abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:10:25 #1
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155403899
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
Fear is the path to the Dark Side.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:12:21 #2
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155403955
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:02 schreef Barreltje het volgende:
eigenlijk ga je dan van de ene verslaving naar de andere verslavind.. want hoe kom je dan in godsnaam van die drugs verslaving af? daar krijg je dan toch ook eetbuien van?

ik heb echt nog nooit drugs gebruikt :@
Nee, afhankelijk van de drug die je neemt hoef je echt geen eetbuien te krijgen. Wiet roken kan je flinke munchies geven, maar marihuana is weer niet zo verslavend als harddrugs. Het lijkt mij inderdaad dat je je een boel (onnodige) problemen op de hals haalt wanneer je drugs kiest als 'methode' om af te vallen.
pi_155404060
Maar weer eens het kookboek van Ainsley (snel & slank) uit de kast gehaald.
Tijd om een weeklijstje te maken.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:27:59 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155404248
Stackers doen in een lichte vorm toch het zelfde als amfetaminen?
Ken hele volksstammen die daarmee afgevallen zijn. En een partijtje hyper en trillerig dat ze allemaal waren :')

Zijn zijn nu trouwens stuk voor stuk dubbel zoveel aangekomen en er qua gezondheid niet op vooruit gegaan. Wat m.i. toch de belangrijkste reden zou moeten zijn om op een gezond gewicht te willen komen. Hoe het er uit ziet is een kwestie van smaak; stevig is is sommige gevallen echt esthetisch mooier.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:41:59 #5
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155404468
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
Stackers doen in een lichte vorm toch het zelfde als amfetaminen?
Ken hele volksstammen die daarmee afgevallen zijn. En een partijtje hyper en trillerig dat ze allemaal waren :')

In stackers zat vroeger ephedra, dat is tegenwoordig een verboden stof en alleen nog maar op recept te verkrijgen via een arts. Die geven inderdaad je zenuwstelsel een soort boost waardoor je alerter (rilleriger...) wordt. En daarbij onderdrukken stackers het hongergevoel. Tegenwoordig bevatten stackers andere actieve stoffen (meer plant-based en cafeïne), maar ik vind ze nog steeds eng :P
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:44:49 #6
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155404517
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:41 schreef Artoo het volgende:

[..]

In stackers zat vroeger ephedra, dat is tegenwoordig een verboden stof en alleen nog maar op recept te verkrijgen via een arts. Die geven inderdaad je zenuwstelsel een soort boost waardoor je alerter (rilleriger...) wordt. En daarbij onderdrukken stackers het hongergevoel. Tegenwoordig bevatten stackers andere actieve stoffen (meer plant-based en cafeïne), maar ik vind ze nog steeds eng :P
Die nieuwe zijn gewoon veilig hoor zit allen pauper veel cafeïne in. Dat zit ook in PWO dus ja pick your poison.
#team-anti-that-what-will-not-be-named
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:45:40 #7
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155404532
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:44 schreef Ryuuzen het volgende:

[..]

Die nieuwe zijn gewoon veilig hoor zit allen pauper veel cafeïne in. Dat zit ook in PWO dus ja pick your poison.
Geen :7 Ik gebruik ook geen PWO want dat vind ik ook een vervelend idee. Sporten kan ik zo wel, daar hoef ik geen pep voor.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:47:59 #8
436284 Ryuuzen
"What!" - she
pi_155404570
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:45 schreef Artoo het volgende:

[..]

Geen :7 Ik gebruik ook geen PWO want dat vind ik ook een vervelend idee. Sporten kan ik zo wel, daar hoef ik geen pep voor.
voor iedereen wat he. ik vind het wel fijn om als een stuiterbal te sporten.....zolang ik et maar niet tijdens basketbal gebruik dan wordt ik.......fel is het woord waar ik voor kies ....ja fel O-)
#team-anti-that-what-will-not-be-named
pi_155404648
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:45 schreef Artoo het volgende:

[..]

Sporten kan ik zo wel, daar hoef ik geen pep voor.
Op een of andere manier deed me dat hier aan denken:

:D
pi_155404750
Mijn bites zijn binnen. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_155404797
Heeft iemand toevallig nog een code voor bites? O-)
pi_155404800
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:59 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een code voor bites? O-)
DM!
pi_155405103
Ben benieuwd :) ga nog geen voorkeuren invullen, eerst proeven
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:14:31 #14
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155405147
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Op een of andere manier deed me dat hier aan denken:

[ afbeelding ]

Da's pas echte pomp :P
pi_155405397
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:13 schreef Sarabi het volgende:
Ben benieuwd :) ga nog geen voorkeuren invullen, eerst proeven
Ik heb wel voorkeuren ingevuld. Ik hou niet van walnoten en gedroogde banaan :r
pi_155405924
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 12:56 schreef Lonaa het volgende:
Mijn bites zijn binnen. *O*
Hier ook :) Mooi voor volgende week als tussendoortje op kantoor. Straks eerst lekker haring eten :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155405966
Ik bedoelde: er zijn heel veel mensen die afvallen door bewust drugs te gebruiken. Leerde ik vanmiddag even door te googlen.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:52:11 #18
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155405978
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:51 schreef Rucola het volgende:
Ik bedoelde: er zijn heel veel mensen die afvallen door bewust drugs te gebruiken. Leerde ik vanmiddag even door te googlen.
En wat vind jij daar van?
pi_155406034
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb wel voorkeuren ingevuld. Ik hou niet van walnoten en gedroogde banaan :r
Ik kijk juist uit naar de gedroogde banaan :9
Volgens mij lust ik sowieso alles, ik ga vanzelf wel merken of ik favorieten krijg :)
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:03:07 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_155406218
Die gedroogde choco banaan is echt goddelijk :9
disclaimer
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:07:41 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_155406306
Vandaag workshop gehad, en merk dat er toch nadelen kleven aan de gewoonte om voor 12:00 al een liter water en drie koffie te drinken. Heb vier sanitaire stops moeten houden tussen 9 en 13 en nóg veel gewiebeld :')
(Normaal heb ik dat ook, maar van mijn werkplek weglopen is toch laagdrempeliger dan bij een workshop vol onbekenden :'))

Enfin, de lijst:

O: yoghurt, muesli, lijnzaad, kiwi
T: 40 gram elitehaver, drie dessert mints. De brownies, koek en muffins voor mijn neus genegeerd *O*
L: twee kaiserbroodjes ossenworst
D: BBQ. Ik denk drie vleesjes, en een pondje grillgroente.
disclaimer
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:22:33 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155406702
ik ga me aan de sourcream cashew wagen..
:{

ik loop er nog niet echt warm voor geloof ik :P

lijstje:
O: kwark met zwarte bessen (90 cals)
t: 2 spelt bth met kipfilet (265 cals)
L: Salade met zalm (250 cals), kippesoep (50 cals) en bruin brood (150 cals)
t: Bites nr 47 (259)
t: Sinaasappel & Kiwi (100 cals)
D:iet snels.. ergens..

totaal zonder D: 1200 cals.

ik heb zo het idee dat ik eea gewoon niet goed uitreken, ik vind het zo weinig..

[ Bericht 41% gewijzigd door Barreltje op 21-08-2015 14:29:02 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_155406996
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:22 schreef Barreltje het volgende:

ik heb zo het idee dat ik eea gewoon niet goed uitreken, ik vind het zo weinig..
Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden en hoe bijvoorbeeld de salade en de soep gemaakt zijn.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:39:26 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155407196
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheden en hoe bijvoorbeeld de salade en de soep gemaakt zijn.
in de kantine dus daar heb ik niet zo veel zicht op :)
bij de soep stond dat ie 50 cals was... dus dat neem ik dan maar aan?
en de salade is wat groenvoer met ik denk max 50 g zalm er op? vrijweinig/geen dressing ( die staat er naast..)
pi_155407258
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

in de kantine dus daar heb ik niet zo veel zicht op :)
bij de soep stond dat ie 50 cals was... dus dat neem ik dan maar aan?
en de salade is wat groenvoer met ik denk max 50 g zalm er op? vrijweinig/geen dressing ( die staat er naast..)
Dan zal het vast kloppen :Y wel fijn dat de kcal er bij staan.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:42:59 #26
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155407314
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan zal het vast kloppen :Y wel fijn dat de kcal er bij staan.
wel bij de soep *O*, niet bij de salade -O-
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:44:11 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_155407352
Salades bevatten vaak meer dan je denkt.
disclaimer
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:46:02 #28
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155407393
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Vooral dressings en toppings tikken nogal aan... Op de campus bij ons heb je van die saladebars waar je dat los kan toevoegen - of niet. Dat is wel fijn. Maar het is thunderduur.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:49:54 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155407502
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga volgende week foto's maken van mijn salade :D :Y
en vragen aan de keuken of ze er ook cals bij kunnen zetten :)
pi_155409510
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 13:52 schreef Artoo het volgende:

[..]

En wat vind jij daar van?
Triest en dom. Jij?
pi_155410925
*steekt neus weer eens de dieetclub in* Voor de ziljoenste keer weer lekker bezig met eten en sporten, en voor de ziljoenste keer denk ik dat ik het deze keer ook echt vol ga houden. ;)

Eet al een hele tijd gemiddeld 1500-1600 kcal per dag. Als ik moet sporten een klein beetje extra en dan mag ik ook altijd een chocola van mezelf (want lekker veel mineralen :P ). Maar altijd puur en nooit te veel, hoor. ;-) Verder vrijwel geen snoep of tussendoortjes (anders dan fruit of rauwkost of zo), geen frisdrank (al bijna jaar niet, denk ik), veel minder alcohol. En vier à vijf uur sport per week.

Al drie maanden bezig, eerst sportte ik wat minder, rustig opbouwen na een blessure. Laatste maand dus 4/5 uur. Nu ruim twee kilo kwijt, twee centimeter van mijn taille en eentje van mijn heupen. *O*
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155411192
Vandaag was een heftige dag met emoties en valkuilen. Sollicitatie (afgewezen), sessie PMT (confronterend x 1000) en sporten.

Lijstje:
O: Tosti met 30+ kaas en ketchup.
L: 2 boterhammen met smeerkaas
T: Bites we love #50
S: 40 minuten sportschool, ging niet zo lekker.
D: Gekruid gehakt, mais, 30+ kaas, kwark, sla.
T: Rode bessen.

Voor het sporten had ik superhonger, dus bites gegeten. Sporten ging niet lekker, nu ben ik dood en dood moe, dus simpel avondeten. Buh.
pi_155411242
sjiips, Lonaa -O- Waren er veel kandidaten?

En soms heb je dat gewoon, dat sporten niet lekker gaat :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155411260
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag was een heftige dag met emoties en valkuilen. Sollicitatie (afgewezen), sessie PMT (confronterend x 1000) en sporten.

Lijstje:

Voor het sporten had ik superhonger, dus bites gegeten. Sporten ging niet lekker, nu ben ik dood en dood moe, dus simpel avondeten. Buh.
:*

Denk maar zo, als je vroegah zo'n dag had ging er wel wat anders in denk ik. En nu is je lijstje gewoon goed en heb je alleen niet zo lekker gesport. En bloody hard aan jezelf gewerkt. Kudos voor jou.

En vergeet ik nog je solli. Wat klut. -O-
Kwak
pi_155411303
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:45 schreef Isabeau het volgende:
sjiips, Lonaa -O- Waren er veel kandidaten?

En soms heb je dat gewoon, dat sporten niet lekker gaat :*
Ik heb wel een goed gesprek met opbouwende feedback gekregen. Hij zag zeker potentie, maar ik mis opleiding en hij heeft geen tijd me die opleiding binnen het bedrijf te geven. Hij heeft me wat advies gegeven over wat voor cursus/opleidingen te volgen om mijn CV uit te breiden en me meegegeven vooral wel door te blijven gaan. Al met al best wel positief, de lat had ik alleen wat hoog gelegd :P
pi_155411305
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:35 schreef LadyOracle het volgende:
*steekt neus weer eens de dieetclub in* Voor de ziljoenste keer weer lekker bezig met eten en sporten, en voor de ziljoenste keer denk ik dat ik het deze keer ook echt vol ga houden.
Natuurlijk ga je het volhouden, goed bezig *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155411309
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:43 schreef Lonaa het volgende:

Lijstje:

*knuf*
Komt allemaal wel weer goed.

Hier een klein succesje. Ik zocht een oude spijkerbroek om lapjes van te knippen. En ik vond een oude spijkerbroek, nog van voor de zwangerschap.
Voordat ik hem ging verknippen toch maar even gepast. En hij zit goed :o

ja, het is nog wel een bakbeest (jeansmaat 38), maar hij past.

Toen ook meteen de stapel met 'toekomstbroeken' maar even uit de kast gepakt. En confectiemaat 46 zit als gegoten, zij het wat strak om de kuiten, maar dat zal ik met strakke broeken toch altijd houden ben ik bang. Lang leve ballonkuiten :') )
pi_155411315
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:*

Denk maar zo, als je vroegah zo'n dag had ging er wel wat anders in denk ik. En nu is je lijstje gewoon goed en heb je alleen niet zo lekker gesport. En bloody hard aan jezelf gewerkt. Kudos voor jou.

En vergeet ik nog je solli. Wat klut. -O-
Thanks. Het is ook waar hoor, al met al een prima dag vandaag, maar wel veel en heftig voor 1 dag. :P

Straks lekker fris douchen, hotpants en t-shirt aan en dan lekker op de bank. O+
pi_155411370
Hier was ondanks de zenuwen de dag echt prima. Fijn om weer op school te zijn. En ik merk nu al dat ik meer onthouden heb dan ik dacht van wat er allemaal moet gebeuren. Geen blinde paniek meer O+

Vanmorgen met brok in mijn keel niet onteten -O- dus eerste boterham als T genomen maar daardoor wel beetje karig. Ga nu zo naar huis rijden.

Lijstje
O -
T - boterham met beenham
L - 2 boterhammen met beenham, komkommer
T - appel
D -krieltjes met ui en een rundervink, verse spinazie.

Moet nog een T bij en ik heb nu dus zin in allerlei ongezonde shit en ben chaggo omdat ik weet dat dat niet in huis is :')

Ik vermoed dat ik dus een stukje gerookte kip eet, en wat zilveruitjes, en evt een cracker. :+
Kwak
pi_155411374
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb wel een goed gesprek met opbouwende feedback gekregen. Hij zag zeker potentie, maar ik mis opleiding en hij heeft geen tijd me die opleiding binnen het bedrijf te geven. Hij heeft me wat advies gegeven over wat voor cursus/opleidingen te volgen om mijn CV uit te breiden en me meegegeven vooral wel door te blijven gaan. Al met al best wel positief, de lat had ik alleen wat hoog gelegd :P
Wel mooi dat je zoveel feedback kreeg waar je ook echt wat mee kan ^O^
pi_155411426
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel mooi dat je zoveel feedback kreeg waar je ook echt wat mee kan ^O^
Ja, ik was wel positief verrast, dat heb ik hem dan weer meegegeven. Hoewel ik de afwijzing wel verwacht had, vind ik het natuurlijk wel jammer. Maar dinsdag nog een kennismakingsgesprek :D
pi_155411460
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Feedback is altijd fijn om te krijgen.

ik kreeg anderhalf jaar geleden vooral veel te horen "sorry, er waren kandidaten die beter aan het profiel verdeden dan jij" en "we denken dat je niet binnen het team past" (en dan zonder aan te geven waarom)

Dus doe er vooral je voordeel mee zou ik zeggen!
pi_155411475
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Feedback is altijd fijn om te krijgen.

ik kreeg anderhalf jaar geleden vooral veel te horen "sorry, er waren kandidaten die beter aan het profiel verdeden dan jij" en "we denken dat je niet binnen het team past" (en dan zonder aan te geven waarom)

Dus doe er vooral je voordeel mee zou ik zeggen!
Ja, precies. Die krijg ik ook eigenlijk altijd. Dit was 10 x beter.
pi_155411512
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
Hier was ondanks de zenuwen de dag echt prima. Fijn om weer op school te zijn. En ik merk nu al dat ik meer onthouden heb dan ik dacht van wat er allemaal moet gebeuren. Geen blinde paniek meer O+

Vanmorgen met brok in mijn keel niet onteten -O- dus eerste boterham als T genomen maar daardoor wel beetje karig. Ga nu zo naar huis rijden.

Lijstje
O -
T - boterham met beenham
L - 2 boterhammen met beenham, komkommer
T - appel
D -krieltjes met ui en een rundervink, verse spinazie.

Moet nog een T bij en ik heb nu dus zin in allerlei ongezonde shit en ben chaggo omdat ik weet dat dat niet in huis is :')

Ik vermoed dat ik dus een stukje gerookte kip eet, en wat zilveruitjes, en evt een cracker. :+
Zo zie je maar weer: zenuwen zijn vaak niet nodig.
Blij dat het je meegevallen is.

Jammer dat je nu wel ontzettende snaaizin hebt, maar als je dit ook nog tot een goed einde brengt 9zoals je al van plan bent) is je dag helemaal opgebouwd uit (kleine) successen.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:10:21 #45
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155411842
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 15:51 schreef Rucola het volgende:

[..]

Triest en dom. Jij?
Ik ook :Y
pi_155412029
Ik kocht toch een zak chips, maar hij past in mn kcal :P
pi_155412249
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:18 schreef Lonaa het volgende:
*O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:38:58 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_155412428
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:18 schreef Lonaa het volgende:
Past ook wel 6 x in een kommetje de komende week *
4 chips proeven hetzelfde als zak chips.
Kut van je sollicitatie
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_155412470
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kut van je sollicitatie
Nah, ik ga m leegeten en er van genieten. 1 x per week mag ik dat van mezelf. ;)
pi_155413150
Kip was bedorven dus ik eet nu als T mijn nieuee Bites We Love 'Love this bounty'. Vind m echt lekker, al staat het heel lang kauwen op die kokos me een beetje tegen :')
Kwak
pi_155414362
Eindelijk weer een echte maaltijd gekookt :9 uit Ainsley's slank & snel dus ook nog mooi laag in kcal.
pi_155414747
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:10 schreef Sarabi het volgende:
Eindelijk weer een echte maaltijd gekookt :9 uit Ainsley's slank & snel dus ook nog mooi laag in kcal.
Bevalt de keuken?

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
Kip was bedorven dus ik eet nu als T mijn nieuee Bites We Love 'Love this bounty'. Vind m echt lekker, al staat het heel lang kauwen op die kokos me een beetje tegen :')
Ik heb 2x bites we love gehad en ik dacht dat ik kokos lekker vond, maar na die 2 weken hoef ik voorlopig geen kokos (of gedroogde mango) meer :') En omdat ik zelf nooit hazelnoten koop was ik vergeten dat ik daar een lichte allergische reactie op krijg; ook niet tof :+
pi_155415661
Net een lekkere mexicaanse bonenschotel gefixed :9 Had wederom zin in allerlei foute dingen :X Irritant :{w
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 20:14:48 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155416204
Lonaa, da's scheisse! Wel fijn van de goede feedback :Y Een :* voor joe!

Kwak, klinkt ook goed, fijn dat de stress idd niet nodig was *O*

Hier best okay gefitnesst, zowaar! Al prefereer ik nog steeds groepslesjes :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_155416384
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kut van je sollicitatie
Maar dan veel te kort. :+

Ik koop dus gewoon geen chips om mezelf te beschermen, ik kan het nooit bij een klein beetje houden. Soms koop ik weleens zo'n klein zakje, maar eigenlijk ben ik daar dan weer te krenterig voor.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_155416412
Ja, dat met die chips ging dus niet zo goed. :')

Morgen weer een dag, en zo op tijd naar bed.
pi_155416567
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bevalt de keuken?

[..]

Ja!
Vond het echt leuk om er vandaag eindelijk echt in te kunnen koken
pi_155416728
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja!
Vond het echt leuk om er vandaag eindelijk echt in te kunnen koken
Cool *O* Hoe bevalt het huis?
pi_155418947
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool *O* Hoe bevalt het huis?
Super O+ in het cul topic heb ik het iets uitgebreider beschreven
Maar het is echt een droomhuis
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:34:54 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155425803
Ik dacht dat afvallen door drugs wel algemeen bekend was :D ben destijds door ritalin ook een kilo of tien afgevallen, vond ik destijds fantastisch :@ maar kan ook wel tegen eetstoornis aanzitten dus echt gezond is het niet. Vind nog steeds bizar hoe dat werkte: ik had echt geen honger :X

Hier de laatste twee dagen weer gesnoept maar wel binnen de max aantal calorieën gebleven. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155426142
Vandaag wel koekjes op. Gehaald voor de visite, en ook meegegeten. Moet een keer kunnen. Mag geen tarwe eigenlijk, dus ik eet dat zelden meer. Toch wel erg lekker...

Morgen weer wat minder, en dan zondag weer lekker naar de sportschool. :)
pi_155430551
Nja Ritalin is natuurlijk ook een 'upper' en van de meeste 'uppers' of het nou speed, amfetamine of cocaine is, of in mindere mate caffeine, krijg je minder eetlust en meer energie... Ik zou het (ritalin) niet om die reden aanbevelen :+ maar ii ken idd meer mensen die als een speer afvielen toen ze eraan begonnen.

Ik zie trouwens ook wel een veeband tussen adhd en overgewicht. Heb er vlgs mij ook een artikel over gelezen. Komt vaak samen voor omdat mensen geneigd zijn om minder goed met planning en structuur om te gaan ook in hun eten, en impulsiever zijn, maar ook omdat lekker eten/snacken een dopamineshot geeft en daar is juist tekort aan...

Hier weer 4 ons eraf :o ben nu gewoon 4 kilo kwijt. Al bijna de eerste vijf! O+ kreeg gisteren op school ook een heleboel 'wat zie je er goes uit's naar mijn hoofd :o dus ik denk dat t in mijn gezicht wel een beetje toont.
Kwak
pi_155430560
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 07:42 schreef kwakz0r het volgende:

Hier weer 4 ons eraf :o ben nu gewoon 4 kilo kwijt. Al bijna de eerste vijf! O+ kreeg gisteren op school ook een heleboel 'wat zie je er goes uit's naar mijn hoofd :o dus ik denk dat t in mijn gezicht wel een beetje toont.
*O*
pi_155430570
Goedemorgen.
pi_155430676
Hallootjes vanaf Lowlands :D
Lijstje van gisteren :+
O: pakje goedemorgen
L: Hot sandwich met koolsla
D: nacho's met gehakt, salsa en guacamole
T: pannenkoek met suiker en kaneel.
Veel fris en weinig bier gisteren en ruim 10 km gelopen.
Vandaag iets meer eten dus, dit was een beetje te weinig eigenlijk.. ik vergat het door de warmte steeds.

Weet niet of ik van vandaag en morgen ook lijstjes maak hoor ;)
pi_155430690
Dat is best een prima festivallijstje.

Mijn Zwarte Cross lijstje was zoveel als:
O: broodje gezond met koffie en lauw bier.
T: Bier/wijn/cocktails.
L: Gebakken vis
D: Broodje pulled pork.
T: Bier/wijn/cocktails
T: Gebakken vis.

...
:')
pi_155430698
Lijstje voor vandaag:
Pre-O: Appel en koffie
S: rondje hardlopen
O: 2 boterhammen met smeerkaas
L: Salade met boontjes, ei, tonijn.
T: Gerookte kip
D: Zoete aardappel/zalm burgers (zonder broodje) met groente.
T: 500 gram rode bessen.
pi_155430712
Ja op zich wel hè.. heb de pulled pork en stoofpotten ook weer gelocaliseerd en er is een worstentoko. Oeps :+ ;)
pi_155430722
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja op zich wel hè.. heb de pulled pork en stoofpotten ook weer gelocaliseerd en er is een worstentoko. Oeps :+ ;)
Prima toch. Je loopt ook zo 10 km op zo'n dag. En het is wel een festival he. :+
pi_155430945
De dag begonnen met een groene smoothie.
Voor de rest van de dag geen idee want we gaan weer een dagje klussen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 09:16:39 #71
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155431129
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 08:15 schreef Lonaa het volgende:
Dat is best een prima festivallijstje.

Mijn Zwarte Cross lijstje was zoveel als:
O: broodje gezond met koffie en lauw bier.
L: Gebakken vis
D: Broodje pulled pork.
T: Bier/wijn/cocktails
T: Gebakken vis.

...
:')
Dat zijn wel de betere lijstjes :') Zo was mijn Zwarte Cross ook, maar dan met louter bier en af en toe een cola :P

VIS ETEN.
pi_155431208
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:16 schreef Artoo het volgende:

[..]

Dat zijn wel de betere lijstjes :') Zo was mijn Zwarte Cross ook, maar dan met louter bier en af en toe een cola :P

VIS ETEN.
VIS ETEN.

Oh, en pizzaburgers, die had ik ook. :+
pi_155431439
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:24 schreef Lonaa het volgende:

Oh, en pizzaburgers, die had ik ook. :+
Voor de hongerige man die liever een sixpack drinkt dan traint 8-)
pi_155431441
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Voor de hongerige man die liever een sixpack drinkt dan traint 8-)
Fingerfood voor vuisten. 8-)
pi_155431663
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 09:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Fingerfood voor vuisten. 8-)
:7

Ik kijk duidelijk weer teveel TV de laatste tijd -O-
pi_155431681
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:7

Ik kijk duidelijk weer teveel TV de laatste tijd -O-
Het is ook wel een toffe reclame. :P
pi_155432447
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 10:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het is ook wel een toffe reclame. :P
Hij is idd grappig :D
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:28:06 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155432448
quote:
Nja Ritalin is natuurlijk ook een 'upper' en van de meeste 'uppers' of het nou speed, amfetamine of cocaine is, of in mindere mate caffeine, krijg je minder eetlust en meer energie... Ik zou het (ritalin) niet om die reden aanbevelen :+ maar ii ken idd meer mensen die als een speer afvielen toen ze eraan begonnen.

Ik zie trouwens ook wel een veeband tussen adhd en overgewicht. Heb er vlgs mij ook een artikel over gelezen. Komt vaak samen voor omdat mensen geneigd zijn om minder goed met planning en structuur om te gaan ook in hun eten, en impulsiever zijn, maar ook omdat lekker eten/snacken een dopamineshot geeft en daar is juist tekort aan...

Hier zit denk ik wel een kern van waarheid in :Y Ik ben echt een chaoot en kan slecht plannen. Ik merk ook nu ik de eetlijstjes maak dat het een stuk beter gaat!

En wow goed bezig kwak! *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:46:50 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155432725
Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik stel mijn wekelijkse weegmomentje even uit, weet van mezelf dat ik niet blij word van een extra kilo op de weegschaal :')
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:49:59 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_155432768
Kwak, vier kilo al! *O*

Lonaa, jammer van de baan -O- maar dan was het niet jouw baan. Blijf positief!

Gisteren op het randje van de kcals gebleven bij de BBQ. Heb 1 krokant speklapje op, een chipolataworstje, twee kleine stukjes kipfilet en verder alleen groenten (vleestomaat, champignons, uien en courgette).
M'n 800 gram is nog 600 gram nu. Vanavond restjesbbq, dus nogmaals de saus en brood weerstaan maar dat gaat echt elke keer beter nu! Zolang ik zorg dat er véél groenten zijn en zorg dat die op tafel staan vóór het vlees en brood er bij komt ben ik een ster *D
disclaimer
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:50:31 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_155432779
Ohja ongesteld, zal binnen nu en vier dagen ook wel weer komen ;(
disclaimer
pi_155433062
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ben vandaag ongesteld geworden dus ik stel mijn wekelijkse weegmomentje even uit, weet van mezelf dat ik niet blij word van een extra kilo op de weegschaal :')
Ik werd ongesteld en was een halve kilo lichter dan 3 dagen geleden *O*

Tattoo zit erop! *O* :s)
My salvation lies in your love..
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:09:00 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155433109
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja ongesteld, zal binnen nu en vier dagen ook wel weer komen ;(
Ja alsof het nog niet stom genoeg is allemaal zie je het ook nog eens terug op de weegschaal :( Maar wel voor mij de enige legitieme reden om chocolade te vreten :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:06 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik werd ongesteld en was een halve kilo lichter dan 3 dagen geleden *O*

Tattoo zit erop! *O* :s)
Wow dat is helemaal goed *O*

Oeh tof! Waar (op je lichaam) heb je het nu uiteindelijk laten zetten? Foto? Ben benieuwd :D
pi_155433119
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ja alsof het nog niet stom genoeg is allemaal zie je het ook nog eens terug op de weegschaal :( Maar wel voor mij de enige legitieme reden om chocolade te vreten :9

[..]

Wow dat is helemaal goed *O*

Oeh tof! Waar (op je lichaam) heb je het nu uiteindelijk laten zetten? Foto? Ben benieuwd :D
(voor mij) linker schouder. Ik doe denk over paar dagen een foto. Hij is nu knalrood! :P
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:11:56 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155433148
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nah, ik ga m leegeten en er van genieten. 1 x per week mag ik dat van mezelf. ;)
Serieus? Een hele zak? Waarom? Na een kwart zak oid heb je toch hetzelfde gevoel?
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:12:36 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_155433163
Oh hij staat al! Was jij niet twee weken geleden nog enorm aan het twijfelen? Of was jij dat niet?
disclaimer
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:14:49 #87
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155433200
Mij lukt het op het moment niet van de chocolade af te blijven. Geen hele repen gelukkig. Maar iedere dag 4-5 chocolaatjes is ook niet nodig. Schiet niet op.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:15:46 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_155433209
Niet in huis halen ;) beetje een dooddoener wel maar dat is de beste remedie :D
disclaimer
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:18:47 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155433256
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

(voor mij) linker schouder. Ik doe denk over paar dagen een foto. Hij is nu knalrood! :P
Ik ben benieuwd!

Wil ook al eeuwen een tattoo maar durf het niet :@ Misschien als we trouwen volgend jaar :)
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:18:52 #90
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_155433260
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
Niet in huis halen ;) beetje een dooddoener wel maar dat is de beste remedie :D
Zeg dat man en kinderen 😠. Die doen de boodschappen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:22:15 #91
149959 SQ
snelle trees
pi_155433304
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

je man het op een geheime plek laten leggen? :D of een gezonder alternatief náást de chocolade leggen?
disclaimer
  † In Memoriam † zaterdag 22 augustus 2015 @ 12:27:28 #92
43556 miss_dynastie
pi_155433413
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kast met een slot erop :7
pi_155433420
Grote boodschappen ingeslagen, geen rotzooi gekocht. *O*
pi_155433574
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Grote boodschappen ingeslagen, geen rotzooi gekocht. *O*
*O*

Ik word altijd wel blij van een kar vol groente, fruit, volkoren producten, noten, zuivel, lekker vlees-vis etc :9
pi_155433701
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*

Ik word altijd wel blij van een kar vol groente, fruit, volkoren producten, noten, zuivel, lekker vlees-vis etc :9
Nog niet zoveel groente en fruit gekocht. Had nog best wat fruit, en groente komen dinsdag weer :D
pi_155433756
Ik ben juist altijd zwaarder voor ik ongesteld word. Op de dag dat t doorbreekt gaat er minstens een pond af, in vocht voornamelijk denk ik (dikke voeten) en ben ook vaak verstopt voor t begint.
Kwak
pi_155433837
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Cacao een uitstekende bron van mineralen. Door mijn postworkoutsmoothie gooi ik ook regelmatig cacao. Dat is natuurlijk wat anders dan een Milka Oreo wegkanen, maar goed.

Ik kan de Ombar met aardbei erg aanraden trouwens (nu nieuw bij Appie). Een reepje is 202 kcal, dus als ik me niet in kan houden is er nog geen man overboord.
pi_155433928
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oh hij staat al! Was jij niet twee weken geleden nog enorm aan het twijfelen? Of was jij dat niet?
Alleen over de plek ;)
pi_155434066
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Serieus? Een hele zak? Waarom? Na een kwart zak oid heb je toch hetzelfde gevoel?
Bij mij komt het gevoel dat ik zoek pas na driekwart zak :') en t is een gevoel dat ik niet meer moet opzoeken, dus ik koop t niet meer.
Kwak
pi_155434074
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd!

Wil ook al eeuwen een tattoo maar durf het niet :@ Misschien als we trouwen volgend jaar :)
Waarom durf je t niet? T deed iig veel minder pijn dan ik had verwacht. Was helemaal niet vervelend.

Ik ben idd ook altijd lichter op de dag nadat ik ongesteld ben geworden. Daarvoor juist zwaarder :p
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:06:21 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_155434170
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben juist altijd zwaarder voor ik ongesteld word. Op de dag dat t doorbreekt gaat er minstens een pond af, in vocht voornamelijk denk ik (dikke voeten) en ben ook vaak verstopt voor t begint.
+1. Ik voel me echt nasty op de eerste dag man. Alles loopt aan alle kanten leeg :r
disclaimer
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:07:46 #102
149959 SQ
snelle trees
pi_155434201
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Bij mij komt het gevoel dat ik zoek pas na driekwart zak :') en t is een gevoel dat ik niet meer moet opzoeken, dus ik koop t niet meer.
en dat je dan al zo ver bent gekomen dat je de rest van de zak ook maar leegvreet *O*
Ja, ik heb het over 300 grams zakken. Ergo: geen chips in huize sq :')
disclaimer
  Moderator zaterdag 22 augustus 2015 @ 13:11:07 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155434267
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

*O*

Ik heb dat nu met HelloFresh, geweldig al dat verse spul O+ Net weer bezorgd *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:47 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Cacao een uitstekende bron van mineralen. Door mijn postworkoutsmoothie gooi ik ook regelmatig cacao. Dat is natuurlijk wat anders dan een Milka Oreo wegkanen, maar goed.

Ik kan de Ombar met aardbei erg aanraden trouwens (nu nieuw bij Appie). Een reepje is 202 kcal, dus als ik me niet in kan houden is er nog geen man overboord.
Inderdaad, mits met mate geen probleem :) Daarom hou ik het nu alleen bij eten als ik ongesteld ben, anders ga ik elke dag aan de chocola :9 :@

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:00 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Waarom durf je t niet? T deed iig veel minder pijn dan ik had verwacht. Was helemaal niet vervelend.

Ik ben idd ook altijd lichter op de dag nadat ik ongesteld ben geworden. Daarvoor juist zwaarder :p
Ik ben zo bang dat ik er later spijt van krijg (als in: wanneer ik 50+ ben)

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

+1. Ik voel me echt nasty op de eerste dag man. Alles loopt aan alle kanten leeg :r
Same here :Y Zal me morgen eens wegen dan, kijken hoe dat bij mij zit :) Ik raak ook meteen aan de shite als ik ongesteld ben :')
pi_155444824
Mijn PDS is ook altijd extra actief dan... :-(
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 20:35:13 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_155445339
Ik heb net gebbq'd voor minder dan 600 kcals geloof ik :')
En ik ben gelukkig en voldaan :D
disclaimer
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 21:50:20 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_155448295
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 12:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Het driekwart zak-gevoel _O- Zo bekend dit.

En daarna: morgen heb ik toch geen lol meer aan de rest, er is zo weinig over, dus dan eet ik hem nu maar leeg.

En dan propvol en misselijk en geconstipeerd zijn en 's nachts eruit moeten om een rennie te nemen en 's ochtends het ontbijt overslaan van de buikpijn en natuurlijk met de rationalisatie "even een balansdag". :')

Maar een zak van 100 gram koop ik natuurlijk niet, want dat is "zonde van het geld voor zo weinig!" Het moet altijd 200 (of meer) zijn natuurlijk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_155449709
quote:

Jij gaat echt heel lekker! *O* *O*

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net gebbq'd voor minder dan 600 kcals geloof ik :')
En ik ben gelukkig en voldaan :D
^O^ ^O^

Hier was ik ineens het gevoel kwijt! Kwijt! Gewoon weg! -O- Maar ik heb mezelf zojuist een schup onder het niet onaanzienlijke achterwerk verkocht en toch 3 kwartier op dvd's van Leslie staan huppelen. Het eten heb ik nog wel in de hand, maar het bewegen schoot er ineens helemaal bij in. Alleen het idee al was me teveel. Stom lichaam dat tegenstribbelt om af te vallen.
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:27:14 #108
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155451979
Met een jarige vader die zelf héél erg van wijn en gehaktballetjes en kaasjes houdt valt het niet mee om braaf te blijven. Het was wel gezellig O+
Score vanmiddag was 76.6. Ik heb op mijn lijst maar 77 ingevuld om volgende week niet al te hard te schrikken.
Prrrrr
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:38:32 #109
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155452402
Buren hebben een luid feestje. Ze zijn kennelijk fan van de Toppers en Frans Bauer. :') Woe is me.
pi_155454196
Twee feestjes vandaag waarvan 1 met bbq. Binnen de kcals blijven is niet helemaal gelukt geloof ik -O- Ondanks dat ik aanzienlijk minder gegeten heb dan ik normaal zou doen :D
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 00:44:16 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155454739
Lijstje van vandaag:

O: Yoghurt met rode bessen en honing, kop koffie
T: mani berries
L: 10 crackertjes met munsterkaas

So far so good...

D: Halve salami pizza met een cola
T: 2 kitkatten en een cola
T: Yoghurt met frambozen, blauwe bessen en honing

Raar dagje :@
  zondag 23 augustus 2015 @ 00:53:20 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_155454980
Tijd van de maand lijstje, majo?
Hier is de vlag ook uit :') ondanks zeer consequent braaf eten schiet de weegschaal omhoog :P
Naja, dat plas ik wel weer uit :)
disclaimer
  zondag 23 augustus 2015 @ 00:54:33 #113
149959 SQ
snelle trees
pi_155455016
Paarsbeestje _O_ gewoon workout op zaterdagavond! Ik vind het superknap!
disclaimer
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 01:19:35 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155455617
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
Tijd van de maand lijstje, majo?
Hier is de vlag ook uit :') ondanks zeer consequent braaf eten schiet de weegschaal omhoog :P
Naja, dat plas ik wel weer uit :)
ja precies :') voel me dan toch al vadsig en kan me dan niet meer inhouden :@
  zondag 23 augustus 2015 @ 01:32:42 #115
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155455901
Vanmorgen weegmomentje, min 1,1 kg *O*
Wel bbq vandaag gehad. Maar laat opgestaan, dus ontbijt was lunch, en verder geen tussendoortjes genomen. Opzich bescheiden geweest met het eten, maar goed, gelukkig is volgende weegmoment volgende week zaterdagochtend. :P

Er komt nog een bbq aan van familie, maar eerlijk gezegd vind ik mijn bbq doorgaans 'beter', dus ik verwacht wel dat ik m'n dan kan inhouden qua eten. Drank daarentegen..... :')
klerkje
pi_155457591
Volgens mij heeft praktisch iedereen hier dit weekend wat moeite met de verleidingen.
Ik heb 2 dagen buiten de deur gegeten. Heel lekker, maar weinig slanke keuzes en die spreken me ook helemaal niet aan. Andere plek was niet echt een optie, de babyfoons moesten mee.
Gewoon gegeten waar ik zin in had dus, maar gister wel 10000 stappen in de duinen, dat voelde als redelijke compensatie ;)
En maandag gewoon weer binnen de lijntjes.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_155457852
Ja, gisteren was ook een wat slordige dag. :')
pi_155457875
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Ja, gisteren was ook een wat slordige dag. :')
Hoeveel drank? :P
pi_155457889
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoeveel drank? :P
1 glas rose. Bij de kapper. :7
pi_155457895
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

1 glas rose. Bij de kapper. :7
_O- Bij de kapper ook _O-
pi_155457898
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O- Bij de kapper ook _O-
*)

Ik heb een goede kapper.
pi_155457907
Ze hadden gister stokbrood met pindasaus -O- Ben wel van het ijs afgebleven. En veel water ipv frisdrank.
pi_155457911
Stokbrood is de duivel, maar zo lekker.
pi_155457922
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:23 schreef Lonaa het volgende:
Stokbrood is de duivel, maar zo lekker.
Denk dat de pindasaus dan de hel is :P
pi_155457924
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Denk dat de pindasaus dan de hel is :P
:Y :Y
pi_155457934
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:Y :Y
Nou, als dat de hel is O+ Hoe moet de hemel er wel niet uit zien dan O+
pi_155457938
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, als dat de hel is O+ Hoe moet de hemel er wel niet uit zien dan O+
Komkommer en bleekselderij.
pi_155457942
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Komkommer en bleekselderij.
Ook lekker met pindasaus :9
pi_155457946
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook lekker met pindasaus :9
Maar dat kan dus niet. En bleekselderij :r
pi_155457960
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maar dat kan dus niet. En bleekselderij :r
Nou, dan blijf ik wel gewoon op aarde -O- Dan kan het wel :P
pi_155457961
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, dan blijf ik wel gewoon op aarde -O- Dan kan het wel :P
Ga jij maar lekker bleekselderij :r eten dan.
pi_155457973
Hier ook gisteren bbq bij mijn ouders. Tweede bbq dit jaar en ws de laatste, dus ach... Het bij drie plakjes stokbrood gehouden, geen sauzen, wel teveel vlees maar ook veel groente. Geen drank.

Trololol weegschaal gaf dus vanmorgen direct 1,2 kilo erbij aan, maar weet dat dat niet kan, dus dat zal over twee dagen wel weer weg zijn.

Poepen en plassen jonguh!
Kwak
  zondag 23 augustus 2015 @ 08:39:57 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_155457988
Bleekselderij :r pindasaus :'( :r
disclaimer
pi_155457990
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker bleekselderij :r eten dan.
Met pindasaus ja :7 Gister zat er ook bleekselderij door de coleslaw. Best goed te doen :Y
pi_155457991
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Met pindasaus ja :7 Gister zat er ook bleekselderij door de coleslaw. Best goed te doen :Y
Het enige waar bij mij soms bleekselderij in gaat is de bouillon. Maar :r ik vind het echt vies. Coleslaw gaat ook lekker zonder.

Dat eet ik trouwens donderdag ,met pulled pork *O*
pi_155458045
Een kilo zwaarder :{ En ik heb echt maar 8 stukjes stokbrood, 3 lepels pindasaus, een ribbetje met vlees, een halve makreel en een iemiemiemie stukje vis op. En twee stukjes taart. Grmbl. Er was ook nog ijs en dat heb ik laten staan. Demotiverend dit :{w

Nou ja. Gaat wel weer weg. En vandaag 13 km wandelen met 2x een trap met 200 treden op de Grebbeberg :7
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:15:04 #137
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155458226
Lekker P. Wandel ze.
Prrrrr
pi_155458410
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:48 schreef PdeHoog het volgende:
Een kilo zwaarder :{ En ik heb echt maar 8 stukjes stokbrood, 3 lepels pindasaus, een ribbetje met vlees, een halve makreel en een iemiemiemie stukje vis op. En twee stukjes taart. Grmbl. Er was ook nog ijs en dat heb ik laten staan. Demotiverend dit :{w

Nou ja. Gaat wel weer weg. En vandaag 13 km wandelen met 2x een trap met 200 treden op de Grebbeberg :7
Hoelang is iedereen hier al te dik? Al een hele tijd neem ik aan en ondertussen allemaal halve voedingsexperts op het gebied van kcal, vet, suiker etc. En dan nog denken dat als je 1 avondje lekker gegeten hebt met wat extra vet en kcal, dat je dan een kilo zou kunnen aankomen :|W en je daar ook nog door laten demotiveren! Allemachtig. Doe eens niet! Want je weet zelf (zie kwak) dat dat geen vetweefsel is. En dat is toch wat je graag kwijt wilt? Vet? Of gaat het echt puur om de weegschaal? Dan raad ik een dagje sauna aan en dan niet bijdrinken.

Wandel ze ;)
pi_155458428
quote:
12s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoelang is iedereen hier al te dik? Al een hele tijd neem ik aan en ondertussen allemaal halve voedingsexperts op het gebied van kcal, vet, suiker etc. En dan nog denken dat als je 1 avondje lekker gegeten hebt met wat extra vet en kcal, dat je dan een kilo zou kunnen aankomen :|W en je daar ook nog door laten demotiveren! Allemachtig. Doe eens niet! Want je weet zelf (zie kwak) dat dat geen vetweefsel is. En dat is toch wat je graag kwijt wilt? Vet? Of gaat het echt puur om de weegschaal? Dan raad ik een dagje sauna aan en dan niet bijdrinken.

Wandel ze ;)
Tuurlijk weet ik beter maar het is gewoon niet tof :P En als ik pizza eet, dan snap ik waar het vandaan komt maar dit was echt niet heel zout of zo :P
pi_155458429
quote:
12s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wandel ze ;)
Of je been amputeren! Als een malle...
Kwak
  zondag 23 augustus 2015 @ 09:42:21 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_155458463
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik beter maar het is gewoon niet tof :P En als ik pizza eet, dan snap ik waar het vandaan komt maar dit was echt niet heel zout of zo :P
het was een BBQ. Ik zie geen gram groenten op je lijst, alleen witbrood, vlees, pindasaus en taart. Ja, en vis. Dus dan is het ook weer niet zó verwonderlijk. Op een pizza zitten tenminste nog groenten, maar verder scheelt het elkaar natuurlijk weinig ;)
disclaimer
pi_155458660
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 09:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het was een BBQ. Ik zie geen gram groenten op je lijst, alleen witbrood, vlees, pindasaus en taart. Ja, en vis. Dus dan is het ook weer niet zó verwonderlijk. Op een pizza zitten tenminste nog groenten, maar verder scheelt het elkaar natuurlijk weinig ;)
Ben ik niet helemaal met je eens :P Hetgeen vocht vasthoudt is zout. Dat ben ik gister voor mijn gevoel niet zo heel erg tegengekomen.

Maar goed, maakt niet uit. Over een paar dagen is het weer terug naar normaal :)
pi_155458678
Taart is zout (ja echt), makreel is zout, stokbrood is zout en pindasaus ook :+

Hier is t een combi van de marinades en het nog niet gepoooopt hebben denk ik. Ik ben hooguit stil blijven staan gisteren, niet aangekomen. Weet ik zeker.
Kwak
pi_155458689
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 10:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens :P Hetgeen vocht vasthoudt is zout. Dat ben ik gister voor mijn gevoel niet zo heel erg tegengekomen.

Maar goed, maakt niet uit. Over een paar dagen is het weer terug naar normaal :)
Zie mijn post hierboven :+
Kwak
  zondag 23 augustus 2015 @ 10:07:01 #145
149959 SQ
snelle trees
pi_155458713
Nou in brood en pindasaus en vlees en vis van de bbq (gemarineerd meestal) zit toch wel degelijk zout. Daarbij drijft groente vaak vocht af en zijn zaken als brood etc wat meer "sponzend". Dus al met al is het wel logisch dat je dit resultaat nu ziet denk ik.
(En ik weet natuurlijk niet wat je daar de rest van de dag nog bij hebt gegeten).
Het is ook niet érg, het is echter wel verklaarbaar :)
disclaimer
pi_155460323
Ik heb er niet heel veel meer bijgegeten. 's Morgens een meergranenbol met beleg. That's it.

* PdeHoog zit ff uit te puffen bovenop de Grebbeberg na een trap van 260 treden
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:14:24 #147
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155460528
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 08:48 schreef PdeHoog het volgende:

Is niet op de weegschaal gaan staan na zo'n avond een optie? Of was het je weegmoment?
Ik ben expres niet op de weegschaal gaan staan, mijn weegmoment was immers S morgens al.

Ik zit nu weer netjes aan de kwark met nectarine, appel en een paar dadels.

Hebben jullie een streven qua gewicht? En daar dan ook een datum bij?
Eerst had ik dat niet, maar nu wel. Althans voor wat ik met oud en nieuw wil wegen en wat ik een jaar na dato zou willen wegen.
Ik zit nu nog ongeveer 10 kilo boven het gewicht op mijn trouwdag dus ik heb ook een foto met trouwjurk op de planning staan op m'n trouwdag (trouwdag is pas in juni).
klerkje
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:17:16 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155460577
Na een stedentripje met veel lopen en twee keer sporten sinds terugkomst ben ik tov vorige week nu 200 gram zwaarder, valt me nog mee :Y Ben vaak sowieso zwaarder na het sporten, dus hopelijk gewoon gelijk gebleven cq. spieren gekweekt 8-) :+
pi_155460888
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:14 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Is niet op de weegschaal gaan staan na zo'n avond een optie? Of was het je weegmoment?
Ik ben expres niet op de weegschaal gaan staan, mijn weegmoment was immers S morgens al.

Ik zit nu weer netjes aan de kwark met nectarine, appel en een paar dadels.

Nee joh. Gewoon erop gaan staan. Morgen toch weer heel anders ;)
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:37:42 #150
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155460956
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee joh. Gewoon erop gaan staan. Morgen toch weer heel anders ;)
Meh, weetje dan houd ik mezelf ook voor de gek. Want dan zeg ik nu bij bijvoorbeeld + 1 kg , ook ja dat komt van de bbq en het zout. En volgende week is het -1 kg en dan heb ik zo goed m'n best gedaan terwijl ik in feite stil heb gestaan (wat ook niet slecht hoeft te zijn maar je snapt me wel toch? )

En ik word er gewoon chago van. :)
klerkje
pi_155460998
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:37 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Meh, weetje dan houd ik mezelf ook voor de gek. Want dan zeg ik nu bij bijvoorbeeld + 1 kg , ook ja dat komt van de bbq en het zout. En volgende week is het -1 kg en dan heb ik zo goed m'n best gedaan terwijl ik in feite stil heb gestaan (wat ook niet slecht hoeft te zijn maar je snapt me wel toch? )

qft
pi_155461014
quote:
Wil +1,5 tot 2,0kg/maand aanhouden. Geen datum erbij overigens. Komt meestal neer op 8 maanden bulk en 3 maanden cut. Wellicht de komende maanden iets langzamer nu ik de spiegel moet delen met iemand anders. :P
  zondag 23 augustus 2015 @ 12:46:12 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_155461118
Je houdt jezelf niet voor de gek met dagelijks wegen. Maar wél met elke keer als je wat zwaarder bent zeggen dat het er zo weer af is.
Nou ja, dat kan als het heel af en toe is. Maar niet als je 3-4 keer per week van die dagen hebt ;)

Mijn streven was eigenlijk om de 80 te halen (mijn trouwgewicht) op de eerste verjaardag van mijn kind, maar ik heb het streven dus al bereikt en de verjaardag is over zeven weken. 75 zou leuk zijn maar is niet realistisch denk ik, dus misschien ga ik voor dertig kilo in een jaar. Dan moet ik op 2 maart 2016 68,7 wegen :+
disclaimer
pi_155461200
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
Je houdt jezelf niet voor de gek met dagelijks wegen. Maar wél met elke keer als je wat zwaarder bent zeggen dat het er zo weer af is.
Nou ja, dat kan als het heel af en toe is. Maar niet als je 3-4 keer per week van die dagen hebt ;)

Mijn streven was eigenlijk om de 80 te halen (mijn trouwgewicht) op de eerste verjaardag van mijn kind, maar ik heb het streven dus al bereikt en de verjaardag is over zeven weken. 75 zou leuk zijn maar is niet realistisch denk ik, dus misschien ga ik voor dertig kilo in een jaar. Dan moet ik op 2 maart 2016 68,7 wegen :+
Nou bij mij is dat wel zo. Ik kan wel 3x in de week 2 kilo meer wegen en een week later toch echt constant -3 kilo. Misschien ben ik een uitzondering, yay. 💪🏻👯

En wauw, 30 kilo in een jaar. Goed bezig. :o
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:04:45 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155461574
Woh SQ, goed bezig!

Ik heb in de loop der tijd wel wat extra spek verzameld, dus ik zou wel weer naar de 70 willen - op mn lichtst (met deze lengte) was ik 63 kilo, maar toen at ik vrijwel niks en was ik 16 dus dat acht ik niet zo haalbaar meer :+
pi_155461632
quote:

[..]

Eerst had ik dat niet, maar nu wel. Althans voor wat ik met oud en nieuw wil wegen en wat ik een jaar na dato zou willen wegen.
Ik zit nu nog ongeveer 10 kilo boven het gewicht op mijn trouwdag dus ik heb ook een foto met trouwjurk op de planning staan op m'n trouwdag (trouwdag is pas in juni).
Ik wil over 2 weken een bmi hebben van 29,9 (niet meer obese). Dat is bij 93,7 (weeg nu 95,5 dus weet niet zeker of het gaat lukken, maar goed :P)
Daarna ga ik weer sporten in de sportschool en dan wil ik halverwege november onder de 90 wegen.

Dat zijn even de eerste twee doelen, natuurlijk wil ik nog meer afvallen, maar qua data kijk ik even eerst of ik deze doelen haal.
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:07:54 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_155461635
Eigenlijk is 75 ook mijn streven hoor ;) maar wie weet, misschien ga ik wel als een speer.

En dan willen we nog een tweede kind, dus kan ik weer opnieuw beginnen :')!
disclaimer
pi_155461655
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Woh SQ, goed bezig!

Ik heb in de loop der tijd wel wat extra spek verzameld, dus ik zou wel weer naar de 70 willen - op mn lichtst (met deze lengte) was ik 63 kilo, maar toen at ik vrijwel niks en was ik 16 dus dat acht ik niet zo haalbaar meer :+
Wat is je lengte? :h
pi_155461690
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
Eigenlijk is 75 ook mijn streven hoor ;) maar wie weet, misschien ga ik wel als een speer.

Denk je dat echt? :o
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:17:08 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155461859
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:08 schreef Rucola het volgende:

[..]

Wat is je lengte? :h
1.68! :Y
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:20:32 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_155461963
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:09 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Denk je dat echt? :o
nee, ik heb wel geleerd van de eerste, maar goed, hormonen en zwangerschap zijn soms onvoorspelbaar :')
disclaimer
  zondag 23 augustus 2015 @ 13:23:12 #162
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155462029
Ik ben nooit slanker geweest dan na mijn tweede kind. 52kg bij 170cm. Was niet goed hoor.
Prrrrr
pi_155462066
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ben nooit slanker geweest dan na mijn tweede kind. 52kg bij 170cm. Was niet goed hoor.
Nee, dat moet wel erg dun zijn bij zo'n lengte. Dat vind ik nooit echt mooi.
pi_155462176
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

O+ nog eentje O+ kunnen we die niet weer een beetje tegelijk timen? O-)

Mijn doel is eerst maar eens tien kilo eraf. Ik wil sowieso wel naar onder de honderd kilo uiteindelijk.
Kwak
pi_155463466
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 13:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, ik heb wel geleerd van de eerste, maar goed, hormonen en zwangerschap zijn soms onvoorspelbaar :')
Ok ja daar kan ik niet over meepraten maar ben er wel al bang voor :')
  † In Memoriam † zondag 23 augustus 2015 @ 14:17:51 #166
43556 miss_dynastie
pi_155463515
M'n kinderwens is wel een van de redenen waarom ik er zo serieus mee aan de slag ben. Zat me laatst wel te bedenken hoe ironisch dat is: ben je slank(er) om dik te worden. Maar ach, goed doel en zo :P
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 14:19:14 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155463555
Even gewogen voor jullie en inderdaad een kilo zwaarder. Ga niet meer wegen als ik ongesteld ben, word er alleen maar ongelukkig van :')

Vandaag word in ieder geval weer een goeie dag, met alleen een KitKat als comfort food :)
  zondag 23 augustus 2015 @ 14:25:14 #168
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155463707
Hier al dagen junkfood e.d. Wel veel gedaan en zodoende onder de streep toch bijna een half kilo eraf deze week. :P
  zondag 23 augustus 2015 @ 16:25:19 #169
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155467489
Mooi om al die streefgewichten te zien!

De eerste maand dat ik begon (juni/juli) had ik even geen fatsoenlijke weegschaal. Althans dat ding was zoek, en toen we 'm gevonden hadden, was de batterij leeg. Dus fatsoenlijk wegen doe ik vanaf half juli. Daarvoor op de Wii :') , maar dat wijkt volgens mij wel wat af.

Anyway ik ben nu dan als het goed is bijna 10 kg afgevallen.
Begonnen op 145,0 kg (10 juni jl) en gisteren ( :+ ) woog ik 135,2 kg.
Streven voor mij is 120 kg of minder met oud en nieuw en dan een jaar later met oud en nieuw 90 kg (of minder). Dus dan kom ik ook op 30 kg per jaar. Pfff wat een getallen zeg.

Mijn trouwdag is op 1 juni, toen we trouwden woog ik ongeveer 125 kg, dus als het goed is moet ik dat tzt wel ruim onder kunnen zitten.
klerkje
pi_155467578
Ja, nieuwe baby voor SQ :D *O*

Ik heb vandaag met lieve Isa een km of 8 gewandeld door het mooie landgoed van Twickel.

Lijstje:
O: 2 brood met leverworst :9
L: Shake met 100 gram kwark, nectarine, 100 gram aardbei, 1 schep whey.
T: Bites we love minus een paar cashews, want die had Isa.
T: 2 plakjes stokbrood (1 met boter, 1 met gerookte zalm, gejat van Isa) + een glas ijsthee.
D: PIZZA! Met geitenkaas en ansjovis :9
T: 200 gram rode bessen.

Dan kom ik op +/- 1800 kcal uit, dus dat is mooi. :)
pi_155467924
Wanneer je erg op je dag-tot-dag gewicht gefocust bent kan het ook wel helpen om eens een dagje al je eten af te wegen om te zien wat je nou in een dag naar binnen werkt.
Niet zozeer in kcal maar in (kilo)grammen.

Toen ik erachter kwam dat ik op een normale dag al gauw 2-2,5 kg aan voedsel wegwerk -drinken niet meegeteld- zag ik die (paar) 100 gram verschil op de weegschaal toch in een wat ander licht.

Maakte me ook meteen duidelijk waarom ik na een 'pizza dag' oid altijd minder weeg. Eet dan qua volume vaak minder dan op gewone dagen. Dat zie je dan de volgende ochtend direct terug, de kcals in/out pas over langere termijn. De Libra app is wel een goede tracker om je langere termijn trend bij te houden, die filtert die normale fluctuaties eruit.
pi_155467964
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:25 schreef Spiegelei het volgende:

De eerste maand dat ik begon (juni/juli) had ik even geen fatsoenlijke weegschaal. Althans dat ding was zoek, en toen we 'm gevonden hadden, was de batterij leeg. Dus fatsoenlijk wegen doe ik vanaf half juli. Daarvoor op de Wii :') , maar dat wijkt volgens mij wel wat af.

Streven voor mij is 120 kg of minder met oud en nieuw en dan een jaar later met oud en nieuw 90 kg (of minder). Dus dan kom ik ook op 30 kg per jaar. Pfff wat een getallen zeg.

Mijn trouwdag is op 1 juni, toen we trouwden woog ik ongeveer 125 kg, dus als het goed is moet ik dat tzt wel ruim onder kunnen zitten.
Jezus jij gaat ook snel! Knap hoor en tof ook dat je zo goed gaat
pi_155467992
Tof Lonaa O+ Is mooi he, dat Twentse landschap O+

Mijn lijstje van gister:
O/L - afbakpistoletje filet americain, en één met halvajam, sinaasappelsap, gekookt eitje
D - uit eten: 3 gangenmenu met kip/bacon salade vooraf, daarna irish lamb spiesjes :9 en een klein vanilleijsje toe
T - capuccino in de bioscoop

Vandaag
O/L - afbakpistoletje filet americain, en één met halvajam, sinaasappelsap, gekookt eitje
T - chocolatechip cookie met icetea
D - burrito's
T - light slagroomijs met aardbeien

Morgen maar weer gewoon op normale tijd opstaan ;)
pi_155468139
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:25 schreef Spiegelei het volgende:

Wow 10 kilo al! Echt goed bezig :)
pi_155468196
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 12:37 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Daar zijn trendlijnen voor uitgevonden ;)
pi_155468350
Ochtend: 100g havermout, 400 ml magere melk, 50g pistachenootjes
Pre-workout: 100g havermout, 400 ml magere melk
Post-workout 175g rijst, 4 eieren, 200g rundergehakt, avocado, 50g whey isolaat, 500 ml magere melk
Avondeten: 175g rijst, 300g kip
Nacht: 500g kwark

Totaal: 5.165 Kcal, 568 koolh, 176 vet, 340 eiwit

Morgen iets minderen, dagje rust en training overslaan.
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:00:10 #177
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155468543
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:54 schreef Faeroer het volgende:
<knip enorme hoeveelheid eten>

Gezellig dat je meekletst hoor, maar zit je niet in het verkeerde topic?
Prrrrr
pi_155468983
Ik hou van die Libra app, bij deze! Heel fijn dat dat ding een trend bijhoudt voor me!

(En zegt dat ik mijn redelijk ambitieuze doelstelling al in april volgend jaar zou halen als t zo doorgaat. Niet dat ik dit tempo aan zal houden, maar goed)... *O*
Kwak
pi_155469037
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Gezellig dat je meekletst hoor, maar zit je niet in het verkeerde topic?
Vlgs mij is faroer aan t bulken ja, meer iets voor het andere afvaltopic?
Kwak
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:29:28 #180
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155469504
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:42 schreef Rucola het volgende:

[..]

Jezus jij gaat ook snel! Knap hoor en tof ook dat je zo goed gaat
Ja nou ja, ik neem aan dat dat ook door het hoge startgewicht komt. Ik ben er wel blij mee hoor, maar ik verwacht dat het wel wat gaat afvlakken. Zolang het naar beneden gaat vind ik het prima.
klerkje
pi_155469579
Bij mij was 100 echt een keerpunt. Als in, de eerste 25 kg gingen in 6 maanden.

De volgende 5 in 2. :+

Nu eet ik ook wel iets meer dan toen :P
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:38:03 #182
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_155469849
quote:
2s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:31 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij was 100 echt een keerpunt. Als in, de eerste 25 kg gingen in 6 maanden.

De volgende 5 in 2. :+

Nu eet ik ook wel iets meer dan toen :P
Ik hoop je voor de held te kopiëren! De eerste helf wel te verstaan, maar onder de 100 kg lijkt me al een openbaring eerlijk gezegd.
klerkje
pi_155470134
O: kwark, blauwe bessen, banaan, cacao nibs en een lepel pindakaas
T: slokje wheyshake van Lonaa, paar cashewnoten
L: goddelijke vissalade met zalm, gerookte zalm, kabeljauw en 1 plakje stokbrood
T: mango
D: currystoofschotel met rundvlees, spinazie, aardappel, tomaat

18600 stappen tot nu toe
pi_155470176
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:38 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Ik hoop je voor de held te kopiëren! De eerste helf wel te verstaan, maar onder de 100 kg lijkt me al een openbaring eerlijk gezegd.
Lonaa is ook wel een held. :Y en zag er supergoed uit. Ook goede haarkleur :+
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:01:08 #185
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155470518
Das veul stappen!
Prrrrr
pi_155470810
:@
pi_155470847
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:54 schreef Faeroer het volgende:
Ochtend: 100g havermout, 400 ml magere melk, 50g pistachenootjes
Pre-workout: 100g havermout, 400 ml magere melk
Post-workout 175g rijst, 4 eieren, 200g rundergehakt, avocado, 50g whey isolaat, 500 ml magere melk
Avondeten: 175g rijst, 300g kip
Nacht: 500g kwark

Totaal: 5.165 Kcal, 568 koolh, 176 vet, 340 eiwit

Mooie bak eiwitten. Hoeveel gr per kg gewicht is je doel?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155470945
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:11 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Mooie bak eiwitten. Hoeveel gr per kg gewicht is je doel?
2,5gr/kg, maar geen doel buiten dat. Het eet wat gemakkelijker weg dan rijst, pasta etc. Voor mij dan in ieder geval. Eet normaal rond de 4400-4600, vandaag is het plan iets daarboven. ;)
  zondag 23 augustus 2015 @ 18:15:12 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_155470965
Wow spiegel, ook goed bezig jij _O_

En was het gezellig shandaly?
disclaimer
pi_155473413
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:01 schreef mrspoeZ het volgende:
Das veul stappen!
Nu 21.400 :+ Weektotaal 118k.
  zondag 23 augustus 2015 @ 19:29:01 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_155473542
Stappen O+

Lijstje:

O: yoghurt met kiwi, muesli, lijnzaad
L: twee sneden Fries roggebrood met 30+ kaas, twee boterhammen gerookte kip
T: een grote cranberrykoek :9
D: spinazie uit de wok, 1 ei, pom duchesse en een saucijs
disclaimer
pi_155473668
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o _O_ _O_
  zondag 23 augustus 2015 @ 19:36:15 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_155473775
Isa, krijg jij nooit pijn in je poten?
disclaimer
  zondag 23 augustus 2015 @ 19:36:51 #194
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155473801
quote:

[..]

_O_
Prrrrr
pi_155473817
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
Goede schoenen!
pi_155473874
quote:
Dat vroeg ik me ook af ja! _O- Het idee alleen al! :X
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 19:42:25 #197
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155474011
Wie in dit topic wandelen er allemaal met elkaar? Heb echt het gevoel dat jullie elkaar allemaal kennen :D

Ik zag op fitbit dat ik op een normale werkdag zo'n 3000 tot 5000 stappen doe. Als ik dat nou iets opschroef moet ik ook wel aan de 10k per dag komen :)

Lijstje van vandaag:

O: Yoghurt met blauwe bessen, frambozen en honing, kopje koffie
T: Kitkat
D: Massamancurry met kippendij, gember en limoen met wortel en babymais (Hello Fresh)
T: Cola

Niet echt veel dus maar heb ook bijna de hele dag geslapen :D
pi_155474227
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:14 schreef Faeroer het volgende:

[..]

2,5gr/kg, maar geen doel buiten dat. Het eet wat gemakkelijker weg dan rijst, pasta etc. Voor mij dan in ieder geval. Eet normaal rond de 4400-4600, vandaag is het plan iets daarboven. ;)
Duidelijk, wel beste bak eten _O-
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_155474249
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wow spiegel, ook goed bezig jij _O_

En was het gezellig shandaly?
Zekers!
Maar inmiddels is het toch wel erg stil in huis. Zal blij zijn als ik morgenmiddag die twee kabouters weer kan knuffelen ;)
pi_155474386
quote:

[..]

Ja potver. Dat haal ik never nooit -O- Ik zit voor deze week op 65k5 :')
pi_155474407
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef MaJo het volgende:
Wie in dit topic wandelen er allemaal met elkaar? Heb echt het gevoel dat jullie elkaar allemaal kennen :D
Één of twee keer in de week maak ik een lunchwandeling met SQ, we werken op dezelfde Campus.
pi_155474481
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:42 schreef MaJo het volgende:

Isa en ik wandelen samen af en toe. Ik heb ook wel met Sunny en Lonaa gewandeld :) En 5 september gaan Isa en ik de Airbornetocht doen. 25km :P
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 19:57:41 #203
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155474661
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:51 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Één of twee keer in de week maak ik een lunchwandeling met SQ, we werken op dezelfde Campus.
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Isa en ik wandelen samen af en toe. Ik heb ook wel met Sunny en Lonaa gewandeld :) En 5 september gaan Isa en ik de Airbornetocht doen. 25km :P
Dat klinkt wel als het halve topic :P
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:00:47 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_155474791
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:37 schreef Rucola het volgende:

[..]

Goede schoenen!
dan nog!
disclaimer
pi_155474808
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 19:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt wel als het halve topic :P
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:02:14 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_155474839
Wandeling van 25 km klinkt goed!
Ik vraag me ook altijd af hoe mensen de vierdaagse overleven. En hoeveel mensen de vierdaagse verschrikkelijk onderschatten :')
disclaimer
pi_155474882
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vraag me ook altijd af hoe mensen de vierdaagse overleven. En hoeveel mensen de vierdaagse verschrikkelijk onderschatten :')
Zoveel mensen haken er niet af volgens mij.

Ik zit Isa's stappen te berekenen. Dat is gewoon meer dan 90 km in een week. _O-
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:04:31 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_155474910
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zoveel mensen haken er niet af volgens mij.

Ik zit Isa's stappen te berekenen. Dat is gewoon meer dan 90 km in een week. _O-
nee, dan mag ik nog wat vertrouwen in de mens houden?
disclaimer
pi_155474916
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan nog!
Dan went het.
pi_155474979
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, dan mag ik nog wat vertrouwen in de mens houden?
Ongeveer 10% aldus Google.
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:06:52 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_155474989
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:04 schreef Rucola het volgende:

[..]

Dan went het.
Mja misschien na vele jaren idd. Ik wandel nu zo'n 3,5 jaar vrij frequent maar heb ook nog wel regelmatig last van mijn poten.
Overigens lijkt mijn hielspoor wel spontaan genezen O+
disclaimer
pi_155475041
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mja misschien na vele jaren idd. Ik wandel nu zo'n 3,5 jaar vrij frequent maar heb ook nog wel regelmatig last van mijn poten.
Overigens lijkt mijn hielspoor wel spontaan genezen O+
Hoeveel km wandel je?
pi_155475042
quote:
Soms, op mijn voetzool, dat baart me wel wat zorgen. Ik zag net dat ik vorige week zaterdag bijna 28.000 stappen had en toen had ik wel wat pijn onder mijn voeten. Nu nergens last van. Afgelopen week veel stukjes gelopen op mijn werk, niet op wandelschoenen, en dat gaf wel wat pijnlijke voeten.
pi_155475110
quote:
Ik wil ook nooit meer dan 1 dag zoveel wandelen. Vier dagen achter elkaar? Hell no!
pi_155475146
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wil ook nooit meer dan 1 dag zoveel wandelen. Vier dagen achter elkaar? Hell no!
Je zit er anders deze week niet ver vanaf ^O^
pi_155475165
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef PaarsBeestje het volgende:

Je zit er anders deze week niet ver vanaf ^O^
Ik bedoel meer dat ik niet 4 dagen achter elkaar 40 km per dag zou willen wandelen! Echt niet.
pi_155475235
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat ik niet 4 dagen achter elkaar 40 km per dag zou willen wandelen! Echt niet.
Op zich, kan je wel eten voor t leven :')
pi_155475250
Overigens zit mijn vader in de 60+ groep op Fitbit en daar is iemand die gemiddeld 60.000 stappen op een dag doet. Dat gaat me te ver. Dan ben je of gek of je fraudeert met die fitbit of zo. Ligt het de hele dag in zo'n automatisch laboratorium roerapparaat :D
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:14:07 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_155475268
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:08 schreef Rucola het volgende:

[..]

Hoeveel km wandel je?
tussen de 2 en de 20 :P
disclaimer
pi_155475305
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Overigens zit mijn vader in de 60+ groep op Fitbit en daar is iemand die gemiddeld 60.000 stappen op een dag doet. Dat gaat me te ver. Dan ben je of gek of je fraudeert met die fitbit of zo. Ligt het de hele dag in zo'n automatisch laboratorium roerapparaat :D
_O-
  zondag 23 augustus 2015 @ 20:15:20 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_155475319
quote:
dat is 40 kilometer ofzo? Elke dag vierdaagse *O*
disclaimer
  Moderator zondag 23 augustus 2015 @ 20:16:19 #222
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155475355
Het gekke is dat ik op vakantie makkelijk kilometers kan wandelen. Terwijl ik als ik op een gewone dag ga wandelen zo kapot ben :') Heeft dus heel erg te maken met of ik een doel heb of niet :)
pi_155475367
quote:
60+, doet niks anders dan wandelen in het bos zeker.
pi_155475496
Ik heb een collega die bij de vierdaagse de 50 km doet. Ik doe het haar niet na.

Verder een rommelig weekend met rommelig eten. Vrijdagavond op Noorderzon was heerlijk, vandaag bij het klimparcours was het mwah, maar weinig andere keus. Morgen maar zien wat de schade is, en weer vrolijk verder.
pi_155475606
25km... denk niet dat ik dat overleef. :') 12 min cooper test, of 15 km hard fietsen en ik ben klaar met cardio. Helpt wel als je leuke natuur om je heen hebt, maar dan nog. :D
pi_155479263
45 minuten Leslie interval training.. halverwege ging ik dood _O- Ik ben maar ff op een wat minder heftig programma overgestapt :') Maar wel weer 40 minuten huppelen en 10 minuten yoga. Helemaal niet slecht dit weekend.
pi_155479582
Ik heb eigenlijk best wel een hekel aan wandelen. Op zich vind ik een klein stukje lopen in een mooi stukje natuur best leuk, maar voor beweging of om mezelf te vervoeren krijgt eigenlijk altijd iets anders de voorkeur.
pi_155482043
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 21:31 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een hekel aan wandelen. Op zich vind ik een klein stukje lopen in een mooi stukje natuur best leuk, maar voor beweging of om mezelf te vervoeren krijgt eigenlijk altijd iets anders de voorkeur.
Ik vind het, mits alleen of in goed gezelschap, echt wel heel prettig. Plus dingen als de Bloesemtocht en de Airbornetocht zijn geweldige evenementjes. Echt heel tof. Wel stervensdruk maar supergezellig :D

Mijn wandeling vandaag daarentegen heb ik van 13 naar 8.5km ingekort.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155489079
Officieel weegmomentje van de week: -0.9 eraf. Totaal -4.5 kilo *O*
  maandag 24 augustus 2015 @ 07:47:16 #230
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_155489119
Goed bezig PB! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door mrspoeZ op 24-08-2015 08:09:51 ]
Prrrrr
  maandag 24 augustus 2015 @ 07:53:08 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_155489145
Paarsbeestje, wat goed!! *O*
disclaimer
pi_155489168
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 07:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
*O*
pi_155489213
Jeah paarsbeestje!! Hier was er alweer 0,6 van de 1,1 vocht af. Komt goed dus.

Eerste werkdag, vergaderen, vergaderen, warme overdracht, opruimen en mentorklas ontmoeten.

Lijstje:
O 3 rijstwafels in de auto :') op tijd vertrekken beetje mislukt :+
T appel
L soep met stokbrood en een kroket op school (warme overdrachtlunch)
T thuis iets, weet nog niet
D pasta met bolognesesaus en extra salade (restje pasta uit de vriezer).
Kwak
pi_155489302
Het idee voor vandaag:
O: roggebrood met light cream cheese en zalm
S: Uurtje met trainer
T: Shake met kwark en aardbeien
L: Salade van radijs en mais, met bieflap
D: maandag soepdag met pho met kip.
T: Kippenlever met spek, champignons en ui, want die moet op en ik zit nog niet aan m'n eiwitten. :9
pi_155489423
Ik doe ook weer mee

O: groene smoothie
L: salade van kikkererwten, avocado, tomaat en tonijn (blijft favoriet :D )
D: groentesoep en stokbroodje
T: Mani berry & nuts
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 08:37:22 #236
43556 miss_dynastie
pi_155489425
Goed bezig paarsbeestje *O*

O: 2 zonnepitcrackers (grote, 100 kcal per stuk) met boter en ham
L: pastasalade met sperziebonen en tonijn
D: 2 kabeljauwburgers met aardappelpuree en potje doperwten
T: stuk watermeloen, misschien een kop dolce gusto
pi_155489435
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Ik doe ook weer mee

O: groene smoothie
L: salade van kikkererwten, avocado, tomaat en tonijn (blijft favoriet :D )
D: groentesoep en stokbroodje
T: Mani berry & nuts
Hoeveel kcal is dit?
pi_155489464
Nog steeds even zwaar. :')
pi_155489472
Planning voor vandaag: tosti's, tosti's en tosti's. Avondeten geen idee :+
pi_155489478
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hoeveel kcal is dit?
Geen idee door de soep wss te weinig (O is 260, L is 400, T is 220).
Maar kan zijn dat mijn D nog verandert dan zit ik gewoon rond de 1500kcal.
En als de soep wel blijft is het voor mij ook niet erg als het minder is.
pi_155489485
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Planning voor vandaag: tosti's, tosti's en tosti's. Avondeten geen idee :+
Lekker. Ik heb nu opeens zo'n zin in vruchtenhagel op brood :')
pi_155489506
Tosti's zijn zo awesome _O_
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 08:48:21 #243
43556 miss_dynastie
pi_155489510
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:44 schreef Rucola het volgende:

[..]

Lekker. Ik heb nu opeens zo'n zin in vruchtenhagel op brood :')
Dat is logisch, aangezien het over tosti's gaat en vruchtenhagel een veelgehoord tostibeleg is. Oh nee :7
pi_155489553
Ik ga ontbijten met gerookte zalm. Jaaaaa heerlijk. Goed begin van de dag.
pi_155489585
Heb dit weekend een kleine 40 km afgeslenterd. En uren gestaan. Mijn lijf zegt nee.. :+
pi_155489588
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:53 schreef Rucola het volgende:
Ik ga ontbijten met gerookte zalm. Jaaaaa heerlijk. Goed begin van de dag.
Lonaa ook al :D Vis als ontbijt, best Scandinavisch, voor mij nog steeds gek.

Hier weinig planning voor vandaag, want er komt vandaag iemand langs voor een reparatie, maar ik weet niet hoe laat en dan kan je je huis niet uit. Jee. Net gebeld en ze dachten in de middag (kan ik even weg!), maar als iemand anders beschikbaar kwam dan kon die in de ochtend komen (toch niet weg :') ). Dus....huishouden dan maar. Moet ook gebeuren.
pi_155489632
Ja, lekker man. Gerookte zalm als ontbijt. Op roggebrood, met light roomkaas _O_
pi_155489661
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 08:59 schreef Lonaa het volgende:
Ja, lekker man. Gerookte zalm als ontbijt. Op roggebrood, met light roomkaas _O_
Een van mijn favo meeneemlunches is een wrap met roomkaas en zalm O+ (en wat ijsbergsla)
Maar ja, lunch :7
pi_155489681
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een van mijn favo meeneemlunches is een wrap met roomkaas en zalm O+ (en wat ijsbergsla)
Maar, maar, maar, dat kan toch ook als ontbijt?
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:06:15 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_155489706
Vis O+
disclaimer
pi_155489708
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:04 schreef Lonaa het volgende:

Maar, maar, maar, dat kan toch ook als ontbijt?
Vast! :Y Ik wilde jouw tosti met tonijn altijd nog een keer proberen :D
pi_155489714
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vast! :Y Ik wilde jouw tosti met tonijn altijd nog een keer proberen :D
Die is ook awesome _O_
pi_155489795
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 07:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
We hebben hetzelfde totaal :D *O* Goed gedaan!
pi_155489888
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja :9 Die was lekker :9 Vorig jaar meegenomen naar etappe 1 van het Pieterpad toch?
pi_155489932
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:24 schreef PdeHoog het volgende:

Oh ja :9 Die was lekker :9 Vorig jaar meegenomen naar etappe 1 van het Pieterpad toch?
:Y kan ik wel weer meebrengen op onze Airborne Wandeltocht.
  Licht Ontvlambaar maandag 24 augustus 2015 @ 09:35:04 #256
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_155490028
quote:
ik leef nog in elk geval ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 09:36:08 #257
43556 miss_dynastie
pi_155490044
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die is ook awesome _O_
Ja hoi, receptje? Ik heb nog een half blikje tonijn staan.
En een awesome recept voor tuna melt met veeeeeeel cheddar liggen, maar veel te kcal-rijk voor een doordeweekse dag _O-
pi_155490087
Lijstje!

O - yoghurt met aardbeien en een heel klein beetje muesli
T - smoothie met aardbeien
L - wentelteefjes
T - nootjes
D - Wereldgerecht Kantonese Kip, aardbeien met ijs als toetje

(Ja, de aardbeien moeten op ;) )

Ik vind gister bij de AH een (voor mij nieuwe) notenmix met chocola en cranberry. Vanmiddag zelf maar eens in porties verdelen voor op m'n werk deze week...
pi_155490127
Ik had iets ingevoerd in Cronometer (echt niet te beschrijven hoe awesome ik dit programma vind en ik heb ook een hele tijd myfitnesspal gebruikt) en dacht dat er iets mis was gegaan met invoeren van data omdat mijn vitamine A en vitamine K enorm waren nadat ik mesclun (verzameling jonge bladsla, te koop bij de AH, bijna standaard in een HelloFresh doos) had ingevoerd. Ze hadden vast een komma verkeerd of zo. Maar toen ging ik online zoeken en in mesclun zit 'swiss chard' en dat is gewoon op z'n Hollands 'snijbiet'. En dat blijkt dus echt tjokvol vitamine A en K te zitten :o

quote:
Swiss chard packs a powerful nutritional punch, providing over 700% of your daily needs for vitamin K and over 200% of daily vitamin A needs in just one cup.
_O_ wat een geweldig product! Waar koop ik meer *)
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 09:43:23 #260
43556 miss_dynastie
pi_155490146
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had iets ingevoerd in Cronometer (echt niet te beschrijven hoe awesome ik dit programma vind en ik heb ook een hele tijd myfitnesspal gebruikt) en dacht dat er iets mis was gegaan met invoeren van data omdat mijn vitamine A en vitamine K enorm waren nadat ik mesclun (verzameling jonge bladsla, te koop bij de AH, bijna standaard in een HelloFresh doos) had ingevoerd. Ze hadden vast een komma verkeerd of zo. Maar toen ging ik online zoeken en in mesclun zit 'swiss chard' en dat is gewoon op z'n Hollands 'snijbiet'. En dat blijkt dus echt tjokvol vitamine A en K te zitten :o

[..]

_O_ wat een geweldig product! Waar koop ik meer *)
Op de markt! En AH, maar duuuuur, 1,50 voor nog geen 100 gram geloof ik. Wij krijgen het regelmatig uit de groentetuin van een bekende, heerlijk!
pi_155490214
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Op de markt! En AH, maar duuuuur, 1,50 voor nog geen 100 gram geloof ik. Wij krijgen het regelmatig uit de groentetuin van een bekende, heerlijk!
Ik ga volgende week direct even op de markt kijken! Of is het er het seizoen niet voor?
pi_155490238
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:38 schreef Shandaly het volgende:
Ik vind gister bij de AH een (voor mij nieuwe) notenmix met chocola en cranberry. Vanmiddag zelf maar eens in porties verdelen voor op m'n werk deze week...
Wel 505 kcal voor 100 gram hè. Dus kleine porties maken.
pi_155490283
Ah, 2kg er bij :+
Ik gok op allemaal vocht. Kijken wat ie morgen zegt ;)
pi_155490302
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, 2kg er bij :+
Ik gok op allemaal vocht. Kijken wat ie morgen zegt ;)
Morgen een kilo er af *)
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 09:54:32 #265
43556 miss_dynastie
pi_155490321
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga volgende week direct even op de markt kijken! Of is het er het seizoen niet voor?
Het seizoen is volgens mij net voorbij, maar ik geloof dat ik het wel heb zien liggen, misschien uit de kas? Maar ik haal het er bijna nooit (van de winter wel een keer gedaan, maar toen kwam het zeker uit de kas :P ), want ik krijg vuilniszakken vol als het uit de moestuin komt :)
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:56:01 #266
149959 SQ
snelle trees
pi_155490339
Ok. Nu wil ik snijbiet!
En ik doe net of ik de wentelteefjes van shandaly niet gezien heb :P (valt voor mij zo ongeveer onder snoep/crack _O-)
disclaimer
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:56:35 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_155490348
De dag na lowlands op de weegschaal gaan staan sunny? :D
disclaimer
pi_155490408
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:

Het seizoen is volgens mij net voorbij, maar ik geloof dat ik het wel heb zien liggen, misschien uit de kas? Maar ik haal het er bijna nooit (van de winter wel een keer gedaan, maar toen kwam het zeker uit de kas :P ), want ik krijg vuilniszakken vol als het uit de moestuin komt :)
Waarom woon je nou zo ver weg 8-)
pi_155490415
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, best dapper eigenlijk :D
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:01:41 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_155490420
weekend was fijn O+
lief was er even, en we hebben heerlijk geborreld en zijn uit eten geweest.. resultaat : +0.6 kg, maar dat kan ook komen omdat het mijn eisprong is.. :)

nuja.. deze week weer hard aan de slag, dus plan van vandaag:

O: 150 ml kwark met 75 gr zwarte bessen
t: 2 spelt bth met 40 gram brie
L: soep, salade en brood
t: bites 12 (incl gedroogd banaan :r maar dat pikken we er wel tussen uit :) )
t: fruit
D: nog GEEN idee :P ik moet echt beter gaan plannen 8)7
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 10:03:38 #271
43556 miss_dynastie
pi_155490438
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom woon je nou zo ver weg 8-)
Niet mijn moestuin he? Heb ik helemaal geen tijd voor.... :D maar voor hem is het hobby en hij is er bijna blijer mee dan wij. Hij kan hier altijd alles kwijt en we maken het ook altijd op, da's voor hem een heel prettig idee zegt 'ie altijd (en dat geloof ik ook wel, anders is alle moeite voor niets).
pi_155490486
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
Haha ja ik was nieuwsgierig :') 8)7 :+
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:34:50 #273
149959 SQ
snelle trees
pi_155490864
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Haha ja ik was nieuwsgierig :') 8)7 :+
Och, zolang je het in de juiste context kunt plaatsen ;)
Was het leuk?

Mijn daglijst:
O: Yoghurt met 2/3 banaan, 3/4 kiwi (de rest zat in het ontbijt van mn dochter :')), muesli en lijnzaad
T: 200 g galiameloen, rijstwafel
L: Experiment: Borlottibonen met tonijn, losse knauwgroente
T: 40g elitehaver, rijstwafel
D: Nasi goreng

Ik probeer nu terug te gaan naar 1900 kcals, de borstvoeding loopt ten einde dus kan me de extra luxe niet meer permitteren. Dus langzaam weer wat lichtere keuzes maken.
disclaimer
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:36:30 #274
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155490891
Ik was zaterdag uit eten, dat resulteerde gisterochtend ook in +400g op de weegschaal. Viel me nog mee, want het was all you can eat en zo. Heerlijk lamsrack gegeten, kalfsoester, ossenhaas ... En toetjes! :7 Ze hadden zo veel lekkere toetjes.
Maar gisteren heb ik 51 km gefietst en me netjes aan mijn schema gehouden, dus vanochtend was ik weer lichter dan gisteren. Het lijkt er op dat het fanatieke sporten en strak aan de kcals houden doet wat het moet doen. :) Vanochtend was ik namelijk iets lichter dan vrijdagochtend.
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:40:48 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_155490966
Fijn Artoo, ook om te weten dat af en toe zo'n uitspatting prima kan zolang je het maar rechttrekt :Y

Ik denk ook dat ik tóch ga afvallen deze week ondanks de rode vlag. Was vanmorgen weer even zwaar als op woensdag weegdag en ik ben nog als een malle vocht aan het afdrijven :') Ben ik toch wel blij dat ik niet naar de chocolade en het bier heb gegrepen. Ik had ècht een goed weekend *O* Paar lekkere dingen gehad, leuke dingen gedaan, maar toch binnen de lijntjes O+
disclaimer
pi_155490970
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel 505 kcal voor 100 gram hè. Dus kleine porties maken.
Zak was 175g, heb 4 porties gemaakt van 40/45g. Net zoveel kcal als de Mani-zakjes dus.
pi_155490975
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Och, zolang je het in de juiste context kunt plaatsen ;)
Was het leuk?
:Y het is áltijd leuk ;) Niet een super top editie maar gewoon heerlijk ouderwets LL O+
pi_155491009
De laatste tijd zijn die Mani zakjes steeds op :(
Heb nu ook iets van een ander merk gekocht dus ben benieuwd.
En vrijdag komen de bites we love.
pi_155491028
Ik vond bij Aldi Sued in Duitsland ook portiezakjes nootjes. In het notenschap een setje van 4 zakjes, en bij de kassa lag weer een ander soort. Ik heb BWL even opgezegd, ik kom om in de geportioneerde nootjes ineens.
Spoilers!
pi_155491030
Zaterdagochtend voor het eerst sinds jaren echt onder de 60 kg gekomen, namelijk 59,5kg. Dit was wel met een beetje vals spelen want ik heb vrijdag echt te weinig gegeten :+
Vanmorgen was het weer 60,8kg, zal wel door alle biertjes van zaterdag komen.

Nu 2 maanden aan het cutten en kom van 63kg af. Waar het mij meer om gaat is dat ik nu 12 cm buikomtrek kwijt ben! *O* Van 86 naar 74 cm *O*

Aankomende woensdag op vakantie en als ik terug ben gaan we weer langzaam opbouwen naar meer kcal en proberen zo clean mogelijk meer massa te kweken :)
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:48:11 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_155491091
12 centimeter is een prachtig resultaat zeg!

Lucky, ik ga mijn bites ook opzeggen. Ze passen nét niet door de brievenbus en die sandd bezorgers mogen dan kennelijk niet even aanbellen :')! Dus ik moet er élke week achteraan en ben er helemaal klaar mee. Ik maak zelf wel weer porties :D
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 10:50:26 #282
43556 miss_dynastie
pi_155491133
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:43 schreef Sarabi het volgende:
De laatste tijd zijn die Mani zakjes steeds op :(
Heb nu ook iets van een ander merk gekocht dus ben benieuwd.
En vrijdag komen de bites we love.
Ik hoop niet dat het Levenslust is, want die vond ik dus écht vies...

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond bij Aldi Sued in Duitsland ook portiezakjes nootjes. In het notenschap een setje van 4 zakjes, en bij de kassa lag weer een ander soort. Ik heb BWL even opgezegd, ik kom om in de geportioneerde nootjes ineens.
Ik heb vrijdag vrij onverwacht boodschappen in Duitsland gedaan... ik rekende uit dat ik met de hoeveelheid cola die ik wilde halen bij de Appie al geld zou besparen door naar Duitsland te gaan (benzine meegerekend); we konden ook wel weer tanken, hebben 100 liter cola light gehaald (dat was ik in Nl niet van plan hoor, maar 50 cent per liter is echt goedkoop :+ ) en een hele hoop andere dingetjes die geld schelen en/of hier niet te krijgen zijn. Gelukkig hebben ze daar een speciale drankenhal, dus ze keken er niet van op of om _O-
pi_155491211
Moet wel zeggen dat het nu allemaal een beetje stagneert.. :+

Zit nu 2 maanden op 1600kcal op trainingsdagen en rustdagen 1400kcal. De motivatie om daar echt strak op te zitten ebt een beetje weg. En ik wil er eigenlijk nog wel wat vanaf hebben maar denk niet dat het me gaat lukken.

Als ik moet gokken zal m'n vetpercentage nu zo rond de 12-13% zitten. Ben nog een beetje in dubio of ik richting de 10% wil gaan na de vakantie of dat ik dus langzaam weer met 100kcal per week ga opbouwen.

Wil ik richting de 10% gaan, gaat het nog veel meer discipline eisen zoals nauwelijks tot geen bier in het weekend enzovoorts
pi_155491240
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat het Levenslust is, want die vond ik dus écht vies...

Nee die niet.
Weet even niet welke wel, zal zo even kijken :D
pi_155491441
Hierbij meld ik me ook maar eens voor een stok achter de deur :-)
Sinds juli de drive gevonden om af te vallen en dit ook doorgevoerd (en volgehouden) op vakantie.
Met als resultaat bijna 2 kg er af in twee weken!
Nu thuis verder hiermee en weer 2x sporten in de week!

Eetlijstje van vandaag:
O: Tosti met 30+ kaas
T: banaan
L: Tosti met 30+ kaas (gemist op vakantie dus 2x vandaag)
D: Salade, een zelfgemaakte hamburger op de grillplaat en gebakken aardappels
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:06:58 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_155491466
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef sandertjuh het volgende:
Moet wel zeggen dat het nu allemaal een beetje stagneert.. :+

Zit nu 2 maanden op 1600kcal op trainingsdagen en rustdagen 1400kcal. De motivatie om daar echt strak op te zitten ebt een beetje weg. En ik wil er eigenlijk nog wel wat vanaf hebben maar denk niet dat het me gaat lukken.

Als ik moet gokken zal m'n vetpercentage nu zo rond de 12-13% zitten. Ben nog een beetje in dubio of ik richting de 10% wil gaan na de vakantie of dat ik dus langzaam weer met 100kcal per week ga opbouwen.

Wil ik richting de 10% gaan, gaat het nog veel meer discipline eisen zoals nauwelijks tot geen bier in het weekend enzovoorts
Ja, dat is een bekend fenomeen. Maareh, ben jij zo klein?
disclaimer
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:12:42 #287
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_155491574
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:36 schreef Artoo het volgende:
Ik was zaterdag uit eten, dat resulteerde gisterochtend ook in +400g op de weegschaal. Viel me nog mee, want het was all you can eat en zo. Heerlijk lamsrack gegeten, kalfsoester, ossenhaas ... En toetjes! :7 Ze hadden zo veel lekkere toetjes.
Maar je had de hele week gespaard daarvoor 8-)

Wel lekker dat eten :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

quote:
Maar gisteren heb ik 51 km gefietst en me netjes aan mijn schema gehouden, dus vanochtend was ik weer lichter dan gisteren. Het lijkt er op dat het fanatieke sporten en strak aan de kcals houden doet wat het moet doen. :) Vanochtend was ik namelijk iets lichter dan vrijdagochtend.
Dat is toch ook juist logisch?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_155491592
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, dat is een bekend fenomeen. Maareh, ben jij zo klein?
Zo klein is redelijk relatief.. maar inderdaad ik haal het gemiddelde vaak wel om laag ja O-)
Lengte is 1,6*
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:16:31 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_155491635
ja als je een Mexicaan bent is dat inderdaad niet exceptioneel klein :P

Volgens buienalarm gaat het hier behoorlijk hard regenen tijdens de lunch. Verdimme :(
disclaimer
pi_155491697
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y kan ik wel weer meebrengen op onze Airborne Wandeltocht.
:9~ Neem ik de essentiele snelle carbs wel mee *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:19:45 #291
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155491698
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:12 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar je had de hele week gespaard daarvoor 8-)

[..]

Dat is toch ook juist logisch?
Haha, ja, het kcal-tekort dat ik creëer is groot genoeg om zo'n avond uit eten op te vangen. Zeker met dat fietsen van gisteren maak ik me dan ook helemaal geen zorgen dat ik daar spijt van moet krijgen of zo :) Dus het is wel logisch inderdaad dat het werkt zoals ik het nu aanpak.
pi_155491706
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik had iets ingevoerd in Cronometer (echt niet te beschrijven hoe awesome ik dit programma vind en ik heb ook een hele tijd myfitnesspal gebruikt)
Ik heb een accountje aangemaakt en de app op mijn telefoon gemikt. Ik zal het eens proberen :P
pi_155491765
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:05 schreef Sali_ het volgende:
Hierbij meld ik me ook maar eens voor een stok achter de deur :-)
Sinds juli de drive gevonden om af te vallen en dit ook doorgevoerd (en volgehouden) op vakantie.
Met als resultaat bijna 2 kg er af in twee weken!
Nu thuis verder hiermee en weer 2x sporten in de week!

Eetlijstje van vandaag:
O: Tosti met 30+ kaas
L: Tosti met 30+ kaas (gemist op vakantie dus 2x vandaag)
D: Salade, een zelfgemaakte hamburger op de grillplaat en gebakken aardappels
Welkom!
Tosti met alleen kaas of ook ham?
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:30:25 #294
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155491887
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:19 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:9~ Neem ik de essentiele snelle carbs wel mee *)
SPOILER
Witte chocolade :9
pi_155491938
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:45 schreef sandertjuh het volgende:
Nu 2 maanden aan het cutten en kom van 63kg af. Waar het mij meer om gaat is dat ik nu 12 cm buikomtrek kwijt ben! Van 86 naar 74 cm
Ooh, dat is een super resultaat _O_
pi_155491986
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Welkom!
Tosti met alleen kaas of ook ham?
Thanks! Nee alleen met kaas 😊 Ook heel lekker!
pi_155492195
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:35 schreef Sali_ het volgende:

[..]

Thanks! Nee alleen met kaas 😊 Ook heel lekker!
Zo eet ik ze ook altijd :Y
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:46:21 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_155492256
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ja als je een Mexicaan bent is dat inderdaad niet exceptioneel klein :P

Volgens buienalarm gaat het hier behoorlijk hard regenen tijdens de lunch. Verdimme :(

Mijn mister (1.69) voelde zich in Azie ook helemaal thuis, was ie ineens een van de langere mensen :+
pi_155492786
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja hoi, receptje? Ik heb nog een half blikje tonijn staan.
En een awesome recept voor tuna melt met veeeeeeel cheddar liggen, maar veel te kcal-rijk voor een doordeweekse dag _O-
Niet zo moeilijk. Ik doe 2 boterhammen, 1 beleggen met 30+ kaas, de tonijn mengen met een schep kwark (en peper) dat op de kaas smeren, boterham er bij bovenop, in de pan tot bruin en kaas gesmolten, dot ketchup, gaan.
pi_155492827
Huul'n. In 4 weken 1,3 kg afvallen en 1 kg vet aankomen. Godverdomme. :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:13:31 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_155492847
Volgens de weegschaal lonaa?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')