik zie geen gram groenten op je lijst, alleen witbrood, vlees, pindasaus en taart. Ja, en vis. Dus dan is het ook weer niet zó verwonderlijk. Op een pizza zitten tenminste nog groenten, maar verder scheelt het elkaar natuurlijk weinig
Zie mijn post hierbovenquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eensHetgeen vocht vasthoudt is zout. Dat ben ik gister voor mijn gevoel niet zo heel erg tegengekomen.
Maar goed, maakt niet uit. Over een paar dagen is het weer terug naar normaal
Is niet op de weegschaal gaan staan na zo'n avond een optie? Of was het je weegmoment?quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Een kilo zwaarderEn ik heb echt maar 8 stukjes stokbrood, 3 lepels pindasaus, een ribbetje met vlees, een halve makreel en een iemiemiemie stukje vis op. En twee stukjes taart. Grmbl. Er was ook nog ijs en dat heb ik laten staan. Demotiverend dit
Nou ja. Gaat wel weer weg. En vandaag 13 km wandelen met 2x een trap met 200 treden op de Grebbeberg
Nee joh. Gewoon erop gaan staan. Morgen toch weer heel andersquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Is niet op de weegschaal gaan staan na zo'n avond een optie? Of was het je weegmoment?
Ik ben expres niet op de weegschaal gaan staan, mijn weegmoment was immers S morgens al.
Ik zit nu weer netjes aan de kwark met nectarine, appel en een paar dadels.
Meh, weetje dan houd ik mezelf ook voor de gek. Want dan zeg ik nu bij bijvoorbeeld + 1 kg , ook ja dat komt van de bbq en het zout. En volgende week is het -1 kg en dan heb ik zo goed m'n best gedaan terwijl ik in feite stil heb gestaan (wat ook niet slecht hoeft te zijn maar je snapt me wel toch? )quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon erop gaan staan. Morgen toch weer heel anders
qftquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:37 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Meh, weetje dan houd ik mezelf ook voor de gek. Want dan zeg ik nu bij bijvoorbeeld + 1 kg , ook ja dat komt van de bbq en het zout. En volgende week is het -1 kg en dan heb ik zo goed m'n best gedaan terwijl ik in feite stil heb gestaan (wat ook niet slecht hoeft te zijn maar je snapt me wel toch? )
En ik word er gewoon chago van.
Wil +1,5 tot 2,0kg/maand aanhouden. Geen datum erbij overigens. Komt meestal neer op 8 maanden bulk en 3 maanden cut. Wellicht de komende maanden iets langzamer nu ik de spiegel moet delen met iemand anders.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef Spiegelei het volgende:
Hebben jullie een streven qua gewicht? En daar dan ook een datum bij?
Nou bij mij is dat wel zo. Ik kan wel 3x in de week 2 kilo meer wegen en een week later toch echt constant -3 kilo. Misschien ben ik een uitzondering, yay. 💪🏻👯quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Je houdt jezelf niet voor de gek met dagelijks wegen. Maar wél met elke keer als je wat zwaarder bent zeggen dat het er zo weer af is.
Nou ja, dat kan als het heel af en toe is. Maar niet als je 3-4 keer per week van die dagen hebt
Mijn streven was eigenlijk om de 80 te halen (mijn trouwgewicht) op de eerste verjaardag van mijn kind, maar ik heb het streven dus al bereikt en de verjaardag is over zeven weken. 75 zou leuk zijn maar is niet realistisch denk ik, dus misschien ga ik voor dertig kilo in een jaar. Dan moet ik op 2 maart 2016 68,7 wegen
Ik wil over 2 weken een bmi hebben van 29,9 (niet meer obese). Dat is bij 93,7 (weeg nu 95,5 dus weet niet zeker of het gaat lukken, maar goedquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Hebben jullie een streven qua gewicht? En daar dan ook een datum bij?
Eerst had ik dat niet, maar nu wel. Althans voor wat ik met oud en nieuw wil wegen en wat ik een jaar na dato zou willen wegen.
Ik zit nu nog ongeveer 10 kilo boven het gewicht op mijn trouwdag dus ik heb ook een foto met trouwjurk op de planning staan op m'n trouwdag (trouwdag is pas in juni).
Wat is je lengte? :hquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woh SQ, goed bezig!
Ik heb in de loop der tijd wel wat extra spek verzameld, dus ik zou wel weer naar de 70 willen - op mn lichtst (met deze lengte) was ik 63 kilo, maar toen at ik vrijwel niks en was ik 16 dus dat acht ik niet zo haalbaar meer
Denk je dat echt?quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk is 75 ook mijn streven hoormaar wie weet, misschien ga ik wel als een speer.
En dan willen we nog een tweede kind, dus kan ik weer opnieuw beginnen!
nee, ik heb wel geleerd van de eerste, maar goed, hormonen en zwangerschap zijn soms onvoorspelbaarquote:
Nee, dat moet wel erg dun zijn bij zo'n lengte. Dat vind ik nooit echt mooi.quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ben nooit slanker geweest dan na mijn tweede kind. 52kg bij 170cm. Was niet goed hoor.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk is 75 ook mijn streven hoormaar wie weet, misschien ga ik wel als een speer.
En dan willen we nog een tweede kind, dus kan ik weer opnieuw beginnen!
Ok ja daar kan ik niet over meepraten maar ben er wel al bang voorquote:Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik heb wel geleerd van de eerste, maar goed, hormonen en zwangerschap zijn soms onvoorspelbaar
Jezus jij gaat ook snel! Knap hoor en tof ook dat je zo goed gaatquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:25 schreef Spiegelei het volgende:
Mooi om al die streefgewichten te zien!
De eerste maand dat ik begon (juni/juli) had ik even geen fatsoenlijke weegschaal. Althans dat ding was zoek, en toen we 'm gevonden hadden, was de batterij leeg. Dus fatsoenlijk wegen doe ik vanaf half juli. Daarvoor op de Wii, maar dat wijkt volgens mij wel wat af.
Anyway ik ben nu dan als het goed is bijna 10 kg afgevallen.
Begonnen op 145,0 kg (10 juni jl) en gisteren () woog ik 135,2 kg.
Streven voor mij is 120 kg of minder met oud en nieuw en dan een jaar later met oud en nieuw 90 kg (of minder). Dus dan kom ik ook op 30 kg per jaar. Pfff wat een getallen zeg.
Mijn trouwdag is op 1 juni, toen we trouwden woog ik ongeveer 125 kg, dus als het goed is moet ik dat tzt wel ruim onder kunnen zitten.
Wow 10 kilo al! Echt goed bezigquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:25 schreef Spiegelei het volgende:
Mooi om al die streefgewichten te zien!
De eerste maand dat ik begon (juni/juli) had ik even geen fatsoenlijke weegschaal. Althans dat ding was zoek, en toen we 'm gevonden hadden, was de batterij leeg. Dus fatsoenlijk wegen doe ik vanaf half juli. Daarvoor op de Wii, maar dat wijkt volgens mij wel wat af.
Anyway ik ben nu dan als het goed is bijna 10 kg afgevallen.
Begonnen op 145,0 kg (10 juni jl) en gisteren () woog ik 135,2 kg.
Streven voor mij is 120 kg of minder met oud en nieuw en dan een jaar later met oud en nieuw 90 kg (of minder). Dus dan kom ik ook op 30 kg per jaar. Pfff wat een getallen zeg.
Mijn trouwdag is op 1 juni, toen we trouwden woog ik ongeveer 125 kg, dus als het goed is moet ik dat tzt wel ruim onder kunnen zitten.
Daar zijn trendlijnen voor uitgevondenquote:Op zondag 23 augustus 2015 12:37 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Meh, weetje dan houd ik mezelf ook voor de gek. Want dan zeg ik nu bij bijvoorbeeld + 1 kg , ook ja dat komt van de bbq en het zout. En volgende week is het -1 kg en dan heb ik zo goed m'n best gedaan terwijl ik in feite stil heb gestaan (wat ook niet slecht hoeft te zijn maar je snapt me wel toch? )
En ik word er gewoon chago van.
Gezellig dat je meekletst hoor, maar zit je niet in het verkeerde topic?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:54 schreef Faeroer het volgende:
<knip enorme hoeveelheid eten>
Morgen iets minderen, dagje rust en training overslaan.
Vlgs mij is faroer aan t bulken ja, meer iets voor het andere afvaltopic?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Gezellig dat je meekletst hoor, maar zit je niet in het verkeerde topic?
Ja nou ja, ik neem aan dat dat ook door het hoge startgewicht komt. Ik ben er wel blij mee hoor, maar ik verwacht dat het wel wat gaat afvlakken. Zolang het naar beneden gaat vind ik het prima.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:42 schreef Rucola het volgende:
[..]
Jezus jij gaat ook snel! Knap hoor en tof ook dat je zo goed gaat
Ik hoop je voor de held te kopiëren! De eerste helf wel te verstaan, maar onder de 100 kg lijkt me al een openbaring eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:31 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij was 100 echt een keerpunt. Als in, de eerste 25 kg gingen in 6 maanden.
De volgende 5 in 2.
Nu eet ik ook wel iets meer dan toen
Lonaa is ook wel een held.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:38 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ik hoop je voor de held te kopiëren! De eerste helf wel te verstaan, maar onder de 100 kg lijkt me al een openbaring eerlijk gezegd.
Mooie bak eiwitten. Hoeveel gr per kg gewicht is je doel?quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:54 schreef Faeroer het volgende:
Ochtend: 100g havermout, 400 ml magere melk, 50g pistachenootjes
Pre-workout: 100g havermout, 400 ml magere melk
Post-workout 175g rijst, 4 eieren, 200g rundergehakt, avocado, 50g whey isolaat, 500 ml magere melk
Avondeten: 175g rijst, 300g kip
Nacht: 500g kwark
Totaal: 5.165 Kcal, 568 koolh, 176 vet, 340 eiwit
Morgen iets minderen, dagje rust en training overslaan.
2,5gr/kg, maar geen doel buiten dat. Het eet wat gemakkelijker weg dan rijst, pasta etc. Voor mij dan in ieder geval. Eet normaal rond de 4400-4600, vandaag is het plan iets daarboven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:11 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mooie bak eiwitten. Hoeveel gr per kg gewicht is je doel?
Nu 21.400quote:
Goede schoenen!quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Isa, krijg jij nooit pijn in je poten?
Dat vroeg ik me ook af ja!quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Duidelijk, wel beste bak etenquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:14 schreef Faeroer het volgende:
[..]
2,5gr/kg, maar geen doel buiten dat. Het eet wat gemakkelijker weg dan rijst, pasta etc. Voor mij dan in ieder geval. Eet normaal rond de 4400-4600, vandaag is het plan iets daarboven.
Zekers!quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wow spiegel, ook goed bezig jij
En was het gezellig shandaly?
Ja potver. Dat haal ik never nooitquote:
Één of twee keer in de week maak ik een lunchwandeling met SQ, we werken op dezelfde Campus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef MaJo het volgende:
Wie in dit topic wandelen er allemaal met elkaar? Heb echt het gevoel dat jullie elkaar allemaal kennen
Isa en ik wandelen samen af en toe. Ik heb ook wel met Sunny en Lonaa gewandeldquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef MaJo het volgende:
Wie in dit topic wandelen er allemaal met elkaar? Heb echt het gevoel dat jullie elkaar allemaal kennen
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:51 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Één of twee keer in de week maak ik een lunchwandeling met SQ, we werken op dezelfde Campus.
Dat klinkt wel als het halve topicquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Isa en ik wandelen samen af en toe. Ik heb ook wel met Sunny en Lonaa gewandeldEn 5 september gaan Isa en ik de Airbornetocht doen. 25km
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt wel als het halve topic
Zoveel mensen haken er niet af volgens mij.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wandeling van 25 km klinkt goed!
Ik vraag me ook altijd af hoe mensen de vierdaagse overleven. En hoeveel mensen de vierdaagse verschrikkelijk onderschatten
nee, dan mag ik nog wat vertrouwen in de mens houden?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zoveel mensen haken er niet af volgens mij.
Ik zit Isa's stappen te berekenen. Dat is gewoon meer dan 90 km in een week.
Ongeveer 10% aldus Google.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan mag ik nog wat vertrouwen in de mens houden?
Mja misschien na vele jaren idd. Ik wandel nu zo'n 3,5 jaar vrij frequent maar heb ook nog wel regelmatig last van mijn poten.quote:
Hoeveel km wandel je?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja misschien na vele jaren idd. Ik wandel nu zo'n 3,5 jaar vrij frequent maar heb ook nog wel regelmatig last van mijn poten.
Overigens lijkt mijn hielspoor wel spontaan genezen
Soms, op mijn voetzool, dat baart me wel wat zorgen. Ik zag net dat ik vorige week zaterdag bijna 28.000 stappen had en toen had ik wel wat pijn onder mijn voeten. Nu nergens last van. Afgelopen week veel stukjes gelopen op mijn werk, niet op wandelschoenen, en dat gaf wel wat pijnlijke voeten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil ook nooit meer dan 1 dag zoveel wandelen. Vier dagen achter elkaar? Hell no!quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me ook altijd af hoe mensen de vierdaagse overleven. En hoeveel mensen de vierdaagse verschrikkelijk onderschatten
Je zit er anders deze week niet ver vanafquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil ook nooit meer dan 1 dag zoveel wandelen. Vier dagen achter elkaar? Hell no!
Ik bedoel meer dat ik niet 4 dagen achter elkaar 40 km per dag zou willen wandelen! Echt niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Je zit er anders deze week niet ver vanaf
Op zich, kan je wel eten voor t levenquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik niet 4 dagen achter elkaar 40 km per dag zou willen wandelen! Echt niet.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Overigens zit mijn vader in de 60+ groep op Fitbit en daar is iemand die gemiddeld 60.000 stappen op een dag doet. Dat gaat me te ver. Dan ben je of gek of je fraudeert met die fitbit of zo. Ligt het de hele dag in zo'n automatisch laboratorium roerapparaat
dat is 40 kilometer ofzo? Elke dag vierdaagsequote:Op zondag 23 augustus 2015 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Overigens zit mijn vader in de 60+ groep op Fitbit en daar is iemand die gemiddeld 60.000 stappen op een dag doet. Dat gaat me te ver. Dan ben je of gek of je fraudeert met die fitbit of zo. Ligt het de hele dag in zo'n automatisch laboratorium roerapparaat
60+, doet niks anders dan wandelen in het bos zeker.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het, mits alleen of in goed gezelschap, echt wel heel prettig. Plus dingen als de Bloesemtocht en de Airbornetocht zijn geweldige evenementjes. Echt heel tof. Wel stervensdruk maar supergezelligquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:31 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een hekel aan wandelen. Op zich vind ik een klein stukje lopen in een mooi stukje natuur best leuk, maar voor beweging of om mezelf te vervoeren krijgt eigenlijk altijd iets anders de voorkeur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op maandag 24 augustus 2015 07:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Officieel weegmomentje van de week: -0.9 eraf. Totaal -4.5 kilo
Hoeveel kcal is dit?quote:Op maandag 24 augustus 2015 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik doe ook weer mee
O: groene smoothie
L: salade van kikkererwten, avocado, tomaat en tonijn (blijft favoriet)
D: groentesoep en stokbroodje
T: Mani berry & nuts
Geen idee door de soep wss te weinig (O is 260, L is 400, T is 220).quote:
Lekker. Ik heb nu opeens zo'n zin in vruchtenhagel op broodquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Planning voor vandaag: tosti's, tosti's en tosti's. Avondeten geen idee
Dat is logisch, aangezien het over tosti's gaat en vruchtenhagel een veelgehoord tostibeleg is. Oh neequote:Op maandag 24 augustus 2015 08:44 schreef Rucola het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb nu opeens zo'n zin in vruchtenhagel op brood
Lonaa ook alquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:53 schreef Rucola het volgende:
Ik ga ontbijten met gerookte zalm. Jaaaaa heerlijk. Goed begin van de dag.
Een van mijn favo meeneemlunches is een wrap met roomkaas en zalmquote:Op maandag 24 augustus 2015 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Ja, lekker man. Gerookte zalm als ontbijt. Op roggebrood, met light roomkaas
Maar, maar, maar, dat kan toch ook als ontbijt?quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een van mijn favo meeneemlunches is een wrap met roomkaas en zalm(en wat ijsbergsla)
Maar ja, lunch
Vast!quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:04 schreef Lonaa het volgende:
Maar, maar, maar, dat kan toch ook als ontbijt?
Die is ook awesomequote:Op maandag 24 augustus 2015 09:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast!Ik wilde jouw tosti met tonijn altijd nog een keer proberen
We hebben hetzelfde totaalquote:Op maandag 24 augustus 2015 07:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
Officieel weegmomentje van de week: -0.9 eraf. Totaal -4.5 kilo
Oh jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een van mijn favo meeneemlunches is een wrap met roomkaas en zalm(en wat ijsbergsla)
Maar ja, lunch
quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:24 schreef PdeHoog het volgende:
Oh jaDie was lekker
Vorig jaar meegenomen naar etappe 1 van het Pieterpad toch?
ik leef nog in elk gevalquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hoi, receptje? Ik heb nog een half blikje tonijn staan.quote:
quote:Swiss chard packs a powerful nutritional punch, providing over 700% of your daily needs for vitamin K and over 200% of daily vitamin A needs in just one cup.
Op de markt! En AH, maar duuuuur, 1,50 voor nog geen 100 gram geloof ik. Wij krijgen het regelmatig uit de groentetuin van een bekende, heerlijk!quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had iets ingevoerd in Cronometer (echt niet te beschrijven hoe awesome ik dit programma vind en ik heb ook een hele tijd myfitnesspal gebruikt) en dacht dat er iets mis was gegaan met invoeren van data omdat mijn vitamine A en vitamine K enorm waren nadat ik mesclun (verzameling jonge bladsla, te koop bij de AH, bijna standaard in een HelloFresh doos) had ingevoerd. Ze hadden vast een komma verkeerd of zo. Maar toen ging ik online zoeken en in mesclun zit 'swiss chard' en dat is gewoon op z'n Hollands 'snijbiet'. En dat blijkt dus echt tjokvol vitamine A en K te zitten
[..]wat een geweldig product! Waar koop ik meer
Ik ga volgende week direct even op de markt kijken! Of is het er het seizoen niet voor?quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Op de markt! En AH, maar duuuuur, 1,50 voor nog geen 100 gram geloof ik. Wij krijgen het regelmatig uit de groentetuin van een bekende, heerlijk!
Wel 505 kcal voor 100 gram hè. Dus kleine porties maken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:38 schreef Shandaly het volgende:
Ik vind gister bij de AH een (voor mij nieuwe) notenmix met chocola en cranberry. Vanmiddag zelf maar eens in porties verdelen voor op m'n werk deze week...
Morgen een kilo er afquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, 2kg er bij![]()
Ik gok op allemaal vocht. Kijken wat ie morgen zegt
Het seizoen is volgens mij net voorbij, maar ik geloof dat ik het wel heb zien liggen, misschien uit de kas? Maar ik haal het er bijna nooit (van de winter wel een keer gedaan, maar toen kwam het zeker uit de kasquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga volgende week direct even op de markt kijken! Of is het er het seizoen niet voor?
Waarom woon je nou zo ver wegquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Het seizoen is volgens mij net voorbij, maar ik geloof dat ik het wel heb zien liggen, misschien uit de kas? Maar ik haal het er bijna nooit (van de winter wel een keer gedaan, maar toen kwam het zeker uit de kas), want ik krijg vuilniszakken vol als het uit de moestuin komt
Ja, best dapper eigenlijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
De dag na lowlands op de weegschaal gaan staan sunny?
Niet mijn moestuin he? Heb ik helemaal geen tijd voor....quote:
Haha ja ik was nieuwsgierigquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
De dag na lowlands op de weegschaal gaan staan sunny?
Och, zolang je het in de juiste context kunt plaatsenquote:
Zak was 175g, heb 4 porties gemaakt van 40/45g. Net zoveel kcal als de Mani-zakjes dus.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel 505 kcal voor 100 gram hè. Dus kleine porties maken.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, zolang je het in de juiste context kunt plaatsen
Was het leuk?
Ik hoop niet dat het Levenslust is, want die vond ik dus écht vies...quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:43 schreef Sarabi het volgende:
De laatste tijd zijn die Mani zakjes steeds op
Heb nu ook iets van een ander merk gekocht dus ben benieuwd.
En vrijdag komen de bites we love.
Ik heb vrijdag vrij onverwacht boodschappen in Duitsland gedaan... ik rekende uit dat ik met de hoeveelheid cola die ik wilde halen bij de Appie al geld zou besparen door naar Duitsland te gaan (benzine meegerekend); we konden ook wel weer tanken, hebben 100 liter cola light gehaald (dat was ik in Nl niet van plan hoor, maar 50 cent per liter is echt goedkoopquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond bij Aldi Sued in Duitsland ook portiezakjes nootjes. In het notenschap een setje van 4 zakjes, en bij de kassa lag weer een ander soort. Ik heb BWL even opgezegd, ik kom om in de geportioneerde nootjes ineens.
Nee die niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het Levenslust is, want die vond ik dus écht vies...
Ja, dat is een bekend fenomeen. Maareh, ben jij zo klein?quote:Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef sandertjuh het volgende:
Moet wel zeggen dat het nu allemaal een beetje stagneert..
Zit nu 2 maanden op 1600kcal op trainingsdagen en rustdagen 1400kcal. De motivatie om daar echt strak op te zitten ebt een beetje weg. En ik wil er eigenlijk nog wel wat vanaf hebben maar denk niet dat het me gaat lukken.
Als ik moet gokken zal m'n vetpercentage nu zo rond de 12-13% zitten. Ben nog een beetje in dubio of ik richting de 10% wil gaan na de vakantie of dat ik dus langzaam weer met 100kcal per week ga opbouwen.
Wil ik richting de 10% gaan, gaat het nog veel meer discipline eisen zoals nauwelijks tot geen bier in het weekend enzovoorts
Maar je had de hele week gespaard daarvoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:36 schreef Artoo het volgende:
Ik was zaterdag uit eten, dat resulteerde gisterochtend ook in +400g op de weegschaal. Viel me nog mee, want het was all you can eat en zo. Heerlijk lamsrack gegeten, kalfsoester, ossenhaas ... En toetjes!Ze hadden zo veel lekkere toetjes.
Dat is toch ook juist logisch?quote:Maar gisteren heb ik 51 km gefietst en me netjes aan mijn schema gehouden, dus vanochtend was ik weer lichter dan gisteren. Het lijkt er op dat het fanatieke sporten en strak aan de kcals houden doet wat het moet doen.Vanochtend was ik namelijk iets lichter dan vrijdagochtend.
Zo klein is redelijk relatief.. maar inderdaad ik haal het gemiddelde vaak wel om laag jaquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is een bekend fenomeen. Maareh, ben jij zo klein?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]kan ik wel weer meebrengen op onze Airborne Wandeltocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Haha, ja, het kcal-tekort dat ik creëer is groot genoeg om zo'n avond uit eten op te vangen. Zeker met dat fietsen van gisteren maak ik me dan ook helemaal geen zorgen dat ik daar spijt van moet krijgen of zoquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar je had de hele week gespaard daarvoor![]()
[..]
Dat is toch ook juist logisch?
Ik heb een accountje aangemaakt en de app op mijn telefoon gemikt. Ik zal het eens proberenquote:Op maandag 24 augustus 2015 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had iets ingevoerd in Cronometer (echt niet te beschrijven hoe awesome ik dit programma vind en ik heb ook een hele tijd myfitnesspal gebruikt)
Welkom!quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:05 schreef Sali_ het volgende:
Hierbij meld ik me ook maar eens voor een stok achter de deur :-)
Sinds juli de drive gevonden om af te vallen en dit ook doorgevoerd (en volgehouden) op vakantie.
Met als resultaat bijna 2 kg er af in twee weken!
Nu thuis verder hiermee en weer 2x sporten in de week!
Eetlijstje van vandaag:
O: Tosti met 30+ kaas
T: banaan
L: Tosti met 30+ kaas (gemist op vakantie dus 2x vandaag)
T: banaan
D: Salade, een zelfgemaakte hamburger op de grillplaat en gebakken aardappels
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Neem ik de essentiele snelle carbs wel mee
Witte chocoladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fear is the path to the Dark Side.
Ooh, dat is een super resultaatquote:Op maandag 24 augustus 2015 10:45 schreef sandertjuh het volgende:
Nu 2 maanden aan het cutten en kom van 63kg af. Waar het mij meer om gaat is dat ik nu 12 cm buikomtrek kwijt ben! Van 86 naar 74 cm
Thanks! Nee alleen met kaas 😊 Ook heel lekker!quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welkom!
Tosti met alleen kaas of ook ham?
Zo eet ik ze ook altijdquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:35 schreef Sali_ het volgende:
[..]
Thanks! Nee alleen met kaas 😊 Ook heel lekker!
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ja als je een Mexicaan bent is dat inderdaad niet exceptioneel klein
Volgens buienalarm gaat het hier behoorlijk hard regenen tijdens de lunch. Verdimme
Niet zo moeilijk. Ik doe 2 boterhammen, 1 beleggen met 30+ kaas, de tonijn mengen met een schep kwark (en peper) dat op de kaas smeren, boterham er bij bovenop, in de pan tot bruin en kaas gesmolten, dot ketchup, gaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja hoi, receptje? Ik heb nog een half blikje tonijn staan.
En een awesome recept voor tuna melt met veeeeeeel cheddar liggen, maar veel te kcal-rijk voor een doordeweekse dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |