SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
En zolang er in de ED gewonnen wordt zal er niet worden toegegeven dat het fout gaat.
Iemand een linkje van de interviews na de wedstrijd?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
tot nu toe een miskoop in mijn ogenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj brengt weinig gif en energieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hebben we behoefte aan een sterke, grote spits en dan halen ze Sanogo![]()
Die bukt bij hoge ballen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Seizoen begint netquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tot nu toe een miskoop in mijn ogen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
handelingssnelheid ontbreekt gewoon nog, ik vind hem op het middenveld niet ideaal, Bazoer is veel verder, liever weer met de punt naar achteren en Bazoer daar, Sinkgraven en Klaassen op links en rechts.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj brengt weinig gif en energie![]()
Ik dacht echt dat we het gevonden hadden met Sink op Linksvoor. Maar na gisteren heb ik het idee dat zijn geweldige wedstrijd tegen Rapid een Incident was.
Gudelj mag van mij banken, dat komt er gewoon niet uit. Bazoer is inderdaad veel verder, liever hem en met de punt naar achter inderdaad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frankie moet weg. Jol werd weggehoond vanwege zijn resultaatvoetbal, Frank gaat hierin 3x verder"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
heb wel een beetje het idee dat het op is bij Frank.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:17 schreef gniffie het volgende:
Frankie moet weg. Jol werd weggehoond vanwege zijn resultaatvoetbal, Frank gaat hierin 3x verder
of hij weet het niet meer.
of hij is te koppig om zijn visie te veranderen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als ik dacht dat een andere trainer het wel zou kunnen zou ik het met je eens zijn, dit is gewoon wedstrijdspanning van een team vol broekiesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:17 schreef gniffie het volgende:
Frankie moet weg. Jol werd weggehoond vanwege zijn resultaatvoetbal, Frank gaat hierin 3x verder![]()
Godver, ik dacht, "wat? Hoelaang is die man trainer geweest??"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga nog even koffie zetten![]()
![]()
Ajax contracteert Reda Boultam
Ajax heeft Reda Boultam gecontracteerd. De 17-jarige middenvelder zette in het bijzijn van Marc Overmars en hoofd jeugdopleiding Wim Jonk zijn handtekening onder een contract dat is ingegaan op 1 juli 2015 en een looptijd heeft van drie jaar, tot en met 30 juni 2018. Het betreft het eerste contract voor de jeugdspeler.
,,Dit is een heel belangrijk en mooi moment voor me. Ik ben heel blij dat Ajax zoveel vertrouwen in me heeft. Ik heb er ook hard voor gewerkt’’, aldus Boultam.
Boultam speelt sinds 2013 in de jeugdopleiding van Ajax en wist zich al snel in de kijker te spelen. Vorig seizoen speelde de jonge middenvelder als aanvoerder van Ajax B1. Dit seizoen is Boultam te zien bij de A-junioren.
Wim Jonk: ,,Boultam heeft zich binnen de korte tijd dat hij bij Ajax zit goed laten zien. Hij heeft een bepaalde kwaliteit van spelen die heel aantrekkelijk is en die wij van onze middenvelders verlangen.’’
Tekst en Foto: Ajax.nl
Bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)ert-Reda-Boultam.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is wel vaker met AZ spelers die naar Ajax vertrekkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tot nu toe een miskoop in mijn ogen![]()
Je leest toch welke instructies de spelers meekrijgen. Er mag geen risico genomen worden, balverlies in onaanvaardbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik dacht dat een andere trainer het wel zou kunnen zou ik het met je eens zijn, dit is gewoon wedstrijdspanning van een team vol broekies"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat middenveld lijkt mij ook het meest geschikt. Sinkgraven loopt er verloren bij als buitenspeler, Klaassen zijn kwaliteiten komen amper tot uiting op tien en Gudelj is sowieso maar matig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
handelingssnelheid ontbreekt gewoon nog, ik vind hem op het middenveld niet ideaal, Bazoer is veel verder, liever weer met de punt naar achteren en Bazoer daar, Sinkgraven en Klaassen op links en rechts.![]()
Mooie vent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjakie Wolfs was ook zo'n held. Ik stond een keer bij de Arena met m'n camera en vroeg of ik een foto mocht maken. Vroeg hij me of ik geen foto met Koeman wilde, die een stukje achter 'm liep. Ik zei 'm dat hij altijd bij Ajax was, in tegenstelling tot de trainer en dat ik dus liever hem op de foto had![]()
![]()
En Milik heeft geen ruimte als spits omdat Klaassen naast hem staat en onze buitenspelers spelen in dienst van de backs zodat die voorzetten kunnen leveren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat middenveld lijkt mij ook het meest geschikt. Sinkgraven loopt er verloren bij als buitenspeler, Klaassen zijn kwaliteiten komen amper tot uiting op tien en Gudelj is sowieso maar matig."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit ben ik helemaal met jou eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
handelingssnelheid ontbreekt gewoon nog, ik vind hem op het middenveld niet ideaal, Bazoer is veel verder, liever weer met de punt naar achteren en Bazoer daar, Sinkgraven en Klaassen op links en rechts.
Klaassen als 10 komt ook niet echt uit de verfOh.![]()
Maar als Gudelj niet speelt, is er dus weer 0 ervaring/leeftijd op het veldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wel chill dat gudelj dan 21 keer balverlies lijdt in 35 minutenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je leest toch welke instructies de spelers meekrijgen. Er mag geen risico genomen worden, balverlies in onaanvaardbaar.![]()
Lange ballen zijn ballen met een laag risico aangezien je dan al je spelers achter de bal hebt staan als je de bal verliestquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
wel chill dat gudelj dan 21 keer balverlies lijdt in 35 minuten.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik heb echt vol verbazing naar Gudelj gekeken, geen enkele bal was goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
wel chill dat gudelj dan 21 keer balverlies lijdt in 35 minutenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De transfermarkt is nog open. Goede spits halen en Sanogo weer terugsturenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Maar als Gudelj niet speelt, is er dus weer 0 ervaring/leeftijd op het veldOh.![]()
Gudelj ging ook frivool doen terwijl hij daar juist niet voor isquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb echt vol verbazing naar Gudelj gekeken, geen enkele bal was goed.
Oh.![]()
sinkgraven was ook wel leuk
1 mislukte pass en daarna de hele wedstrijd zijn kop laten hangen
al was die ene pass op el ghazi wel nice![]()
De eerste helft van de heenwedstrijd tegen Rapid, was hij de beste Linksbuiten die ik in 4 jaar gezien heb. Maar helaas een incidentquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven moet gewoon niet meer als linksbuiten spelen. Ophouden met die rotzooi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ervaring heeft ie natuurlijk voornamelijk in de Eredivisie en hij is ook pas 23 hč.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Maar als Gudelj niet speelt, is er dus weer 0 ervaring/leeftijd op het veld![]()
dit is het , alleen Andersen kan nog worden verhuurdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De transfermarkt is nog open. Goede spits halen en Sanogo weer terugsturenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik ben ook niet van mening dat de ervaring van Gudelj moet komen, Klaassen is meer Europees getest bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ervaring heeft ie natuurlijk voornamelijk in de Eredivisie en hij is ook pas 23 hč.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat Ajax een waardeloos beleid voert wisten we al jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is het , alleen Andersen kan nog worden verhuurdOh.![]()
''Ervaring is zo belangrijk voor je team''quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:39 schreef Tyron het volgende:
heitinga gewoon op linksbuiten voor de ervaring
.
![]()
Goed genoeg = Oud genoegquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ervaring is zo belangrijk voor je team''
.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/wedstrijden/2015-08-20-aja-jab
stemmen voor Ajacied van de wedstrijdNee.
![]()
tete natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
stemmen voor Ajacied van de wedstrijd![]()
dittoquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik nomineer alle Ajacieden die wakker blevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
stemmen voor Ajacied van de wedstrijdOh.![]()
De Boer: 'Dit is een uitslag waar we wat mee kunnen'
Wat dan Frank? WAT DAN!!! achterover leunen????
Bron: http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-kunnen-ajajab-1516FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
0-6 in tsjechiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
Bron: http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-kunnen-ajajab-1516
je hoorde het hier eerst![]()
Alleen als het gepaard gaat met kwaliteitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ervaring is zo belangrijk voor je team''
.
Oh.![]()
Ik denk dat we ook niet moeten overdrijven, gisteren was gewoon een butwedstrijd... geen enkele speler scoort elke wedstrijd minimaal een 7, da's niet realistisch, zeker niet bij een jonge groep. Qua resultaat was het gewoon prima gisteren.
Qua spel vind ik dit seizoen in het algemeen al beter dan de tweede helft van vorig seizoen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
dat denk ik dus ookquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het grote Ajax gaat dit gewoon zakelijk uitspelenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als we alles met 1-0 winnen tot de halve finale vind ik het bestquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het grote Ajax gaat dit gewoon zakelijk uitspelen![]()
maar helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
als we alles met 1-0 winnen tot de halve finale vind ik het bestFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom heb je gewoon een paar spelers nodig die wel elke week een 7 spelen. Nu zal Stijn wel weer zeiken dat ervaring overschat is en ik snap zijn punt wel. Maar gewoon kwalitatief goede spelers halen met een hoge ondergrensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we ook niet moeten overdrijven, gisteren was gewoon een butwedstrijd... geen enkele speler scoort elke wedstrijd minimaal een 7, da's niet realistisch, zeker niet bij een jonge groep. Qua resultaat was het gewoon prima gisteren.
Qua spel vind ik dit seizoen in het algemeen al beter dan de tweede helft van vorig seizoen.Oh.![]()
Tot en met finale?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
als we alles met 1-0 winnen tot de halve finale vind ik het best![]()
het is geen speeltuinvereniging, het is vrij normaal hoor dat je instructies meekrijgt,quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je leest toch welke instructies de spelers meekrijgen. Er mag geen risico genomen worden, balverlies in onaanvaardbaar.![]()
wat een ervaring, hij is juist degene die het spel vertraagt omdat hij te schijterig is om vooruit te denkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Maar als Gudelj niet speelt, is er dus weer 0 ervaring/leeftijd op het veld![]()
Als hij het al doet, komen er volkomen debiele (lange) ballen uit zijn voet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een ervaring, hij is juist degene die het spel vertraagt omdat hij te schijterig is om vooruit te denken![]()
dat was wel de treurigste in de historie van die cup denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
PSV won de Champions League met vijf gelijke spelen op rij. Kan ook nog ...![]()
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speeltquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb je gewoon een paar spelers nodig die wel elke week een 7 spelen. Nu zal Stijn wel weer zeiken dat ervaring overschat is en ik snap zijn punt wel. Maar gewoon kwalitatief goede spelers halen met een hoge ondergrens"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
wat een slap gelul manquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speelt![]()
Als ik Frank begrijpt worden de opdrachten juist niet of onvolledig opgevolgd, misschien zijn het de spelers die zo willen spelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speelt
Frank geeft aan dat het spel sneller moest. Wat precies het probleem van gisteren was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Watquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speelt
Lijkt mij vrij normaal dat je met een aantal opdrachten het veld in gestuurd wordt, maar De Boer die het liefst kick&rush speelt, man man man
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Al zo vroeg aan de drank ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speeltAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uitslag is ook helemaal niet verkeerd, 1-0 is gewoon Europees gezien een prima uitslag. Zou ik vooraf ook voor getekend hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
Bron: http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-kunnen-ajajab-1516
Verder was het kut met peren natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank wil geen kick&rush spelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij wil lekker controleren en winnen door een individuele actieOh.![]()
enige punt is dat je uit hetzelfde wedstrijdbeeld krijgt, een goaltje meer dan hadden die Tsjechen toch met een wat ander wedstrijdplan moeten komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Uitslag is ook helemaal niet verkeerd, 1-0 is gewoon Europees gezien een prima uitslag. Zou ik vooraf ook voor getekend hebben.
Verder was het kut met peren natuurlijk.![]()
Nah, das kut. Altijd zo laat thuisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
PSV won de Champions League met vijf gelijke spelen op rij. Kan ook nog ...![]()
![]()
2-2 uit 1-1 thuisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nah, das kut. Altijd zo laat thuisFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of een de 1-1 incasseren, dan zou het wel heel erg lastig zijn om je te kwalificeren. Wat dat betreft kan ik het wel begrijpen dat ze twijfelden om voor de 2-0 te gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
enige punt is dat je uit hetzelfde wedstrijdbeeld krijgt, een goaltje meer dan hadden die Tsjechen toch met een wat ander wedstrijdplan moeten komen
Vraag is overigens of dat er wel in zat, hele wedstrijd maar één kans gehad en de Tsjechen hielden nou ook niet bepaald open huis na de 1-0.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die vonden 1-0 wel best, en dat baart mij ook weer extra zorgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Of een de 1-1 incasseren, dan zou het wel heel erg lastig zijn om je te kwalificeren. Wat dat betreft kan ik het wel begrijpen dat ze twijfelden om voor de 2-0 te gaan.
Vraag is overigens of dat er wel in zat, hele wedstrijd maar één kans gehad en de Tsjechen hielden nou ook niet bepaald open huis na de 1-0.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom zou jij dat zorgen baren ? Gaan ze 11 andere spelers opstellen in Tsjechie om het goed te maken ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Die vonden 1-0 wel best, en dat baart mij ook weer extra zorgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nee, alsof ze vol zelfvertrouwen de return ingaan. en dus de tweede wedstrijd ook zo gaan spelen. Er had er gisteren ook zo 1 in kunnen vliegen.. Frank noemt dat wel "halve kansen" maar het had zo gekund.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat zorgen baren ? Gaan ze 11 andere spelers opstellen in Tsjechie om het goed te maken ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overigens is dit Jablonec vergelijkbaar met een Groningen, Heerenveen of PEC Zwolle denk ik. We weten dus wat ons te wachten staat het komend seizoen tegen dit soort ploegen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
kan je op tijd naar huisquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jablonec is aanvallend toch wel een stuk minder dan een Heerenveen hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:17 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is dit Jablonec vergelijkbaar met een Groningen, Heerenveen of PEC Zwolle denk ik. We weten dus wat ons te wachten staat het komend seizoen tegen dit soort ploegen.
nu doe je de ED te kortFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wondercoach Koeman heeft thuis ook een punt gehaald tegen een Deens ploegje, zal ie ook te jonge spelers opgesteld hebben ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verdedigend weer een stuk beter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Jablonec is aanvallend toch wel een stuk minder dan een Heerenveen hoor
nu doe je de ED te kortAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij dat Deense ploegje zit nog steeds dat figuur dat Ajax wilde hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Wondercoach Koeman heeft thuis ook een punt gehaald tegen een Deens ploegje, zal ie ook te jonge spelers opgesteld hebben ?.
![]()
Voorlopig hoeven we echt niet zo denigrerend te doen over dat soort ploegen. Verdedigend zit het sowieso beter in elkaar dan zowat elk team in de Eredivisie.![]()
dat is wel weer waarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voorlopig hoeven we echt niet zo denigrerend te doen over dat soort ploegen. Verdedigend zit het sowieso beter in elkaar dan zowat elk team in de Eredivisie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax deed nauwelijks moeite.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij dat Deense ploegje zit nog steeds dat figuur dat Ajax wilde hebben.
Take it or leave it
Oh.![]()
Dat figuur zei toch dat hij meerdere aanbiedingen had en nog tijd nodig had>quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax deed nauwelijks moeite.
Take it or leave it![]()
als Gudelj zo speelt zoals hij vooralsnog gedaan heeft dit seizoen heb je niks aan zijn "ervaring".quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Dat is ook vrij logisch bij goede spelers. Daarom moet je hem paaien en in de watten leggen dat hij voor jou kiest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat figuur zei toch dat hij meerdere aanbiedingen had en nog tijd nodig had>
Als Ajax zo autistisch doet zou ik ook afhaken en wachten op een betere optieOh.![]()
Het enige wat hij momenteel aan 'ervaring' te bieden heeft, is hoe hij zo fit en FYSIEK STERK is geworden. Iedereen bij Ajax aan het Oliveira-dieet en de halve finale is in zicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
als Gudelj zo speelt zoals hij vooralsnog gedaan heeft dit seizoen heb je niks aan zijn "ervaring".quote:Gudelj heeft even moeten wennen in de selectie van trainer Frank de Boer, maar heeft het voordeel dat er op zijn fysieke gesteldheid niets aan te merken is. De afgetrainde Serviër geeft het geheim van zijn fitheid prijs: “Het Olivera-dieet”, vertelt Gudelj aan De Telegraaf. De middenvelder legt uit dat zijn moeder Olivera voedingsdeskundige is en dat ze hem van de nodige adviezen voorziet.
“Zo eet ik geen vlees, omdat het weliswaar veel goede voedingsstoffen bevat, maar ook een aantal slechte. Die goede krijg ik via alternatieven. Zo bevatten erwten bijvoorbeeld ook de benodigde eiwitten”, weet Gudelj, die bovendien afziet van alcoholische dranken en koffie. “Omdat je na elke kop koffie zeven glazen water moet drinken om je vochthuishouding weer in evenwicht te krijgen”, doceert de Ajax-aanwinst..
![]()
jij weet het allemaal zo goed hčquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax deed nauwelijks moeite.
Take it or leave it![]()
![]()
Ja, als je aanbiedingen hebt, zit je op 21 augustus nog bij Midtjiyland. Ga lekker fierljeppen met Pake en Beppe joh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook vrij logisch bij goede spelers. Daarom moet je hem paaien en in de watten leggen dat hij voor jou kiest.
Als Ajax zo autistisch doet zou ik ook afhaken en wachten op een betere optie![]()
dat kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij weet het allemaal zo goed hčOh.![]()
Dat kan zoveel oorzaken hebben. Te hoge vraagprijs van Midtyllland of de juiste clubs nog niet gekomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, als je aanbiedingen hebt, zit je op 21 augustus nog bij Midtjiyland. Ga lekker fierljeppen met Pake en Beppe joh.Oh.![]()
Precies, of de 1-1 vliegt tegen de touwen in de 87e minuut...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:40 schreef Heeinz het volgende:
Maar ach, voorheen verloren we zulke wedstrijden meestal. Ik zie vooruitgangOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
'Dit wordt een sterk seizoen'
De Ajax Vrouwen trappen deze vrijdagvond het Eredivisieseizoen af met een thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen. Vita van der Linden (18) is een van de nieuwe gezichten. De kersverse verdedigster tekende deze zomer haar contract in Amsterdam en is naar eigen zeggen volledig klaar voor een ijzersterk eerste Ajax-seizoen.
Bekend terrein
,,Voor ik mijn contract tekende, trainde ik al geregeld mee met de Ajax Vrouwen. Ik wist dus al een beetje hoe het er hier aan toe gaat. Het voelt heel goed om nu elke dag door de poorten van sportpark de Toekomst te lopen.''
Junior
,,Het team is heel hecht, maar ik werd er als nieuwe speelster direct in opgenomen. Ik ben de jongste van de ploeg en sta samen met heel ervaren speelsters op het veld. Ze helpen me goed. Als ik iets moet verbeteren, of juist iets goed doe, dan zeggen ze dat tegen me.''
Voorbereiding
,,We hebben afgelopen zondag een oefenwedstrijd tegen FC Köln gespeeld. We wonnen dat duel met liefst 6-2. Dat geeft wel een boost. Ik heb zelf ook zestig minuten kunnen spelen en dat ging heel goed. De manier van spelen past bij me: veel druk op de bal, vooruit spelen en domineren.
sc Heerenveen
,,Heerenveen heeft een jong team, wat vaak betekent dat er veel energie in de ploeg zit. Maar gebrek aan ervaring kan een zwakte zijn. Naar mate de wedstrijd dichterbij komt, hebben we het wel meer over strategie.''
Debuut
,,Het zou kunnen dat ik vrijdag mijn officiële debuut maak in het team van de Ajax Vrouwen. Of het zo zal lopen weet ik niet. Ik wacht het rustig af en doe gewoon heel erg mijn best. En mocht het gebeuren, dan zou dat natuurlijk heel erg mooi zijn.''
Zelfvertrouwen
,,Ik heb zo m’n momenten. Als het goed gaat, zit ik meteen goed in mijn vel. Als het minder gaat, dan kan ik me echt slecht voelen. Omdat ik nog jong ben, heb ik op zulke momenten minder om op terug te vallen. Ik heb iets meer ups-and-downs dan een ervaren speelster.''
Vita op volle 100 procent
,,Ik ben erg beweeglijk en heb veel energie in mijn lijf. Dat heeft ook met mijn leeftijd te maken. Ik kan genieten van het maken van mooie verdedigende acties. Ik beweeg snel langs de flanken en wil ervoor zorgen dat ik een belangrijke pion in het veld ben.''
Sterk seizoen
,,Ik ga ervan uit dat het een heel sterk seizoen gaat worden. We hebben een goed team waarmee we voor de titel kunnen strijden in de Eredivisie Vrouwen.’’
Ajax Vrouwen - sc Heerenveen Vrouwen begint vrijdag om 19:30 uur op de Toekomst. De toegang is gratis.
Tekst en foto: Ajax.nl
bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)en-sterk-seizoen.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
no fucks were givenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:13 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
De Ajax Vrouwen trappen deze vrijdagvond het Eredivisieseizoen af met een thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen. Vita van der Linden (18) is een van de nieuwe gezichten. De kersverse verdedigster tekende deze zomer haar contract in Amsterdam en is naar eigen zeggen volledig klaar voor een ijzersterk eerste Ajax-seizoen.
Bekend terrein
,,Voor ik mijn contract tekende, trainde ik al geregeld mee met de Ajax Vrouwen. Ik wist dus al een beetje hoe het er hier aan toe gaat. Het voelt heel goed om nu elke dag door de poorten van sportpark de Toekomst te lopen.''
Junior
,,Het team is heel hecht, maar ik werd er als nieuwe speelster direct in opgenomen. Ik ben de jongste van de ploeg en sta samen met heel ervaren speelsters op het veld. Ze helpen me goed. Als ik iets moet verbeteren, of juist iets goed doe, dan zeggen ze dat tegen me.''
Voorbereiding
,,We hebben afgelopen zondag een oefenwedstrijd tegen FC Köln gespeeld. We wonnen dat duel met liefst 6-2. Dat geeft wel een boost. Ik heb zelf ook zestig minuten kunnen spelen en dat ging heel goed. De manier van spelen past bij me: veel druk op de bal, vooruit spelen en domineren.
sc Heerenveen
,,Heerenveen heeft een jong team, wat vaak betekent dat er veel energie in de ploeg zit. Maar gebrek aan ervaring kan een zwakte zijn. Naar mate de wedstrijd dichterbij komt, hebben we het wel meer over strategie.''
Debuut
,,Het zou kunnen dat ik vrijdag mijn officiële debuut maak in het team van de Ajax Vrouwen. Of het zo zal lopen weet ik niet. Ik wacht het rustig af en doe gewoon heel erg mijn best. En mocht het gebeuren, dan zou dat natuurlijk heel erg mooi zijn.''
Zelfvertrouwen
,,Ik heb zo m’n momenten. Als het goed gaat, zit ik meteen goed in mijn vel. Als het minder gaat, dan kan ik me echt slecht voelen. Omdat ik nog jong ben, heb ik op zulke momenten minder om op terug te vallen. Ik heb iets meer ups-and-downs dan een ervaren speelster.''
,,Ik ben erg beweeglijk en heb veel energie in mijn lijf. Dat heeft ook met mijn leeftijd te maken. Ik kan genieten van het maken van mooie verdedigende acties. Ik beweeg snel langs de flanken en wil ervoor zorgen dat ik een belangrijke pion in het veld ben.''
Sterk seizoen
,,Ik ga ervan uit dat het een heel sterk seizoen gaat worden. We hebben een goed team waarmee we voor de titel kunnen strijden in de Eredivisie Vrouwen.’’
Ajax Vrouwen - sc Heerenveen Vrouwen begint vrijdag om 19:30 uur op de Toekomst. De toegang is gratis.
bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)en-sterk-seizoen.htm![]()
wat een bekrompen reactie zegquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jablonec-uit is uitverkocht voor Ajacieden. Dit betekent dat er 386 supporters afreizen naar Tsjechië! #jabaja #ajax
wie gaan er van hier?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 04:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Lekker aant ophemelen weer voor een modaal spelertjequote:Frank heeft er wel kijk opquote:Ajax-trainer Frank de Boer was na de wedstrijd tegen Jablonec (1-0) lovend over Kenny Tete. De rechtsback speelde verdedigend foutloos.
"Vooral in een-tegen-eensituaties is hij ijzersterk. Ik moet de eerste tegenstander die hem kan passeren nog tegenkomen”, aldus De Boer. "In balbezit kan het nog beter, maar hij staat er vooral om zijn man uit te schakelen. En dat doet hij fantastisch.”![]()
niet slechtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:13 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
Bekend terrein
Junior
Voorbereiding
sc Heerenveen
Debuut
Zelfvertrouwen
Sterk seizoen
bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)en-sterk-seizoen.htm
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat zal wel weerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:15 schreef Vermecelli het volgende:
Wat gaat het worden in Nijmegen zondag? Ik gok weer een 0-3'tje
2 keer Ghazi zou dan wel weer leuk zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ook Blind heeft er kijk opquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook Kenny maar geen Dijks en Bazoerrr
Toch opvallend dat Dijks er niet bij zit![]()
Godverdomme, wat een breedbekkikker. Kop is net zo breed als d'r heupen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:13 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
Bekend terrein
Junior
Voorbereiding
sc Heerenveen
Debuut
Zelfvertrouwen
Sterk seizoen
bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)en-sterk-seizoen.htm![]()
Nou ik zie dat men nog niet klaar is voor vrouwen voetbal. Schat ik de fokkers wederom te hoog in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op de sportschool stond een paar weken terug ook het WK vrouwen op. Spanje - Korea of zo. Scoorde zo'n vrouwtje en ik dacht alleen maar: "ja, best aardig. Voor een vrouw"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:23 schreef mokkiemok het volgende:
Nou ik zie dat men nog niet klaar is voor vrouwen voetbal. Schat ik de fokkers wederom te hoog in.
Kopte zo simpel in, zelfs de 4e spits van FC Braakhuizen 6 had die bal tegendraads ingekopt, maar nee hoor, deze bal ging rechtdoor langs een grabbelende naaidoos af. En dat is dan hun hoogste niveau. De wereldkampioen zou nog verliezen van zondagamateurs FC Eindhoven 5.![]()
Ik denk ook niet dat het ooit echt wat gaat wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:23 schreef mokkiemok het volgende:
Nou ik zie dat men nog niet klaar is voor vrouwen voetbal. Schat ik de fokkers wederom te hoog in.![]()
maar dat doet er toch niet toe want ze spelen tegen andere vrouwen. is hetzelfde als Ghazi vergelijken met Ronaldoquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op de sportschool stond een paar weken terug ook het WK vrouwen op. Spanje - Korea of zo. Scoorde zo'n vrouwtje en ik dacht alleen maar: "ja, best aardig. Voor een vrouw"
Kopte zo simpel in, zelfs de 4e spits van FC Braakhuizen 6 had die bal tegendraads ingekopt, maar nee hoor, deze bal ging rechtdoor langs een grabbelende naaidoos af. En dat is dan hun hoogste niveau. De wereldkampioen zou nog verliezen van zondagamateurs FC Eindhoven 5.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is een andere discussie, maar om nu zo bekrompen te doen en alleen maar seksistische opmerkingen te maken vind ik wat kinderlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het ooit echt wat gaat wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
http://www.goal.com/nl/ne(...)ende-jong-bijna-rond
Volgens Goal.com gaat Andersen op huurbasis naar Willem II en komt Frenkie de Jong naar Jong Ajax.![]()
Ghazi > Ronaldoquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dat doet er toch niet toe want ze spelen tegen andere vrouwen. is hetzelfde als Ghazi vergelijken met Ronaldo![]()
Prima zaak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef BobW het volgende:
Volgens Goal.com gaat Andersen op huurbasis naar Willem II en komt Frenkie de Jong naar Jong Ajax.![]()
Goeie deal, zou mooi zijn als Streppel Andersen een beetje aan de praat krijgtquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef BobW het volgende:
Volgens Goal.com gaat Andersen op huurbasis naar Willem II en komt Frenkie de Jong naar Jong Ajax.
Ik vind het geweldig voor alle meiden dat ze er nu ook van kunnen dromen ooit voor Ajax te spelen. Voor mij zijn de Ajax Dames integraal onderdeel van onze club. Als Ajax zijnde hoor je op alle vlakken van de sport de beste willen zijn, wat mij betreft starten we ook een futsal-team.
Dat het niveau minder hoog is maakt niet uit. Ik kan ook genieten van een wedstrijdje van de lokale amateurs. Sterker, op dit moment geniet ik daar meer van dan Ajax 1.![]()
Volgend seizoen een herboren Andersen en Zivko terugkrijgenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie deal, zou mooi zijn als Streppel Andersen een beetje aan de praat krijgt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:50 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het geweldig voor alle meiden dat ze er nu ook van kunnen dromen ooit voor Ajax te spelen. Voor mij zijn de Ajax Dames integraal onderdeel van onze club. Als Ajax zijnde hoor je op alle vlakken van de sport de beste willen zijn, wat mij betreft starten we ook een futsal-team.
Dat het niveau minder hoog is maakt niet uit. Ik kan ook genieten van een wedstrijdje van de lokale amateurs. Sterker, op dit moment geniet ik daar meer van dan Ajax 1.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen vrij helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:22 schreef mokkiemok het volgende:
Jablonec-uit is uitverkocht voor Ajacieden. Dit betekent dat er 386 supporters afreizen naar Tsjechië! #jabaja #ajax
wie gaan er van hier?![]()
Klopt. Maar ik wil sport kijken op een bepaald niveau en vrouwenvoetbal voldoet niet aan mijn vereiste niveau. Bij een heleboel andere sporten is het niveauverschil veel minder groot. Of is de vrouwenvariant om een andere reden toch spectaculair.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar dat doet er toch niet toe want ze spelen tegen andere vrouwen. is hetzelfde als Ghazi vergelijken met Ronaldo![]()
Je hebt gisteren niet gekeken dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil sport kijken op een bepaald niveau en vrouwenvoetbal voldoet niet aan mijn vereiste niveau. Bij een heleboel andere sporten is het niveauverschil veel minder groot. Of is de vrouwenvariant om een andere reden toch spectaculair.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:42 schreef BobW het volgende:
Volgens Goal.com gaat Andersen op huurbasis naar Willem II en komt Frenkie de Jong naar Jong Ajax.quote:Andersen is na Richairo Zivkovic, Lesley de Sa en Ruben Ligeon de derde speler die door de Amsterdammers aan Willem II wordt verhuurd.?
![]()
Eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, maar om nu zo bekrompen te doen en alleen maar seksistische opmerkingen te maken vind ik wat kinderlijk.![]()
![]()
de vierde lijkt mijquote:
of zijn ze niet allemaal verhuurd?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je bij dit Ajax bij iedereen een been afhakt en krukken uitdeelt, dan is het niveau nog hoger dan in de vrouwen Eredivisie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Je hebt gisteren niet gekeken dan?![]()
jammer deze reactie, erg jammer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je bij dit Ajax bij iedereen een been afhakt en krukken uitdeelt, dan is het niveau nog hoger dan in de vrouwen Eredivisie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax voorlopig hofleverancier bij Oranje, oude tijden herleven.
Al zullen er denk ik wel 2 afvallen bij de definitieve selectie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sorry, maar zo denk ik er et echt over. Prima dat die dames willen voetballen en ik hoop dat elke BVO een team support binnenkort.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
jammer deze reactie, erg jammer.
Maar ik hoef het niet te zien.![]()
dit is een betere reactie, maar ik vind de vergelijkingen (de manier waarop) en de seksistische uitspraken van jou gewoon erg kinderachtigquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sorry, maar zo denk ik er et echt over. Prima dat die dames willen voetballen en ik hoop dat elke BVO een team support binnenkort.
Maar ik hoef het niet te zien.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
maars onteregt dat hij gesellekteert is want hij heeft maar 6 wedstrijden leuk gespeeltquote:
:s scholletjuh is een viese jood![]()
Stelletje mongolen die met de ogen dicht naar een wedstrijd kijken en iedere geselecteerde speler die niet van hun eigen club komt afkrakenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
maars onteregt dat hij gesellekteert is want hij heeft maar 6 wedstrijden leuk gespeelt
:s scholletjuh is een viese jood![]()
Voor de rechtsbackpositie is het een niet meer dan logische keuze. Al heb ik gelezen dat Karsdorp het zelfs meer verdientquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Stelletje mongolen die met de ogen dicht naar een wedstrijd kijken en iedere geselecteerde speler die niet van hun eigen club komt afkraken.
#KarsdorpinOranje houden we er in.![]()
Tja, het is vooral dat er weinig betere opties zijn. Want in principe is het natuurlijk ook wel belachelijk dat er twee gasten geselecteerd worden die pas een maand een vaste plek hebben.![]()
Want die heeft een jaar Eredivisie in de benen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rechtsbackpositie is het een niet meer dan logische keuze. Al heb ik gelezen dat Karsdorp het zelfs meer verdient.
#KarsdorpinOranje houden we er in.
Ik zou zeggen neem Brenet ook meeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tja, het is vooral dat er weinig betere opties zijn. Want in principe is het natuurlijk ook wel belachelijk dat er twee gasten geselecteerd worden die pas een maand een vaste plek hebben.![]()
Seksistisch? Waar was ik seksistisch??quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is een betere reactie, maar ik vind de vergelijkingen (de manier waarop) en de seksistische uitspraken van jou gewoon erg kinderachtig
De pijp opmerkingen waren niet van mij hč..
Bovendien, veel andere sporten vind ik prima bij vrouwen om naar te kijken. Hockey vind ik zelfs interessanter (en nee, dat ligt niet alleen aan de rokjes).![]()
Seksisme is het vellen van een waardeoordeel op grond van iemands sekse. Dit kan leiden tot discriminatie waarbij mensen verschillend behandeld worden, bijvoorbeeld in taalgebruik, op grond van hun geslacht/sekse. Seksisme kan leiden tot vormen van onderdrukking. Het omgekeerde is sekseneutraliteit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Op de sportschool stond een paar weken terug ook het WK vrouwen op. Spanje - Korea of zo. Scoorde zo'n vrouwtje en ik dacht alleen maar: "ja, best aardig. Voor een vrouw"
Kopte zo simpel in, zelfs de 4e spits van FC Braakhuizen 6 had die bal tegendraads ingekopt, maar nee hoor, deze bal ging rechtdoor langs een grabbelende naaidoos af. En dat is dan hun hoogste niveau. De wereldkampioen zou nog verliezen van zondagamateurs FC Eindhoven 5.
Het woord seksisme wordt ten onrechte vaak gebruikt in associatie met seks of erotiek.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Godver. Stem jij ook GroenLinks ofzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Seksisme is het vellen van een waardeoordeel op grond van iemands sekse. Dit kan leiden tot discriminatie waarbij mensen verschillend behandeld worden, bijvoorbeeld in taalgebruik, op grond van hun geslacht/sekse. Seksisme kan leiden tot vormen van onderdrukking. Het omgekeerde is sekseneutraliteit.
Het woord seksisme wordt ten onrechte vaak gebruikt in associatie met seks of erotiek.![]()
Het is toch zeker je dochter niet of welquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Seksisme is het vellen van een waardeoordeel op grond van iemands sekse. Dit kan leiden tot discriminatie waarbij mensen verschillend behandeld worden, bijvoorbeeld in taalgebruik, op grond van hun geslacht/sekse. Seksisme kan leiden tot vormen van onderdrukking. Het omgekeerde is sekseneutraliteit.
Het woord seksisme wordt ten onrechte vaak gebruikt in associatie met seks of erotiek.![]()
Die kan bij de dames best mee, denk ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon Dirk Marcellis in Oranje, heeft meer potten in Eredivisie als rechtsback gespeeld![]()
Tete is niet zo'n verrassing. Is al jaren bekend dat het, zeker op verdedigend vlak, een toptalent is. Laat het elke keer weer zien. 2 seizoenen Jupiler League ervaring, het seizoen daarvoor deed hij ook al regelmatig mee met Jong Ajax dat toen nog in de beloften competitie speelde.
De Boer moest hem nu ook wel eerste keus maken, met Raiola en een contract tot 2015 was er geen andere keus.![]()
ik bedoel alleen maar dat er gewoon naar het niveau moet worden gekeken, maar na het posten van mijn nieuwsbericht kwamen de pijp en neuk grapjes alweer voorbijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:33 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is toch zeker je dochter niet of welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
doet anoukje nog mee?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:23 schreef mokkiemok het volgende:
Nou ik zie dat men nog niet klaar is voor vrouwen voetbal. Schat ik de fokkers wederom te hoog in.![]()
Die zit bij de Ajax selectie jaquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
leukquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Die zit bij de Ajax selectie ja![]()
![]()
Die is wel echt lekker te doen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou vooruit dan, prachtige meid is dat inderdaad.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
verder ben ik het met de rest eens dat vrouwenvoetbal echt de moeite niet waard is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nou vooruit dan, prachtige meid is dat inderdaad.![]()
Het niveau is inderdaad van een erg laag niveau, maar ik vind het leuk om te zien dat er steeds meer aandacht voor komt en dat de vrouwen van Nederland het toch best goed doen. Hoe meer aandacht eraan wordt besteedt hoe beter het niveau ook wordt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
verder ben ik het met de rest eens dat vrouwenvoetbal echt de moeite niet waard is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt. Dat is met tennis ook zo gedaan. En nu is vrouwentennis leuker om te zien dan mannentennis.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het niveau is inderdaad van een erg laag niveau, maar ik vind het leuk om te zien dat er steeds meer aandacht voor komt en dat de vrouwen van Nederland het toch best goed doen. Hoe meer aandacht eraan wordt besteedt hoe beter het niveau ook wordt.![]()
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 15:59:39Willem II-talent Frenkie de Jong naar Ajax, Lucas Andersen bewandelt de omgekeerde weg. http://t.co/XniI4hyEOq http://t.co/Nm294UGNE4 reageer retweet
![]()
Het niveau van vrouwenvoetbal is op dit moment gewoon te laag om interessant te zijn voor de meeste mensen. Maar dat gaat wel heel snel verbeteren. De speelsters die nu in het eerste spelen komen uit de "oude" voetbalwereld waar meisjes gepest werden omdat ze voetbalden en bij de jongens mee moesten trainen. Inmiddels heeft vrijwel elke grote amateurvereniging een dameselftal, wordt er veel beter gescout en wordt er op de hogere niveaus veel professioneler getraind. Als de jonge, talentvolle meisjes die nu met voetballen beginnen 18 zijn, zijn ze veel beter dan de huidige top.![]()
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 15:59:39Willem II-talent Frenkie de Jong naar Ajax, Lucas Andersen bewandelt de omgekeerde weg. http://t.co/XniI4hyEOq http://t.co/Nm294UGNE4 reageer retweet
Andersen die zijn wedstrijden speelt lijkt me goed. De Jong ken ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Ach, weer zo'n debiel die vrouwenvoetbal gaat promoten. Ook over 20 jaar is het niveau te laag om interessant te zijn. Alles wat topvoetbal leuk maakt (techniek, snelheid, kracht etc) is bij vrouwen minder. Het niveau van de plaatselijke A1 is al hoger dan de top van vrouwen voetbal en dat zal ook altijd zo blijven, als ik dat niveau wil zien ga ik wel bij amateurclubjes kijken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:02 schreef Tchock het volgende:
Het niveau van vrouwenvoetbal is op dit moment gewoon te laag om interessant te zijn voor de meeste mensen. Maar dat gaat wel heel snel verbeteren. De speelsters die nu in het eerste spelen komen uit de "oude" voetbalwereld waar meisjes gepest werden omdat ze voetbalden en bij de jongens mee moesten trainen. Inmiddels heeft vrijwel elke grote amateurvereniging een dameselftal, wordt er veel beter gescout en wordt er op de hogere niveaus veel professioneler getraind. Als de jonge, talentvolle meisjes die nu met voetballen beginnen 18 zijn, zijn ze veel beter dan de huidige top.
Verder mooi laten voetballen hoor, niks op tegen.![]()
Verschrikkelijk bekrompen. En ik promoot geen vrouwenvoetbal, hooguit vrouwenvoetbal over tien jaar. Maar dat is niet echt goede promotie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, weer zo'n debiel die vrouwenvoetbal gaat promoten. Ook over 20 jaar is het niveau te laag om interessant te zijn. Alles wat topvoetbal leuk maakt (techniek, snelheid, kracht etc) is bij vrouwen minder. Het niveau van de plaatselijke A1 is al hoger dan de top van vrouwen voetbal en dat zal ook altijd zo blijven, als ik dat niveau wil zien ga ik wel bij amateurclubjes kijken.
Verder mooi laten voetballen hoor, niks op tegen.
Daarnaast denk ik dat je niet zo veel verstand van voetbal hebt en/of al lang geen plaatselijke A1 meer hebt zien spelen![]()
![]()
Schijnt veel indruk te hebben gemaakt op het EK Onder 19 of wat was het. Jurgen Streppel had hem graag nog willen gebruiken, maar wilde hem niet te zwaar belasten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Andersen die zijn wedstrijden speelt lijkt me goed. De Jong ken ik niet![]()
Dat je het nodig acht om iemand meteen als debiel te bestempelen omdat 'ie een andere mening over vrouwenvoetbal heeft zegt nogal wat over je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, weer zo'n debiel die vrouwenvoetbal gaat promoten. Ook over 20 jaar is het niveau te laag om interessant te zijn. Alles wat topvoetbal leuk maakt (techniek, snelheid, kracht etc) is bij vrouwen minder. Het niveau van de plaatselijke A1 is al hoger dan de top van vrouwen voetbal en dat zal ook altijd zo blijven, als ik dat niveau wil zien ga ik wel bij amateurclubjes kijken.
Verder mooi laten voetballen hoor, niks op tegen.![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:25 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat je het nodig acht om iemand meteen als debiel te bestempelen omdat 'ie een andere mening over vrouwenvoetbal heeft zegt nogal wat over je.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat ben jij simpel zeg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verder mooi laten voetballen hoor, niks op tegen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verder mooi laten voetballen hoor, niks op tegen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik moest aan David Coulthard denken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een breedbekkikker. Kop is net zo breed als d'r heupen.![]()
![]()
Dat wordt dus weer Sinkgraven als linksbuiten, jippie.quote:Viktor Fischer en Amin Younes zijn blessurevrij, maar nog niet wedstrijdfit. De Boer wil daarom dat de twee vleugelaanvallers minuten maken in Jong Ajax om 'echt op krachten te komen'. ,,Zodat als zij bij de selectie zitten, ze ook echt negentig minuten kunnen spelen. Dat is nog niet het geval. Soms ontkom je er niet aan, om zoals gisteravond, Viktor op de bank te zetten omdat Yaya Sanogo geblesseerd afhaakte. Maar het liefst heb je achttien spelers die negentig minuten kunnen spelen.”![]()
Zonde, zie hem liever op het middenveldquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer Sinkgraven als linksbuiten, jippie.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij heeft in 2 van de 3 wedstrijden prima ingevuld dus ik zie het probleem niet, we moeten niet gaan doemdenken omdat er gisteren toevallig een zaadpot tussen zatquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer Sinkgraven als linksbuiten, jippie.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Hij vult het zeker niet slecht in, maar ik denk toch dat hij meer tot zijn recht komt op het middenveld. Scheelt ook behoorlijk qua creativiteit als je Gudelj laat bankenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft in 2 van de 3 wedstrijden prima ingevuld dus ik zie het probleem niet, we moeten niet gaan doemdenken omdat er gisteren toevallig een zaadpot tussen zatMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Precies ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:29 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik moest aan David Coulthard denken.![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij heeft in 2 van de 3 wedstrijden prima ingevuld dus ik zie het probleem niet, we moeten niet gaan doemdenken omdat er gisteren toevallig een zaadpot tussen zatWaarom hij dan niet gewisseld wordt is mij een raadseltwitter:![]()
Streppel zei wel dat er zeker aanvallers nodig waren, dus dat zal wel jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt er dus wel op dat Andersen als linksbuiten daar gaat spelen, als ik het zo lees.![]()
Ik ben echt totaal nog niet onder de indruk van Gudelj. Ik zie veel liever Sinkgraven op het middenveld. Die kan van daaruit passes geven waar je van gaat watertanden. Ik snap de huidige opstelling wel, gezien de blessures van Younes en Fischer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij vult het zeker niet slecht in, maar ik denk toch dat hij meer tot zijn recht komt op het middenveld. Scheelt ook behoorlijk qua creativiteit als je Gudelj laat banken
Hopelijk kunnen Younes en/of Fischer zich naar een hoog niveau werken zodat ze zich op de linkerflank in de basis spelen. Dan kan Sink weer naar het middenveld.![]()
Eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal nog niet onder de indruk van Gudelj. Ik zie veel liever Sinkgraven op het middenveld. Die kan van daaruit passes geven waar je van gaat watertanden. Ik snap de huidige opstelling wel, gezien de blessures van Younes en Fischer.
Hopelijk kunnen Younes en/of Fischer zich naar een hoog niveau werken zodat ze zich op de linkerflank in de basis spelen. Dan kan Sink weer naar het middenveld.
Ben benieuwd wie dan die paar wijzigingen zouden kunnen wordenquote:,,We moeten kijken hoe de jongens morgen terugkomen”, vervolgde De Boer. ,,Het zou goed kunnen dat ik een of twee wijzigingen doorvoer om jongens rust te geven. Donderdag en zondag spelen is heel pittig, vooral voor de jonge jongens. Met name in mentaal opzicht. We hebben er al met ze over gesproken. In deze fase komt het vooral aan op rusten. Dat is het beste geneesmiddel om je voor te bereiden op NEC.”Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Cerny basisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie dan die paar wijzigingen zouden kunnen worden![]()
![]()
Gudelj bank, Sink middenveld en Cerny het vertrouwen op links geven nu Fischer en Younes niet fit zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal nog niet onder de indruk van Gudelj. Ik zie veel liever Sinkgraven op het middenveld. Die kan van daaruit passes geven waar je van gaat watertanden. Ik snap de huidige opstelling wel, gezien de blessures van Younes en Fischer.
Hopelijk kunnen Younes en/of Fischer zich naar een hoog niveau werken zodat ze zich op de linkerflank in de basis spelen. Dan kan Sink weer naar het middenveld.![]()
Dus we hebben met Gudelj 6 mil weggegooid?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat heb jij goed, complete miskoopquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus we hebben met Gudelj 6 mil weggegooid?![]()
Prima aankoopbeleid dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat heb jij goed, complete miskoop![]()
Gudelj is echt wel een prima aankoop
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Mwa, tot nu toe maakt hij nog niet zoveel indruk. Wel fijn om in de breedte erbij te hebben, maar dat kost meteen 6 miljoen + salaris. Maar ik laat me graag positief verassen in de rest van het seizoenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Gudelj is echt wel een prima aankoop
Blijf het jammer vinden dat Ajax Ziyech niet opgehaald heeft 2 jaar geleden, geweldige speler vindt ik dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwa, tot nu toe maakt hij nog niet zoveel indruk. Wel fijn om in de breedte erbij te hebben, maar dat kost meteen 6 miljoen + salaris. Maar ik laat me graag positief verassen in de rest van het seizoen![]()
Kan, had je Sinkgraven niet ook nog eens moeten halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden dat Ajax Ziyech niet opgehaald heeft 2 jaar geleden, geweldige speler vindt ik dat.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welnee je kan inmiddels al concluderen dat het helemaal niks is het is allemaal ellende verloren seizoenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:08 schreef TheVulture het volgende:
Gudelj is echt wel een prima aankoop![]()
Zoveel is wel duidelijk na twee 3-0 overwinningen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee je kan inmiddels al concluderen dat het helemaal niks is het is allemaal ellende verloren seizoenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoveel is wel duidelijk na twee 3-0 overwinningen inderdaad.![]()
Hopelijk was ik sarcastisch genoeg![]()
Nemanja kan gewoon prima 2x per week spelen. Heeft hij bij AZ ook gedaan. Zal wel om Sinkgraven, Tete en Riedewald gaan denk ik zo![]()
jongens, hij mag Nemanja zegenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nemanja kan gewoon prima 2x per week spelen. Heeft hij bij AZ ook gedaan. Zal wel om Sinkgraven, Tete en Riedewald gaan denk ik zo![]()
Ik vind gudelj een prima aankoop.
Je kan niet spelen met een middenveld wat allemaal met briljante passjes wil strooien. Daar heb je er met 1 genoeg van.
Belangrijker is dat je een middenveld hebt met 2 bikkel harde werkers en 1 man die als als "initiator" de aanval opzet, kaatst en dat briljante paasje geeft. Deze man krijgtpas ruimte als dat wordt mogelijk gemaakt door de 2 dienende middenveldershardcoholic![]()
Ik heb liever 3 middenvelders die positespel willen spelen. Zowel Bazoer als Sinkgraven lopen wel iets teveel met de bal vind ik, en te weinig zonder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:25 schreef Ferdii het volgende:
Ik vind gudelj een prima aankoop.
Je kan niet spelen met een middenveld wat allemaal met briljante passjes wil strooien. Daar heb je er met 1 genoeg van.
Belangrijker is dat je een middenveld hebt met 2 bikkel harde werkers en 1 man die als als "initiator" de aanval opzet, kaatst en dat briljante paasje geeft. Deze man krijgtpas ruimte als dat wordt mogelijk gemaakt door de 2 dienende middenveldersCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Maar positie spel spelen lukt niet zonder spelers die in dienst van de ruimtes creëeren en gaten dichtlopen bij balverlies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb liever 3 middenvelders die positespel willen spelen. Zowel Bazoer als Sinkgraven lopen wel iets teveel met de bal vind ik, en te weinig zonder.
3 types Sneijder op het middenveld werkt bv niethardcoholic![]()
Nee geen dienende middenvelders, gewoon allemaal helpen verdedigen, allemaal kunnen passen en allemaal zoeken om vrij te lopen bij balbezit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Maar positie spel spelen lukt niet zonder spelers die in dienst van de ruimtes creëeren en gaten dichtlopen bij balverlies.
3 types Sneijder op het middenveld werkt bv nietCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
En hoe ga je die meeverdedigen rol verdelen als ze allemaal naar voren willen om combinaties te maken?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee geen dienende middenvelders, gewoon allemaal helpen verdedigen, allemaal kunnen passen en allemaal zoeken om vrij te lopen bij balbezit.
Op balbezit spelen zonder naar voren te gaan heeft geen zin, Dat zag je aan het spel paar jaar geleden
hardcoholic![]()
Ik denk dat je beter geen coach kan wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee geen dienende middenvelders, gewoon allemaal helpen verdedigen, allemaal kunnen passen en allemaal zoeken om vrij te lopen bij balbezit.![]()
Dat ligt eraan wat je onder verdedigen verstaat. Ik ben principieel tegen teruglopen en opvangen, gewoon druk zetten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
En hoe ga je die meeverdedigen rol verdelen als ze allemaal naar voren willen om combinaties te maken?
Op balbezit spelen zonder naar voren te gaan heeft geen zin, Dat zag je aan het spel paar jaar geledenCharlie: How's it going in there?
Mwah ik vind het vrij logisch klinken allemaal. Het middenveld met Bazoer, Klaassen en Gudelj is in principe vrij all-round. Daar zit zoveel meer in dan dat er wordt uitgehaald.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter geen coach kan wordenCharlie: How's it going in there?
Je hebt altijd een wat defensievere ingestelde speler nodig (Bazoer) en eentje die de controle houdt over het spel (Gudelj) en een die aanvallender ingesteld is en voorin opduikt (Klaassen). Eventueel kun je tegen zwakke tegenstanders nog Bazoer of Gudelj vervangen door een offensievere spelerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah ik vind het vrij logisch klinken allemaal. Het middenveld met Bazoer, Klaassen en Gudelj is in principe vrij all-round. Daar zit zoveel meer in dan dat er wordt uitgehaald.![]()
Een speler die positiespel kan spelen is niet gelijk een type Sneijderquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 18:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Maar positie spel spelen lukt niet zonder spelers die in dienst van de ruimtes creëeren en gaten dichtlopen bij balverlies.
3 types Sneijder op het middenveld werkt bv niet"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt altijd een wat defensievere ingestelde speler nodig (Bazoer) en eentje die de controle houdt over het spel (Gudelj) en een die aanvallender ingesteld is en voorin opduikt (Klaassen). Eventueel kun je tegen zwakke tegenstanders nog Bazoer of Gudelj vervangen door een offensievere spelerhardcoholic![]()
Zo zwart wit is het gelukkig allemaal niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt altijd een wat defensievere ingestelde speler nodig (Bazoer) en eentje die de controle houdt over het spel (Gudelj) en een die aanvallender ingesteld is en voorin opduikt (Klaassen). Eventueel kun je tegen zwakke tegenstanders nog Bazoer of Gudelj vervangen door een offensievere spelerCharlie: How's it going in there?
Klopt maar die rollen kunnen wel 'on the fly' switchen tijdens een wedstrijd, omdat de structuur van je elftal zo dynamisch is. Daarom is Gudelj ook ongeschikt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt altijd een wat defensievere ingestelde speler nodig (Bazoer) en eentje die de controle houdt over het spel (Gudelj) en een die aanvallender ingesteld is en voorin opduikt (Klaassen). Eventueel kun je tegen zwakke tegenstanders nog Bazoer of Gudelj vervangen door een offensievere speler"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat mag niet van inslagenreuring, want dat zijn precies de defensieve, controlerende en offensievere spelerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Gewoon het middenveld Rakitic , Smerige Sergio en Iniesta kopen
niks aan de hand![]()
Alleen Sergio Busquets halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Gewoon het middenveld Rakitic , Smerige Sergio en Iniesta kopen
niks aan de hand
Die naait de hele Kuip rood aan![]()
Zoals hier omschreven wordt, (allemaal paasjes/briljante actie maken, allemaal positiespel en naar voren spelen) zijn dat wel types Sneijder.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Een speler die positiespel kan spelen is niet gelijk een type Sneijder
Mocht je een controlerende speler bedoelen die deze kwaliteiten heeft moet je bij de top van Europa gaan zoeken
hardcoholic![]()
Op basis van wat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Klopt maar die rollen kunnen wel 'on the fly' switchen tijdens een wedstrijd, omdat de structuur van je elftal zo dynamisch is. Daarom is Gudelj ook ongeschikt.
Op het spel tegen Rapid?
Man man man![]()
Blind/Anitaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Zoals hier omschreven wordt, (allemaal paasjes/briljante actie maken, allemaal positiespel en naar voren spelen) zijn dat wel types Sneijder.
Mocht je een controlerende speler bedoelen die deze kwaliteiten heeft moet je bij de top van Europa gaan zoekenzelfs Serero als die eens geconcentreerd blijft. Dat zijn allemaal geen toppers
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag niet van inslagenreuring, want dat zijn precies de defensieve, controlerende en offensievere speler
RED ONS HENNIEGOD![]()
Op basis van zijn hele carričre. Gudelj heeft nooit techniek en gevoel voor ruimte gehad.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van wat?
Op het spel tegen Rapid?
Man man man"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Jouw UI zal hem wel vernietigen met zijn hypocriete tekstenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Sergio Busquets halen.
Die naait de hele Kuip rood aanRED ONS HENNIEGOD![]()
Jij overdrijft die rollen man. Busquets kan geweldig passen, maakt meters, ademt positiespel, idem met rakitic en iniesta ook. Jij voorspelt ook uitslagen aan de hand van de opstellingen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat mag niet van inslagenreuring, want dat zijn precies de defensieve, controlerende en offensievere spelerCharlie: How's it going in there?
Dat kloptquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij overdrijft die rollen man. Busquets kan geweldig passen, maakt meters, ademt positiespel, idem met rakitic en iniesta ook. Jij voorspelt ook uitslagen aan de hand van de opstellingen?
Maar dat zijn dan ook de spelers van de Europese top. Zulke kwaliteiten kan je gewoonweg niet bij Ajax verwachten. Dat zegt Ferdii ook al![]()
Alleen Kuyt nog over op het veld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jouw UI zal hem wel vernietigen met zijn hypocriete teksten
Interview
''Ik baal ervan dat we als hardwerkend team bestolen zijn door Sergio Busquets. Als je al met tien man komt te staan, is dat een flinke tik maar dan moet je proberen als team op te krabbelen. Ik kan me niet vinden in de schandalige rode kaart voor Karim want het leek er in de verste verte niet op dat hij in de buurt van zijn neus kwam. We moeten hier als team snel van herstellen en er als team staan in lastige uitwedstrijd in Emmen.''![]()
Het gaat me niet per se om de spelers maar om het specifieke voorbeeld dat je met 3 dynamische voetballers en positiespel op het middenveld succesvol bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar dat zijn dan ook de spelers van de Europese top. Zulke kwaliteiten kan je gewoonweg niet bij Ajax verwachten. Dat zegt Ferdii ook alCharlie: How's it going in there?
Wat is dit voor pure aids ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Kuyt nog over op het veld.
Interview
''Ik baal ervan dat we als hardwerkend team bestolen zijn door Sergio Busquets. Als je al met tien man komt te staan, is dat een flinke tik maar dan moet je proberen als team op te krabbelen. Ik kan me niet vinden in de schandalige rode kaart voor Karim want het leek er in de verste verte niet op dat hij in de buurt van zijn neus kwam. We moeten hier als team snel van herstellen en er als team staan in lastige uitwedstrijd in Emmen.''Dit zegt zelfs Arie Boomsma niet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Namens het team trek ik jouw woordgebruik in twijfel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is dit voor pure aids ?Dit zegt zelfs Arie Boomsma niet
![]()
Royke (Marcodej) en heel dat dorp van je kunnen in mijn zoutzuur zakkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Namens het team trek ik jouw woordgebruik in twijfel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die type spelers zijn er zat. Je doet alsof je alleen positiespel kan spelen met Europese (sub)toppers terwijl matige selecties als Willem 2/PEC/Cambuur het kunnen, zelfs Heracles. Niet van het niveau Barca maar het hoeft toch niet gelijk perfect te zijn.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar dat zijn dan ook de spelers van de Europese top. Zulke kwaliteiten kan je gewoonweg niet bij Ajax verwachten. Dat zegt Ferdii ook al
PSV speelt op dit moment meer Ajax voetbal dan wat Ajax de afgelopen 3 jaar heeft laten zien. Dat is toch triest."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Over tien minuutjes op FOX1 (schakelkanaal) en in zijn geheel op FOX5twitter:
Sexyquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:53 schreef Tagliano het volgende:
Over tien minuutjes op FOX1 (schakelkanaal) en in zijn geheel op FOX5twitter:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Flinke pegel ook, hoewel hij alle ruimte kreeg.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dijks?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 19:05 schreef Syntix het volgende:
Dijks en Bazoer niet bij Oranje is toch wel vreemd...
Schande.Dit, dus.![]()
Je ziet wel het verschil tussen een goed ingespeelde ploeg en een bij elkaar geraapt zooitje.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeker ja, en fysiek komt een aantal spelers ook nog te kort.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je ziet wel het verschil tussen een goed ingespeelde ploeg en een bij elkaar geraapt zooitje.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De rede dat die jong clubjes niet thuis horen in de jupiler liek, over een week hebben ze wel een leuk elftal en tikken ze de tegenstander wel zoek.quote:
Competitie vervalsing als je het mij vraagt.Narf!![]()
Ook dat ja. Een aantal spelers kan nog wel een paar uurtjes krachthonk gebruiken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker ja, en fysiek komt een aantal spelers ook nog te kort.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Andersen wel weer als een patatje gespeeld de eerste helft, niet heel gek opzich als je weet dat je weggaat natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
oh ja he, maar dat maakt toch helemaal niet uit als je de betere voetballers op het veld hebt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker ja, en fysiek komt een aantal spelers ook nog te kort.![]()
Als je op vrijwel iedere positie tekort komt fysiek ga je dat wel merken jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
oh ja he, maar dat maakt toch helemaal niet uit als je de betere voetballers op het veld hebt.Paar lichtgewichtjes kun je best hebben, maar dit is net effe teveel van het goede
Ach aan de positieve kant, er zit wel meer aanvallende intentie in dan in het eerste gisteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
en uiteindelijk staat er 3-0 op het scorebordquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:45 schreef Monolith het volgende:
Ach aan de positieve kant, er zit wel meer aanvallende intentie in dan in het eerste gisteren.![]()
Oh de redenen daarvoor zijn al genoemd hoor. Heeft niet direct heel veel met de speelstijl te maken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
en uiteindelijk staat er 3-0 op het scorebordVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Weet hij dat dan al drie seizoenen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:38 schreef Tagliano het volgende:
Andersen wel weer als een patatje gespeeld de eerste helft, niet heel gek opzich als je weet dat je weggaat natuurlijk![]()
Dat zou je bijna denken, veel te weinig goed gespeeld de laatste jaren. Heeft zeker potentie, maar is er tot nu toe te weinig uit gekomen. Vind het ook niet handig van Ulderink/Stam om zo'n jongen vandaag op te stellen, tenzij Van de Beek niet helemaal fit was ofzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Weet hij dat dan al drie seizoenen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Franse pers claimt op handen zijnde transfer Milik
Zaterdag, 22 augustus 2015 om 00:00
Arek Milik speelde vorig seizoen op huurbasis bij Ajax en werd vervolgens permanent overgenomen van Bayer Leverkusen, maar misschien vertrekt hij voor het einde van de transferperiode uit Amsterdam. Het Franse Canal+ linkt de Poolse spits nadrukkelijk aan Olympique Marseille en claimt dat de Franse topclub Milik snel overneemt van Ajax, naast nog twee andere aankopen.
/
Verslaggever Dominique Armand van de Franse zender claimt vrijdagavond dat Milik samen met Jason Denayer van Manchester City en Younčs Belhanda van Dynamo Kiev naar Marseille zal vertrekken. Les Phocéens zijn dan in een klap klaar met de transferperiode en kunnen versterkt verder werken aan het reeds begonnen seizoen. De komende dagen moet blijken of er een kern van waarheid in het verhaal zit.
In Frankrijk wordt het bericht in elk geval al gretig opgepikt. Le 10 Sport neemt het over en noemt Ajax-spits Milik al le nouveau buteur, de nieuwe doelpuntenmaker, van Olympique. Hij zou Michy Batshuayi moeten vervangen, de Belgische spits die 9 doelpunten maakte in 26 competitieduels sinds hij overkwam van Standard Luik. Milik draaide een redelijk jaar in dienst van Ajax, met 23 doelpunten in 34 wedstrijden in alle competities.
Milik heeft nog een vierjarig contract in Amsterdam en als Ajax hem al kwijt wil, zal de club vast en zeker de hoofdprijs voor hem willen vragen. Milik is de belangrijkste aanvaller voor trainer Frank de Boer, die geen belangrijke mensen meer wil verliezen. Op de plek van Fischer heeft De Boer nog de beschikking over Yaya Sanogo, die nu geblesseerd is aan zijn lies: voor het overige lopen er geen pure spitsen meer rond in de A-selectie. Kolbeinn Sigthórsson ging in de zomer naar het Franse Nantes.![]()
Wel verdommequote:![]()
Snel geld verdiend, dat zou het enige voordeel zijn. Niet dat er nog geen geld is
Zelfs voor de hoofdprijs moet Netto hem niet laten gaan. Dat kun je niet maken tegenover de supporters, een heel seizoen Sanogo kan ik echt niet aan![]()
![]()
Gewoon lekker laten gaan voor 20 miljoen en dan claudio pizarro voor een seizoen en zapata van Napoli binnenharkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:28 schreef Vermecelli het volgende:
Zelfs voor de hoofdprijs moet Netto hem niet laten gaan. Dat kun je niet maken tegenover de supporters, een heel seizoen Sanogo kan ik echt niet aan
Charlie: How's it going in there?
Ik zie Milik best vertrekken. Frank is er geen fan van."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
ik ook nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:32 schreef gniffie het volgende:
Ik zie Milik best vertrekken. Frank is er geen fan van.
Charlie: How's it going in there?
Waarom is hij dan eerste spits gemaakt met nummer 9? Ken jij Frank persoonlijk dat je dat weet?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:32 schreef gniffie het volgende:
Ik zie Milik best vertrekken. Frank is er geen fan van.![]()
Steeds Milik wisselen na 60 minuten voor Sanogo. http://www.foxsports.nl/video/boer-uitvoering-kan-veel-beter/ Hier geeft die ook af op Milik en zijn loopacties.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom is hij dan eerste spits gemaakt met nummer 9? Ken jij Frank persoonlijk dat je dat weet?
We hebben het wel over de trainer die fan is van Sigthorsson he. Draven en bonken in de spits, precies wat Sanogo doet."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De enige 2 opties die ook in netto´s whatsappgroep "Deense en/of oud-Ajacieden 14-30+"quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milik moet gewoon lekker blijven
Anders huurt Marc weer een kansloze spits van Rapid Wien ofzo
Zijn the lord![]()
En huntelaarCharlie: How's it going in there?
Paniekaankoop halen natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De enige 2 opties die ook in netto´s whatsappgroep "Deense en/of oud-Ajacieden 14-30+"
Zijn the lord![]()
En huntelaarOh.![]()
Milik en Cillessen weg op de laatste dag. Dan houdt het echt op met Ajax dit seizoen. Maar dat gaat niet gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Milik voor een goede prijs verkopen en een keer de portemonnee trekken voor een betere spits.
Wat mij betreft prima, ben ook niet kapot van Milik maar uiteraard alleen verkopen als je de vervanger al op het oog hebt en je snel kunt handelen.
Sanogo zsm weer naar Arsenal sturen overigens.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:28 schreef PeeJie_ het volgende:
Milik en Cillessen weg op de laatste dag. Dan houdt het echt op met Ajax dit seizoen. Maar dat gaat niet gebeuren
Milik is vervangbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterker nog, ik denk dat er spitsen te vinden zijn die veel beter in het Ajax-systeen passen.quote:
Wij hebben er nog één die wat loopt te rotzakken? 15 miljoen is hij van jullie.![]()
Milik heeft toch ook pas een contract sinds deze zomer... die zal echt niet zo snel weggaan hoorCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Als we 20 voor Milik krijgen is 15 prima voor Luuk hoor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat er spitsen te vinden zijn die veel beter in het Ajax-systeen passen.
Wij hebben er nog één die wat loopt te rotzakken? 15 miljoen is hij van jullie.![]()
Wij verkopen het kampioenschap niet voor 15 miljoen.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 10:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als we 20 voor Milik krijgen is 15 prima voor Luuk hoor.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:28 schreef PeeJie_ het volgende:
Sanogogod en Boergod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan in de winter paniekaankopen doen die er niks van kunnen terwijl je 25 punten achter staat.![]()
No way dat Milik nu nog vertrektOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wie dan uit deze selectie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:49 schreef Syntix het volgende:
Gewoon een #10 als spitsnet zoals Spanje en Bayern een tijd gedaan heeft
Klaassen komt in mijn ogen het beste uit de verf in een rol op rechtshalfOh.![]()
Klaassen zou dat wel kunnen. Kunnen we meteen stoppen met de punt naar voren spelenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie dan uit deze selectie?
Klaassen komt in mijn ogen het beste uit de verf in een rol op rechtshalf![]()
![]()
Nee Klaassen lekker op rechtshalf zetten, dan Sinkgenot op linkshalf en Bazoer in de punt naar achteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen zou dat wel kunnen. Kunnen we meteen stoppen met de punt naar voren spelen
In de spits weet ik niet wie ik zou zetten als Milik niet kan spelen. Misschien El Ghazi en dan Younes of Cerny op de flankenOh.![]()
We spelen nu een verkapte 4-2-4 dus eigenlijk staat Klaassen al in de spitsquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:49 schreef Syntix het volgende:
Gewoon een #10 als spitsnet zoals Spanje en Bayern een tijd gedaan heeft
Jammer genoeg staat Milik daar ook bij. Op dit moment valt hij wel uit de toom. En ik zie liever gewoon een verkapte #10 als spits.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
We spelen nu een verkapte 4-2-4 dus eigenlijk staat Klaassen al in de spits![]()
Zou idd een prima Ajax spits zijn geweest al snapte ik de aarzeling vorig seizoen om hem voor 5 a 6 miljoen te kopen. Heeft het weer prima opgepikt na 2 mislukte buitenlandse jaren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat er spitsen te vinden zijn die veel beter in het Ajax-systeen passen.
Wij hebben er nog één die wat loopt te rotzakken? 15 miljoen is hij van jullie.
Dat is ook het voornaamste manco bij dit Ajax, een goede (kop)sterke spits. Die worden in Nederland ook niet meer opgeleid tegenwoordig dus zijn ook niet makkelijk te vinden.
Maar als je met een Sanogo aankomt dan kun je beter wat zoeken in eigen gelederen, Sanogo heeft wel het lichaam maar kan er verder helaas helemaal niets van.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind het niet zo gek dat Milik niet goed presteert bij Ajax, Hij krijgt enkel waardeloze lange ballen en als dan die de bal over de grond komt staat Klaassen naast hem inclusief diens tegenstander. Dat is niet te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jammer genoeg staat Milik daar ook bij. Op dit moment valt hij wel uit de toom. En ik zie liever gewoon een verkapte #10 als spits."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Er komen best veel voorzetten vanaf de zijkant, veel van Dijks en ook een aantal van El Ghazi.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:12 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek dat Milik niet goed presteert bij Ajax, Hij krijgt enkel waardeloze lange ballen en als dan die de bal over de grond komt staat Klaassen naast hem inclusief diens tegenstander. Dat is niet te doen.
Probleem is dat hij niet kan koppen dus het bijna allemaal verloren ballen zijn, bij PSV scoort De Jong bv wel veel van dat soort goals.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Voorzetten die niet vanaf de achterlijn worden gegeven waarbij er minstens 8 spelers in totaal in de 16 staan. Dan ben je als aanvaller zwaar in het nadeel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Er komen best veel voorzetten vanaf de zijkant, veel van Dijks en ook een aantal van El Ghazi.
Probleem is dat hij niet kan koppen dus het bijna allemaal verloren ballen zijn, bij PSV scoort De Jong bv wel veel van dat soort goals.
Bij de Jong komen ze wel dichter vanaf de achterlijn en staan er ook niet 2 vleugelspelers en de 10 al in de 16 te wachten.
edit:
Maar De Jong is wel een betere kopper
Fisscher, heb je hem tenminste niet meer op links staan met die kansloze dribbels.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 11:55 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klaassen zou dat wel kunnen. Kunnen we meteen stoppen met de punt naar voren spelen![]()
die is eigenlijk ook meer aanvallende middenvelder, hij had toch wat beter naar Schone moeten kijken, die vulde die buitenplek vaak goed in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fisscher, heb je hem tenminste niet meer op links staan met die kansloze dribbels.![]()
Als Milik vertrekt los het dan inderdaad maar met Fischer, El Ghazi of Klaassen op. I don't care, ik heb er in ieder geval geen enkel vertrouwen in dat Overmars et al op dit moment nog een fatsoenlijke vervanger aan kunnen trekken.![]()
Ze hebben het volste vertrouwen in Sanogo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:42 schreef FritzWepper het volgende:
Als Milik vertrekt los het dan inderdaad maar met Fischer, El Ghazi of Klaassen op. I don't care, ik heb er in ieder geval geen enkel vertrouwen in dat Overmars et al op dit moment nog een fatsoenlijke vervanger aan kunnen trekken.![]()
Het zou het uitgesproken moment zijn om een goede, ervaren spits binnen te halen, maar ik heb er ook een hard hoofd in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:42 schreef FritzWepper het volgende:
Als Milik vertrekt los het dan inderdaad maar met Fischer, El Ghazi of Klaassen op. I don't care, ik heb er in ieder geval geen enkel vertrouwen in dat Overmars et al op dit moment nog een fatsoenlijke vervanger aan kunnen trekken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sowieso het transferbeleidquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:42 schreef FritzWepper het volgende:
Als Milik vertrekt los het dan inderdaad maar met Fischer, El Ghazi of Klaassen op. I don't care, ik heb er in ieder geval geen enkel vertrouwen in dat Overmars et al op dit moment nog een fatsoenlijke vervanger aan kunnen trekken.slaat he-le-maal nergens op natuurlijk.
![]()
Overmars, Frank en Jonk bepalen samen welke spelers er uiteindelijk wel of niet komen. Ik heb juist geen vertrouwen in Frankie om een goede vervanger te halenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:42 schreef FritzWepper het volgende:
Als Milik vertrekt los het dan inderdaad maar met Fischer, El Ghazi of Klaassen op. I don't care, ik heb er in ieder geval geen enkel vertrouwen in dat Overmars et al op dit moment nog een fatsoenlijke vervanger aan kunnen trekken.
Wie heeft de meeste torren in zijn hoofd denk je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 12:53 schreef gniffie het volgende:
[..]
Overmars, Frank en Jonk bepalen samen welke spelers er uiteindelijk wel of niet komen. Ik heb juist geen vertrouwen in Frankie om een goede vervanger te halen![]()
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:32 schreef gniffie het volgende:
Ik zie Milik best vertrekken. Frank is er geen fan van.Daar hebben we de kenner weer hoor haha.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: