quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:01 schreef YazooW het volgende:
Ik google even zijn naam, kom ik hier terecht: http://www.dirkscheringa.nl
Best wel triest om dat allemaal over je zelf te zeggen
quote:Een veelzijdig en uniek persoon
Dirk Scheringa kennen we als iemand met veel verschillende
interesses en kwaliteiten. Deze heeft hij laten zien als politieagent,
bankdirecteur, museumeigenaar en voorzitter van AZ.
Bovenal is hij natuurlijk een ondernemer in hart en nieren.
Diverse bedrijven en andere initiatieven plukken daar nu de vruchten van.
Het zijn geen directe leugens, alleen de interpretatie...quote:
Bah gemist, was het wat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben al gespeeld, dropkogel.
Hij schijnt matig te zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga morgen naar Pixels.
Is dat een beetje een goede film?
Als ik GGMM mag geloven wel ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:12 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hij schijnt matig te zijn
Om een chickie te hosselen mag ik hopen. Je gaat toch niet voor je plezier naar die film?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga morgen naar Pixels.
Is dat een beetje een goede film?
TV / Pixels staan helaas ook weinig recensies.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik GGMM mag geloven wel ja.
Minions vind ik geen bioscoopfilm.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
TV / Pixels staan helaas ook weinig recensies.
Beter ga je naar Paper Towns/Inside Out/Minions. Die kan ik allemaal aanbevelen
Moet ie niet zo trollen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig over je collega.
Paper Towns krijgt maar 3 sterren op de pathe website en die is uiteraard leidendquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
TV / Pixels staan helaas ook weinig recensies.
Beter ga je naar Paper Towns/Inside Out/Minions. Die kan ik allemaal aanbevelen
Die hebben geen hart voor de club.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:19 schreef Paxcon het volgende:
Waarom willen mensen hier niet heen, is toch prachtig als je club Europa in kan
Mensen gaan dan zelfs op de parkeerplaats staanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben geen hart voor de club.
Bij FC Groningen verwacht ik minstens drie keer een volle bak.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mensen gaan dan zelfs op de parkeerplaats staan
Gaan jullie?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben geen hart voor de club.
Bij FC Groningen verwacht ik minstens drie keer een volle bak.
Yolanthe is zwanger.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef Coco98 het volgende:
Ziggo gaat met Sport1 een gratis sportzender beginnen.
Bedanktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:21 schreef Coco98 het volgende:
Ziggo gaat met Sport1 een gratis sportzender beginnen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minions vind ik geen bioscoopfilm.
Inside Out overwoog ik ook maar die draait niet laat.
Mm, jammer van de tijd van Inside out. En Paper Tows: ja, je moet er maar van houden en hij is idd soms een beetje vlak waar het wat dieper had gekund. Maar alsnog vermakelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paper Towns krijgt maar 3 sterren op de pathe website en die is uiteraard leidend
Doet hij altijd als ik er niet ben. Dat is niet erg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig over je collega.
Je bent verder een prima user.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet hij altijd als ik er niet ben. Dat is niet erg.
Dit was een goeie actie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Guus komt uit Limburg
Die is niet goed
Dus Limburgers zijn zwakzinnig?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Guus komt uit Limburg
Die is niet goed
Naja ze hebben het niet getroffenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Limburgers zijn zwakzinnig?
Bedankt voor deze mededeling.quote:
Bij Sint-Truidense VV.quote:
Dat vond je wel leuk, hé?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling.
Die mazzel heb ik gelukkig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zo'n warme persoonlijkheid.
Goede aankoop maar laat ze ook eens een spits aantrekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ strikt Rienstra.
#pecsportieffailliet
Vincent Janssen vind ik geen prettige spits om naar te kijken, dus dat zou ik toejuichen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goede aankoop maar laat ze ook eens een spits aantrekken
Diomande komt nogquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vincent Janssen vind ik geen prettige spits om naar te kijken, dus dat zou ik toejuichen.
Steaua verliest ook met 3-0 van Rosenborg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:36 schreef Paxcon het volgende:
En dit team staat 1e in Roemenie....
Wie?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe Robben levert geen goede voorzeten af.
Die speelt bij Man Uquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe Robben levert geen goede voorzeten af.
Trollen zou ik het niet noemen juist een beetje humor tussen René en ikquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bent verder een prima user.
Maar niet zo trollen.
Adama Diomandé, 24 jaar, 180, Ivoriaan en 17 goals in 21 wedstrijden voor het bescheiden Staebek uit Noorwegen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel me meer over dit mysterie.
Dat had ik bij Zico Tumba. Misschien lijkt Diomande daar meer op.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Elke keer als ik Bony zag lopen schrok ik
kut jan de jonge anders was dat geld voor onsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
AZ strikt Rienstra.
#pecsportieffailliet
Dat kan ik dus niet zien ondanks mijn fox totaal abbo. Klacht.quote:
Ho ho ho, volgens jou was het een niksnut en een goede zaak dat hij weg was.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kut jan de jonge anders was dat geld voor ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |