TV / Pixels staan helaas ook weinig recensies.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik GGMM mag geloven wel ja.
Minions vind ik geen bioscoopfilm.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
TV / Pixels staan helaas ook weinig recensies.
Beter ga je naar Paper Towns/Inside Out/Minions. Die kan ik allemaal aanbevelen
Moet ie niet zo trollen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig over je collega.
Paper Towns krijgt maar 3 sterren op de pathe website en die is uiteraard leidendquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
TV / Pixels staan helaas ook weinig recensies.
Beter ga je naar Paper Towns/Inside Out/Minions. Die kan ik allemaal aanbevelen
Die hebben geen hart voor de club.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
Waarom willen mensen hier niet heen, is toch prachtig als je club Europa in kan
Mensen gaan dan zelfs op de parkeerplaats staanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben geen hart voor de club.
Bij FC Groningen verwacht ik minstens drie keer een volle bak.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen gaan dan zelfs op de parkeerplaats staan
Gaan jullie?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben geen hart voor de club.
Bij FC Groningen verwacht ik minstens drie keer een volle bak.
Yolanthe is zwanger.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef Coco98 het volgende:
Ziggo gaat met Sport1 een gratis sportzender beginnen.
Bedanktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef Coco98 het volgende:
Ziggo gaat met Sport1 een gratis sportzender beginnen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minions vind ik geen bioscoopfilm.
Inside Out overwoog ik ook maar die draait niet laat.
Mm, jammer van de tijd van Inside out. En Paper Tows: ja, je moet er maar van houden en hij is idd soms een beetje vlak waar het wat dieper had gekund. Maar alsnog vermakelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paper Towns krijgt maar 3 sterren op de pathe website en die is uiteraard leidend
Doet hij altijd als ik er niet ben. Dat is niet erg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig over je collega.
Je bent verder een prima user.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet hij altijd als ik er niet ben. Dat is niet erg.
Dit was een goeie actie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Guus komt uit Limburg
Die is niet goed
Dus Limburgers zijn zwakzinnig?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Guus komt uit Limburg
Die is niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |