SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
En zolang er in de ED gewonnen wordt zal er niet worden toegegeven dat het fout gaat.
Iemand een linkje van de interviews na de wedstrijd?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
tot nu toe een miskoop in mijn ogenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj brengt weinig gif en energieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hebben we behoefte aan een sterke, grote spits en dan halen ze Sanogo![]()
Die bukt bij hoge ballen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Seizoen begint netquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tot nu toe een miskoop in mijn ogen
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
handelingssnelheid ontbreekt gewoon nog, ik vind hem op het middenveld niet ideaal, Bazoer is veel verder, liever weer met de punt naar achteren en Bazoer daar, Sinkgraven en Klaassen op links en rechts.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gudelj brengt weinig gif en energie![]()
Ik dacht echt dat we het gevonden hadden met Sink op Linksvoor. Maar na gisteren heb ik het idee dat zijn geweldige wedstrijd tegen Rapid een Incident was.
Gudelj mag van mij banken, dat komt er gewoon niet uit. Bazoer is inderdaad veel verder, liever hem en met de punt naar achter inderdaad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frankie moet weg. Jol werd weggehoond vanwege zijn resultaatvoetbal, Frank gaat hierin 3x verder"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
heb wel een beetje het idee dat het op is bij Frank.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:17 schreef gniffie het volgende:
Frankie moet weg. Jol werd weggehoond vanwege zijn resultaatvoetbal, Frank gaat hierin 3x verder
of hij weet het niet meer.
of hij is te koppig om zijn visie te veranderen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als ik dacht dat een andere trainer het wel zou kunnen zou ik het met je eens zijn, dit is gewoon wedstrijdspanning van een team vol broekiesquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:17 schreef gniffie het volgende:
Frankie moet weg. Jol werd weggehoond vanwege zijn resultaatvoetbal, Frank gaat hierin 3x verder![]()
Godver, ik dacht, "wat? Hoelaang is die man trainer geweest??"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga nog even koffie zetten![]()
![]()
Ajax contracteert Reda Boultam
Ajax heeft Reda Boultam gecontracteerd. De 17-jarige middenvelder zette in het bijzijn van Marc Overmars en hoofd jeugdopleiding Wim Jonk zijn handtekening onder een contract dat is ingegaan op 1 juli 2015 en een looptijd heeft van drie jaar, tot en met 30 juni 2018. Het betreft het eerste contract voor de jeugdspeler.
,,Dit is een heel belangrijk en mooi moment voor me. Ik ben heel blij dat Ajax zoveel vertrouwen in me heeft. Ik heb er ook hard voor gewerkt’’, aldus Boultam.
Boultam speelt sinds 2013 in de jeugdopleiding van Ajax en wist zich al snel in de kijker te spelen. Vorig seizoen speelde de jonge middenvelder als aanvoerder van Ajax B1. Dit seizoen is Boultam te zien bij de A-junioren.
Wim Jonk: ,,Boultam heeft zich binnen de korte tijd dat hij bij Ajax zit goed laten zien. Hij heeft een bepaalde kwaliteit van spelen die heel aantrekkelijk is en die wij van onze middenvelders verlangen.’’
Tekst en Foto: Ajax.nl
Bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)ert-Reda-Boultam.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Is wel vaker met AZ spelers die naar Ajax vertrekkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
tot nu toe een miskoop in mijn ogen![]()
Je leest toch welke instructies de spelers meekrijgen. Er mag geen risico genomen worden, balverlies in onaanvaardbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik dacht dat een andere trainer het wel zou kunnen zou ik het met je eens zijn, dit is gewoon wedstrijdspanning van een team vol broekies"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dat middenveld lijkt mij ook het meest geschikt. Sinkgraven loopt er verloren bij als buitenspeler, Klaassen zijn kwaliteiten komen amper tot uiting op tien en Gudelj is sowieso maar matig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
handelingssnelheid ontbreekt gewoon nog, ik vind hem op het middenveld niet ideaal, Bazoer is veel verder, liever weer met de punt naar achteren en Bazoer daar, Sinkgraven en Klaassen op links en rechts.![]()
Mooie vent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:22 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjakie Wolfs was ook zo'n held. Ik stond een keer bij de Arena met m'n camera en vroeg of ik een foto mocht maken. Vroeg hij me of ik geen foto met Koeman wilde, die een stukje achter 'm liep. Ik zei 'm dat hij altijd bij Ajax was, in tegenstelling tot de trainer en dat ik dus liever hem op de foto had![]()
![]()
En Milik heeft geen ruimte als spits omdat Klaassen naast hem staat en onze buitenspelers spelen in dienst van de backs zodat die voorzetten kunnen leveren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat middenveld lijkt mij ook het meest geschikt. Sinkgraven loopt er verloren bij als buitenspeler, Klaassen zijn kwaliteiten komen amper tot uiting op tien en Gudelj is sowieso maar matig."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit ben ik helemaal met jou eens.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
handelingssnelheid ontbreekt gewoon nog, ik vind hem op het middenveld niet ideaal, Bazoer is veel verder, liever weer met de punt naar achteren en Bazoer daar, Sinkgraven en Klaassen op links en rechts.
Klaassen als 10 komt ook niet echt uit de verfOh.![]()
Maar als Gudelj niet speelt, is er dus weer 0 ervaring/leeftijd op het veldFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
wel chill dat gudelj dan 21 keer balverlies lijdt in 35 minutenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je leest toch welke instructies de spelers meekrijgen. Er mag geen risico genomen worden, balverlies in onaanvaardbaar.![]()
Lange ballen zijn ballen met een laag risico aangezien je dan al je spelers achter de bal hebt staan als je de bal verliestquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
wel chill dat gudelj dan 21 keer balverlies lijdt in 35 minuten.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik heb echt vol verbazing naar Gudelj gekeken, geen enkele bal was goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
wel chill dat gudelj dan 21 keer balverlies lijdt in 35 minutenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De transfermarkt is nog open. Goede spits halen en Sanogo weer terugsturenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Maar als Gudelj niet speelt, is er dus weer 0 ervaring/leeftijd op het veldOh.![]()
Gudelj ging ook frivool doen terwijl hij daar juist niet voor isquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb echt vol verbazing naar Gudelj gekeken, geen enkele bal was goed.
Oh.![]()
sinkgraven was ook wel leuk
1 mislukte pass en daarna de hele wedstrijd zijn kop laten hangen
al was die ene pass op el ghazi wel nice![]()
De eerste helft van de heenwedstrijd tegen Rapid, was hij de beste Linksbuiten die ik in 4 jaar gezien heb. Maar helaas een incidentquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven moet gewoon niet meer als linksbuiten spelen. Ophouden met die rotzooi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ervaring heeft ie natuurlijk voornamelijk in de Eredivisie en hij is ook pas 23 hè.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Maar als Gudelj niet speelt, is er dus weer 0 ervaring/leeftijd op het veld![]()
dit is het , alleen Andersen kan nog worden verhuurdquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De transfermarkt is nog open. Goede spits halen en Sanogo weer terugsturenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik ben ook niet van mening dat de ervaring van Gudelj moet komen, Klaassen is meer Europees getest bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ervaring heeft ie natuurlijk voornamelijk in de Eredivisie en hij is ook pas 23 hè.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat Ajax een waardeloos beleid voert wisten we al jaquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is het , alleen Andersen kan nog worden verhuurdOh.![]()
''Ervaring is zo belangrijk voor je team''quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:39 schreef Tyron het volgende:
heitinga gewoon op linksbuiten voor de ervaring
.
![]()
Goed genoeg = Oud genoegquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ervaring is zo belangrijk voor je team''
.
![]()
![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/wedstrijden/2015-08-20-aja-jab
stemmen voor Ajacied van de wedstrijdNee.
![]()
tete natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
stemmen voor Ajacied van de wedstrijd![]()
dittoquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik nomineer alle Ajacieden die wakker blevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:40 schreef mokkiemok het volgende:
stemmen voor Ajacied van de wedstrijdOh.![]()
De Boer: 'Dit is een uitslag waar we wat mee kunnen'
Wat dan Frank? WAT DAN!!! achterover leunen????
Bron: http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-kunnen-ajajab-1516FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
0-6 in tsjechiequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
Bron: http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-kunnen-ajajab-1516
je hoorde het hier eerst![]()
Alleen als het gepaard gaat met kwaliteitquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ervaring is zo belangrijk voor je team''
.
Oh.![]()
Ik denk dat we ook niet moeten overdrijven, gisteren was gewoon een butwedstrijd... geen enkele speler scoort elke wedstrijd minimaal een 7, da's niet realistisch, zeker niet bij een jonge groep. Qua resultaat was het gewoon prima gisteren.
Qua spel vind ik dit seizoen in het algemeen al beter dan de tweede helft van vorig seizoen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
dat denk ik dus ookquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het grote Ajax gaat dit gewoon zakelijk uitspelenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
als we alles met 1-0 winnen tot de halve finale vind ik het bestquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het grote Ajax gaat dit gewoon zakelijk uitspelen![]()
maar helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
als we alles met 1-0 winnen tot de halve finale vind ik het bestFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom heb je gewoon een paar spelers nodig die wel elke week een 7 spelen. Nu zal Stijn wel weer zeiken dat ervaring overschat is en ik snap zijn punt wel. Maar gewoon kwalitatief goede spelers halen met een hoge ondergrensquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat we ook niet moeten overdrijven, gisteren was gewoon een butwedstrijd... geen enkele speler scoort elke wedstrijd minimaal een 7, da's niet realistisch, zeker niet bij een jonge groep. Qua resultaat was het gewoon prima gisteren.
Qua spel vind ik dit seizoen in het algemeen al beter dan de tweede helft van vorig seizoen.Oh.![]()
Tot en met finale?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
als we alles met 1-0 winnen tot de halve finale vind ik het best![]()
het is geen speeltuinvereniging, het is vrij normaal hoor dat je instructies meekrijgt,quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:28 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je leest toch welke instructies de spelers meekrijgen. Er mag geen risico genomen worden, balverlies in onaanvaardbaar.![]()
wat een ervaring, hij is juist degene die het spel vertraagt omdat hij te schijterig is om vooruit te denkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Maar als Gudelj niet speelt, is er dus weer 0 ervaring/leeftijd op het veld![]()
Als hij het al doet, komen er volkomen debiele (lange) ballen uit zijn voet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een ervaring, hij is juist degene die het spel vertraagt omdat hij te schijterig is om vooruit te denken![]()
dat was wel de treurigste in de historie van die cup denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
PSV won de Champions League met vijf gelijke spelen op rij. Kan ook nog ...![]()
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speeltquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom heb je gewoon een paar spelers nodig die wel elke week een 7 spelen. Nu zal Stijn wel weer zeiken dat ervaring overschat is en ik snap zijn punt wel. Maar gewoon kwalitatief goede spelers halen met een hoge ondergrens"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
wat een slap gelul manquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speelt![]()
Als ik Frank begrijpt worden de opdrachten juist niet of onvolledig opgevolgd, misschien zijn het de spelers die zo willen spelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speelt
Frank geeft aan dat het spel sneller moest. Wat precies het probleem van gisteren was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Watquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speelt
Lijkt mij vrij normaal dat je met een aantal opdrachten het veld in gestuurd wordt, maar De Boer die het liefst kick&rush speelt, man man man
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Al zo vroeg aan de drank ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe kunnen spelers ooit een 7 halen als ze met 100 opdrachten in het veld worden gestuurd met een coach die het liefst kick&rush speeltAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uitslag is ook helemaal niet verkeerd, 1-0 is gewoon Europees gezien een prima uitslag. Zou ik vooraf ook voor getekend hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:41 schreef mokkiemok het volgende:
Bron: http://www.ajaxlife.nl/up(...)e-kunnen-ajajab-1516
Verder was het kut met peren natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank wil geen kick&rush spelen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:52 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hij wil lekker controleren en winnen door een individuele actieOh.![]()
enige punt is dat je uit hetzelfde wedstrijdbeeld krijgt, een goaltje meer dan hadden die Tsjechen toch met een wat ander wedstrijdplan moeten komenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Uitslag is ook helemaal niet verkeerd, 1-0 is gewoon Europees gezien een prima uitslag. Zou ik vooraf ook voor getekend hebben.
Verder was het kut met peren natuurlijk.![]()
Nah, das kut. Altijd zo laat thuisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
PSV won de Champions League met vijf gelijke spelen op rij. Kan ook nog ...![]()
![]()
2-2 uit 1-1 thuisquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nah, das kut. Altijd zo laat thuisFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of een de 1-1 incasseren, dan zou het wel heel erg lastig zijn om je te kwalificeren. Wat dat betreft kan ik het wel begrijpen dat ze twijfelden om voor de 2-0 te gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
enige punt is dat je uit hetzelfde wedstrijdbeeld krijgt, een goaltje meer dan hadden die Tsjechen toch met een wat ander wedstrijdplan moeten komen
Vraag is overigens of dat er wel in zat, hele wedstrijd maar één kans gehad en de Tsjechen hielden nou ook niet bepaald open huis na de 1-0.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die vonden 1-0 wel best, en dat baart mij ook weer extra zorgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Of een de 1-1 incasseren, dan zou het wel heel erg lastig zijn om je te kwalificeren. Wat dat betreft kan ik het wel begrijpen dat ze twijfelden om voor de 2-0 te gaan.
Vraag is overigens of dat er wel in zat, hele wedstrijd maar één kans gehad en de Tsjechen hielden nou ook niet bepaald open huis na de 1-0.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom zou jij dat zorgen baren ? Gaan ze 11 andere spelers opstellen in Tsjechie om het goed te maken ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Die vonden 1-0 wel best, en dat baart mij ook weer extra zorgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
nee, alsof ze vol zelfvertrouwen de return ingaan. en dus de tweede wedstrijd ook zo gaan spelen. Er had er gisteren ook zo 1 in kunnen vliegen.. Frank noemt dat wel "halve kansen" maar het had zo gekund.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat zorgen baren ? Gaan ze 11 andere spelers opstellen in Tsjechie om het goed te maken ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Overigens is dit Jablonec vergelijkbaar met een Groningen, Heerenveen of PEC Zwolle denk ik. We weten dus wat ons te wachten staat het komend seizoen tegen dit soort ploegen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
kan je op tijd naar huisquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jablonec is aanvallend toch wel een stuk minder dan een Heerenveen hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:17 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is dit Jablonec vergelijkbaar met een Groningen, Heerenveen of PEC Zwolle denk ik. We weten dus wat ons te wachten staat het komend seizoen tegen dit soort ploegen.
nu doe je de ED te kortFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wondercoach Koeman heeft thuis ook een punt gehaald tegen een Deens ploegje, zal ie ook te jonge spelers opgesteld hebben ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Verdedigend weer een stuk beter.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Jablonec is aanvallend toch wel een stuk minder dan een Heerenveen hoor
nu doe je de ED te kortAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij dat Deense ploegje zit nog steeds dat figuur dat Ajax wilde hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:19 schreef Pedroso het volgende:
Wondercoach Koeman heeft thuis ook een punt gehaald tegen een Deens ploegje, zal ie ook te jonge spelers opgesteld hebben ?.
![]()
Voorlopig hoeven we echt niet zo denigrerend te doen over dat soort ploegen. Verdedigend zit het sowieso beter in elkaar dan zowat elk team in de Eredivisie.![]()
dat is wel weer waarquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voorlopig hoeven we echt niet zo denigrerend te doen over dat soort ploegen. Verdedigend zit het sowieso beter in elkaar dan zowat elk team in de Eredivisie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax deed nauwelijks moeite.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij dat Deense ploegje zit nog steeds dat figuur dat Ajax wilde hebben.
Take it or leave it
Oh.![]()
Dat figuur zei toch dat hij meerdere aanbiedingen had en nog tijd nodig had>quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax deed nauwelijks moeite.
Take it or leave it![]()
als Gudelj zo speelt zoals hij vooralsnog gedaan heeft dit seizoen heb je niks aan zijn "ervaring".quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef mokkiemok het volgende:
Dat is ook vrij logisch bij goede spelers. Daarom moet je hem paaien en in de watten leggen dat hij voor jou kiest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat figuur zei toch dat hij meerdere aanbiedingen had en nog tijd nodig had>
Als Ajax zo autistisch doet zou ik ook afhaken en wachten op een betere optieOh.![]()
Het enige wat hij momenteel aan 'ervaring' te bieden heeft, is hoe hij zo fit en FYSIEK STERK is geworden. Iedereen bij Ajax aan het Oliveira-dieet en de halve finale is in zicht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
als Gudelj zo speelt zoals hij vooralsnog gedaan heeft dit seizoen heb je niks aan zijn "ervaring".quote:Gudelj heeft even moeten wennen in de selectie van trainer Frank de Boer, maar heeft het voordeel dat er op zijn fysieke gesteldheid niets aan te merken is. De afgetrainde Serviër geeft het geheim van zijn fitheid prijs: “Het Olivera-dieet”, vertelt Gudelj aan De Telegraaf. De middenvelder legt uit dat zijn moeder Olivera voedingsdeskundige is en dat ze hem van de nodige adviezen voorziet.
“Zo eet ik geen vlees, omdat het weliswaar veel goede voedingsstoffen bevat, maar ook een aantal slechte. Die goede krijg ik via alternatieven. Zo bevatten erwten bijvoorbeeld ook de benodigde eiwitten”, weet Gudelj, die bovendien afziet van alcoholische dranken en koffie. “Omdat je na elke kop koffie zeven glazen water moet drinken om je vochthuishouding weer in evenwicht te krijgen”, doceert de Ajax-aanwinst..
![]()
jij weet het allemaal zo goed hèquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax deed nauwelijks moeite.
Take it or leave it![]()
![]()
Ja, als je aanbiedingen hebt, zit je op 21 augustus nog bij Midtjiyland. Ga lekker fierljeppen met Pake en Beppe joh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook vrij logisch bij goede spelers. Daarom moet je hem paaien en in de watten leggen dat hij voor jou kiest.
Als Ajax zo autistisch doet zou ik ook afhaken en wachten op een betere optie![]()
dat kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jij weet het allemaal zo goed hèOh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: